- 1 Zalane ulice po burzy nad Trójmiastem (140 opinii)
- 2 W biały dzień kradł rośliny z trawnika (73 opinie)
- 3 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (185 opinii)
- 4 Gdynia najszczęśliwsza, ale kto robił raport? (163 opinie)
- 5 121 tys. zł kary dla "Solidarności" za baner (382 opinie)
- 6 Wieczorem zwykłe skrzyżowanie, rano rondo (46 opinii)
Słupki na przejściu. A gdzie służby?
- Przyzwyczaiłem się do słupków przy ulicach, gdzie jest to konieczne, by ograniczyć parkowanie. Ale ustawienie ich przed przejściami dla pieszych odbieram jak wywieszenie białej flagi przez straż miejską czy policję - pisze pan Maciej.
Na inną kwestię zwraca uwagę pan Maciej, któremu nie podobają się słupki przed przejściami dla pieszych.
Oto jego przemyślenia:
Jestem głównie pieszym, mieszkam w Gdyni i rozumiem działania władz miasta związane z ustawianiem słupków w centrach miasta. Kiedyś uważałem, że te elementy szpecą krajobraz. Moje poczucie estetyki cierpiało na tym. Teraz przestałem się przejmować, bo widzę, że "samochodoza" w miastach postępuje, choć aut miało być coraz mniej.
Cieszę się, że słupków jest tyle, a nie mniej, a nawet z tego, że ich przybywa. Żeby nie być posądzony o skrzywienie antysamochodowe, to dodam, że jeżdżę też często autem, ale nawet przed zmianą kierunku działań miast na ten sprzyjający pieszym, nie przyszło mi do głowy, żeby parkować na chodnikach czy trawnikach. Może dzięki temu uda się odzyskać przestrzeń dla pieszych. A za kilka albo i kilkanaście lat usunąć słupki, kiedy wreszcie kierowcy do tego dojrzeją, byc dać sobie spokój z wjeżdżaniem do centrum.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Nie jest za późno, by kupić rower
Słupki na przejściach to przesada
Martwi mnie z kolei sytuacja, w której słupki są ustawiane właściwie na przejściach dla pieszych. Zaznaczam, że nie chodzi tylko o Gdynię. Nie chodzi o bezpieczeństwo, choć z drugiej strony nie wiem, czy to do końca bezpieczne rozwiązanie. Może bardziej o estetykę, bo taki wystający element na przejściu już nie wygląda zbyt dobrze. Najbardziej niepokoi to, że to oznacza, że białą flagę wywiesiły już chyba w tym momencie także służby, w tym straż miejska i policja.
Jak rozumiem, ustawienie słupka na przed pasami ma już całkowicie zamknąć drogę kierowcom do parkowania na chodniku czy trawniku. Ale czy na miejskim monitoringu nie da się takiego kierującego szybko namierzyć i wystawić mu stosownej opłaty dodatkowej? Z tego co się orientuję, prawo o ruchu drogowym zabrania kierującemu pojazdem zarówno jazdy wzdłuż po chodniku, jak też przejściu dla pieszych.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Benzyniaki do kupienia do 20 tys. zł
Potrzebna większa reakcja służb
Zatem jeśli inaczej nie mógł dostać się na miejsce, tylko tędy, to można próbować go również ukarać w tym względzie. Nie podoba mi się, że piesi stają się niejako zakładnikami kierowców. W końcu dojdziemy do sytuacji, że słupki będą musiały być na każdym przejściu, żeby kierowcy nie próbowali znaleźć sobie miejsca do parkowania.
Uważam, że służby powinny w tym względzie wkroczyć bardziej do działania i zająć się swoją pracą. Jest sezon letni, do Trójmiasta przyjeżdża dużo turystów, którym szkoda zapłacić kilka złotych za parking. Tym bardziej chciałbym zobaczyć służby interweniujące w sprawie zaparkowanych aut.
Słupki są potrzebne, to jest rozwiązanie, ale nie dochodźmy w ich ustawianiu do absurdów, którymi moim zdaniem są te elementy przed przejściami dla pieszych.
![Ulice Trójmiasta. Co o nich wiesz?](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/69/2820/405x405/2820349__kr.webp)
Ulice Trójmiasta. Co o nich wiesz?
Rozpocznij quizCo Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Opinie (236) ponad 10 zablokowanych
-
2023-07-05 12:03
Opinia wyróżniona
w komentarzach nagonka na kierowców ale z mojej perspektywy wygląda to zupełnie inaczej (17)
jako pieszy czuję się terroryzowany przez rowerzystów i kierowców hulajnóg a nie kierowców samochodów. Na chodniku człowiek nie czuje się bezpiecznie bo z każdej strony czyha nieprawidłowo jadący rower lub hulajnoga. Auto co najwyżej muszę ominąć na chodniku i to zdecydowanie rzadziej niż schodzić a czasami nawet uciekać przed zderzeniem z jednośladami!
- 120 37
-
2023-07-10 19:15
Przyjdź na chodnik wzdłuż morskiej
Pogadamy, czy rowery są takim zagrożeniem, jak cię na odcinku 200-300 metrów kilka do kilkunastu samochodów minie w godzinach porannego szczytu. Doborach jezdze z przystanku węzeł żołnierzy wyklętych - tam trąbienie na przechodniów idących chodnikiem od działdowskiej, bo się kierowca spieszy jest normą, tracenie lusterkiem w siatki z zakupami, czy wręcz rękę tez. Raz jeden prawie mnie przejechał, gdy omijałem kałuże, bo przyspieszył akurat. Z rowerzystami takich akcji nie miałem.
- 0 0
-
2023-07-08 18:35
W punkt
- 0 0
-
2023-07-06 09:01
Bzdury opowiadasz (4)
Odwracasz uwagę od wszędzie parkujących samochodów. Parkują na chodnikach , trawnikach a jak są słupki to po przejściach dla pieszych na wjeżdżają na chodnik. Rowerzyści mają drogi rowerowe i ich się trzymają , możesz czuć się niebezpiecznie jak ty wleziesz na drogę. Hulajnogi owszem ponieważ młode pokolenie jakoś nie jest doinformowane, że po
Odwracasz uwagę od wszędzie parkujących samochodów. Parkują na chodnikach , trawnikach a jak są słupki to po przejściach dla pieszych na wjeżdżają na chodnik. Rowerzyści mają drogi rowerowe i ich się trzymają , możesz czuć się niebezpiecznie jak ty wleziesz na drogę. Hulajnogi owszem ponieważ młode pokolenie jakoś nie jest doinformowane, że po chodniku się nie jeździ jak obok jest droga rowerowa, ale nie jest to jakaś tragedia. Musisz sobie uzmysłowić , że mieszkasz w cywilizacji , rower to środek lokomocji na całym świecie. W Niemczech czy Holandii to rower ma pierwszeństwo przed wszystkimi innymi.
