UPS Polska - firma kurierska

UPS Polska

Wybierz numer

22 489-48-77
 
Najlepsze firmy kurierskie Gdańsk

Oceny (121)

Kasia
Termin usługi: 9.09.2016

czekam na paczkę ponad tydzień jakaś masakra nikt nic nie wie na infolinii!!!!

pakitopak
Termin usługi: 14.09.2016

UPS twierdzi, że przyjedzie dzisiaj do 15.00. Później twierdzi, że do 19.00. A po 19.00 zero informacji i nie odbierają telefonów! Jest godz. 21.18 i przesyłki jak nie było, tak nie ma.

Gdańszczanin
Termin usługi: 5.08.2016

Czekam na paczke 3 tygodnie po czym dowiaduje sie po numerze przewozowym ze 21.08 nie odebralem paczki. Fajnie ze ktos dzwonil. Brak telefonu? Jak dla mnie olanie sprawy.. Malo tego tydzien pozniej paczka jest odebrana. Pytam przez Kogo??!! Nikt inny niz ja nie byl upowazniony. Dzwonie na infolinie gadam z robotem. Po czym nie zrozumial mnie 3 razy i odebrala mila babeczka. Sprawa poszla do wyjasnienia. Czekam na telefon w tej sprawie. Kurier powinien szukac innej pracy.

miejski
Termin usługi: 2016-05-11

Jeśli kurier kłamie, że "Odbiorca był niedostępny przy pierwszej próbie doręczenia", czyli po prostu olał (nie zadzwonił, nie przyjechał, nakłamał w monitoringu) odbiorcę czekającęgo na tę przesyłkę bez ruszania się spod adresu dostawy, to sami oceńcie UPS Gdańsk. Nie szanujecie klientów, to nie będzie "UPS nic się nie stało". Zdarzenie zgłoszone do polskiej obsługi klienta i głównego UPS Customer Support.

Krzysztof
Termin usługi: 09.05.16

Olewacie swoich klientów. Ciężko zadzwonić przed dostarczeniem przesyłki i zapytać czy jest ktoś na miejscu?? Bądź jak nikt nie otwiera drzwi. Człowiek będzie 10 metrów od domu i zostawicie awizo a potem że jutro doręczycie. To są kpiny nie firma niejesteście godni marki ups światowego kuriera pracujecie gorzej od poczty polskiej. Żenada.

dandil
Termin usługi: 2016-01-08

Obsługa klienta w Gdańsku, żenada. Nie można skontaktować się z kurierem gdyż cytuję " nie posiadamy nr telefonów do naszych kurierów". Kłamią dziady bezczelnie. Odradzam, nie polecam, przestrzegam!!!!!

Agnieszka
Termin usługi: 15.04.2015

Brak kontaktu od kuriera -wg infolinii takie procedury ze nie musi , za te cenę żenada. Do tego awizo , pomimo obecności w domu z niewyraźnie nabazgranym adresem "acces pointu" gdzie można odebrać paczkę... Na drugim końcu miasta !

kasia
Termin usługi: kwiecien 2015

ZAMOWILAM BUTY OKAZALY SIE POMIMO DOBREGO WYMIERZENIA ZA DUZE, zrobilam w tym samym dniu zwrot kurier przyjechal tego samego dnia ,nowe buty dostane juz pod koniec tygodnia wymienione Super podejscie Dziekuje Rewelacyjna firma

Karozinda
Termin usługi: 2014

Korzystałam z usług tej firmy zarówno na płaszczyźnie biznesowej jak i klienta indywidualnego i na prawdę nigdy się nie zawiodłam. Kurier zawsze jest na czas dzwoni że już jedzie albo o której będę w domu żeby mógł przyjechać z paczką. Przesyłki wysłane dziś jutro już są na miejscu SUPER!!!

lola
Termin usługi: 2014/2015 ...

Kurier doręczający paczki w rejonach ul. Piekarniczej bardzo uprzejmy, we wczesnych godzinach porannych informuje o szacowanych godzinach doręczenia paczki, nie robi problemów jeśli ma przyjechać w późniejszych godzinach. Polecam

Tomas
Termin usługi: 14.11.2014

Kurier chamski, szkoda słów, brak kontaktu, wpis o próbie dostarczenia a to wielka fikcja, było późno i kurier w ogóle nie przyjechał, nie wywiązują się z terminu.

klient
Termin usługi: 10-09-2014

Firma żenada! Rozmowa z BOK to rozmowa jak z automatem. Zero elastyczności. Po jaką cholerę podają telefonu do oddziału w danym mieście jak i tak łączy się z infolinią?!! Brak kontaktu z kurierem, bo numery telefonu do kuriera są prywatne (?). Już dawno wynaleziono coś takiego jak telefon służbowy. Wszystkie inne firmy kurierskie podają bez problemu kontakt do kuriera. Bo są ludzie, jak ja, którzy mogliby po prostu podjechać do kuriera i odebrać przesyłkę, zamiast czekać w domu od rana do 19-tej! Nosz ręce opadają.

