UPS Polska - firma kurierska

UPS Polska

Wybierz numer

22 489-48-77
 
Najlepsze firmy kurierskie Gdańsk

Oceny (121)

Bogdan Nowicki
Termin usługi: czerwiec 2018

z takim "sz..." nie spotkałem się jeszcze nigdy, żenada, nieprofesjonalność, brak kontaktu, kurier podobno zjawił się, zadnego awiza lub kontaktowego telefonu, na stronie UPC informacja, ze spróbuje doręczyć następnego dnia wieczorem, brak kontaktu i brak podjęcia proby, brak odpowiedzi na mój mail do UPS, totalnie olewają klientów, czy to gówno wogole działa? Moja przesyłka gdzieś przepadła

Klaudia
Termin usługi: czerwiec 2018

Kurier w Gdyni (ul. Abrahama) to jakas parodia. Po raz kolejny polecial sobie w kulki. Awizo przyczepione na drzwich klatki wiec kazdy moze je zerwac. Nie raczyl zadzwonic bo widocznie zbyt ciezko uzyc telefonu. Nie pomysli ze czlowiek moze miec wylaczony domofon czy w tym czasie podejsc do sklepu za rogiem. Zaplacono za usluge ktora nie zostala wykonana. Przez niego musze latac po paczke z dzieckiem bo poswiecic minute zeby zadzwonic to za duzo. Nie mialam problemow z zadna firma kurierska a w ciagu roku zamawiam okolo 30 paczek. Ups jest najgorsza i najmniej przyjemna. Przy poprzedniej paczce bez wyjasnien przelozyli na nastepny dzie doreczenie z informacja "przed koncem dnia". Kurier byl kolo 11-12. Zamieszanie, syf i lenistwo a nie firma!

czekamdodziś
Termin usługi: maj 2018

Przewidywany czas doręczenia paczki: w teorii 1 dzień w praktyce 5 dni. Brak podania konkretnych godzin doręczenia, człowiek wyjdzie na 5 minut z psem, kurier w tym czasie podobno był ale jak się okazuje na infolinii "nie ma obowiązku dzwonienia do klienta". Nie ma gorszej firmy transportowej, nie polecam.

karolcio
Termin usługi: kwiecień 2018

W dniu, w którym miała zostać dostarczona przesyłka o 16:40 otrzymałem wiadomość, że nie było mnie w domu i muszę sobie paczkę odebrać z punktu 2 km dalej. Oczywiście cały dzień w domu byłem! Zadzwoniłem do centrali z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Po wysłuchaniu skargi skontaktowali się z kurierem po czym do mnie oddzwonili. Według kuriera nie było mnie w domu i nie mógł zostawić nawet awizo bo się bał, że ktoś zabierze. Jest to zwykłe kłamstwo, ponieważ u mnie na klatce, skrzynka na listy znajduje się przed domofonem, więc mógłby to zrobić gdyby tutaj był. Pani z biura zapytała czy chcę żeby paczka została do mnie dostarczona ponownie, co uwaga - zajęłoby kolejne 2 dni. 2 km w 2 dni! Powiedziałem, że odbiorę ją osobiście, bo nie będzie mnie w domu. Niestety 2 dni później, kiedy byłem po paczkę w punkcie odbioru, okazało się, że jej nie ma, bo pani z obsługi ustawiła, żeby mi ją jednak dostarczyć do domu. Zajęło to kolejne 2 dni. Tak więc zamiast otrzymać ją w poniedziałek, dostałem ją w piątek i dodatkowo niepotrzebnie zapieprzałem po paczkę. Nie polecam nikomu.

Klient zmuszony skorzystać (odbiór paczki)
Termin usługi: maj 2018

Nie ma gorszej firmy kurierskiej tyle w temacie. A obsługe na Osowej można porównać do.... przepraszam nawet nie wiem do czego.

Artur
Termin usługi: kwiecień 2018

brak kontaktu telefonicznego z kurierem, jedynie poprzez żałosną stronę monitorowania. wprowadzanie w błąd klienta podając fałszywe godziny dostawy. Najgorsza kurierka z jaką miałem do czynienia. Dno dna.

Piotr
Termin usługi: marzec 2018

Mieszkam niedaleko ich siedziby w Gdańsku na Osowej. Kurier dzwoni, pyta, czy jestem w domu, odpowiadam, że tak. OK, przyjedzie w ciągu godziny. W międzyczasie dostaję powiadomienie, że kurier nikogo nie zastał i że paczka do odbioru w jakimś spożywczaku. Dzwonię, kurier nie odbiera lub się rozłącza. Nie odpisuje na sms.

Paweł
Termin usługi: marzec 2018

Jestem niezadowolony z obsługi UPS. Zero kontaktu od kuriera. Zero możliwości skontaktowania się z całą firmą, jedynie przez jakąś automatyczną sekretarkę. Nie rozumiem idei KURIERA. Zamawiam do domu, a nie do sklepu oddalonego od mojego domu o kilka przystanków.......

Rafał
Termin usługi: marzec 2018

Zero telefonu od kuriera że będzie ( nikt inny nie ma z tym problemu ) , informacja że mam sobie odebrać paczkę w spożywczym sklepie - ale oczywiście nie teraz , tylko wieczorem. Unikajcie UPS !!