- 6 4
-
2023-07-06 10:05
Bzdury opowiadasz (3)
Po mieście jeździ więcej samochodów niż hulajnóg i rowerów razem wziętych, więc skoro większość wybiera ten rodzaj lokomocji, to może właśnie im należałoby ułatwiać korzystanie z dróg i parkingów. Tylko że w tzw. cywilizowanych społeczeństwach wytworzył się precedens, że demokracja to rządy mniejszości. Nawiedzonej mniejszości.
- 2 7
-
2023-07-11 08:24
tylko chyba jest różnica między sytuacją, kiedy jedna osoba jedzie jednoosobowym rowerem albo hulajnogą, a między jedną osobą jadącą samochodem skonstruowanym do przewozu 4 osób. przelicz sobie, ile rowerów czy hulajnóg zmieści się w obrębie miejsca parkingowego dla jednego auta osobowego. dodaj do tego fakt, że auto ma negatywny wpływ na
tylko chyba jest różnica między sytuacją, kiedy jedna osoba jedzie jednoosobowym rowerem albo hulajnogą, a między jedną osobą jadącą samochodem skonstruowanym do przewozu 4 osób. przelicz sobie, ile rowerów czy hulajnóg zmieści się w obrębie miejsca parkingowego dla jednego auta osobowego. dodaj do tego fakt, że auto ma negatywny wpływ na środowisko. nic dziwnego, że w części europejskich miast istnieją labirynty ulic ślepych i jednokierunkowych, wszystkie parkingi ogólnodostępne są płatne, a na osiedlach mieszkalnych na jedno mieszkanie przypada jedno miejsce parkingowe z numerem blachy wpisanym w systemie. infrastruktura drogowa dla pieszych i rowerów w takim kraju przeważnie jest rewelacyjna, dlatego w większości przypadków mapa Google pokaże szybszy dojazd rowerem niż autem. bywa to upierdliwe, ale z czasem da się to docenić, szczególnie jak hulajnogą czy rowerem elektrycznym można bezwysiłkowo dojechać i zaparkować wszędzie
- 0 0
-
2023-07-10 19:19
W cywilizowanych społeczeństwach ludzie nie są przyspawani do samochodu, w odróżnieniu od nas. Jakby się dało, wjeżdżali byście do sklepow, na klatki schodowe, do parków na plaże. Popatrz na Japonię, czy bliżej - Holandię. Tam jedziesz autem jak musisz, a nie wszędzie, gdzie możesz.
- 0 0
-
2023-07-06 11:59
ale to już było
i się nie sprawdziło - dlatego teraz robimy odwrót
- 3 0
-
2023-07-05 21:59
największym osiągnięciem lobby samochodowego jest przekonanie wielu ludzi (1)
że bezproblemowe współistnienie ruchu pieszych, rowerzystów i hulajnogowców na chodnikach, ulicach i placach uwolnionych od jeżdżących i parkujących samochodów nie jest możliwe (a jest). Można to udowodnić prowadząc obserwację w wielu miejscach Trójmiasta. Więcej osób odnosi na chodnikach ciężkie obrażenia w wyniku nieodpowiedzialnej jazdy kierowców niż z jakiejkolwiek innej przyczyny.
- 5 10
-
2023-07-06 08:26
Większej głupoty pod tym artykułem jeszcze nie czytałem.
- 9 4
-
2023-07-05 12:42
No tak, co prawda auto zostawiło 0.5m szerokości chodnika na której musisz się zmieścić z "pędzącą" hulajnogą (7)
Ale to wina hulajnogi?
Gdyby nie zaparkowany obok samochód, minęlibyście się 2m od siebie i żadnego problemu by nie było.- 22 31
-
2023-07-05 12:49
Porównaj ilość zaparkowanych samochodów na chodniku i ilość pędzących hulajnóg (6)
i dopiero wtedy wytypuj winowajcę!
- 17 11
-
2023-07-06 11:56
nieprawidłowo parkujących samochodów jest zdecydowanie więcej
- 3 0
-
2023-07-05 12:54
Praktycznie każdy kawałek chodnika jest zastawiony, więc porównanie jest banalne. (4)
Przejdź się kiedyś z wózkiem po mieście, to zaczniesz zwracać uwagę.
A może właśnie trzeba przestać się martwić czy wózek się zmieści czy nie i go przepychać na siłę?- 20 11
-
2023-07-05 14:26
i wszystko jasne (3)
roszczeniowa madka z artykułu o karmieniu piersia w miejscu publicznym
- 10 29
-
2023-07-10 19:16
A ciebie kapusta rodziła?
Powiedz swojej rodzicielce, ze jest maDką, bo cię z Cyca karmiła. I dare you.
- 0 0
-
2023-07-05 14:32
Znowu pudło :) (1)
Przy okazji, nie ma bardziej roszczeniowej grupy niż kierowcy...
- 19 14
-
2023-07-06 11:56
faworyzowani przez kilka dekad to co się dziwisz
- 3 0
-
2023-07-05 08:25
Opinia wyróżniona
Przepisy (25)
Moim zdaniem mogłaby pomóc zmiana przepisów na wzór stosowanych w krajach zachodnich: zamiast pozwalać na parkowanie wszędzie poza miejscami zabronionymi, należałoby zabronić parkowania poza miejscami jasno wyznaczonymi. Takie odwrócenie sytuacji i odpowiednia mobilizacja służb (SM, policja) wymusiłoby zmianę przyzwyczajeń kierowców. Obecnie auta
Moim zdaniem mogłaby pomóc zmiana przepisów na wzór stosowanych w krajach zachodnich: zamiast pozwalać na parkowanie wszędzie poza miejscami zabronionymi, należałoby zabronić parkowania poza miejscami jasno wyznaczonymi. Takie odwrócenie sytuacji i odpowiednia mobilizacja służb (SM, policja) wymusiłoby zmianę przyzwyczajeń kierowców. Obecnie auta zastawiają chodniki, trawniki, bo przepisy są niejasne i pozwalają na pewną dowolność interpretacji czy akurat na tym kawałku trawnika czy chodnika można zaparkować. Gdyby sytuacja była klarowna, że za auto postawione poza wyznaczonym miejscem parkingowym należy się mandat, skończyłoby się pole do interpretacji i uwolniłoby to chodniki i zieleńce od samochodów.
