- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (419 opinii)
- 2 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (46 opinii)
- 3 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (256 opinii)
- 4 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (158 opinii)
- 5 Piłeś? Nie włamuj się do auta (55 opinii)
- 6 Śmietniki będą tam, gdzie chcieli mieszkańcy (59 opinii)
Sopocka strategia turystyczna
Do Biura Informacji i Promocji w sopockim magistracie nadesłano osiem ofert z całej Polski, w większości z regionu pomorskiego. Przetarg na opracowanie strategii marketingu turystycznego miasta z programem do budowy marki Sopotu wygrała firma z Gdańska, dla której pracują fachowcy specjalizujący się w opracowywaniu strategii działania rynkowego, kreowania wizerunku regionów i animacji turystyki. Jeden z pracowników, który znalazł się w zespole wytypowanym do stworzenia marki Sopotu, jest współautorem strategii promocyjnej dla Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz olimpiady w Atenach.
- Strategia, którą będziemy tworzyć wspólnie z firmą "Totem" ma służyć zwiększeniu liczby turystów poza sezonem letnim, a więc także zwiększeniu wpływów z turystyki oraz wyróżnieniu miasta na tle kraju i Europy - wylicza Paweł Orłowski, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Sopocie. - Będziemy poszukiwać sposobów na pozyskiwanie sponsorów dla różnych przedsięwzięć, wybierać miejsca i wydarzenia, które będą firmować markę miasta, co wiąże się z pracami nad kalendarzem imprez, jak również zastanawiać się, jak pozyskiwać fundusze zewnętrzne na przedsięwzięcia do zrealizowania w ramach strategii turystycznej i tworzenia marki.
Oprócz tego wcielanie w życie projektu ma polegać także na opracowaniu systemu identyfikacyjnego dla najciekawszych miejsc i obiektów oraz logo miasta. W efekcie wspólnych działań o Sopocie ma być głośno w kraju i za granicą.
Opinie (30)
-
2004-04-07 19:26
Brak strony internetowe
jezeli jest to firma ktora ma zadbac o sopocki wizerunek i strategie to dowodem jakosci uslug tej firmy jest ich strona internetowa(W BUDOWIE)
- 0 0
-
2004-04-07 19:46
krulewicz
idź lizać dalej i szlifować dłużej
ale uprzedzam
łaska pańska na pstrym koniu jeździ
ja dożyje, prezydencka lasko, jak sopot odetchnie w końcu, a tobie może dam zeta jak mnie ładnie pod "delikUtasami" poprosisz:)
tylko musisz powiedzieć hasło "krulewicz" bo byle łachowi nie daje
co innego ofiarom totalitaryzmu:)))
bu ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha- 0 0
-
2004-04-07 19:49
Pytam internautów stu,
czy to czarne BMW
wielebnego ojca Bryka,
wydawcy i spowiednika
dostarczało ku radości
sopockiej samorządności
wyborczych plakatów góry?
Bez faktury ? Bez faktury?- 0 0
-
2004-04-07 19:51
KROCZEM DO UNII
Z samorządnością wyżebraną pod kościołem
z solidarnością ukrytą pod stołem
z brzuchem bezrobocia wzdętym ponad miarę
w prawej ręce trzymamy świeczkę
a w lewej ogarek.- 0 0
-
2004-04-07 19:52
Często latem szukam w chmurach
L , jak Literatura
ale strasznie mi przeszkadza
kilku gości w garniturach.
Pierwszy w czapce arcydzieja
sekretarza miał złodzieja.
Drugi to prezydent miasta
smark u nosa, gęba płaska.
Trzeci , to niejaki Trusk
kartoflano-liberalna mowa
ze szczerokaszebszczich ust.- 0 0
-
2004-04-08 07:23
Chłopie
ten Twój Tusk tak zmizerniał, jak się dowiedział o najnowszych sondażach i przodownictwu Samoobrony, że wygląda teraz jak Pułtusk.
- 0 0
-
2004-04-08 14:12
Dobre te wierszyki!
Wcale inteligentne towarzystwo tu pisuje!! Pozdrawiam.
- 0 0
-
2004-04-08 15:34
Do zdziwionego
Przetarg ogłoszony był w listopadzie zeszłego roku.
- 0 0
-
2004-04-08 22:29
Sądząc po nazwie firmy Krewnych i Znajomych Królika strategia będzie polegać na tym, że urząd miasta kupi panu prezydentowi za kilkadziesiąt tysięcy euro kozik, a ten oskalpuje nim wszelką opozycję i sopockich malkontentów...
Turystów od tego nie przybędzie, ale też nikt nie będzie marudzić.- 0 0
-
2004-04-18 01:27
Totem=Grupa A5
Totem to nowa wersja dawnej Grupy A5, która kiedyś była gwiadą na polskim rynku całościowej identyfikacji zatrudniała świetny zespół profesjonalistów i zrobiła w tym kraju wiele świetnych projektów, niestety nieudolne zarządanie właścicieli i pazerność doprowadziły firmę na skraj bankructwa i zmusiły do duplikowania działąlności pod inną nazwą, bo A5 jest tak zadłużona, że strach się bać. A swoją to ciekawe że w tym kraju ludzie którzy mają długi prawie wszędzie gdzie się da nie mówiąc już o długach wobec pracowników mogą bez więszych problemów otworzyć kolejną firme.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.