• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Sopocka strategia turystyczna

ebo
7 kwietnia 2004 (artykuł sprzed 20 lat) 
Gdańska firma specjalizująca się w tworzeniu i zarządzaniu wizerunkami różnych organizacji (m.in. mBank, Orbis) wygrała przetarg na opracowanie strategi turystycznej dla Sopotu. Kompleksowy projekt spółki o nazwie "Totem" ma powstać i zostać zrealizowany w ciągu trzech najbliższych miesięcy, ale ma służyć promocji Sopotu na dłużej.
Do Biura Informacji i Promocji w sopockim magistracie nadesłano osiem ofert z całej Polski, w większości z regionu pomorskiego. Przetarg na opracowanie strategii marketingu turystycznego miasta z programem do budowy marki Sopotu wygrała firma z Gdańska, dla której pracują fachowcy specjalizujący się w opracowywaniu strategii działania rynkowego, kreowania wizerunku regionów i animacji turystyki. Jeden z pracowników, który znalazł się w zespole wytypowanym do stworzenia marki Sopotu, jest współautorem strategii promocyjnej dla Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz olimpiady w Atenach.

- Strategia, którą będziemy tworzyć wspólnie z firmą "Totem" ma służyć zwiększeniu liczby turystów poza sezonem letnim, a więc także zwiększeniu wpływów z turystyki oraz wyróżnieniu miasta na tle kraju i Europy - wylicza Paweł Orłowski, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Sopocie. - Będziemy poszukiwać sposobów na pozyskiwanie sponsorów dla różnych przedsięwzięć, wybierać miejsca i wydarzenia, które będą firmować markę miasta, co wiąże się z pracami nad kalendarzem imprez, jak również zastanawiać się, jak pozyskiwać fundusze zewnętrzne na przedsięwzięcia do zrealizowania w ramach strategii turystycznej i tworzenia marki.

Oprócz tego wcielanie w życie projektu ma polegać także na opracowaniu systemu identyfikacyjnego dla najciekawszych miejsc i obiektów oraz logo miasta. W efekcie wspólnych działań o Sopocie ma być głośno w kraju i za granicą.
Głos Wybrzeżaebo

Opinie (30)

  • Firma TOTEM nie ma nawet swojej strony internetowej

    to skandal zeby przetarg na projekt dla tak super miasta wygrywaja jakies patałachy niewiadomo skad

    • 1 0

  • Czy to jest taki przetarg jak na Honkery do Iraku ???

    • 0 0

  • bardzo dobry pomysł

    tak uważam
    wreszcie urzednicy oddali cos w rece fachowcow i moze coś z tego bedzie!

    • 0 0

  • Kombatant

    • 0 0

  • Kombatant

    To nie jest przetarg na honkery a na honekery!

    • 0 0

  • Pożyjemy, zobaczymy.

    Póki co mam do wykorzystania hasło reklamujące Sopot:

    SOPOT MIASTEM BEZ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ

    • 0 0

  • Brawo SOPOT!
    Moze Gdansk tez wezmie z Was przyklad i zatrudni profesjonalistow do promocji miasta.

    • 0 0

  • powooli powooli - zobaczmy co z tego wyniknie, to może się ich do Gdańska zaprosi :P

    • 0 0

  • ciekawe

    Ciekawe, ciekawe..."specjalizująca się w tworzeniu i zarządzaniu wizerunkami różnych organizacji (m.in. mBank, Orbis)" Miałam koleżankę, pracowała kiedyś w agencji, która to właśnie tworzyła wizualizację dla Orbis-u (zresztą już nieaktualną). Obecnie już tam nie pracuję z prostej przyczyny - nie otrzymywała wypłaty. Czyżby to była ta firma??? O zgrozo!!!

    • 0 0

  • a ze Sopotu zrobią Copcacabana i zorganizują zimowy karnawał w ryjo na molo...
    hahahahhaaaaa

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane