- 1 Coraz więcej psów na plaży. To problem? (268 opinii)
- 2 50 lat pracuje w jednym zakładzie (155 opinii)
- 3 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (183 opinie)
- 4 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (192 opinie)
- 5 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (206 opinii)
- 6 Zamkną przystanek SKM na pół roku (125 opinii)
Arcybiskup przypomniał, że Kościół katolicki jasno i wyraźnie odnosi się do związków osób tej samej płci w katechizmie, o czym pisał również Jan Paweł II w swoich encyklikach.
- Związki homoseksualne są negacją miłości u samego jej źródła, a prawem nie może być coś, co jest niemoralne - powiedział arcybiskup w radiowej Jedynce, komentując decyzję Hiszpanii, Belgii, Holandii i Kanady, które zezwoliły na śluby gejów i lesbijek oraz adopcję przez nich dzieci.
- Ludzie boją się bożych wartości, chcą być wolni i na zasadach "demokratycznych" korygować dekalog i zmieniać naturę ludzką - dodał Tadeusz Gocłowski.
Metropolita uważa, że świat dochodzi znowu do przepaści, staje na granicy absurdu i nadchodzi czas, że będzie można zrobić krok jedynie wstecz. Zdaniem arcybiskupa, podobnie było w przypadku nazizmu i bolszewizmu, gdy ludzkość musiała cofnąć się znad przepaści.
Opinie (345)
-
2005-07-04 23:11
"brak prawa do zawierania małżeństw i adopcji dzieci."
po pierwsze w Polsce nie ma takiego prawa zatem to chyba, że ograniczenie czegoś czego nie ma jest zwykłym wymysłem i demagogią
czym jest w świetle polskiego prawa rodzina określa nam karta praw rodziny konstytucja kodeksy cywilne
"Pierwszą i podstawową funkcją rodziny jest pro-kreacja i podtrzymanie ciągłości rodu. D
ruga polega na socjalizacji dzieci, czyli nauczeniu ich reguł zachowania, uznanych prawideł postępowania w danym społeczeństwie za właściwe i przekazania przyjętego systemu wartości. Trzecią funkcją rodziny jest zabezpieczenie podstawowych potrzeb (czyli jedzenia, schronienia i ubrania) jej członkom. Czwarta polega na wskazaniu odpowiedniego miejsca w społeczeństwie.
Warto też wspomnieć, że rodzina jako grupa społeczna jest z natury cykliczna, czy też odnawialna."
pedały nie spełniają dwóch z tych wymogów nie ma wiec mowy o dyskryminacji, ale może byc mowa o zamachu na wartości
nie ma tam słów, że jakaś grupa jest wykluczona ograniczona bądź dyskryminowana
a czy jest u nas klimat, albo czy jest lobby łączące sie w pedalską miedzynardówke. to świadczą o tym śmieszne wyroki na pedofili- 0 0
-
2005-07-04 23:15
Związki homoseksualne są niemoralne, natomiast kiedy tak zwany mąż jest wyżywającym się na rodzinie katem to wszystko w porządku ponieważ związek jest heteroseksualny i uświęcony przez Kościół. Niech najpierw usuną patologie panujące na co dzień w tym co sami tak wspierają, a co nader często jest azylem bezkarności dla najgorszych zbrodniarzy, zamiast sakramentem miłości. Według mnie dopóty, dopóki ktoś nie krzywdzi niewinnych osób ma prawo być szczęśliwym według swego wyboru.
- 0 0
-
2005-07-04 23:23
a dasz gwarancje, że pedał nie bedzie walił cioty z zazdrości??
nie dasz, bo nie możesz:)- 0 0
-
2005-07-04 23:29
Nawet zwierzęta respektują w sprawach współżycia róznice płci. Nikt chyba nie słyszał aby niedźwiedź z niedźwiedziem lub łania z łanią używały sobie bo nie mogły znaleźć partnera płci przeciwnej. A ludzie podobną mają więcej rozumu... Ludzkość sięga dna! Jest wiele zła i zboczeń ale homoseksualizm jest szczytem jaki mogliśmy osiągnąć na drodze naszego ROZWOJU. A zezwalanie na adopcje takim osobnikom naszj populacji jest zbrodnią! Przecież w ten sposób wychodujemy następnych zboczeńców! I do czego to doprowadzi?
- 0 0
-
2005-07-04 23:37
przemoc moze byc wszedzie i zawsze( w większosci przciwko słabszemu )-na którym mozna sie wyzyc i czuc sie lepszym gdywidzisz
ponizenie innego poprzez znecanie sie psychiczne lub fizyczne ale nie taki jest temat!!!!
dzieci trzeba chronic przed homoseksualistami którz na siłe chca udowodnic swoja "normalność" a przciez to jest zaburznie emocjonalne które nie jest normalne- niech geje i lesbijki i naczej jakoś"specjalnie" legalizuja swe zwiazki bo przciez sa odmienna grupa niz reszta to niech sobie maja swoja legalizacje- ale to nie może byc- małżeństwo!!! tylko związek dwojga ludzi !;ale dzieci musza byc wychowywane w rodzine gdzie jest ojciec i matka które ucza potomka wartości miłości i zasad moralnych których sie nie powinno podwazać.- 0 0
-
2005-07-04 23:50
nie nika, to Ty dzielisz ludzi na takich i innych skoro chcesz dawać komuś szczególne prawa. ja uważam, że homoseksualiści powinni mieć te same prawa co inni ludzie. i w naszym kraju takowe równe prawa mają. nie obejmują ich tylko pewne przywileje, bo po prostu nie spełniają warunków by te przywileje ich obejmowały - ot i cała filozofia.
- 0 0
-
2005-07-04 23:51
grisza -popieram
- 0 0
-
2005-07-05 00:00
do mm
Gratuluje , chcociaz jeden madry , sensowny i bez jadu napisany post. Zgadzam sie z kazdym zdaniem. Doklanie tak tez mysle.
- 0 0
-
2005-07-05 00:07
przeciwko _ hipokryzji
nie zauwazylam drugi sensowny, madry post. Dzeki ,ze jest ktos jeszcz eprzy zdrowych zmyslach w tym kraju.
- 0 0
-
2005-07-05 00:10
jakos gosiu w NY nie śpiesza się do tego dawania "równych praw" (w zaufaniuy powiem Tobie, że do tego w najbkliższych kilku dekadach nie dojdzie raczej). mówisz o jadzie - czy wszystko co jest odmową uznania politycznej poprawności za prawde objawioną to jad?
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.