Oceny (121)
Totalna olewka klienta. Nie dosyć że drogo, to jeszcze czekalem w domu na paczke (debilna informacja o dostarczeniu paczki DO KONCA DNIA -nie wiem co to oznacza) po czym kurier nie zadzwonil tylko wyslano mi smsa ,ze nie bylo mnie w domu. Paczka do odebrania w jakims punkcie ktory jest czynny w poniedzialek czwartek i piatek! 3.5km od mojego miejsca zamieszkania. NIGDY W ZYCIU NIE SKORZYSTAM JUZ Z ICH PSEUDO "USLUG"
Ich celem nie jest dostarczenie paczki tylko świadczenie usługi samo w sobie. Kurier nie dzwoni, nie pojawia się pod wskazanym na paczce adresie następnie wpisuję: "Firma obierającego była zamknięta...". Niestety mają wyłączność na obsługę Apple Store :(
Czekalam na paczke ktora miala byc doreczona w ciagu 2 dni. Kurier ani razu nie zadzwonil. Zaczelam sledzic paczke . Zgodnie z informacja w dwoch pierwszych terminach nie bylo mnie w domu. Bylam zdziwiona brakiem telefonu przed dostarczeniem. Trzeci termin ostateczny . Ku mojemu zdziwieniu w inform.sledzenia paczki napisano iz zostala odeslana . Moze to normalne procedury? Tylko dlaczego bezczelnie ktos klamie iz przy dwoch probach (roznych godzinach) nie bylo dostarczenia SKORO BYLAM W DOMU!!!????? CZEKALAM NA PACZKE LECZ JEJ SIE NIE DOCZEKALAM. Oczywiscie paczka byla nie oplacona i finansowo nie ponioslam kosztow. Jednak falszowanie rzeczywistosci jest karygodna!
Jak wyżej, kurier tragedia. Mail, że paczka zostanie dostarczona pod koniec dnia. Dla kuriera najwyraźniej ten koniec dnia to godzina 11, bo o tej godzinie podjął próbę. Oczywiście zero kontaktu telefonicznego. Infolinia UPS to druga porażka, nie ma szans żeby podali telefon do kuriera żeby się umówić.
Firma nierzetelna, kłamie, że dostarczyła towar, nie robiąc tego. Kurier nie dzwoni do klienta przed przyjazdem, po czym pisze , że nie zastał nikogo w domu. Przesyłka była opłacona, więc kurier nie miał czasu i chęci się skontaktowac z klientem. Gdyby przesyłka nie była opłacona, mysle, że znalazłby klienta. Usługa jest zapłacona i niezrealizowana, a towar odesłany do dostawcy. NIE POLECAM USŁUG UPS!!!!!!
Przy pierwszej próbie doręczenia (oczywiście w środku dnia roboczego) kurier zadzwonił raz, kiedy nie mogłem odebrać. Przy drugiej próbie awizo wetknął w drzwiach domofonowych, tak, żeby każdy menel mógł podejrzeć moje nazwisko i sobie to awizo zabrać, tym razem zero kontaktu. Przed trzecią próbą zmieniłem adres na pracowy, ale system tego ne uwzględnił i kurier udał się znowu pod adres domowy i bez próby kontaktu uznał próbę za nieudaną. Teraz czeka mnie wyprawa do ich centrum logistycznego. NIE POLECAM!
Najgorsza firma kurierska. Dziś trzy osoby czekały nie wychodząc z domu na przesyłkę, po czym przyszedł SMS, że kurier nie zastał nikogo w domu i mam gdzieś chodzić po odbiór. Kurier wcale sie nie pofatygował.
Czekam na przesyłkę i wyraźnie zaznaczyłam prośbę o telefon od kuriera jak będzie pod domem , bo dzwonek nie działa.Siedzę w domu, czekam i niestety dostaję sms-a, że kurier nikogo nie zastał w domu i mam sobie przesyłkę gdzieś osobiście odbierać za którą zapłaciłam.Super po prostu brak słów, nie polecam nikomu korzystania usług z tej firmy, zwłaszcza, że konkurencję mają ogromną.