- 195 230
-
2023-07-06 14:26
I tak właśnie jest. W strefie płatnego parkowania dozwolone jest parkowanie tylko w wyznaczonych miejscach. Tyle teorii, jak jest w praktyce każdy widzi.
- 0 0
-
2023-07-06 11:58
ale takie przepisy już od dawna są !!! Nie masz prawa jazdy ?? (1)
Nie wolno jeździć i parkować na chodniku czy trawie - to są wykroczenia !!! Wystarczy większy wysiłek służb i wysokie mandaty za takie wykroczenia, to się odechce patologii jeździć w takich miejscach ... ;P
- 0 2
-
2023-07-08 18:35
Jak najbardziej mozna parkowac na chodnikach.
- 1 0
-
2023-07-05 14:51
Ale jaka mobilizacja służb. Takie głuche apele puszczane w eter przez niezorientowanych ludzi, które jeszcze długo pozostaną bez pokrycia. Straż Miejska ma dużo wakatów i ciągle szukają ludzi do pracy, to samo Policja (problem całego kraju). To są suche fakty. Po drugie mentalność wielu kierowców w kraju jest taka - wjadę autem pod samą bramę,
Ale jaka mobilizacja służb. Takie głuche apele puszczane w eter przez niezorientowanych ludzi, które jeszcze długo pozostaną bez pokrycia. Straż Miejska ma dużo wakatów i ciągle szukają ludzi do pracy, to samo Policja (problem całego kraju). To są suche fakty. Po drugie mentalność wielu kierowców w kraju jest taka - wjadę autem pod samą bramę, wjadę autem na trawnik, zastawię chodnik pieszym (wcześniej po nim jadąc), zajmę nawet miejsce niepełnosprawnego (by potem drzeć z siebie szaty, że nie było wymalowanej niebieskiej koperty, a pionowy znak z ludzikiem na wózku nie wskazuje na potrzebującego), zastawię ścieżki rowerowe, zastawię wyjazdy z parkingów i hal garażowych itp. To są ludzie, którzy jeśli zaparkują dalej niż 50 m od docelowego miejsca rozpoczynają autem destrukcję okolicy, bo jak to się godzi, żeby do samochodu przejść się spacerkiem 200-300 m i legalnie stanąć dalej. Urojone prawa, że świat ma zapewnić postój. Nie da się wszystkiego rozwiązać przepisami, tak jak nie da się wszędzie postawić policjanta czy strażnika miejskiego. Gdyby tak zrobić, to żylibyśmy w państwie totalitarnym. Inna sprawa, że mnóstwo ludzi służb zupełnie nie szanuje i nawet tutaj panuje nagonka na funkcjonariuszy. To są rzeczy wyniesione mentalnie z epoki komunizmu, a ludzi zgłaszających wykroczenia nazywa się konfidentami, gdzie w normalnych warunkach wstydzić się powinien człowiek dokonujący przewiny, a nie ten który to ujawnia. Także problem jest trochę głębszy niż tylko wyznaczanie stref, bo na koniec strażnik miejski wystawi kierowcy auta mandat w kwocie... 100 złotych. Tyle nawet nie wynosi koszt wynajmu miejsca postojowego w Trójmieście, więc taki człowiek jest nadal na plus.
- 4 0
-
2023-07-05 14:27
(2)
co nie jest zabronione to jest dozwolone - zasada wolnościowców
co nie jest dozwolone to jest zabronione - zasada zamordystów
kim jesteś odpowiedz sobie sam, nie będę ci pomagał, choć już wiem- 9 4
-
2023-07-05 14:30
co jest zabronione to jest dozwolone - zasada i**otów przez których płacimy za słupki... (1)
- 4 5
-
2023-07-06 08:31
Przy obecnych pomylonych wydatkach te słupki to jest absolutnie żaden koszt.
- 1 0
-
2023-07-05 12:17
(2)
W krajach zachodnich? A byłeś kiedyś w Francji czy Włoszech? Tam parkowanie w zasadzie nie jest uregulowane karnie. Taki system jest dużo lepszy. To w Polsce 'Polacy' wiecznie się spinają o ruch drogowy, pieszy i swoje auta.
- 10 6
-
2023-07-05 18:04
Bzdura.
Co Ty piszesz, jest uregulowane tylko najczęściej napisane w lokalnym języku. We Francji są miejsca żółte, białe i niebieskie, a na większości białych jest napis payant czyli płatne i stoją parkometry. We Włoszech jest podobnie i są też strefy w centrach miast, do których nikomu oprócz mieszkańców wjechać nie wolno bo zapłaci się mandat np. Florencja to 38 Euro.
- 3 2
-
2023-07-05 13:33
Zachodnich, nie południowych...
Południe Europy jest jak Polska - jeżdżą szrotami i mają przepisy gdzieś.
- 4 8
-
2023-07-05 10:58
Mobilizacja gdyńskiej Straży Miejskiej... a to dobry żart
Przecież oni istnieją tylko na papierze i nigdy ich nie ma, gdy są potrzebni. Ostatni raz widziałem, jak w mojej dzielnicy wystawiali mandaty za złe parkowanie w 2018 roku. Najlepszym rozwiązaniem dla gdyńskiego podatnika, które w tym przypadku mogłaby zastosować Straż Miejska jest samorozwiązanie.
- 5 2
-
2023-07-05 10:23
Ktoś myli istnieje przepisów z ich egzekwowaniem, oraz kulturą ich przestrzegania
W Polsce nie ma kultury przestrzegania przepisów, a szczególnie zbytnio się nie myśli o innych ludziach, czy też użytkownikach. Przykładem jest to, że chodnikiem chodzi się jak chce. Jest różnica pomiędzy wolnością a głupotą. Te tańce pieszych przy mijaniu się, bo nie wiadomo, w którą stronę powinno się iść - odpowiem, w prawo. Rozwiązuje to
W Polsce nie ma kultury przestrzegania przepisów, a szczególnie zbytnio się nie myśli o innych ludziach, czy też użytkownikach. Przykładem jest to, że chodnikiem chodzi się jak chce. Jest różnica pomiędzy wolnością a głupotą. Te tańce pieszych przy mijaniu się, bo nie wiadomo, w którą stronę powinno się iść - odpowiem, w prawo. Rozwiązuje to problem. I najlepsze, drogi rowerowe oddzielone od chodników idące wzdłuż trawników - jest to ciąg pieszo-psowy, a czasem pieszo-dziecięcy. Więc tak, taka w Polsce jest kultura i nie dotyczy to istnienia samych przepisów, bo chodzenie po drodze rowerowej jest zabronione.
