- 1 Pierwsza firma z Grenlandii w Gdańsku (51 opinii)
- 2 Coraz więcej sposobów na napiwek (281 opinii)
- 3 Niedziela handlowa w sierpniu (92 opinie)
- 4 Nowy prezes PLO (139 opinii)
- 5 Zysk Energi o 42 proc. w dół (266 opinii)
- 6 Już 400 decyzji o wsparciu firm od PSSE (6 opinii)
Wpłatomat "wciąga pieniądze" i zaprasza ponownie
Wpłatomat podczas transakcji ulega awarii, a klient zostaje bez pokwitowania, a jedynym dowodem na dokonanie transakcji jest wydruk z informacją "Coś poszło nie tak. Dziękujemy i zapraszamy". - Trudno odebrać taką informację poważnie - twierdzi pan Władysław, który musiał zmierzyć się z awarią automatu banku Pekao S.A. Jak twierdzi, sam wydruk z wpłatomatu jest niezgodny z regulaminem banku i nie jest podstawą do reklamacji, a w stresującej sytuacji słowa "Coś poszło nie tak" można odebrać co najwyżej jako sarkazm.
Gdy bank nie chce twoich pieniędzy. O problemach z wpłatą na konto
Awaria wpłatomatu i brak pokwitowania
Sprawdziliśmy. Wydruk, jaki po awarii otrzymał nasz czytelnik, rzeczywiście nie spełnia wymogów z regulaminu obsługi kart debetowych Banku Pekao S.A., który mówi, że wpłatomat powinien: "wydać pokwitowanie zatrzymania z numerem seryjnym banknotu". Oczywista informacja o tym, że "coś poszło nie tak" w momencie awarii do niczego się nie przydaje.
Co na to bank Pekao S.A.? Bank nie odpowiedział na nasze pytania o dostosowanie wpłatomatów do regulaminu obsługi kart banku. Zalecił jedynie złożenie reklamacji.
- Do opisanej sytuacji mogło dojść na drodze transportu, kiedy banknoty się zacięły i bankomat nie zdołał przeliczyć całej wpłacanej kwoty. Co za tym idzie, niemożliwe jest przekazanie informacji o tym, jakie dokładnie banknoty zostały przyjęte, a jakie zatrzymane. Dlatego na ekranie bankomatu wyświetlany jest ogólny komunikat informujący o niepowodzeniu transakcji, na wydruku także znajduje się ogólna informacja - informuje Departament Komunikacji Banku Pekao S.A. - W takim przypadku klient powinien niezwłocznie złożyć w banku reklamację.
- Wpłata nie została zaksięgowana na koncie bankowym. Po kontakcie z infolinią banku złożyłem reklamację. Poinformowano mnie, że zgodnie z regulaminem rozpatrzenie jej może potrwać do 30 dni - dodaje pan Władysław.
Opinie (117) 2 zablokowane
-
2022-11-24 14:34
A
Moja skarpeta nigdy nie ma awarii mogę wpłacić i wypłacić o każdej porze dnia dziękuję za Uwagę
- 11 0
-
2022-11-24 14:48
Opinia wyróżniona
Sytuacja odwrotna
PKO BP przy Okopowej. Kilka ładnych lat temu bankomat, który jest na zewnątrz, przy dwóch próbach nie wypłacił mi gotówki, natomiast pieniądze zeszły z konta. Wszedłem do banku i złożyłem reklamację. Podpisałem kilka kwitów i od razu otrzymałem zwrot pieniądzy. Czyli jeśli się chce, to się da załatwić sprawę od ręki.
- 5 2
-
2022-11-24 14:48
Nie korzystam z wpłatomatów. (2)
Moją pensję pracodawca przelewa na konto. Z bankomatu korzystam sporadycznie. Prawie zawsze płacę za pomocą karty.
W portfelu mam maksymalnie 100 zł gotówki.- 1 8
-
2022-11-24 16:29
Rób tak dalej, przyjdzie czas, że się położysz spać bez posiłku... (1)
- 4 3
-
2022-11-25 09:34
Jak NWO zabierze mi pieniądze?
- 0 0
-
2022-11-24 14:53
(2)
To tak jak automaty na kawę na dworcach, ile razy maszyna nalała tylko pół zawartości kubka albo tylko ledwo na dnie, a czasami wogóle nie nalala tylko trochę wody czy mleka. Niby prozaiczna rzecz i nie tak ważna jak wpłatomaty ale za którymś już tam razem deprymująca i irytująca a do reklamacji nie ma do kogo zgłosić no bo kto to uwzględni, raczej wyśmieje
- 28 1
-
2022-11-24 16:31
W takich wypadkach zapychasz czymkolwiek wrzutke drobnych (1)
Albo wrecz masakrujesz kluczem ekran dotykowy. Albo dwa naraz sposoby.
- 1 2
-
2022-11-24 18:05
Nie, panie kolego...
W takim wypadku dzwonisz lub piszesz SMSa na infolinie podana na nalepce takiego automatu (musi byc widoczna - zwykle na linii wzroku lub przy wrzutniku monet) zgłaszając usterkę piszac gdzie sie on znajduje zeby mozna go szybko zlokalizowac. Masz wtedy 2 opcje: zeby jeszcze raz dostac napoj jaki zamowiles lub zwrot pieniedzy (nawet jesli jest to 2.5zl - w koncu ciezko na nie pracowales). Tak przynajmniej jest w naszej firmie. Kawomaty to sa tylko maszyny i zawsze moze sie zdarzyc usterka. Dopoki nie jest ona zgloszona - do przyjazdu osoby obslugujacej zaklada sie ze wszystko jest w porzadku. Pozdrawiam.
- 2 0
-
2022-11-24 14:59
Od 2023 roku Mbank przestaje wydawać karty plastikowe. (1)
Dostępne będą tylko w formie elektronicznej na aplikację w telefonie.
- 1 5
-
2022-11-24 15:52
a kiedy czipowanie klientów?
łatwo, wygodnie, tanio, bo nie każden pacanek ma smartfona
- 2 0
-
2022-11-24 15:40
Bezpieczniej jest wkładać po 1000pln. Przez miesiąc mieć zablokowane 4000pln to raczej nic fajnego, jak ktoś prowadzi małą działalność i wpłaca utarg.
- 2 0
-
2022-11-24 15:59
...........
Napiszcie jak to jest z tymi 500 złotymi
które czasem wypłaca bank,firma lub bankomat ale już niektóre banki mają
napis na bankomatach taki: wpłatomat nie przyjmuje 500 zł banknotu.
Ten banknot to nie wypał w sklepie kilka minut oglądają patrzą się jak na złodzieja nikt tego nie chce ani ludzie ani banki które chcą tego się pozbyć.- 5 1
-
2022-11-24 16:14
Wydruku z numerami banknotów mu się zachciało ha ha ha
- 4 0
-
2022-11-24 16:15
Wycofywać kasę z PKO. SA
... i nie wpłacać gburom i ignorantom(reklamacja 30 dni????)
- 7 0
-
2022-11-24 16:19
Standard w Pekao Sa
Parę lat temu spotkała mnie taka sytuacja we wpłatomacie na Garncarskiej w Gdańsku, też polecili złożyć reklamację i czekać 30dni. Zwrot został dokonany chyba po 3tygodniach... Dla porównania - taka sama sytuacja w ING i zwrot tego samego dnia na konto.
- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.