UPS Polska - firma kurierska

UPS Polska

Wybierz numer

22 489-48-77
 
Najlepsze firmy kurierskie Gdańsk

Oceny (121)

Dariusz
Termin usługi: październik 2017

Totalna olewka klienta. Nie dosyć że drogo, to jeszcze czekalem w domu na paczke (debilna informacja o dostarczeniu paczki DO KONCA DNIA -nie wiem co to oznacza) po czym kurier nie zadzwonil tylko wyslano mi smsa ,ze nie bylo mnie w domu. Paczka do odebrania w jakims punkcie ktory jest czynny w poniedzialek czwartek i piatek! 3.5km od mojego miejsca zamieszkania. NIGDY W ZYCIU NIE SKORZYSTAM JUZ Z ICH PSEUDO "USLUG"

Patryk
Termin usługi: październik 2017

Ich celem nie jest dostarczenie paczki tylko świadczenie usługi samo w sobie. Kurier nie dzwoni, nie pojawia się pod wskazanym na paczce adresie następnie wpisuję: "Firma obierającego była zamknięta...". Niestety mają wyłączność na obsługę Apple Store :(

Marzena
Termin usługi: październik 2017

Czekalam na paczke ktora miala byc doreczona w ciagu 2 dni. Kurier ani razu nie zadzwonil. Zaczelam sledzic paczke . Zgodnie z informacja w dwoch pierwszych terminach nie bylo mnie w domu. Bylam zdziwiona brakiem telefonu przed dostarczeniem. Trzeci termin ostateczny . Ku mojemu zdziwieniu w inform.sledzenia paczki napisano iz zostala odeslana . Moze to normalne procedury? Tylko dlaczego bezczelnie ktos klamie iz przy dwoch probach (roznych godzinach) nie bylo dostarczenia SKORO BYLAM W DOMU!!!????? CZEKALAM NA PACZKE LECZ JEJ SIE NIE DOCZEKALAM. Oczywiscie paczka byla nie oplacona i finansowo nie ponioslam kosztow. Jednak falszowanie rzeczywistosci jest karygodna!

Dominik
Termin usługi: lipiec 2017

Jak wyżej, kurier tragedia. Mail, że paczka zostanie dostarczona pod koniec dnia. Dla kuriera najwyraźniej ten koniec dnia to godzina 11, bo o tej godzinie podjął próbę. Oczywiście zero kontaktu telefonicznego. Infolinia UPS to druga porażka, nie ma szans żeby podali telefon do kuriera żeby się umówić.

ewa
Termin usługi: lipiec 2017

Firma nierzetelna, kłamie, że dostarczyła towar, nie robiąc tego. Kurier nie dzwoni do klienta przed przyjazdem, po czym pisze , że nie zastał nikogo w domu. Przesyłka była opłacona, więc kurier nie miał czasu i chęci się skontaktowac z klientem. Gdyby przesyłka nie była opłacona, mysle, że znalazłby klienta. Usługa jest zapłacona i niezrealizowana, a towar odesłany do dostawcy. NIE POLECAM USŁUG UPS!!!!!!

Stfur
Termin usługi: lipiec 2017

Przy pierwszej próbie doręczenia (oczywiście w środku dnia roboczego) kurier zadzwonił raz, kiedy nie mogłem odebrać. Przy drugiej próbie awizo wetknął w drzwiach domofonowych, tak, żeby każdy menel mógł podejrzeć moje nazwisko i sobie to awizo zabrać, tym razem zero kontaktu. Przed trzecią próbą zmieniłem adres na pracowy, ale system tego ne uwzględnił i kurier udał się znowu pod adres domowy i bez próby kontaktu uznał próbę za nieudaną. Teraz czeka mnie wyprawa do ich centrum logistycznego. NIE POLECAM!

basia
Termin usługi: czerwiec 2017

Najgorsza firma kurierska. Dziś trzy osoby czekały nie wychodząc z domu na przesyłkę, po czym przyszedł SMS, że kurier nie zastał nikogo w domu i mam gdzieś chodzić po odbiór. Kurier wcale sie nie pofatygował.

Agnieszka
Termin usługi: czerwiec 2017

Czekam na przesyłkę i wyraźnie zaznaczyłam prośbę o telefon od kuriera jak będzie pod domem , bo dzwonek nie działa.Siedzę w domu, czekam i niestety dostaję sms-a, że kurier nikogo nie zastał w domu i mam sobie przesyłkę gdzieś osobiście odbierać za którą zapłaciłam.Super po prostu brak słów, nie polecam nikomu korzystania usług z tej firmy, zwłaszcza, że konkurencję mają ogromną.

