• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Rewelacyjny filmik zaprasza do Polski i Trójmiasta

ms
20 sierpnia 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 

"Czuj się zaproszony do Polski!" - dużo natury i dobrej zabawy, piłka nożna jedynie w tle.


Kadr z Gdańska... Kadr z Gdańska...
...i z Gdyni. ...i z Gdyni.

Reklamówka Polski przed Euro, w której stadion jest tylko dodatkiem, a nie motywem przewodnim? To pomysł Polskiej Organizacji Turystycznej na przyciągnięcie nad Wisłę nie tylko futbolowych fanów. Pomysł - dodajmy - bardzo dobry.



W reklamówce chodzi o Euro 2012 - nie ma wątpliwości - bo w minutowym filmiku pojawiają się wszystkie miasta-gospodarze turnieju. Tyle tylko, że to nie sport gra w nich główna rolę. Jedynie w Warszawie pokazany jest stadion, co jednak nie dziwi, bo jak inaczej promować stolicę?

Także Trójmiasto ma swoje trzy ujęcia. Jest Gdańsk z Motławą i Sołdkiem, oraz fontanną Neptuna. Jest Gdynia z Darem Pomorza i Sea Towers (ktoś ma jeszcze wątpliwości, ze ten budynek stał się symbolem miasta?). I jest piękna dziewczyna patrząca na morze z molo, które może i nie jest w Sopocie, ale z Sopotem od razu się kojarzy.

W całej reklamie piłki nożnej prawie nie ma. Zamiast tego jest i żubr, i łoś, i łowione w strumieniu ryby. Są harcerze (choć nie wiedzieć czemu ubrani jak skauci) i wspinaczka po skałach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Do tego żaglówka prująca falę zatoki i kajak na rzeczce wijącej się w dzikim lesie. To niezły pomysł, bo lasy na Zachodzie wyglądają przy naszych jak oranżerie. No i dziewczyna w ostatnim ujęciu która zachęca: "Feel invited", czyli "Czuj się zaproszony".

Podoba ci się ta reklamówka?

A wy jak oceniacie ten filmik? Czulibyście się zaproszeni do Polski?
ms

Opinie (278) ponad 20 zablokowanych

  • autor artykulu nie powinien dokonywac oceny w tytule

    Jest to delikatnie mowiac tendencyjne

    • 0 2

  • Fil inwajted!

    Gdyby nie to... byłoby całkiem przyjemnie ;).

    • 1 1

  • na filmiku powinni pokazać brudną i obrzydliwą stronę miasta. (3)

    wystarczyło dać ujęcie z podwórka za przystankiem T6 vis a vis Galerii Bałtyckiej gdzie siedzą ćpuny z całej jesionowej. ;d

    • 0 5

    • (2)

      Widziales kiedys glombie film promocyjny z ukazana negatywna strona tego co promuje!!! Pomysl czasami a potem pisz!!!

      • 0 1

      • heheh M sam jesteś jełop i głąb ! (1)

        po co pokazywać propagandowe filmy które nie ukazuję niebezpiecznej i plugawej strony miasta ?

        • 0 0

        • Bo film promocyjny ma promowac a nie zniechecac, szkoda na Ciebie klawiatury bo i tak nie pojmiesz

          • 0 0

  • Prawie uwierzylem, ze tak Polska wyglada! Na szczscie Pani na koncu reklamowki sprowadzila mnie na ziemie :P. Ogolnie wielki plus, fajny filmik!

    • 1 0

  • suchar!

    • 0 0

  • bardzo fajny film.. nie rozumiem czemu na niego narzekacie

    • 3 0

  • reklamówka

    beznadzieja......

    • 1 1

  • Wsadzę kij w mrowisko, gniot jakich nie mało....... (1)

    Takich podskakujących panienek, przejść przez rozbłysk, kopii pomysłów z dziedziny fotografii (vide Kraków lub Gdańsk z tłumem), łódek prowadzących do wniosku, że mamy ciepłą riwierę, masówek z tłumem i ciałem innej osoby płynącej na rękach innych, czyli pomysł żywcem wzięty z koncertów muzycznych, no i ten rozchełstany młodzian pod krawatem podskakujący jak po kilku głębszych, różowa foka (no comment), zwłaszcza, że w medialnej reklamie fokarium promowana jest niebiesko-biała, łoś wychodzący z wody jakby można było to sobie obejrzeć w naturze ot tak i co najmniej dwuznacznie patrzące w obiektyw młode dziewczyny. Same ujęcia (kompozycja) w stylu amatora filmowca, brak pomysłu, zadęcie na nie wiadomo co i wyciągnięta kasa od płatników-sponsorów. Jak dla mnie totalny gniot, kopia pewnej reklamówki też o stadionie. A jest tylu zdolnych ludzi, którzy mają pomysły, co można było wykorzystać ogłaszając konkurs w mediach. Ale w tej dziedzinie są "domy medialne" i ich cała otoczka, która nie daje szans zdolnym, liczy się......, no właśnie co się liczy ?, poddaję to retoryczne pytanie oglądającym reklamówko podobny produkt i czytającym mój komentarz.

    • 3 2

    • I jeszcze uzupełnienie, widziałem pewną reklamę znanego polskiego muzeum....

      zrobiona w stylu teledysku z którego wynika, że samo muzeum to jeden teledysk, o treści nie wspomnę bo to toal żenada. Twórcy powinni trochę pooglądać produkty innych producentów i się zastanowić kto jest docelowym odbiorcą

      • 0 0

  • Lasy?

    lasy przypominające wysypisko śmieci w odróżnieniu od lasów np. w Norwegii i Szwecji.

    • 2 0

  • ......... (1)

    A w Australii widok bryły Opery w Sydney i stary most Zapraszają.Nie trzeba bzdurnych filmików i wydawania pieniędzy!!!Każdy ma ochotę tam pojechać.Mamy tyle pięknych obiektów,zabytków i co?

    • 2 1

    • w Australii to nie ma takiej dziczy jak u nas

      i mentalność inna

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane