- 1 Zalane ulice po burzy nad Trójmiastem (129 opinii)
- 2 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (164 opinie)
- 3 121 tys. zł kary dla "Solidarności" za baner (356 opinii)
- 4 Gdynia najszczęśliwsza, ale kto robił raport? (127 opinii)
- 5 Wieczorem zwykłe skrzyżowanie, rano rondo (45 opinii)
- 6 To samo morze, a toalety to nie problem (209 opinii)
Wypadek na obwodnicy
Na obwodnicy Trójmiasta, tuż za wiaduktem na wysokości zjazdu w ul. Kartuską doszło do wypadku. Zaczyna tworzyć się korek.
Kilkanaście minut po godz. 8 doszło do wypadku, w którym udział wzięły dwa auta. Jedno z nich dachowało. Drugie auto zablokowało jeden z pasów ruchu.
Na miejscu wypadku jest już policja i służby drogowe.
Opinie (307) 8 zablokowanych
-
2009-01-23 19:54
będzie gorzej
Trochę wyobraźni... Budowa Trasy Lęborskiej od węzła w Owczarni spowoduje ruch dodatkowych kilkudziesięciu tysięcy pojazdów na dobę - między innymi z Gdańska. Te pojazdy będą wjeżdżać na Obwodnicę na węźle Osowa lub Matarnia, obciążając węzły, które już teraz ledwo zipią - dobudowa trzeciego pasa nic nie da, bo problemy będą na włączeniu na skrętach. Trasa Lęborska powinna zaczynać się w miejscu włączenia planowanej Obwodnicy Południowej - na wysokości niektórych węzłów Obwodnicy można wybudować drogi niższej klasy doprowadzające ruch do Trasy Lęborskiej - wtedy ruch się rozproszy powodując mniejsze utrudnienia. Takiego rozwiązania chyba nie sprawdzono. Ale nie ma czasu (chociaż było kilkadziesiąt lat) i będzie wdrażany wariant wymyślony na kolanie pół roku temu, który łamie przebieg drogi międzynarodowej (wbrew zasadom planowania). Ale premier obiecał mieszkańcom Słupska - trzeba budować. Gdańszczanie miłej "jazdy".
- 0 0
-
2009-01-23 20:30
ehhh polacy rodacy
ja znalazłem fajne rozwiązanie na te wszystkie szybkie małoletnie bestie w 20to letnich szrotach ze znaczkiem bmw i podonych im...
w pażdzierniku doebrałem nowy duży 2,5 tonowy samochód z dużym hakiem z tyłu... jeżdżę przepisowo, nie jestem zawalidrogą ale też nie uciekam z lewego pasa jak jadę obwodnicą 110-115 km/h i nagle jakiś małolat zaczyna mi pokaz oświwtlenia swego szrota...
od kiedy dorobiłem się tego dużego spychacza, mam święty spokój, mogę sobie pozwolić na przepisową jazdę z jednoczesnym olaniem wszystkich narwańców, jedyny nie rozwiazany jeszcze rpoblem to tiry ale nie mam zmiaru kupować sobie czołgu
a wszystkim narwanym kierowcom rajdowcom proponuję raz na jakiś czas sobie zdrowo podupczyć - ciśnienie spada i człowiek bardziej zrelaksowany za kierownicą- 0 0
-
2009-01-23 21:37
W sumie trasa Lęborska powinna wpadać w Owczarnie (1)
tam mieszka zapewne towarzystwo co wybrało sobie takie władze miasta które łączą lotniska, drogi expresowe itd z osiedlami domów. I jestem przekonany że w Gdyni odetchneli z ulgą i są ibo wiedzą że pierwszy wariant "półncny" jest mało prawdopodobny. Teraz każdy ze słupska wybierze Gdańsk na miejsce pracy a nie Gdynię jak dotychczas i korki sie powiękrza w Gdańsku i bedzie więcej spalin bardziej ucierpią nawirzchnie oraz komfort zycia spadnie a wzrośnie ilość sprzedawanych leków na uspokojenie. Ale wice prezydent Gdanska w TV (dziś) walczył o to aby expresówka wpadała w matarnie gdzie juz dziś jest kiepsko. . Dla uzytkowników obwodnicy najlepszywariant to północny wariant z dobudowaniem kolejnego pasa na obw.. Gdyz 2i3 oznaczaja że dużo samochodów bedzie się cofać do Gdyni i dopiero będzie sajgon. W kwietniu niby ma się okazać co wybiorą w W-wie
- 0 0
-
2009-01-24 17:59
oczywiście
