- 1 Solorz otworzył stację wodoru w Gdańsku (89 opinii)
- 2 Bursztynowy Ołtarz z nowymi elementami (72 opinie)
- 3 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (426 opinii)
- 4 Nurkowie odkryli wrak z szampanem (38 opinii)
- 5 Rajska znowu deptakiem, ale tylko na chwilę (67 opinii)
- 6 Pili, zażywali narkotyki i wsiadali za kółko (84 opinie)
Sprzedawca z banku prawie doprowadził dziecko do łez
Maskotkę Minionka, bohatera popularnej kreskówki, wręczał dzieciom przedstawiciel banku Citi Handlowy, podczas imprezy, która odbyła się w sobotę w Ergo Arenie. Dziecko mogło ją zachować, pod warunkiem, że rodzice zgodzą się kupić w banku kartę kredytową. Gdy ci odmawiali, przedstawiciel banku odbierał dziecku zabawkę.
W korytarzach wokół głównej hali swoje usługi oferowały różne przedsiębiorstwa. Wśród nich był też bank Citi Handlowy. Zachowaniu przedstawiciela tej firmy przyglądał się nasz czytelnik, który postanowił opisać nam całą sytuację.
- W pewnym momencie zauważyłem rodzinę: mamę, tatę i ok. 3-4-letniego chłopca. Przedstawiciel banku podszedł do nich i na "dzień dobry" wręczył chłopcu maskotkę Minionka. Chłopcu od razu się ona spodobała. Wtedy sprzedawca oznajmił rodzicom, że jedyne co muszą zrobić, by odejść z zabawką, to podpisać umowę na prowadzenie w banku karty kredytowej. Rodzice nie byli zainteresowani, więc pan z banku zabrał dziecku maskotkę - opowiada Sylwester, czytelnik Trojmiasto.pl
Sytuacja zakończyła się rozżaleniem rodziców i dziecka, które było bliskie płaczu.
Postanowiliśmy zapytać w banku, czy żenujące zachowanie sprzedawcy wynikało z jego głupoty lub złej woli, czy też może dostał takie wytyczne. Choć pytania wysłaliśmy do biura prasowego banku Citi Handlowego w poniedziałek ok. godz. 13, do momentu publikacji tego tekstu nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi.
Jeśli bank zdecyduje się wyjaśnić zachowanie swojego przedstawiciela, niezwłocznie zamieścimy jego stanowisko.
Sobotnią imprezę w Ergo Arenie organizowała firma Sportainment. Jej pracownicy zarzekają się, że nie godzą się na takie praktyki podczas organizowanych przez siebie wydarzeń.
- Wynajęliśmy bankowi przestrzeń w Ergo Arenie na czas imprezy. Będziemy wyjaśniać wszystkie okoliczności, jeśli potwierdzi się wersja czytelnika, nie będziemy z tym bankiem więcej współpracować - wyjaśnia Dominika Jochymska z Sportainment.
Z przykrością przeczytalismy w mediach relację z tego wydarzenia, gdyż opisana sytuacja jest sprzeczna z wartościami i polityką Citi Handlowy. W związku z tym, że każdy sygnał z mediów zawsze sprawdzamy, podjeliśmy natychmiastowe działania celem zbadania relacji przedstawionej w mediach przez osoby trzecie.
Jednocześnie podkreślamy, że zgodnie z polityką banku Doradcy Bankowości Uniwersalnej Citi Handlowy (Universal Bankers) każdorazowo są zobligowani, aby poinformować potencjalnych klientów o zasadach danej akcji promocyjnej. W przypadku akcji promocyjnych dotyczących kart kredytowych otrzymanie upominku poprzedzają dwa etapy. Pierwszy krok to pomyślne wypełnienie wniosku o kartę kredytową, drugi krok - to pozytywne jego rozpatrzenie przez Bank.
Marta Wiszniewska
Odnosząc się do zdarzenia z Gdańska z udziałem pracownika Citi Handlowy chcielibyśmy w pierwszej kolejności przeprosić, że do takiej sytuacji doszło i poinformować, że zgodnie z przeprowadzoną przez nas wewnętrzna analizą przyczyną zdarzenia były nieprawidłowości w organizacji procesu sprzedażowego.
Jak wskazuje ten konkretny incydent mogło dojść do niefortunnej sytuacji, w której zabawki były w zasięgu uczestników imprezy jeszcze przed spełnieniem warunków do otrzymania upominku. Za te sytuacje i związane z nią nieprzyjemności raz jeszcze przepraszamy. Jest nam bardzo przykro z powodu zdarzenia jakie spotkało dziecko. Dlatego nadal szukamy kontaktu z rodziną opisaną w artykule, by móc osobiście przeprosić rodzinę oraz poznać jej opinie i punkt widzenia na zaistniałe zdarzenie, zaś dziecku wręczyć maskotki.
Miejsca
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie (946) ponad 20 zablokowanych
-
2015-11-24 20:44
zemsta (1)
Chetnie odwiedze bank lub ich stoisko. Tez beda plakac...
- 2 0
-
2015-11-24 20:52
A świetny pomysł !!
Iść do stoiska citi banku wypełnić wniosek na kartę kredytową i przed oddaniem konsultantce pytanie: a dostanę minionka ? Nie ? To drę i dziękuję do widzenia.
1000 osób im tak zrobi to może coś zrozumieją.- 2 0
-
2015-11-24 20:48
City gó..no
Jak to sie mówi "bo kto daje i zabiera ten sie k....rwa w piekle poniewiera"
- 2 0
-
2015-11-24 20:54
haha
Mają rozmach - skur.wisyny
cwaniaki- 0 1
-
2015-11-24 20:55
Niech się uczy smark od małego że od dużego (banku) za darmo to tylko w ryj można dostać
bardzo edukacyjne
- 3 2
-
2015-11-24 21:00
skurw synizm aleeeee...
kolesiowi tez pewnie powiedzieli ..przyciagnij 100 klientow albo zapie ...olimy tobie premie
- 1 0
-
2015-11-24 21:05
Nie wzięłabym tej karty ani bym nie oddała maskotki. Dziecko dostało do rąk maskotkę, to do widzenia.
- 5 0
-
2015-11-24 21:13
Citi Handlowy
https://www.online.citibank.pl/polish/contact/Kontakt.htm
Jeżeli nie zgadzasz się z takim sposobem działania banku napisz to im, szczególnie jeżeli jesteś ich klientem. Ja tak zrobiłam.- 4 0
-
2015-11-24 21:17
Skandal!!
Na pewno pracownik dostał takie wytyczne ale ma przecież rozum . Co za głupota A z usług tego banku nigdy nie skorzystam
- 1 0
-
2015-11-24 21:19
wszyscy dziś zyja ze sprzedazy czegos...normal
- 0 2
-
2015-11-24 21:19
Oferowanie zabawek do produktów bankowych zaczyna być u nas coraz popularniejsze. Widziałam już "dodatki" w postaci pendrive'ów i kart z piłkarzami do kont i lokat.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.