- 6 7
-
2023-07-05 10:20
(1)
Przecież właśnie tak jest. W strefie płatnego parkowania można parkować tylko i wyłącznie na miejscach wyznaczonych.
- 9 1
-
2023-07-05 17:57
Jeśli nie jest to zabronione przez przepisy ruchu bądź znaki drogowe to wolno parkować w innych miejscach. Stąd te słupki i parkowanie byle gdzie.
- 0 5
-
2023-07-05 09:36
Celna uwaga. Dodam jeszcze, że jest kraj (moze i kraje), gdzie zakazane jest parkowanie samochodów poza miastami w miejsach nieoznaczonych. Wiec porządek jest nie tylko w miastach, ale i poza nimi.
- 5 9
-
2023-07-05 08:52
ale przepisy są ok. tylko nikt ich nie egzekwuje więc każdy je olewa (5)
- 25 8
-
2023-07-05 09:13
(4)
Nie są, widocznie są zbyt trudne, skoro kierowcy ich nie rozumieją. Kierowca nie szuka miejsca postojowego, tylko miejsca, gdzie może zostawić auto. To jest różnica.
- 22 11
-
2023-07-05 14:28
czasami nawet 15 minut, jeżdżąc w kółko macieju
- 3 0
-
2023-07-05 09:22
Gdyby służby pojawiały się częściej niż tylko 4h po wezwaniu (2)
to nagle by się okazało że wszyscy posiadacze prawa jazdy rozumieją.
- 15 4
-
2023-07-05 17:50
(1)
Dzięki hejtowi i nagonce w internecie oraz spektakularnym wpadkom funkcjonariuszy w służbach jest wiele wakatów i nie ma chętnych do pracy, więc się nie dziw, że nie przyjadą.
- 5 0
-
2023-07-06 08:28
Sami są sobie winni. Budując jakiś szacunek i wiarygodność przez lata, w rok pandemii swoimi decyzjami zrównali się z szambem.
- 2 1
-
2023-07-05 08:39
(3)
Do mandatu dorzuciłbym holowanie na parking za miasto. Wydanie samochodu po opłaceniu kary + opłata za każdą dobę parkowania. Odholowany samochód nie blokuje chodnika :)
- 32 17
-
2023-07-05 11:28
W UE powinien być zakaz poruszania się autem w mieście! (2)
Tylko rower i hulajnogi!
- 4 20
-
2023-07-05 14:27
w ue powinno być zakazane wypisywanie głupot
- 12 0
-
2023-07-05 11:31
Odwrotnie! Tylko samochodziki!
Niech biedaki co ich nie stać na szrota po Niemcu siedzą w domach!
- 10 3
-
2023-07-05 07:23
Opinia wyróżniona
Problemem nie są słupki, czy parkowanie na chodnikach (30)
Tylko polityka naszych "spaniałych" włodarzy polegająca na likwidacji dostępnych miejsc parkingowych bez zapewniania sensownych alternatyw w postaci działającej sprawnie komunikacji miejskiej, czy dróg rowerowych.
- 215 181
-
2023-07-06 14:32
Problemem jest przekonanie kierowców iż darmowe miejsce postojowe im się po prostu należą.
- 2 0
-
2023-07-05 18:11
Chcę przeżyć. (2)
Mam rower, ale mnie takie dziwne drogi rowerowe malowane farbą i na wąskich ulicach także pod prąd w ogóle nie interesują. Skrzyżowanie Obrońców Wybrzeża w stronę Świętojańskiej i nagle rowerzysta wyskakuje mi z prawej jadąc jednokierunkową ul. Abrahama pod prąd w centrum Gdyni. Ludzie z UM pomyślcie ile wyście zrobili złego dla tego miasta..
- 4 2
-
2023-07-05 22:09
badania wykazują, że kontrapasy i tzw. kontraruch są bardzo bezpiecznymi elementami infrastruktury rowerowej (1)
jeśli denerwuje cię rowerzysta wyjeżdżający z bocznej ulicy, to znaczy przypuszczalnie jechałeś lekceważąc limity prędkości lub masz refleks, który powinien skłonić cię do oddania prawa jazdy.
- 4 3
-
2023-07-06 11:57
Limit to 50 km/h
Gdyby kierowcy z taką prędkością sie tam poruszali, to zadziałała by selekcja naturalna. Czysty darwinizm.
- 0 0
-
2023-07-05 11:26
Nie, nie to jest problemem
Problemem jest powszechna akceptacja bylejakości i zezwolenie na niszczenie przestrzeni wspólnej a nawet prywatnej własności przez obcych ludzi.
- 14 2
-
2023-07-05 08:39
Problemem jest nieegzekwowanie istniejących przepisów. Każde niepoprawnie zaparkowane auto powinni odholować na parking daleko poza miasto, naliczyć opłaty za każdą godzinę i słupki nie będą potrzebne. A dodatkowo będzie praca dla kierowców lawet.
- 24 2
-
2023-07-05 08:32
może miejsc do parkowania jest za mało a może nie
ale nawet jeśli jest to zasad parkowania to nie zmienia i tyle, można lamentować ale parkować trzeba przepisowo
- 25 1
-
2023-07-05 08:27
Komunikację miejską i drogi rowerowe to mamy akurat na całkiem dobrym poziomie (3)
- 17 24
-
2023-07-05 15:32
Ola to ty?
- 2 1
-
2023-07-05 10:28
Tak, na takim poziomie, że (1)
spóźnia się, albo nie przyjeżdża w ogóle, a jak już przyjedzie to podróż zajmuje co najmniej dwa razy tyle, vo samochodem
- 15 3
-
2023-07-05 10:33
Wszystko dla dobra kierowców, którzy płaczą przy każdej budowie buspasa czy torów...
- 7 9
-
2023-07-05 07:32
(18)
Jak problemem nie jest parkowanie na chodnikach to nie ma sensu czytanie dalej tego, co napisałaś/napisałeś.
- 65 20
-
2023-07-05 12:15
(1)
Jak nie potrafisz czegoś przeczytać w całości to się nie wypowiadaj. Dobrze pisze.