Marek
Termin usługi: 08.09.2014

Nie pierwszy raz korzystam z usług tej firmy kupując online.Przed każdą dostawą kurier dzwoni i informuje o godzinie dostawy towaru. Co bardzo ułatwia odbiór.Dodać też muszę,że przesyłki bardzo szybko są dostarczane.A kurierzy są bardzo mili.

Adam
Termin usługi: 13.05.2014 r.

Chamówa i bezczelność ze strony kuriera. Nie polecam .Łaskę robi że dostarcza paczkę.Zwolnić z pracy człowieka,niech nie pokazuje się u mnie więcej.Dużo by jeszcze pisać.Lepiej wybierajcie inną firmę.

Joanna
Termin usługi: 8.05.2014

Jako jedyni chyba nie daja mozliwosci kontaktu z kurierem ! Nie oczekuje nru tel, ale np. przekierowania polaczenia czy przekazania info. Beznamietnym glosem informuja ze takie maja procedury. Obsluga klienta lezy i kwiczy!

mmmD
Termin usługi: grudzień 2013, luty,kwiecień 2014

Wysyłam paczki do Anglii przez firmę Blasco Kurier&Transport,która ma bazę wylotową w Gronowie i tam z całej Polski dowożą je kurierzy-NIESTETY-z firmy UPS.Zacznę od tego,że trzeba czekać w domu od 9 do 16 bo nie ma kontaktu z kurierem,żeby się dowiedzieć kiedy mniej więcej będzie.Zawsze przyjeżdża do mnie ten sam kurier,któremu odpowiedzenie na "dzień dobry" czy "do widzenia" chyba uwłacza,nie mówiąc już o byciu miłym... sposób w jaki się odzywa jest naprawdę poniżej pewnego poziomu,a jak o coś pyta to jest to w formie jakiegoś rozkazu,tak jakby mi łaskę robił,że przyjedzie i odbierze paczkę.Jeśli nie potrafi się obcować z ludźmi to powinno się pracować z maszynami w fabrykach,żeby nie musieć się do nikogo odzywać,kultura osobista to podstawa,a nie przywilej,którym mnie ten Pan nie jest łaskaw nigdy obdarzyć.Inna sprawa,to obchodzenie się z paczkami,Panu nie robi,że przywali całą siłą paczką we framugę drzwi czy w ścianę bo pcha się na chama,mimo że gołym okiem widać,że paczka przejdzie przez drzwi tylko pod kątem,po czym jak gdyby nigdy nic,gdy akurat zadzwoni mu telefon opuszcza ją na ziemię, że słychać, aż się wszystko w niej przewala.Żadnego sorry,NIC!!!!

Ola
Termin usługi: 4.04.2014

Idea istnienia firm kurierskich jest taka, że powinny one dostarczać przesyłki do rąk własnych. Jak niby mają to robić kiedy kurier pracuje od 8 do 16?! To są jakieś żarty, teraz muszę jechać 1,5h do ich bazy po paczkę. Zdecydowanie nie polecam!

D
Termin usługi: 12/2013

Nieelastyczni, niemarketingowi! Czekałam na ważną przesyłkę. Niestety Sprzedawca wysłal ją w standardzie więc mogła być dostaczona nawet wieczorem. o 13 miałam klienta, który na nia czekał. Pracownicy oziębli i niemili. Nadzwoniłam się od Warszawy po Gdańsk. Nigdy dotąd nie było tylu problemów by powiadomić/przekazać/dostac tel/czy złapać na trasie kuriera. ŻENADA. NIE POLECAM.

Michał
Termin usługi: 30.10.2013

Wg mnie najgorsza firma kurierska na polskim rynku. Jak widzę że mam otrzymać paczkę od UPS to zaczynam się gotować. Zero pomocy. Brak kontaktu z kurierami. Podobno nawet BOK nie ma do nich telefonów. Nie żeby to było konieczne, ale w innych firmach idą mi zawsze na rękę jak tylko mogą. Wolą 3 razy podjechać pod mój dom i mnie nie zastać niż raz zadzwonić i spytać czy będę, jak to robią w innych firmach. AMERYKAŃSKA PARANOJA. Inne firmy kurierskie działają tak sprawnie, że praktycznie ich nie zauważam. Chociaż może właśnie o to chodzi żeby ich zauważać :)

Anka
Termin usługi: 22.10.2013

Lodówkę i odkurzacz dostarczył mi bardzo opryskliwy kierowca. Krzyczał,był niemiły, traktował mnie jak oszustkę, która na pewno mu nie zapłaci za towar (3000 zł-płatność przy odbiorze - jak daleko uciekłabym mu z lodówką). Niepomocny, arogancki. NIESMAK TOTALNY.