- 1 Pierwsza firma z Grenlandii w Gdańsku (51 opinii)
- 2 Coraz więcej sposobów na napiwek (281 opinii)
- 3 Niedziela handlowa w sierpniu (92 opinie)
- 4 Nowy prezes PLO (139 opinii)
- 5 Zysk Energi o 42 proc. w dół (266 opinii)
- 6 Już 400 decyzji o wsparciu firm od PSSE (6 opinii)
Wpłatomat "wciąga pieniądze" i zaprasza ponownie
Wpłatomat podczas transakcji ulega awarii, a klient zostaje bez pokwitowania, a jedynym dowodem na dokonanie transakcji jest wydruk z informacją "Coś poszło nie tak. Dziękujemy i zapraszamy". - Trudno odebrać taką informację poważnie - twierdzi pan Władysław, który musiał zmierzyć się z awarią automatu banku Pekao S.A. Jak twierdzi, sam wydruk z wpłatomatu jest niezgodny z regulaminem banku i nie jest podstawą do reklamacji, a w stresującej sytuacji słowa "Coś poszło nie tak" można odebrać co najwyżej jako sarkazm.
Gdy bank nie chce twoich pieniędzy. O problemach z wpłatą na konto
Awaria wpłatomatu i brak pokwitowania
Sprawdziliśmy. Wydruk, jaki po awarii otrzymał nasz czytelnik, rzeczywiście nie spełnia wymogów z regulaminu obsługi kart debetowych Banku Pekao S.A., który mówi, że wpłatomat powinien: "wydać pokwitowanie zatrzymania z numerem seryjnym banknotu". Oczywista informacja o tym, że "coś poszło nie tak" w momencie awarii do niczego się nie przydaje.
Co na to bank Pekao S.A.? Bank nie odpowiedział na nasze pytania o dostosowanie wpłatomatów do regulaminu obsługi kart banku. Zalecił jedynie złożenie reklamacji.
- Do opisanej sytuacji mogło dojść na drodze transportu, kiedy banknoty się zacięły i bankomat nie zdołał przeliczyć całej wpłacanej kwoty. Co za tym idzie, niemożliwe jest przekazanie informacji o tym, jakie dokładnie banknoty zostały przyjęte, a jakie zatrzymane. Dlatego na ekranie bankomatu wyświetlany jest ogólny komunikat informujący o niepowodzeniu transakcji, na wydruku także znajduje się ogólna informacja - informuje Departament Komunikacji Banku Pekao S.A. - W takim przypadku klient powinien niezwłocznie złożyć w banku reklamację.
- Wpłata nie została zaksięgowana na koncie bankowym. Po kontakcie z infolinią banku złożyłem reklamację. Poinformowano mnie, że zgodnie z regulaminem rozpatrzenie jej może potrwać do 30 dni - dodaje pan Władysław.
Opinie (117) 2 zablokowane
-
2022-11-24 23:42
Podobnie jest z biletomatami przy centrach
Wpisujesz numer w maszynie, wracasz mandat. Ot j elektronika
- 1 0
-
2022-11-25 05:16
Ufajcie bankom!
Nie ma jak (strata) w banku.
- 0 0
-
2022-11-25 07:37
Przykra sytuacja, ale pieniądze są bezpieczne, tylko chwilowo niedostępne
Wpłatomat nie przyjmie wpłat od kolejnych klientów. Ktoś w obsługi przyjedzie do wpłatomatu zabrać pieniądze, one będą przeliczone i się okaże ile jest a ile powinno być i transakcja zostanie rozliczona. Niezgodny z regulaminem wydruk "coś poszło nie tak" to raczej problem nieprzewidzenia takiej sytuacji w regulaminie - wpłatomat nie ile i jakie banknoty włożono i nie może tego wydrukować. Dodatkowo, bank musi się też zabezpieczyć przed sytuacją gdy ktoś zamiast banknotów włoży przycięte kartki papieru, dlatego taka transakcja nie może być rozliczona automatycznie i trzeba składać reklamację.
- 0 0
-
2022-11-25 11:27
Czym to się różni od kradzieży pieniędzy?
Według mnie, niczym - bank zabiera ci kasę bez właściwego pokwitowania i jeszcze bezczelnie twierdzi, że może ci ją zwróci w ciągu 30 dni... jak będzie miał dobry humor.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.