- 1 2
-
2023-07-05 22:06
przypuszczalnie nie zdajesz sobie sprawy z tego, że popierany kolega tak jak ty cierpi na autoholizm
- 1 2
-
2023-07-05 11:12
To nie jest problem tylko skutek problemu jak wyżej braku miejsc i alternatywy... (2)
nie każdy ma do przystanku 10 min pieszo a 5 przesiadek autobusowych też nie jest ciekawą alternatywą gdy na każdy autobus czekasz 20 min nie licząc czasu podróży... Park&Ride rozwiązuje problem tylko w takim mieście taki parking powinien być na 200-300 pojazdów minimum a parkingi w każdym większym miejscu przesiadkowym... dwa nie każdy takim
nie każdy ma do przystanku 10 min pieszo a 5 przesiadek autobusowych też nie jest ciekawą alternatywą gdy na każdy autobus czekasz 20 min nie licząc czasu podróży... Park&Ride rozwiązuje problem tylko w takim mieście taki parking powinien być na 200-300 pojazdów minimum a parkingi w każdym większym miejscu przesiadkowym... dwa nie każdy takim nierobem jest by marnować czas na podróże krajoznawcze... miasto bardziej ekologiczne bez miejsc parkingowych ? 30 min szukasz miejsca by zaparkować zamiast + 20 min załatwienie sprawy a tak 10 min bo masz miejsce i tyle - ciekawe co jest bardziej ekologiczne ?? pseudo ekolodzy i pseudo planiści realizujący swoeje wizje...
- 18 9
-
2023-07-05 12:39
Jak masz 15 min rowerem, a wybierasz 10min samochodem i 30min szukania miejsca, to raczej nie wina miasta... (1)
- 12 9
-
2023-07-05 18:16
15 minut rowerem, a jak źle pójdzie to godzinę wracasz pieszo gdy ci ten rower ukradną.
- 6 2
-
2023-07-05 10:13
Z tym, że na chodniku można parokwać (12)
Ale zgodnie z przepisami, pozostawiając odpowiednią szerokość wolnego miejsca dla pieszych
- 23 10
-
2023-07-05 18:13
Żadne takie.
Jeśli jest zakaz zatrzymywania się to dotyczy także chodnika.
- 4 0
-
2023-07-05 17:11
(1)
Otóż nie można, możesz wjechać tylko jedną osią i dodatkowo musisz zostawić 1.5 metra. Wyjątkiem jest specjalny znak i namalowane pole do parkowania wzdłuż osi jezdni. Samochodem powyżej 2.5 tony czyli też suwami nie możesz nawet jednym kołem wjechać na chodnik.
- 9 1
-
2023-07-06 08:36
Jak wjedziesz jedną osią na chodnik to pół ulicy zajmiesz tyłem pojazdu. Chyba nie do końca wiesz co piszesz.
- 0 1
-
2023-07-05 11:29
Problemem są kierowcy (6)
Dobrze, że Bruksela walczy z kierowcami
- 6 11
-
2023-07-05 22:04
głównym źródłem utrudniania życia kierowców są zachowania innych kierowców (1)
Wyzwanie polega na eliminacji tzw. niepotrzebnych przejazdów samochodami na krótkie odległości. Dyrdymały o tym, że ktoś zrezygnuje z samochodu w wyniku poprawy jakości komunikacji miejskiej lub sieci dróg rowerowych można wsadzić między bajki. Tylko restrykcyjna polityka parkingowa może coś pomóc.
- 1 1
-
2023-07-06 08:35
Może wyznaczenie miejsc do parkowania zamiast ich likwidowania?
- 3 1
-
2023-07-05 12:14
Hipokryci (1)
Problemem są chamy. I ci za kierownicą samochodu czy roweru i ci na hulajnogach czy pieszo. Skończcie się przerzucać winą i spójrzcie na siebie. "Kierowcy be bo nie znają i nie respektują przepisów" to mówię ja rowerzysta chodnikowy. Rowerzyści jeżdżący chodnikami, przejeżdżający na czerwonym świetle czy popędzający pieszych są takimi samymi
Problemem są chamy. I ci za kierownicą samochodu czy roweru i ci na hulajnogach czy pieszo. Skończcie się przerzucać winą i spójrzcie na siebie. "Kierowcy be bo nie znają i nie respektują przepisów" to mówię ja rowerzysta chodnikowy. Rowerzyści jeżdżący chodnikami, przejeżdżający na czerwonym świetle czy popędzający pieszych są takimi samymi chamami jak kierowcy jeżdżący po chodnikach czy na nich parkujący. To samo dotyczy zostawiania hulajnóg gdzie popadnie, przechodzenia na czerwonym świetle, czy poza pasami, a nawet bym dodał osoby skracające sobie drogę o 1 czy dwa metry przez trawniki. Każdy myśli tylko o swojej wygodzie i ma w d*p** innych którym zarzuca właśnie takie zachowanie.
- 26 1
-
2023-07-05 12:37
Niby prawda, ale...
Nigdy nie widziałem rowerzysty opierdzielającego innego rowerzystę za to że stoi na czerwonym.
Nigdy nie widziałem osoby na hulajnodze marudzącej że ktoś poprawnie zaparkował.
Tymczasem spróbuj samochodem wyprzedzić rządek TIRów jadąc 120 lewym pasem...
Poziom degeneracji kierowców jest zupełnie inny - jak można mieć pretensje że ktoś Ci nie ułatwia łamania prawa?- 7 9
-
2023-07-05 11:35
Problemem nie są kierowcy, a idioci niepotrafiący jeździć samochodem i nieznający przepisów. (1)
I bardzo dobrze że Bruksela z nimi walczy skoro polski rząd jest w tym temacie kompletnie nieudolny.
- 18 7
-
2023-07-06 12:01
czyli co drugi kierowca...
- 1 0
-
2023-07-05 10:20
(1)
I to jest patologia
- 22 15
-
2023-07-05 11:29
Myslisz zly dotyk matki z przepisami
- 6 6
Wszystkie opinie
-
2023-07-05 07:03
Nic nie jest przesadą jak widać po zdjęciach wstawianych do raportu na tym portalu. (1)
Zapewne znajdą się tacy magicy co te słupki przeskoczą i zaparkują:) Nie ma innego sposobu na kieryków .
- 40 10
-
2023-07-05 07:52
A najlepsze jest to, że im gosciu bardziej zgrywa bogatego, tym bardziej unika płatnych legalnych miejsc postojowych.
