- 1 Sami złapali złodzieja katalizatorów (103 opinie)
- 2 Kiedy deszcz bywa groźny? (40 opinii)
- 3 Ruszyła budowa przejścia przy dworcu (224 opinie)
- 4 Straciła 6 tys. zł, myśląc, że pomaga przyjaciółce (147 opinii)
- 5 Do tego nie służą światła awaryjne (158 opinii)
- 6 Przesiadka wymuszona remontem? Jeden bilet ci wystarczy (92 opinie)
Rewelacyjny filmik zaprasza do Polski i Trójmiasta
"Czuj się zaproszony do Polski!" - dużo natury i dobrej zabawy, piłka nożna jedynie w tle.
Reklamówka Polski przed Euro, w której stadion jest tylko dodatkiem, a nie motywem przewodnim? To pomysł Polskiej Organizacji Turystycznej na przyciągnięcie nad Wisłę nie tylko futbolowych fanów. Pomysł - dodajmy - bardzo dobry.
W reklamówce chodzi o Euro 2012 - nie ma wątpliwości - bo w minutowym filmiku pojawiają się wszystkie miasta-gospodarze turnieju. Tyle tylko, że to nie sport gra w nich główna rolę. Jedynie w Warszawie pokazany jest stadion, co jednak nie dziwi, bo jak inaczej promować stolicę?
Także Trójmiasto ma swoje trzy ujęcia. Jest Gdańsk z Motławą i Sołdkiem, oraz fontanną Neptuna. Jest Gdynia z Darem Pomorza i Sea Towers (ktoś ma jeszcze wątpliwości, ze ten budynek stał się symbolem miasta?). I jest piękna dziewczyna patrząca na morze z molo, które może i nie jest w Sopocie, ale z Sopotem od razu się kojarzy.
W całej reklamie piłki nożnej prawie nie ma. Zamiast tego jest i żubr, i łoś, i łowione w strumieniu ryby. Są harcerze (choć nie wiedzieć czemu ubrani jak skauci) i wspinaczka po skałach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Do tego żaglówka prująca falę zatoki i kajak na rzeczce wijącej się w dzikim lesie. To niezły pomysł, bo lasy na Zachodzie wyglądają przy naszych jak oranżerie. No i dziewczyna w ostatnim ujęciu która zachęca: "Feel invited", czyli "Czuj się zaproszony".
Opinie (278) ponad 20 zablokowanych
-
2011-08-21 23:41
rewelacyjny? te migoczące bez związku obrazki?
- 0 0
-
2011-08-22 00:40
Gratuluje spotu
Jest niezły. Tylko końcówka z tą babeczką i tym "feel invited" troche spatolone... Ale ogolnie jestem za
- 2 0
-
2011-08-22 08:40
Propaganda!
Gdzie kupy na trawnikach, gdzie ludzie w korkach wyzywających się na siebie, gdzie śmieci na całych ulicach miast, gdzie piach przy krawężniku?! Magia telewizji, ilu się rozczaruje turystów po odwiedzeniu tego grajdoła :). Oj będzie bal.
- 1 1
-
2011-08-22 09:05
Young People in Gdansk.... and Gdynia
Wiadomo, chodzi o miasta mistrzostw, ale Szczurka faktycznie szlag trafi że Gdańsk kreuje swój wizerunek kosztem Gdyni. Wystarczy że połowa zespołów koncertujących w Gdyni pozdrawia ze sceny Gdańsk
- 0 0
-
2011-08-22 13:56
a mnie się łza w oku zakręciła...bo
cudze chwalimy, swego nie znamy; a jakżeż u nas jest pięknie. Może chłodno i deszczowo tym-latem;) ale nieodmiennie pięknie;)
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.