Mevo szuka partnera strategicznego
Obszar Metropolitalny szuka partnera strategicznego do systemu roweru metropolitalnego Mevo. Celem jest zmniejszenie kwoty publicznych środków przelewanych operatorowi systemu. Przypomnijmy, że chodzi o 2 mln zł miesięcznie.
- Jesteśmy w trakcie procesu poszukiwania sponsora strategicznego - potwierdza Patryk Gochniewski, rzecznik prasowy Obszaru Metropolitalnego. - Mamy do zaoferowania do wyłącznej dyspozycji potencjalnego partnera miejsce reklamowe na całej flocie rowerów, materiałach promocyjnych oraz w aplikacji mobilnej i serwisie www. Dodatkowo oferujemy partnerstwo we wszystkich organizowanych i współorganizowanych przez OMGGS wydarzeniach.
Pierwsze podejście bez sukcesu
Reklamy partnerów biznesowych na jednośladach to powszechne zjawisko w miastach, gdzie funkcjonują systemy rowerów miejskich. Zazwyczaj reklama umieszczana jest na największej i najlepiej wyeksponowanej powierzchni osłony tylnego koła. W ten sposób rowery miejskie w polskich miastach reklamowały m.in. herbatę, wodę mineralną, banki, akcesoria biurowe, chipsy czy napoje gazowane.
Obszar Metropolitalny jest już po pierwszym rozeznaniu rynku. Rekonesans nie wypadł najlepiej, bo na ogłoszone w grudniu postępowanie odpowiedziała tylko jedna firma.
Kilka dni temu przetarg został unieważniony.
Mevo szuka partnera, a nie reklamodawcy
Urzędnicy liczą, że lepszym efektem zakończy się poszukiwanie już nie reklamodawców, ale stałego partnera strategicznego, którego wsparcie finansowe pozwoli na amortyzację wysokich kosztów utrzymania systemu.
Przypomnijmy, że Obszar podpisał z hiszpańskim operatorem 6,5-roczny kontrakt o wartości 159 mln zł. Miesięcznie na konto Hiszpanów, którzy na co dzień zajmują się utrzymaniem 4 tys. rowerów trafia więc ok. 2 mln zł. Pozyskanie nowego partnera może oznaczać np. mniejsze ryzyko podniesienia cen za korzystanie z rowerów.
Zepsuty rower Mevo (9 opinii)
Trzymam kciuki że mevo wkoncu naprawi problem
Trzymam kciuki że mevo wkoncu naprawi problem
Weryfikacja wiosną
Od 1 grudnia do końca lutego, a więc jeszcze przez niespełna pięć tygodni, system Mevo pozostaje w tzw. trybie zimowym. Na ulicach do dyspozycji użytkowników jest połowa floty, a więc ok. 1500 rowerów elektrycznych i 500 bez wspomagania elektrycznego.
Jak pokazują statystyki, zainteresowanie rowerami w okresie zimowym jest symboliczne i na prawdziwą weryfikację wydajności systemu trzeba poczekać do wiosny. To też - w zależności od wyniku tej weryfikacji - może pomóc lub utrudnić pozyskanie nowego partnera strategicznego.
Miejsca
Opinie (246) ponad 10 zablokowanych
-
2024-01-30 14:19
Chcieliście komunę to płacić teraz
- 3 1
-
2024-01-30 14:19
dopóki nie zwrócą w jakikolwiek sposób kasy użytkownikom za mevo 1.0 (roczny abonament) to niech sami urzędnicy jeżdżą
- 2 0
-
2024-01-30 15:50
Powskie władze Gdańska ogłosiły ze pełny suksces mevo i Fali oraz to ze zaich rzadów wszystko co robili było tylko pasmem
wiec dalej głosujcie na nich!
- 2 0
-
2024-01-30 15:51
Tyle lat mija a ja madal nie wiem po co rower miejski. Serio.
Tylko bez lewackie belkotu o ekologii
- 2 0
-
2024-01-30 17:00
A nie lepiej zbankrutować i zrobić Mevo 3.0?
Myślę że już kto miał zarobić ten zarobił.
Teraz czas na bankructwo i pracę nad Mevo 3.0!- 5 0
-
2024-01-30 17:27
mieszkania komunalne budować zamiast Mevo
Za te pieniądze można by nieduże osiedle wybudować
- 3 0
-
2024-01-30 18:08
Szybciutko zaczęli szukać frajera do zrzucenia kosztów i odpowiedzialności !!!!!!!
- 2 0
-
2024-01-30 18:38
To upadnie, bo ma upaść. To jest taki miś na skalę naszych możliwości.
- 4 0
-
2024-01-30 19:00
Kochani mieszkańcy zacznijcie jeździć tymi rowerami bo miasto zbankrutuje.
- 1 1
-
2024-01-30 19:02
Odwilż z mewo
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.