Arturo
Termin usługi: czerwiec 2017

Kurier nie ma obowiązku telefonowania do klientów. Joke! Obsługa na poziomie zeszłej epoki. Na szczęście jest konkurencja.

Galaaas
Termin usługi: maj 2017

Jak się komuś nie podoba to że ktoś nie dzwoni dziesięć razy to radzę się zastanowić bo kurier ma takich w ciągu 8h stu klientów i nie da się jeździć tak jak klientom pasuje i dzwonić po 10 razy.

Dan
Termin usługi: maj 2017

Standard tego kuriera to : nie zast. Klienta przy pr. Doręcz.; paczka zost. Dost. Do pobliskiego ups access point™ (do odbioru przez klienta).

Katarzyna
Termin usługi: maj 2017

kurier wykonał do mnie JEDEN krótki telefon gdy nie mogłam go odebrać, nie nastąpiło więcej prób kontaktu z jego strony i jak gdyby nigdy nic buracko przyczepił świstek z powiadomieniem o próbie doręczenia NA TABLICY OGŁOSZEŃ NA KLATCE SCHODOWEJ. Dobrze, że chociaż w mojej klatce... bezczelność i kompletny brak kompetencji, zero SMS o planowanej dacie doręczenia, zero kontaktu telefonicznego - dzwoniłam pod 3 różne numery, ale w każdym odzywa się robocik trajkoczący pierdoły, po wpisaniu numeru infonotice dostałam tylko info ze dyspozycja przekierowania została przyjęta... Zero informacji dlaczego, dokąd, po co, bez pytania czy to właśnie o to mi chodzi, z góry zakładają, że klient dzwoniąc w sprawie awizo chce przekierować paczkę, brawo za podejście, upośledzenie totalne

jkwsdziuba
Termin usługi: kwiecień 2017

Firma kurierska to pomyłka .Kurier nie szuka kontaktu z klientem .Najlepiej zostawić niejasne awizo przyklejone nie wiadomo gdzie.Szczerze odradzam korzystania z usług.

wasGij
Termin usługi: 31.03.2017

Gdy wreszcie przebiłem się przez automat to Pani jak się okazało nie była w stanie połączyć mnie z kurierem albo kuriera ze mną celem ustalenia możliwości odbioru przesyłki. DNO, w związku z tym pokonam bez sensu 50 km w poniedziałek tylko by odebrać przesyłkę. O której przyjdzie też nie mogła powiedzieć i tylko powtarzała w kółko jak katarynka "ta usługa jest niedostępna".

Katarzyna
Termin usługi: 24.01.2017

Bardzo przykre doświadczenie. Doręczenie paczki do jakiegoś sklepu, zero prób wcześniejszego kontaktu, lakoniczny sms z którego nie można się domyśleć o jaka przesyłkę i o jaka firmę kurierską chodzi oraz bardzo arogancki w rozmowie telefonicznej kurier. Nigdy nie wybiorę tej firmy.

Aga
Termin usługi: 21.12.2016

Super obsługa, szybkie dostarczenie pomimo szczytu paczkowego (paczka wysłana 21.12 z Czech, 22.12 o 14 dostarczona do mnie). Kurier miły, uprzejmy, zadzwonił przed podjazdem upewnić się, czy ktoś jest w domu. W odróżnieniu od InPostu, gdzie na przesyłkę do paczkomatu czeka się tydzień, pomimo tego, że od kilku dni paczka leży w oddziale, czy od Poczty Polskiej, gdzie brak jest podjazdu, awiza, a o paczce przeważnie dowiaduje się człowiek przypadkiem. Gorąco polecam UPS.

Klient
Termin usługi: 13.12.2016

Kurier uważa, że adres dostarczenia to chodnik przy jego samochodzie - jak się mu odmówiło pomocy w przeniesieniu tych paczek pod wskazany adres zaczął rzucać wulgarne epitety. Zero tolerancji dla buractwa i takich zachowań! Każdemu odradzę Państwa usługi.

Monika
Termin usługi: 21.11.2016

Żenująco niski poziom usług - zero kontaktu telefonicznego, niedostarczanie przesyłki mimo obecności w domu , zmuszenie do osobistego odbierania przesyłki w punkcie w odległym miejscu - lepiej działa nawet poczta!

Mt
Termin usługi: 7.10.2016

Brak kontaktu ze strony kuriera. Brak informacji na temat gdzie jest moja paczka.

sara
Termin usługi: 2016.09.29

Chciałam podziękować panu z info-linij Gdańsk Jak również kurierowi B 04. Po prostu rewelacja :) Jedni narzekają ja dostałam nr.Kuriera wszystko można dogadać I nie prawda że trzeba czekać na drugie doręczenie 2 DNI .Owszem są przepisy ale również super ludzie i obsługa .Bardzo dziękuję klientka z Zabłockiego