- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (406 opinii)
- 2 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (248 opinii)
- 3 Piłeś? Nie włamuj się do auta (49 opinii)
- 4 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (151 opinii)
- 5 Śmietniki będą tam, gdzie chcieli mieszkańcy (53 opinie)
- 6 Utrudnienia na al. Niepodległości od wtorku (61 opinii)
Sopocka strategia turystyczna
Do Biura Informacji i Promocji w sopockim magistracie nadesłano osiem ofert z całej Polski, w większości z regionu pomorskiego. Przetarg na opracowanie strategii marketingu turystycznego miasta z programem do budowy marki Sopotu wygrała firma z Gdańska, dla której pracują fachowcy specjalizujący się w opracowywaniu strategii działania rynkowego, kreowania wizerunku regionów i animacji turystyki. Jeden z pracowników, który znalazł się w zespole wytypowanym do stworzenia marki Sopotu, jest współautorem strategii promocyjnej dla Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz olimpiady w Atenach.
- Strategia, którą będziemy tworzyć wspólnie z firmą "Totem" ma służyć zwiększeniu liczby turystów poza sezonem letnim, a więc także zwiększeniu wpływów z turystyki oraz wyróżnieniu miasta na tle kraju i Europy - wylicza Paweł Orłowski, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Sopocie. - Będziemy poszukiwać sposobów na pozyskiwanie sponsorów dla różnych przedsięwzięć, wybierać miejsca i wydarzenia, które będą firmować markę miasta, co wiąże się z pracami nad kalendarzem imprez, jak również zastanawiać się, jak pozyskiwać fundusze zewnętrzne na przedsięwzięcia do zrealizowania w ramach strategii turystycznej i tworzenia marki.
Oprócz tego wcielanie w życie projektu ma polegać także na opracowaniu systemu identyfikacyjnego dla najciekawszych miejsc i obiektów oraz logo miasta. W efekcie wspólnych działań o Sopocie ma być głośno w kraju i za granicą.
Opinie (30)
-
2004-04-07 08:18
Firma TOTEM nie ma nawet swojej strony internetowej
to skandal zeby przetarg na projekt dla tak super miasta wygrywaja jakies patałachy niewiadomo skad
- 1 0
-
2004-04-07 08:22
Czy to jest taki przetarg jak na Honkery do Iraku ???
- 0 0
-
2004-04-07 08:27
bardzo dobry pomysł
tak uważam
wreszcie urzednicy oddali cos w rece fachowcow i moze coś z tego bedzie!- 0 0
-
2004-04-07 08:31
Kombatant
- 0 0
-
2004-04-07 08:32
Kombatant
To nie jest przetarg na honkery a na honekery!
- 0 0
-
2004-04-07 09:41
Pożyjemy, zobaczymy.
Póki co mam do wykorzystania hasło reklamujące Sopot:
SOPOT MIASTEM BEZ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ- 0 0
-
2004-04-07 09:45
Brawo SOPOT!
Moze Gdansk tez wezmie z Was przyklad i zatrudni profesjonalistow do promocji miasta.- 0 0
-
2004-04-07 10:04
powooli powooli - zobaczmy co z tego wyniknie, to może się ich do Gdańska zaprosi :P
- 0 0
-
2004-04-07 10:46
ciekawe
Ciekawe, ciekawe..."specjalizująca się w tworzeniu i zarządzaniu wizerunkami różnych organizacji (m.in. mBank, Orbis)" Miałam koleżankę, pracowała kiedyś w agencji, która to właśnie tworzyła wizualizację dla Orbis-u (zresztą już nieaktualną). Obecnie już tam nie pracuję z prostej przyczyny - nie otrzymywała wypłaty. Czyżby to była ta firma??? O zgrozo!!!
- 0 0
-
2004-04-07 10:58
a ze Sopotu zrobią Copcacabana i zorganizują zimowy karnawał w ryjo na molo...
hahahahhaaaaa- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.