Najlepsze firmy kurierskie

Oceny (522)

ZAdowolony Klijent
Termin usługi: kwiecień

Jestembardzo zadowolony z Firmy DHL Exspress. Czekalem na paczke, dostalem telefon od kuriera, zapytał sie czy zastanie mnie w domu, bardzo kompetentny kurier!! taka oblsługe sie po protu chwali. naprawde POLECAM !!!!

Kasia
Termin usługi: Caly czas korzystam

Uwielbiam Pania blondi w obsludze w gdansku Mila smieszna

Arek
Termin usługi: 10.04.2014

ta firma sobie jaja robi nie dojeżdża piszą ze nie ma nikogo w domu a my czekamy żadnego telefonu żadnej informacji nic dziwie się ze jeszcze ktoś z tego korzysta następnym razem kiedy będę coś zamawiał to priorytetem będzie inna firma niż dhl porażka totalna

Adam
Termin usługi: 2013

Centrum miasta (około 250 tys. mieszkańców), ulica istnieje od lat 20-tych ubiegłego wieku, numerek widnieje na budynku, GPS-y prowadzą pod drzwi, a panowie kurierzy nie mogą znaleźć domu o numerze "N". Smutek i współczucie mnie ogarnia ... :(

Endo
Termin usługi: 18.02.2014

Fatalna obsługa, nikomu nie polecam.

Mieszkanka ul. Leszczyńskich
Termin usługi: styczeń 2014

Czekałam na paczkę 4 dni... Kurier ani nie zadzwonił, choćby rano, że się zjawi... Nie polecam. W dodatku kpi z klienta, wyskoczył z tekstem: jak się pani nie podoba to niech se pani sama paczke odbierze na kowalach. Więcej tego pana nie chce widzieć na oczy. Przestrzegam przed tym kurierem

CEZARY
Termin usługi: 30.12.2013

to nie jest firma kurierska to patałachy i wielka niekompetencja drugi dzień wiezie paczkę i dowieść nie może bo jak usłyszałem po rozmowie telefoniczne ma tyle paczek. TO JA PYTAM PO CO TYLE PACZEK BIERZE ZE NIE MOŻE DORĘCZYĆ. NIE KORZYSTAJCIE Z TEJ FIRMY.

klient
Termin usługi: 31.12.2013

kurier nie zadzwonił, nie przyjechał, ale zaznaczył w systemie, że klienta nie było w chwili dostarczenia przesyłki. Gdzie był w takim razie kurier? A teraz to klient musi dzwonić i się umawiać... Sytuacja powtórzyła się kolejny raz, więc stąd mój komentarz.

Marta
Termin usługi: 23.12.2013

Beznadziejna firma, najgorsza z możliwych, nie posiadają nr telefonów, jeżdżą w ciemno, nic dziwnego ż e nie dostarczają przesyłek, już nie mówię że na czas , w ogóle. Buduję się na wsi na osiedlu domków jednorodzinnych, często kierowcy dzwonią dla upewnienia bo nie jest łatwo trafić. DHL nie trafia i nigdy nie dzwoni!!!!!!!!!!!. Moim zdaniem tracą czas. Moja przesyłka podobno wróciła na Kowale a ja na tydzień wyjeżdżam na święta. Gratulacje

terefere
Termin usługi: 16.12.2013

Na adres odbioru (mała wioska, spora odległość od Gdańska, ale cóż, to jest najwyraźniej najbliższy punkt) dochodziły już pisma urzędowe, listy polecone, zwykłe, umowy. Nie tylko lokalnie, ale i właśnie z Gdańska. Tymczasem po całym dniu spędzonym na kufrze, zlecenie zostało oznaczone jako źle zaadresowane. Jakoś nikt inny nie miał problemów z adresem, tylko 'lider branży logistycznej' sobie nie radzi. Co więcej, po zgłoszeniu problemu dostałem tylko automatyczną odpowiedź na maila, a jedyną osobą, która się pofatygowała z telefonem był nadawca. O 21. I tak drugi dzień przesyłka leży sobie nie wiadomo gdzie.

Piotr
Termin usługi: 26.11.2013

Potwierdzam to co inni. Brak kontaktu. Próba dostarczenia paczki w godzinach 8.00-14.00. (tylko dla emerytów i bezrobotnych), brak określonej przybliżonej godziny. Tragedia niespotykana nigdzie.