- 10 1
-
2023-07-05 07:04
Ja słyszałem ze kierowcy są po kursach (20)
i mają wiedze gdzie im wolno wjezdzac. To po co słupki? moze egzaminy ze znajomosci przepisow powinny byc co roku?! Plus do tego testy psychologiczne i iq przed otrzymaniem prawka. Wazne tez by wprowadzic udział własny w szkodzie w ramach oc tak by kierowcy jakies chociaz finansowe konsekwencje swoich vynow ponososili!
- 38 14
-
2023-07-05 07:21
(10)
A na rowerek? Oczywiście bez jakiejkolwiek znajomości przepisów, bez żadnego OC, bez tablic rejestracyjnych, bez psychotestów, bez karty rowerowej. Kogoś potrąci jadąc nelegalnie po chodniku to tylko otrzepie się, wsiądzie na swój jednoślad i w siną dal, nie było człowieka.
Tak samo hulajnogi i inne "pojaździki".
Nie bronię kierowców co wyciągneli prawko z czipsów, karać jak najsurowiej. Ale mamy tutaj kompletną nierównowagę.- 13 9
-
2023-07-05 07:30
jest nierownowaga to prawda
Kierowcy powinni odnosic obrazenia ciala nawet przy lekkich zdarzeniach jak piesi i rowerzysci w ramach rownowagi!
- 8 5
-
2023-07-05 07:30
OC dla pieszych też.
Przechodzą jak chcą przez ulicę, to najczęściej kierowcy i rowerzyści muszą myśleć za nich.
- 3 9
-
2023-07-05 07:34
(5)
A przypomnisz mi jakiś przypadek, gdzie rowerzysta zabił na chodniku pieszego?
- 6 6
-
2023-07-05 09:19
zdarza się jeden przypadek na kilka lat w Polsce (4)
dla porównania kierowcy uśmiercają średnio 18 pieszych rocznie.... na chodnikach właśnie
źródło. raporty policji- 3 2
-
2023-07-05 12:09
Dlatego rowerzysci i samochody wypad z chodnika (2)
- 1 1
-
2023-07-05 12:55
Jako rowerzysta w 100% popieram. (1)
Miejsce rowera jest na jezdni. Niestety raktywiści samochodowi doprowadzili do masowego wyrzucania wszystkiego co nie przekracza dozwolonej prędkości na chodniki.
- 5 1
-
2023-07-06 12:00
Oczywiście będziesz jechał
Po jezdni z prędkością 20km/h choć obok jest ścieżka rowerowa. Jak nie daj Boże komuś uda sie cię wyprzedzić, to wepchniesz sie przed niego na następnych światłach.
- 0 0
-
2023-07-08 18:08
No i do tego jednego na kilka(dziesiat) lat najzwyczajniej nie warto sobie zawracac glowy wymienionymi przez Ciebie bzdetami.
- 0 0
-
2023-07-05 08:15
Coż za piękny whataboutism. (1)
Ile było przypadków gdzie policja poszukuje rowerzysty zbiegłego z miejsca wypadku?
Bo poszukiwanych kierowczyków i na tym portalu znajdujemy co chwilę i jakoś ani blachy, ani OC (którego 1/3 samochodów w PL nie ma) ani przegląd, ani prawo jazdy nie pomaga.- 4 4
-
2023-07-08 18:13
Ale tu glupoty wypisujesz, ale kto wie, moze i sam w nie wierzysz?
Najzabawniejsze jest za to uzywanie obcych slow przez kogos tak ograniczonego. No nie dodaje Ci to powagi ani tym bardziej wiarygodnosci.
- 0 0
-
2023-07-05 07:31
Kursy chamstwa i cwaniactwa nie wyeliminują (2)
Tutaj problemem nie tyle są samochody, co chamstwo I cwaniactwo naszego społeczeństwa. Cwaniactwo jest cały czas postrzegane jako pomysłowość i zaradność w życiu oraz sprzeciw systemowi.
Takie skrzyżowanie "Polak potrafi" z "nie będzie mi nikt mówił co mam robić i jak żyć".
O tym jakoś się nie mówi i tego nie piętnuje ...- 6 1
-
2023-07-05 08:16
Ba, Polak potrafi się chwalić że złamał prawo... (1)
- 3 1
-
2023-07-05 22:12
wielu kierowców się chwali, że lekceważy limity prędkości
w realu jest bardzo dużo przekonanych, że jeżdżą "szybko ale bezpiecznie".
- 2 0
-
2023-07-05 07:35
Spytaj pierwszego z brzegu rowerzyste na tym przejsciu (4)
I pieszego po ciężkich studiach gadającego w telefon odnośnie podstawowych przepisów i na ilu kursach byli łącznie z Tobą
- 5 3
-
2023-07-05 08:17
I statystycznie okaże się że oboje mają prawo jazdy...
- 3 1
-
2023-07-05 09:21
rowerzyści (2)
nie niszczą
nie zabijają
nie paraliżują miasta.
to inna para kaloszy. poza tym rowerzystą może być 5latek. Nie ma sensu tego porównywać.
To jak czołg z łapką na muchy porównywać.- 3 4
-
2023-07-05 13:57
(1)
Nie paraliżują miasta? To jak nazwiemy wyłączenie jednego pasa ruchu na ul. Jana z Kolna w Gdańsku na przykład? Wylotówka z Gdańska, a i tak zmienili jeden pas na "drogę" dla rowerów, z której korzysta może z 5 osób dziennie.
Jak by się tak bliżej przyjrzeć korkom w Trójmieście to właśnie wy rowerzyści macie na to spory wpływ. Wczoraj na Kościuszki w Gdańsku widziałem korek składający się z 20 samochodów i jednego autobusu. Dlaczego? Ah, ponieważ rowerzyście zachciało się jechać 5 km/h po jezdni.- 3 2
-
2023-07-05 14:33
Po pierwsze, korek stoi, nie jedzie. 5km/h w mieście to nie jest taka mała prędkość.
Po drugie, ile pasów na Jana z Kolna zostało dla samochodów?
Daj palec, to będą chcieli nie rękę, a całą dzielnicę...- 2 3
-
2023-07-08 18:07
Slupki sa po to, zeby fizycznie uniemozliwic parkowanie na chodniku, ktore jest przeciez w polskich przepisach dopuszczone.