Ewa
Termin usługi: marzec 2018

Strona jest mało funkcjonalna, zamawianie prze stronę jest nieintuicyjne, chyba marne tłumaczenia. Nie jest przystosowana do wysyłania przesyłak np. z reklamacją na zlecenie odbiorcy - duzo numerów, któe bez codziennego stosowanie są trudne do uzycia. Odebranie przeysłki przez kuriera- bez powiadomienia i próby skontaktowania się, czyli kurier był i poszedł. Osoby przy telefonie zamówień przesyłki- niecierpliwe i mało uprzejme. Tak było dwukrotnie. Jedyny plus to szybki odbiór.

Michał
Termin usługi: luty 2018

Nie korzystam z usług UPS bo jest po prostu za drogi w stosunku do konkurencji. Jestem za to odbiorcą licznych paczek od moich kontrachentów, którzy maja umowy z UPS. UPS nigdy nie dociera do firmy. Zawsze porzuci paczkę gdzieś u kogoś w pobliżu... jak ma przyjechać o umówionej godznie to i tak się spóźni. Jak jakaś paczka zaginie i trzeb ajej szukać po halach spedycyjnych to zawsze UPS.... mam po dziurki w nosie ich ekskluzywnych usług.

Sławek B.
Termin usługi: luty 2018

Leniwi kurierzy, nie chce im się dostarczać paczek, tylko wpisują że nie zastali adresata, przesyłki wracają do firm, ludzie tracą pieniądze. Dno. Odradzam, trzymajcie się z daleka od UPS

Gosia
Termin usługi: luty 2018

Dostawa może i jest szybka, ale co z tego, skoro trzeba wybrać się po paczkę samemu, bo kurier nawet nie próbował dostarczyć paczki. Byłam cały dzień w domu, mimo to dostałam maila, że " Próbowaliśmy dostarczyć paczkę, jednak nie mogliśmy pozostawić jej bez podpisu.". UPS, jesteście beznadziejni.

Joanna
Termin usługi: styczeń 2018

Zero informacji o przewidywanym terminie dostarczenia przesyłki, zero kontaktu ze strony kuriera, za to sms - niespodzianka z informacją, że była próba dostarczenia przesyłki i mogę sobie teraz po paczkę jechać do punktu. Zadzwoniłam na BOK i okazuje się że wszystko gra, taka polityka. Paczkę sobie co najwyżej śledzić i siedzieć non stop w domu, kurier nie ma obowiązku dzwonić, a jak chcę jakiekolwiek powiadomienie, to mogę sobie zainstalować w tym celu ich aplikację. Kolejna rzecz - mapka dojazdu do punktu odbioru to porażka, wskazuje na blok mieszkalny w pewnej jednak odległości od punktu docelowego, czyli szukaj i pytaj miejscowych.

Kamil
Termin usługi: grudzień 2017

Ta "firma" to totalna pomyłka, a kurier który odpowiada za dostarczenie przesyłek na Morenie powinien zdecydowanie zmienić pracę. Po pierwsze nie zadzwonił ani razu z informacją, że ma dla mnie przesyłkę, po drugie w godzinach które były przewidziane na dostawę nie pojawił się u mnie i paczka została odesłana do nadawcy. Na infolinię nie da się dodzwonić, numeru do kuriera nie ma. Nie polecam, odradzam, a "kuriera" serdecznie pozdrawiam i chętnie zrobię to na żywo ;)

Karolina
Termin usługi: grudzień 2017

Brak słów! Zero powiadomień, do dziś nie wiedziałam gdzie jest moja paczka, a okazało się, że kurier bez żadnej informacji dostarczył paczkę do punktu UPS. Beznadziejny kurier!!!

Ewa
Termin usługi: grudzień 2017

Nie ma gorszego kuriera. ZERO powiadomienia o przesyłce, wszyscy w domu a tu przychodzi awizo, że kurier nikogo nie został. Szczyt bezczelności, paczka zostawiona daleko, a zamawiam dla tego, że mam uszkodzoną nogę po wypadku i teraz muszę organizować kogoś i upoważnienia, żeby ją odebrać. SKANDAL. Nigdzie indziej u żadnego kuriera (a siłą rzeczy zamawiam dużo) nie spotkałam się z takim lenistwem i chamstwem jak w tym przypadku...

MM
Termin usługi: listopad 2017

UPS na pewno nie zajmuje się dostarczaniem przesyłek. Czekam na kuriera w domu i otrzymuję info że kurier właśnie podjął 2 próbę dostarczenia przesyłki i nikogo nie zastał. Pojawo sie znowu jutro. Myślę że ten cały pseudo kurier siedzi sobie gdzieś w swoim pięknym czarnym autku zadowolony z siebie i kolejno wysyła info o kolejnych nieudanych próbach. Ta firma to tragedia.

Ewa Makulska
Termin usługi: listopad 2017

Od rana czekałam na przesyłkę. Otrzymałam smsa, że kurier mnie nie zastał. Straciłam tylko czas próbując dodzwonić się na infolinię. Dziwię się, że tak nierzetelna firma funkcjonuje na rynku!

Maciek
Termin usługi: listopad 2017

UPS naj Gorszy kurier jakiego widziałem w Polsce wypisują bzdury prześledzeniu Paczek tragedia