Kurier nie ma obowiązku telefonowania do klientów. Joke! Obsługa na poziomie zeszłej epoki. Na szczęście jest konkurencja.
Jak się komuś nie podoba to że ktoś nie dzwoni dziesięć razy to radzę się zastanowić bo kurier ma takich w ciągu 8h stu klientów i nie da się jeździć tak jak klientom pasuje i dzwonić po 10 razy.
Standard tego kuriera to : nie zast. Klienta przy pr. Doręcz.; paczka zost. Dost. Do pobliskiego ups access point™ (do odbioru przez klienta).
kurier wykonał do mnie JEDEN krótki telefon gdy nie mogłam go odebrać, nie nastąpiło więcej prób kontaktu z jego strony i jak gdyby nigdy nic buracko przyczepił świstek z powiadomieniem o próbie doręczenia NA TABLICY OGŁOSZEŃ NA KLATCE SCHODOWEJ. Dobrze, że chociaż w mojej klatce... bezczelność i kompletny brak kompetencji, zero SMS o planowanej dacie doręczenia, zero kontaktu telefonicznego - dzwoniłam pod 3 różne numery, ale w każdym odzywa się robocik trajkoczący pierdoły, po wpisaniu numeru infonotice dostałam tylko info ze dyspozycja przekierowania została przyjęta... Zero informacji dlaczego, dokąd, po co, bez pytania czy to właśnie o to mi chodzi, z góry zakładają, że klient dzwoniąc w sprawie awizo chce przekierować paczkę, brawo za podejście, upośledzenie totalne
Firma kurierska to pomyłka .Kurier nie szuka kontaktu z klientem .Najlepiej zostawić niejasne awizo przyklejone nie wiadomo gdzie.Szczerze odradzam korzystania z usług.
Gdy wreszcie przebiłem się przez automat to Pani jak się okazało nie była w stanie połączyć mnie z kurierem albo kuriera ze mną celem ustalenia możliwości odbioru przesyłki. DNO, w związku z tym pokonam bez sensu 50 km w poniedziałek tylko by odebrać przesyłkę. O której przyjdzie też nie mogła powiedzieć i tylko powtarzała w kółko jak katarynka "ta usługa jest niedostępna".
Bardzo przykre doświadczenie. Doręczenie paczki do jakiegoś sklepu, zero prób wcześniejszego kontaktu, lakoniczny sms z którego nie można się domyśleć o jaka przesyłkę i o jaka firmę kurierską chodzi oraz bardzo arogancki w rozmowie telefonicznej kurier. Nigdy nie wybiorę tej firmy.
Super obsługa, szybkie dostarczenie pomimo szczytu paczkowego (paczka wysłana 21.12 z Czech, 22.12 o 14 dostarczona do mnie). Kurier miły, uprzejmy, zadzwonił przed podjazdem upewnić się, czy ktoś jest w domu. W odróżnieniu od InPostu, gdzie na przesyłkę do paczkomatu czeka się tydzień, pomimo tego, że od kilku dni paczka leży w oddziale, czy od Poczty Polskiej, gdzie brak jest podjazdu, awiza, a o paczce przeważnie dowiaduje się człowiek przypadkiem. Gorąco polecam UPS.
Kurier uważa, że adres dostarczenia to chodnik przy jego samochodzie - jak się mu odmówiło pomocy w przeniesieniu tych paczek pod wskazany adres zaczął rzucać wulgarne epitety. Zero tolerancji dla buractwa i takich zachowań! Każdemu odradzę Państwa usługi.
Żenująco niski poziom usług - zero kontaktu telefonicznego, niedostarczanie przesyłki mimo obecności w domu , zmuszenie do osobistego odbierania przesyłki w punkcie w odległym miejscu - lepiej działa nawet poczta!
Brak kontaktu ze strony kuriera. Brak informacji na temat gdzie jest moja paczka.
Chciałam podziękować panu z info-linij Gdańsk Jak również kurierowi B 04. Po prostu rewelacja :) Jedni narzekają ja dostałam nr.Kuriera wszystko można dogadać I nie prawda że trzeba czekać na drugie doręczenie 2 DNI .Owszem są przepisy ale również super ludzie i obsługa .Bardzo dziękuję klientka z Zabłockiego