Male 3miasto
Termin usługi: listopad 2013

Witam, To samo co w komentarzu poniżej - kurier nie zastał mnie w domu - brak telefonu, awizo. Następne dostarczenie za kolejne 2 dni. Oczywiście znów o tej porze (12:00) będę w domu. Gdy zadzwoniłem i spytałem dlaczego kurier nie zostawił w skrzynce awizo ani nie zadzwonił, Pani odpowiedziała, że wysyłający nie wykupił takiej usługi >?!?!? To już za kontakt z odbiorcą trzeba płacić?! Może w kawiarni trzeba dopłacać za łyżeczkę czy cukier?! Tak jak w komentarzu poniżej - Kurierzy innych firm zawsze dzwonili, albo przed doręczeniem przesyłki albo jak już byli pod drzwiami. Dodam, że taka sytuacja zdarzyła mi się po raz pierwszy w życiu. Nie polecam!

Krzysiek
Termin usługi: 26.08.13

Przywieźli paczkę, nie zastali mnie w domu. Gdy zadzwoniłem i spytałem dlaczego kurier nie zostawił w skrzynce awizo ani nie zadzwonił do mnie chociaz miał mój numer telefonu, odpowiedziano mi , że kurier nie ma obowiązku dzwonić. Na drugi dzień paczka leżała u nich w magazynie, nie podjęli drugiej próby doręczenia, czekali na moje dyspozycje. Kurierzy innych firm zawsze dzwonią przed doreczeniem przesyłki. Masakra, jednym słowem.

cyt
Termin usługi: lato 2013

Z firmy DHL jestem zadowolona. Ostatnio dwukrotnie korzystałam z ich usług i kurier obsługujący centrum Gdyni jest bardzo kompetentny. Rano dostałam SMS, że przesyłka będzie dostarczona i mniej więcej o której godzinie. Kurier też nie bał się korzystać z telefonu i poza wysłanym w godzinach porannych SMSem, dodatkowo dzwonił tuż przed samym doręczeniem. POLECAM przynajmniej jeśli chodzi o obsługę centrum Gdyni.

J.Żebrowski
Termin usługi: 01.08.2013

Po powrocie do domu zastałem awizo ,że kurier mnie nie zastał ( a skąd miałem wiedzieć, że będzie?) i następne doręczenie 5 ! sierpnia czyli po 5 dniach. Gdy zatelefonowałem z pytaniem okolo której godziny, to usłyszałem żebym se zadzwonił 5-tego to się dowiem!!!!!! To tylko rodacy potrafią zrobić syf z porządniej niemieckiej i MARKI !

hanz335
Termin usługi: 9.5.2013

Wysyłałem mikrofalle do producenta w celu naprawy,pracownik niemiał zastrzerzęń co do zapakowania,ale w transporcie zmaskarowali ja.Po przeszeło 2 miesiącach "odbijania"piłeczek dopiero po telefonie powiedzieli że nie uznają reklamacji.Będę musiał udać się do UOKiK i do sądu.Nie polecam tej firmy bowiem poniesiecie stratę i tak jak ja będziecie się włuczyć po sądach.

Hana Skopek
Termin usługi: 25.06.2013

W sobote 25 czerwca kosultant z T-Mobile Przekazal mi radosna informacje, ze moja przesylka od nich dotrze w przeciagu dwoch dni roboczych i ze kurier skontaktuje sie ze mna co terminu odbioru przesylki. Trzy dni urzedowalam z telefonem w rece i nic!!! Piatego dnia Kiedy oficjalnie F-ma DHL nie pracowala, podczas mojej nieobecnosci niespodziewanie kurier zjawil sie, z pretensja, ze nic nie jest przygotowane. Ja powinnam telepatycznie przeczuc wizyte kuriera.Bardzo niezadowolony zapowiedzial sie na poniedzialek, albo wtorek. Chyba wezme urlop, aby Pana kuriera usatysfakcjonowac. Jestem bardzo rozczarowana poziomem obslugi klientow. Firma pewnie moglaby istniec bez klientow, a tu taki dyskomfort!!!!!!!!

Volfi
Termin usługi: 21.05.2013

Byłem w domu cały czas czekając na przesyłkę a oni mi awizo wrzucili do skrzynki

Joanna
Termin usługi: 12.04.2013

Nie miałam nr przesyłki, miła Pani odnalazła paczkę i rzetelnie przekazała informację. Dziękuję

Tomasz
Termin usługi: 05.03.2013

Zdecydowanie polecam usługi tej firmy.Zawsze na czas bez jakichkolwiek problemów.Oczywiście każda firma kurierska jest tylko tak dobra jak pracownik bezpośrednio kontaktujący się z klientem.Stąd moja wysoka ocena dla tej firmy, która zatrudnia Pana Artura obsługującego rejon Pruszcza Gdańskiego.