- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (422 opinie)
- 2 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (48 opinii)
- 3 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (258 opinii)
- 4 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (161 opinii)
- 5 Piłeś? Nie włamuj się do auta (55 opinii)
- 6 Utrudnienia na al. Niepodległości od wtorku (75 opinii)
Sopocka strategia turystyczna
Do Biura Informacji i Promocji w sopockim magistracie nadesłano osiem ofert z całej Polski, w większości z regionu pomorskiego. Przetarg na opracowanie strategii marketingu turystycznego miasta z programem do budowy marki Sopotu wygrała firma z Gdańska, dla której pracują fachowcy specjalizujący się w opracowywaniu strategii działania rynkowego, kreowania wizerunku regionów i animacji turystyki. Jeden z pracowników, który znalazł się w zespole wytypowanym do stworzenia marki Sopotu, jest współautorem strategii promocyjnej dla Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz olimpiady w Atenach.
- Strategia, którą będziemy tworzyć wspólnie z firmą "Totem" ma służyć zwiększeniu liczby turystów poza sezonem letnim, a więc także zwiększeniu wpływów z turystyki oraz wyróżnieniu miasta na tle kraju i Europy - wylicza Paweł Orłowski, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Sopocie. - Będziemy poszukiwać sposobów na pozyskiwanie sponsorów dla różnych przedsięwzięć, wybierać miejsca i wydarzenia, które będą firmować markę miasta, co wiąże się z pracami nad kalendarzem imprez, jak również zastanawiać się, jak pozyskiwać fundusze zewnętrzne na przedsięwzięcia do zrealizowania w ramach strategii turystycznej i tworzenia marki.
Oprócz tego wcielanie w życie projektu ma polegać także na opracowaniu systemu identyfikacyjnego dla najciekawszych miejsc i obiektów oraz logo miasta. W efekcie wspólnych działań o Sopocie ma być głośno w kraju i za granicą.
Opinie (30)
-
2004-04-07 11:41
bolo ty hojku
cococabana to kawalek plazy a nie aglomeracja
- 0 0
-
2004-04-07 12:10
to wyżej to nie moje:)
nie mam zdania o strategii turystycznej gminy ale polecam strone oficjalną gminy i poczytanie wykazu pełnomocników
dosłownie od psich kup
strategie tej firmie proponuję zacząć od wyremontowania sopockich trotuarów oraz sensownego rozwiązania nadmiernego ruchu przez al niepodległości gdyz juz dzis miasto po prostu się dusi
a na to z kolei potrzeba KASY
a tego żadna firma nie wymyśli
KASE TRZEBA MIEĆ I STARAĆ SIĘ O NIĄ
jak wiemy gmina nie potrafiła złożyć KOMPLETNEGO wniosku o dofinansowanie remontu mola
został odrzucony z powodu braków formalnych
zamiast produkować papiery DO SZUFLADY nie lepiej zatrudnić i sowicie opłacić SPECJALISTĘ OD PISANIA TAKICH WNIOSKÓW???
czytałem w necie, że w jednej gminie wójt tak zrobił
obecnie martwi sie tylko czy wszystkie dotacje jakie dostała jego gmina zostaną wypłacone przez unie- 0 0
-
2004-04-07 12:12
ale, co wtedy by robili wszyscy ludzie prezydenta?:)))
- 0 0
-
2004-04-07 12:18
wreszcie
by moze wykonczyli gejuksa
- 0 0
-
2004-04-07 13:07
pożyjemy - zobaczymy
być może coś wymyślą
i być możenie okarze się to beznadziejny knot...
oby
:P- 0 0
-
2004-04-07 13:10
okaże
- 0 0
-
2004-04-07 14:19
Widzisz ty nieszczęsna podróbko galluxa
nawet pmyliłeś plażę z cocobananami- 0 0
-
2004-04-07 14:43
Czy nie wystarczajaca reklama jest ?
Czy nie wystarczającą reklamą i promocją miasta jest wydawanie gadzinówki "Nasz Sopot" ? Nie da się przy tym zjeść nawet pączka w cukierni, bo zaraz zbiera się na haftowanie. A wasza orkiestra ? Czemu nie grywa w "muszli" koncertowej , za mało im płacicie czy też grywają w Baden-Baden ? Tu firma doradcza nic nie pomoże ,ale i nie zaszkodzi.
- 0 0
-
2004-04-07 15:46
wspanialy pomysł
jestem za radą miasta !
coś wspaniałego !
niesamowicie mądrzy ludzie to wymyślili
całe szczęście że mamy takich światłych radnych - tylko z nimi do Europy !!!!
tak trzymać panie i panowie !!!
a gejlux wont z sopotu- 0 0
-
2004-04-07 19:23
Kiedy przetarg był ogłoszony i gdzie, warunki?
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.