- 1 Sami złapali złodzieja katalizatorów (119 opinii)
- 2 Co kryje piasek sopockiej plaży? (38 opinii)
- 3 Kiedy deszcz bywa groźny? (64 opinie)
- 4 Straciła 6 tys. zł, myśląc, że pomaga przyjaciółce (154 opinie)
- 5 Ruszyła budowa przejścia przy dworcu (245 opinii)
- 6 Do tego nie służą światła awaryjne (160 opinii)
Rewelacyjny filmik zaprasza do Polski i Trójmiasta
"Czuj się zaproszony do Polski!" - dużo natury i dobrej zabawy, piłka nożna jedynie w tle.
Reklamówka Polski przed Euro, w której stadion jest tylko dodatkiem, a nie motywem przewodnim? To pomysł Polskiej Organizacji Turystycznej na przyciągnięcie nad Wisłę nie tylko futbolowych fanów. Pomysł - dodajmy - bardzo dobry.
W reklamówce chodzi o Euro 2012 - nie ma wątpliwości - bo w minutowym filmiku pojawiają się wszystkie miasta-gospodarze turnieju. Tyle tylko, że to nie sport gra w nich główna rolę. Jedynie w Warszawie pokazany jest stadion, co jednak nie dziwi, bo jak inaczej promować stolicę?
Także Trójmiasto ma swoje trzy ujęcia. Jest Gdańsk z Motławą i Sołdkiem, oraz fontanną Neptuna. Jest Gdynia z Darem Pomorza i Sea Towers (ktoś ma jeszcze wątpliwości, ze ten budynek stał się symbolem miasta?). I jest piękna dziewczyna patrząca na morze z molo, które może i nie jest w Sopocie, ale z Sopotem od razu się kojarzy.
W całej reklamie piłki nożnej prawie nie ma. Zamiast tego jest i żubr, i łoś, i łowione w strumieniu ryby. Są harcerze (choć nie wiedzieć czemu ubrani jak skauci) i wspinaczka po skałach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Do tego żaglówka prująca falę zatoki i kajak na rzeczce wijącej się w dzikim lesie. To niezły pomysł, bo lasy na Zachodzie wyglądają przy naszych jak oranżerie. No i dziewczyna w ostatnim ujęciu która zachęca: "Feel invited", czyli "Czuj się zaproszony".
Opinie (278) ponad 20 zablokowanych
-
2011-08-20 17:47
autor artykulu nie powinien dokonywac oceny w tytule
Jest to delikatnie mowiac tendencyjne
- 0 2
-
2011-08-20 18:01
Fil inwajted!
Gdyby nie to... byłoby całkiem przyjemnie ;).
- 1 1
-
2011-08-20 18:02
na filmiku powinni pokazać brudną i obrzydliwą stronę miasta. (3)
wystarczyło dać ujęcie z podwórka za przystankiem T6 vis a vis Galerii Bałtyckiej gdzie siedzą ćpuny z całej jesionowej. ;d
- 0 5
-
2011-08-20 18:04
(2)
Widziales kiedys glombie film promocyjny z ukazana negatywna strona tego co promuje!!! Pomysl czasami a potem pisz!!!
- 0 1
-
2011-08-20 18:08
heheh M sam jesteś jełop i głąb ! (1)
po co pokazywać propagandowe filmy które nie ukazuję niebezpiecznej i plugawej strony miasta ?
- 0 0
-
2011-08-20 18:13
Bo film promocyjny ma promowac a nie zniechecac, szkoda na Ciebie klawiatury bo i tak nie pojmiesz
- 0 0
-
2011-08-20 18:11
Prawie uwierzylem, ze tak Polska wyglada! Na szczscie Pani na koncu reklamowki sprowadzila mnie na ziemie :P. Ogolnie wielki plus, fajny filmik!
- 1 0
-
2011-08-20 18:17
suchar!
- 0 0
-
2011-08-20 18:37
bardzo fajny film.. nie rozumiem czemu na niego narzekacie
- 3 0
-
2011-08-20 18:43
reklamówka
beznadzieja......
- 1 1
-
2011-08-20 19:04
Wsadzę kij w mrowisko, gniot jakich nie mało....... (1)
Takich podskakujących panienek, przejść przez rozbłysk, kopii pomysłów z dziedziny fotografii (vide Kraków lub Gdańsk z tłumem), łódek prowadzących do wniosku, że mamy ciepłą riwierę, masówek z tłumem i ciałem innej osoby płynącej na rękach innych, czyli pomysł żywcem wzięty z koncertów muzycznych, no i ten rozchełstany młodzian pod krawatem podskakujący jak po kilku głębszych, różowa foka (no comment), zwłaszcza, że w medialnej reklamie fokarium promowana jest niebiesko-biała, łoś wychodzący z wody jakby można było to sobie obejrzeć w naturze ot tak i co najmniej dwuznacznie patrzące w obiektyw młode dziewczyny. Same ujęcia (kompozycja) w stylu amatora filmowca, brak pomysłu, zadęcie na nie wiadomo co i wyciągnięta kasa od płatników-sponsorów. Jak dla mnie totalny gniot, kopia pewnej reklamówki też o stadionie. A jest tylu zdolnych ludzi, którzy mają pomysły, co można było wykorzystać ogłaszając konkurs w mediach. Ale w tej dziedzinie są "domy medialne" i ich cała otoczka, która nie daje szans zdolnym, liczy się......, no właśnie co się liczy ?, poddaję to retoryczne pytanie oglądającym reklamówko podobny produkt i czytającym mój komentarz.
- 3 2
-
2011-08-20 19:10
I jeszcze uzupełnienie, widziałem pewną reklamę znanego polskiego muzeum....
zrobiona w stylu teledysku z którego wynika, że samo muzeum to jeden teledysk, o treści nie wspomnę bo to toal żenada. Twórcy powinni trochę pooglądać produkty innych producentów i się zastanowić kto jest docelowym odbiorcą
- 0 0
-
2011-08-20 19:08
Lasy?
lasy przypominające wysypisko śmieci w odróżnieniu od lasów np. w Norwegii i Szwecji.
- 2 0
-
2011-08-20 19:22
......... (1)
A w Australii widok bryły Opery w Sydney i stary most Zapraszają.Nie trzeba bzdurnych filmików i wydawania pieniędzy!!!Każdy ma ochotę tam pojechać.Mamy tyle pięknych obiektów,zabytków i co?
- 2 1
-
2011-08-20 23:22
w Australii to nie ma takiej dziczy jak u nas
i mentalność inna
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.