Obecnie ruch w kierunku Szczecina, Słupska i Lęborka odbywa się bądź Obwodnicą Trójmiasta bądź Trasą Średnicową (Grunwaldzka, Al. Niepodległości, Al. Zwycięstwa, Morska). Podejrzewam, że ruch z Trójmiasta pod względem liczby samochodów jadących w kierunku Szczecina nie ustępuje ruchowi tranzytowemu z pozostałych obszarów Polski. Kierowcy jadący w tym kierunku włączają się do Obwodnicy w różnych miejscach - w zależności od tego z jakiej części Polski lub Trójmiasta przyjeżdżają - zatem ruch rozprasza się na poszczególne węzły Obwodnicy. Po wybudowaniu Trasy Lęborskiej rozkład ruchu na węzłach Obwodnicy zmieni się (zmienią się kierunki ciążenia ruchu). Na węzłach położonych najbliżej węzła Owczarnia (węzeł Wysoka i Matarnia) nastąpią największe zmiany - a ich przebudowa z uwzględnieniem Trasy Lęborskiej raczej nie jest uwzględniana i przewidywana (ten wariant pojawił się pół roku temu i wątpię żeby w tym czasie ktoś pomyślał o wpływie tego wariantu na rozkład ruchu w Trójmieście). Jeszcze raz powtarzam - trzeci pas na Obwodnicy nic nie da, bo potrzebny jest już teraz, a po budowie Trasy Lęborskiej ruch się zwiększy jeszcze bardziej zgodnie z tym co napisałem powyżej. Nie neguję konieczności połączenia na wysokości węzła Owczarnia, ale nie jako początek Trasy Lęborskiej a jako droga o niższych parametrach, która będzie zasilać Trasę Lęborską (takie drogi - większość już istnieje - mogą doprowadzać ruch do Trasy Lęborskiej na przedłużeniu za Obwodnicą na innych węzłach Trójmiasta). Trasa Lęborska powinna zaczynać się na przedłużeniu Obwodnicy Południowej, bo tam można jeszcze zaplanować węzeł, który łączył będzie ruch z A1, S7 i S6 - czyli drogi takiej klasy jaką będzie Trasa Lęborska. Taki wariant jest oczywisty i nie łamie spójności sieci drogowej. Mam odczucie, że wybór trasy mało ma wspólnego z jej efektywnością a raczej ze stopniem nasilenia protestów społecznych, które w Owczarni są najmniejsze, bo mieszka tam najmniej ludzi. Kolej Metropolitarna planowana jest od wielu lat i ludzie, którzy kupowali działki w Barniewicach mieli tego świadomość. Pomysł z wyjściem Trasy Lęborskiej z węzła Owczarnia pojawił się pół roku temu - nie było go ani w miejscowych planach ani w strategii województwa rozwoju Moim zdaniej dają znać o sobie metody bolszewickie.
- 0 0
-
2009-01-23 21:46
do Kolegów kierowców
przestańcie być CHAMAMI za kierownicą a zacznijcie być ludźmi
po mieście można jeździć 60km/h a po obwodnicy 90km/h i wszędzie dojedzie się na czas
tyle w temacie- 0 1
-
2009-01-23 22:50
Poranny przeglad techniczny
j.w.
- 0 0
-
2009-01-23 23:11
(3)
1) nikt nie jedzie na obwodnicy lewym pasem 80km/h jak prawy jest wolny
2) w mieście z lewego pasa skręca się w lewo więc to wcale nie jest szybszy pas- 0 0
-
2009-01-23 23:14
właśnie że jeżdżą
ostatnio cienias 70km/h lewy pas i oczywiście GWE
- 0 0
-
2009-01-23 23:19
(1)
1) chyba czesto obwodnica nie jezdzisz
2) i lewy pas zajmuje sie jak sie skreca za 3 km?- 0 0
-
2009-01-23 23:23
obwodnica
tam są dwa pasy jak sie zjeżdza to tylko w prawo chyba że kierunków nie odróżniasz
- 0 0
-
2009-01-23 23:12
Troche kultury !!!!!
Jak ktoś chce wyprzedzić jadącego lewym pasem włącza sie kierunek bo jak ktoś długimi ciągnie to widać że ze wsi a ja osobiście hamuje takim tępakom pozdrowienia dla buractwa
- 0 0
-
2009-01-23 23:52
gówno
tak będzie zawsze, póki nie wyłapią drogowych debili, którzy przejechawszy 1.000 km czują się POGROMCAMI SZOS...
- 0 0
-
2009-01-24 03:04
1 55 2 100 3 140 4 160 5 190km\h brawa 1.6 16v to MAX 300tys km prze
- 0 0
-
2009-01-24 10:07
Widze kwiat kierowców polskich...
Z tego co większość z Was porządnych obywateli jeżdżących przepisowo pisze można wywnioskować, że jeżeli jadę po obwodnicy 115 to mogę sobie zmieniać pasy bez patrzenia w lusterka bo i tak wszyscy max 110 jadą? Dobrze zrozumiałem? I jadąc w trasę lub nawet po mieście mogę zdejmować lusterka pod warunkiem, że będę jechał 5-10 km szybciej niż przepisy pozwalają. Gratuluję myślenia. Jazda z przepisową prędkością to nie wszystko... Mistrzowie kierownicy... szkoda słów.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.