- 1 Solorz otworzył stację wodoru w Gdańsku (125 opinii)
- 2 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (251 opinii)
- 3 Bursztynowy Ołtarz z nowymi elementami (81 opinii)
- 4 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (446 opinii)
- 5 Pili, zażywali narkotyki i wsiadali za kółko (89 opinii)
- 6 Rajska znowu deptakiem, ale tylko na chwilę (69 opinii)
Sprzedawca z banku prawie doprowadził dziecko do łez
Maskotkę Minionka, bohatera popularnej kreskówki, wręczał dzieciom przedstawiciel banku Citi Handlowy, podczas imprezy, która odbyła się w sobotę w Ergo Arenie. Dziecko mogło ją zachować, pod warunkiem, że rodzice zgodzą się kupić w banku kartę kredytową. Gdy ci odmawiali, przedstawiciel banku odbierał dziecku zabawkę.
W korytarzach wokół głównej hali swoje usługi oferowały różne przedsiębiorstwa. Wśród nich był też bank Citi Handlowy. Zachowaniu przedstawiciela tej firmy przyglądał się nasz czytelnik, który postanowił opisać nam całą sytuację.
- W pewnym momencie zauważyłem rodzinę: mamę, tatę i ok. 3-4-letniego chłopca. Przedstawiciel banku podszedł do nich i na "dzień dobry" wręczył chłopcu maskotkę Minionka. Chłopcu od razu się ona spodobała. Wtedy sprzedawca oznajmił rodzicom, że jedyne co muszą zrobić, by odejść z zabawką, to podpisać umowę na prowadzenie w banku karty kredytowej. Rodzice nie byli zainteresowani, więc pan z banku zabrał dziecku maskotkę - opowiada Sylwester, czytelnik Trojmiasto.pl
Sytuacja zakończyła się rozżaleniem rodziców i dziecka, które było bliskie płaczu.
Postanowiliśmy zapytać w banku, czy żenujące zachowanie sprzedawcy wynikało z jego głupoty lub złej woli, czy też może dostał takie wytyczne. Choć pytania wysłaliśmy do biura prasowego banku Citi Handlowego w poniedziałek ok. godz. 13, do momentu publikacji tego tekstu nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi.
Jeśli bank zdecyduje się wyjaśnić zachowanie swojego przedstawiciela, niezwłocznie zamieścimy jego stanowisko.
Sobotnią imprezę w Ergo Arenie organizowała firma Sportainment. Jej pracownicy zarzekają się, że nie godzą się na takie praktyki podczas organizowanych przez siebie wydarzeń.
- Wynajęliśmy bankowi przestrzeń w Ergo Arenie na czas imprezy. Będziemy wyjaśniać wszystkie okoliczności, jeśli potwierdzi się wersja czytelnika, nie będziemy z tym bankiem więcej współpracować - wyjaśnia Dominika Jochymska z Sportainment.
Z przykrością przeczytalismy w mediach relację z tego wydarzenia, gdyż opisana sytuacja jest sprzeczna z wartościami i polityką Citi Handlowy. W związku z tym, że każdy sygnał z mediów zawsze sprawdzamy, podjeliśmy natychmiastowe działania celem zbadania relacji przedstawionej w mediach przez osoby trzecie.
Jednocześnie podkreślamy, że zgodnie z polityką banku Doradcy Bankowości Uniwersalnej Citi Handlowy (Universal Bankers) każdorazowo są zobligowani, aby poinformować potencjalnych klientów o zasadach danej akcji promocyjnej. W przypadku akcji promocyjnych dotyczących kart kredytowych otrzymanie upominku poprzedzają dwa etapy. Pierwszy krok to pomyślne wypełnienie wniosku o kartę kredytową, drugi krok - to pozytywne jego rozpatrzenie przez Bank.
Marta Wiszniewska
Odnosząc się do zdarzenia z Gdańska z udziałem pracownika Citi Handlowy chcielibyśmy w pierwszej kolejności przeprosić, że do takiej sytuacji doszło i poinformować, że zgodnie z przeprowadzoną przez nas wewnętrzna analizą przyczyną zdarzenia były nieprawidłowości w organizacji procesu sprzedażowego.
Jak wskazuje ten konkretny incydent mogło dojść do niefortunnej sytuacji, w której zabawki były w zasięgu uczestników imprezy jeszcze przed spełnieniem warunków do otrzymania upominku. Za te sytuacje i związane z nią nieprzyjemności raz jeszcze przepraszamy. Jest nam bardzo przykro z powodu zdarzenia jakie spotkało dziecko. Dlatego nadal szukamy kontaktu z rodziną opisaną w artykule, by móc osobiście przeprosić rodzinę oraz poznać jej opinie i punkt widzenia na zaistniałe zdarzenie, zaś dziecku wręczyć maskotki.
Miejsca
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie (946) ponad 20 zablokowanych
-
2015-11-24 13:37
nigdy do city
Nigdy do city!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dziekuje trojmiasto.pl
- 9 2
-
2015-11-24 13:38
to ma być najważniejsza wiadomość ?
Jak jesteście poważnym portalem to lepiej zróbcie dziennikarskie śledztwo co zrobł Adamowicz z 7 mieszkaniami, albo opiszcie dlaczego w Gdańsku nie remontuje się głównych ulic na Zaspie Przymorzu i we Wrzeszczu a robi się nikomu niepotrzebną PKM. Ale naciąganie na maskotkę wjest ważniejsze od milionowych przewałów.
- 3 10
-
2015-11-24 13:39
Dno (1)
Niech się pajac cieszy, że nie trafił na mnie. Jak by taką przykrość wyrządził mojemu synkowi to strata pracy była by jego najmniejszym problemem.
- 5 8
-
2015-11-24 19:30
oho, kolejne "bezstresowo" chowane dziecko?
- 5 0
-
2015-11-24 13:41
Dlaczego zasłonięto gębę temu typowi? (1)
Czy postawione ma zarzuty? Nie, więc nie ma żadnych podstaw aby to robić. Niech wszyscy wiedzą kim jest ten cwaniak i jak podle zarabia na życie. Typ był w miejscu publicznym więc nie ma żadnych przesłanek aby to robić.
Citybank jest znany a prostactwa i chamstwa.
W wielu punktach przedstawiciele tego banku wciskają kit ludziom, zaczepiają, zagradzają drogę. Nie raz, gdybym się nie opanował, taka jedna z drugą dostałaby w ryj ( CH Morena).
Odmowa i grzeczność nigdy nie skutkowała.
Trzeba było puścić wiązkę aby się odczepiła.- 6 5
-
2015-11-24 15:40
to wspaniała organizacja agencji event4you
- 0 0
-
2015-11-24 13:42
:O
o jakie dno, nie wierzę...
- 5 1
-
2015-11-24 13:43
mam kilka sadystycznych pomysłów
mam kilka sadystycznych pomysłów co zrobiłabym temu panu, żeby poczuł się podobnie jak dzieci, którym odebrał zabawki :p
- 0 2
-
2015-11-24 13:43
Citi
Citi Bank i wszystko jasne !!!!! Najgorsza instytucja bankowa z jaką miałem do czynienia i od kilku lat unikam ich jak ognia.
- 6 0
-
2015-11-24 13:43
Rzecznik na medal
Podoba mi się postawa rzecznika prasowego. ;) Typowe polskie media relations. Schować głowę w piasek. A potem będzie standardowa formułka nr 231: "Nie dostaliśmy żadnego maila z Waszej redakcji. Zapewne wpadł do spamu"...
- 8 0
-
2015-11-24 13:44
Ojej, biedne dziecko...
- 3 2
-
2015-11-24 13:44
Bojkot banku....
Ten bank często używa dziwnych technik by złapać klientów...na chybcika...proponuję KNF żeby im się przyjzal
- 7 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.