- 0 0
-
2023-07-05 07:17
ja sobie dawno dałam spokój z wjeżdżaniem do centrum. Nie ma po co... (3)
- 38 5
-
2023-07-05 07:20
I dobrze, masz biedronkę na swoim przedmieściu to tam sobie siedź!
- 3 7
-
2023-07-05 07:54
Straty oszacowano na 1.76zł za ćwierć kilo cebuli.
- 5 3
-
2023-07-05 22:14
a ja codziennie wjeżdżam do centrum
ale docieram tam czymś innym niż samochodem. (dla niekumatych: pieszo, rowerem, tramwajem lub autobusem)
- 1 3
-
2023-07-05 07:17
Też wolałbym delfinki zamiast słupków. (1)
Ewentualnie te kurhano podobne donice, to byłby piękny widok.
- 20 5
-
2023-07-05 07:32
Donice-popielnice xDD
- 2 2
-
2023-07-05 07:23
Opinia wyróżniona
Problemem nie są słupki, czy parkowanie na chodnikach (30)
Tylko polityka naszych "spaniałych" włodarzy polegająca na likwidacji dostępnych miejsc parkingowych bez zapewniania sensownych alternatyw w postaci działającej sprawnie komunikacji miejskiej, czy dróg rowerowych.
- 215 181
-
2023-07-05 07:32
(18)
Jak problemem nie jest parkowanie na chodnikach to nie ma sensu czytanie dalej tego, co napisałaś/napisałeś.
- 65 20
-
2023-07-05 10:13
Z tym, że na chodniku można parokwać (12)
Ale zgodnie z przepisami, pozostawiając odpowiednią szerokość wolnego miejsca dla pieszych
- 23 10
-
2023-07-05 10:20
(1)
I to jest patologia
- 22 15
-
2023-07-05 11:29
Myslisz zly dotyk matki z przepisami
- 6 6
-
2023-07-05 11:29
Problemem są kierowcy (6)
Dobrze, że Bruksela walczy z kierowcami
- 6 11
-
2023-07-05 11:35
Problemem nie są kierowcy, a idioci niepotrafiący jeździć samochodem i nieznający przepisów. (1)
I bardzo dobrze że Bruksela z nimi walczy skoro polski rząd jest w tym temacie kompletnie nieudolny.
- 18 7
-
2023-07-06 12:01
czyli co drugi kierowca...
- 1 0
-
2023-07-05 12:14
Hipokryci (1)
Problemem są chamy. I ci za kierownicą samochodu czy roweru i ci na hulajnogach czy pieszo. Skończcie się przerzucać winą i spójrzcie na siebie. "Kierowcy be bo nie znają i nie respektują przepisów" to mówię ja rowerzysta chodnikowy. Rowerzyści jeżdżący chodnikami, przejeżdżający na czerwonym świetle czy popędzający pieszych są takimi samymi chamami jak kierowcy jeżdżący po chodnikach czy na nich parkujący. To samo dotyczy zostawiania hulajnóg gdzie popadnie, przechodzenia na czerwonym świetle, czy poza pasami, a nawet bym dodał osoby skracające sobie drogę o 1 czy dwa metry przez trawniki. Każdy myśli tylko o swojej wygodzie i ma w d*p** innych którym zarzuca właśnie takie zachowanie.
- 26 1
-
2023-07-05 12:37
Niby prawda, ale...
Nigdy nie widziałem rowerzysty opierdzielającego innego rowerzystę za to że stoi na czerwonym.
Nigdy nie widziałem osoby na hulajnodze marudzącej że ktoś poprawnie zaparkował.
Tymczasem spróbuj samochodem wyprzedzić rządek TIRów jadąc 120 lewym pasem...
Poziom degeneracji kierowców jest zupełnie inny - jak można mieć pretensje że ktoś Ci nie ułatwia łamania prawa?- 7 9
-
2023-07-05 22:04
głównym źródłem utrudniania życia kierowców są zachowania innych kierowców (1)
Wyzwanie polega na eliminacji tzw. niepotrzebnych przejazdów samochodami na krótkie odległości. Dyrdymały o tym, że ktoś zrezygnuje z samochodu w wyniku poprawy jakości komunikacji miejskiej lub sieci dróg rowerowych można wsadzić między bajki. Tylko restrykcyjna polityka parkingowa może coś pomóc.
- 1 1
-
2023-07-06 08:35
Może wyznaczenie miejsc do parkowania zamiast ich likwidowania?
- 3 1
-
2023-07-05 17:11
(1)
Otóż nie można, możesz wjechać tylko jedną osią i dodatkowo musisz zostawić 1.5 metra. Wyjątkiem jest specjalny znak i namalowane pole do parkowania wzdłuż osi jezdni. Samochodem powyżej 2.5 tony czyli też suwami nie możesz nawet jednym kołem wjechać na chodnik.
- 9 1
-
2023-07-06 08:36
Jak wjedziesz jedną osią na chodnik to pół ulicy zajmiesz tyłem pojazdu. Chyba nie do końca wiesz co piszesz.
- 0 1
-
2023-07-05 18:13
Żadne takie.
Jeśli jest zakaz zatrzymywania się to dotyczy także chodnika.
- 4 0
-
2023-07-05 11:12
To nie jest problem tylko skutek problemu jak wyżej braku miejsc i alternatywy... (2)
nie każdy ma do przystanku 10 min pieszo a 5 przesiadek autobusowych też nie jest ciekawą alternatywą gdy na każdy autobus czekasz 20 min nie licząc czasu podróży... Park&Ride rozwiązuje problem tylko w takim mieście taki parking powinien być na 200-300 pojazdów minimum a parkingi w każdym większym miejscu przesiadkowym... dwa nie każdy takim nierobem jest by marnować czas na podróże krajoznawcze... miasto bardziej ekologiczne bez miejsc parkingowych ? 30 min szukasz miejsca by zaparkować zamiast + 20 min załatwienie sprawy a tak 10 min bo masz miejsce i tyle - ciekawe co jest bardziej ekologiczne ?? pseudo ekolodzy i pseudo planiści realizujący swoeje wizje...
- 18 9
-
2023-07-05 12:39
Jak masz 15 min rowerem, a wybierasz 10min samochodem i 30min szukania miejsca, to raczej nie wina miasta... (1)
- 12 9
-
2023-07-05 18:16
15 minut rowerem, a jak źle pójdzie to godzinę wracasz pieszo gdy ci ten rower ukradną.
- 6 2
-
2023-07-05 12:15
(1)
Jak nie potrafisz czegoś przeczytać w całości to się nie wypowiadaj. Dobrze pisze.
- 1 2
-
2023-07-05 22:06
przypuszczalnie nie zdajesz sobie sprawy z tego, że popierany kolega tak jak ty cierpi na autoholizm
- 1 2
-
2023-07-05 08:27
Komunikację miejską i drogi rowerowe to mamy akurat na całkiem dobrym poziomie (3)
- 17 24
-
2023-07-05 10:28
Tak, na takim poziomie, że (1)
spóźnia się, albo nie przyjeżdża w ogóle, a jak już przyjedzie to podróż zajmuje co najmniej dwa razy tyle, vo samochodem
- 15 3
-
2023-07-05 10:33
Wszystko dla dobra kierowców, którzy płaczą przy każdej budowie buspasa czy torów...
- 7 9
-
2023-07-05 15:32
Ola to ty?
- 2 1
-
2023-07-05 08:32
może miejsc do parkowania jest za mało a może nie
ale nawet jeśli jest to zasad parkowania to nie zmienia i tyle, można lamentować ale parkować trzeba przepisowo
- 25 1
-
2023-07-05 08:39
Problemem jest nieegzekwowanie istniejących przepisów. Każde niepoprawnie zaparkowane auto powinni odholować na parking daleko poza miasto, naliczyć opłaty za każdą godzinę i słupki nie będą potrzebne. A dodatkowo będzie praca dla kierowców lawet.
- 24 2
-
2023-07-05 11:26
Nie, nie to jest problemem
Problemem jest powszechna akceptacja bylejakości i zezwolenie na niszczenie przestrzeni wspólnej a nawet prywatnej własności przez obcych ludzi.
- 14 2
-
2023-07-05 18:11
Chcę przeżyć. (2)
Mam rower, ale mnie takie dziwne drogi rowerowe malowane farbą i na wąskich ulicach także pod prąd w ogóle nie interesują. Skrzyżowanie Obrońców Wybrzeża w stronę Świętojańskiej i nagle rowerzysta wyskakuje mi z prawej jadąc jednokierunkową ul. Abrahama pod prąd w centrum Gdyni. Ludzie z UM pomyślcie ile wyście zrobili złego dla tego miasta..
- 4 2
-
2023-07-05 22:09
badania wykazują, że kontrapasy i tzw. kontraruch są bardzo bezpiecznymi elementami infrastruktury rowerowej (1)
jeśli denerwuje cię rowerzysta wyjeżdżający z bocznej ulicy, to znaczy przypuszczalnie jechałeś lekceważąc limity prędkości lub masz refleks, który powinien skłonić cię do oddania prawa jazdy.
- 4 3
-
2023-07-06 11:57
Limit to 50 km/h
Gdyby kierowcy z taką prędkością sie tam poruszali, to zadziałała by selekcja naturalna. Czysty darwinizm.
- 0 0
-
2023-07-06 14:32
Problemem jest przekonanie kierowców iż darmowe miejsce postojowe im się po prostu należą.
- 2 0
-
2023-07-05 07:26
(1)
Inaczej się nie da!
- 13 8
-
2023-07-05 09:09
Szczególnie, że mamy najwięcej etatów milicyjnych w dziejach
a kiedyś także nie było straży wiejskiej.
Oczywiście, że się da - czego np. Holandia najlepszym przykładem, chodniki równo z asfaltem, brak słupków, znaków niewiele ale nikt nie parkuje na ulicy (poza np. kurierami itp.) tylko na posesjach, parkingach podziemnych itp.
U nas służby działają tak, że robią wszystko na rozkaz - mają rozkaz wlepiać mandaty za parkowanie, to wlepiają za parkowanie, jak nie mają rozkazu to możesz sobie na zakazie naprzeciwko komendy stać cały dzień :)- 0 1
-
2023-07-05 07:26
Brawa za walkę z autami. W mieście liczą się tylko piesi i rowery (3)
Reszta za obwodnicę!
- 8 42
-
2023-07-05 08:18
Jeżeli egzekwowanie prawa jest dla Ciebie "walką z autami", to może lepiej zrezygnuj z prowadzenia pojazdów...
- 9 0
-
2023-07-05 09:00
walka kosztem pieszych i rowerzystów głównie...
no super
- 2 1
-
2023-07-05 22:16
kolejny autoholik, który nie potrafi zauważyć, że to samochody są głównym źródłem utrudniania ruchu kierowców w mieście
- 0 1
-
2023-07-05 07:27
Opinia wyróżniona
Do zachodu nam daleko (2)
Jakoś w innych krajach np. Dania, Szwajcaria, Belgia, Niemcy da się egzekwować przepisy, a u nas tylko mnożą etaty, służby, a kompetencji brak. SM nie zna przepisów i boi się wystawić mandat poza paleniem papierosów na przystanku. Policji jest za mało.
- 42 51
-
2023-07-05 07:31
U nas podstawowym problemem jest prawo dające możliwość parkowania samochodów na chodniku. W Europie Zachodniej parkować można wyłącznie w miejscach wyznaczonych.
- 22 26
-
2023-07-05 07:57
Dokładnie. Polski kierowca zaparkuje na trawniku/chodniku, poleci 120kmh przez miasto..
..przeleci na czerwonym świetle i złamie tysiąc innych przepisów, ale kiedy minie naszą zachodnią granicę to nagle wie co mu wolno, a czego nie wolno robić na drodze.
- 17 19
-
2023-07-05 07:36
Straż miejsk w Gdyni nie istnieje (2)
Tutaj nikt nigdy nie dostanie mandatu za niepoprawne parkowanie
- 29 9
-
2023-07-05 07:52
bo takie wykroczenie jak jazda po chodniku czy przejściu dla pieszych jest tylko w gestii Policji.
- 8 6
-
2023-07-06 12:03
Za to dostanie jak sie spóźni 3 min z zapłata za parkowanie
- 0 0
-
2023-07-05 07:39
(1)
Ale afera rodem z problemów pierwszego świata xD. Gdyby tych słupków nie było, to zakład, że słoiki lub przybysze ze wschodu parkowaliby tam swoje szroty. Więc o co kaman? Przecież odstępy między nimi są tak duże, że przeciśnie się między nimi każdy wózek, rower oraz typowa p0lka z Tindera...
- 15 17
-
2023-07-05 08:19
Najważniejsze - nie ja!
Co prawda raport cały zawalony GD i GA, ale to na pewno słoiki chcący płacić wyższe OC!
- 3 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.