• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Sopocka strategia turystyczna

ebo
7 kwietnia 2004 (artykuł sprzed 20 lat) 
Gdańska firma specjalizująca się w tworzeniu i zarządzaniu wizerunkami różnych organizacji (m.in. mBank, Orbis) wygrała przetarg na opracowanie strategi turystycznej dla Sopotu. Kompleksowy projekt spółki o nazwie "Totem" ma powstać i zostać zrealizowany w ciągu trzech najbliższych miesięcy, ale ma służyć promocji Sopotu na dłużej.
Do Biura Informacji i Promocji w sopockim magistracie nadesłano osiem ofert z całej Polski, w większości z regionu pomorskiego. Przetarg na opracowanie strategii marketingu turystycznego miasta z programem do budowy marki Sopotu wygrała firma z Gdańska, dla której pracują fachowcy specjalizujący się w opracowywaniu strategii działania rynkowego, kreowania wizerunku regionów i animacji turystyki. Jeden z pracowników, który znalazł się w zespole wytypowanym do stworzenia marki Sopotu, jest współautorem strategii promocyjnej dla Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz olimpiady w Atenach.

- Strategia, którą będziemy tworzyć wspólnie z firmą "Totem" ma służyć zwiększeniu liczby turystów poza sezonem letnim, a więc także zwiększeniu wpływów z turystyki oraz wyróżnieniu miasta na tle kraju i Europy - wylicza Paweł Orłowski, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Sopocie. - Będziemy poszukiwać sposobów na pozyskiwanie sponsorów dla różnych przedsięwzięć, wybierać miejsca i wydarzenia, które będą firmować markę miasta, co wiąże się z pracami nad kalendarzem imprez, jak również zastanawiać się, jak pozyskiwać fundusze zewnętrzne na przedsięwzięcia do zrealizowania w ramach strategii turystycznej i tworzenia marki.

Oprócz tego wcielanie w życie projektu ma polegać także na opracowaniu systemu identyfikacyjnego dla najciekawszych miejsc i obiektów oraz logo miasta. W efekcie wspólnych działań o Sopocie ma być głośno w kraju i za granicą.
Głos Wybrzeżaebo

Opinie (30)

  • Brak strony internetowe

    jezeli jest to firma ktora ma zadbac o sopocki wizerunek i strategie to dowodem jakosci uslug tej firmy jest ich strona internetowa(W BUDOWIE)

    • 0 0

  • krulewicz
    idź lizać dalej i szlifować dłużej
    ale uprzedzam
    łaska pańska na pstrym koniu jeździ
    ja dożyje, prezydencka lasko, jak sopot odetchnie w końcu, a tobie może dam zeta jak mnie ładnie pod "delikUtasami" poprosisz:)
    tylko musisz powiedzieć hasło "krulewicz" bo byle łachowi nie daje
    co innego ofiarom totalitaryzmu:)))
    bu ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

    • 0 0

  • Pytam internautów stu,
    czy to czarne BMW
    wielebnego ojca Bryka,
    wydawcy i spowiednika
    dostarczało ku radości
    sopockiej samorządności
    wyborczych plakatów góry?
    Bez faktury ? Bez faktury?

    • 0 0

  • KROCZEM DO UNII

    Z samorządnością wyżebraną pod kościołem
    z solidarnością ukrytą pod stołem
    z brzuchem bezrobocia wzdętym ponad miarę
    w prawej ręce trzymamy świeczkę
    a w lewej ogarek.

    • 0 0

  • Często latem szukam w chmurach
    L , jak Literatura
    ale strasznie mi przeszkadza
    kilku gości w garniturach.

    Pierwszy w czapce arcydzieja
    sekretarza miał złodzieja.
    Drugi to prezydent miasta
    smark u nosa, gęba płaska.
    Trzeci , to niejaki Trusk
    kartoflano-liberalna mowa
    ze szczerokaszebszczich ust.

    • 0 0

  • Chłopie

    ten Twój Tusk tak zmizerniał, jak się dowiedział o najnowszych sondażach i przodownictwu Samoobrony, że wygląda teraz jak Pułtusk.

    • 0 0

  • Dobre te wierszyki!

    Wcale inteligentne towarzystwo tu pisuje!! Pozdrawiam.

    • 0 0

  • Do zdziwionego

    Przetarg ogłoszony był w listopadzie zeszłego roku.

    • 0 0

  • Sądząc po nazwie firmy Krewnych i Znajomych Królika strategia będzie polegać na tym, że urząd miasta kupi panu prezydentowi za kilkadziesiąt tysięcy euro kozik, a ten oskalpuje nim wszelką opozycję i sopockich malkontentów...

    Turystów od tego nie przybędzie, ale też nikt nie będzie marudzić.

    • 0 0

  • Totem=Grupa A5

    Totem to nowa wersja dawnej Grupy A5, która kiedyś była gwiadą na polskim rynku całościowej identyfikacji zatrudniała świetny zespół profesjonalistów i zrobiła w tym kraju wiele świetnych projektów, niestety nieudolne zarządanie właścicieli i pazerność doprowadziły firmę na skraj bankructwa i zmusiły do duplikowania działąlności pod inną nazwą, bo A5 jest tak zadłużona, że strach się bać. A swoją to ciekawe że w tym kraju ludzie którzy mają długi prawie wszędzie gdzie się da nie mówiąc już o długach wobec pracowników mogą bez więszych problemów otworzyć kolejną firme.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane