Mevo szuka partnera strategicznego
Obszar Metropolitalny szuka partnera strategicznego do systemu roweru metropolitalnego Mevo. Celem jest zmniejszenie kwoty publicznych środków przelewanych operatorowi systemu. Przypomnijmy, że chodzi o 2 mln zł miesięcznie.
- Jesteśmy w trakcie procesu poszukiwania sponsora strategicznego - potwierdza Patryk Gochniewski, rzecznik prasowy Obszaru Metropolitalnego. - Mamy do zaoferowania do wyłącznej dyspozycji potencjalnego partnera miejsce reklamowe na całej flocie rowerów, materiałach promocyjnych oraz w aplikacji mobilnej i serwisie www. Dodatkowo oferujemy partnerstwo we wszystkich organizowanych i współorganizowanych przez OMGGS wydarzeniach.
Pierwsze podejście bez sukcesu
Reklamy partnerów biznesowych na jednośladach to powszechne zjawisko w miastach, gdzie funkcjonują systemy rowerów miejskich. Zazwyczaj reklama umieszczana jest na największej i najlepiej wyeksponowanej powierzchni osłony tylnego koła. W ten sposób rowery miejskie w polskich miastach reklamowały m.in. herbatę, wodę mineralną, banki, akcesoria biurowe, chipsy czy napoje gazowane.
Obszar Metropolitalny jest już po pierwszym rozeznaniu rynku. Rekonesans nie wypadł najlepiej, bo na ogłoszone w grudniu postępowanie odpowiedziała tylko jedna firma.
Kilka dni temu przetarg został unieważniony.
Mevo szuka partnera, a nie reklamodawcy
Urzędnicy liczą, że lepszym efektem zakończy się poszukiwanie już nie reklamodawców, ale stałego partnera strategicznego, którego wsparcie finansowe pozwoli na amortyzację wysokich kosztów utrzymania systemu.
Przypomnijmy, że Obszar podpisał z hiszpańskim operatorem 6,5-roczny kontrakt o wartości 159 mln zł. Miesięcznie na konto Hiszpanów, którzy na co dzień zajmują się utrzymaniem 4 tys. rowerów trafia więc ok. 2 mln zł. Pozyskanie nowego partnera może oznaczać np. mniejsze ryzyko podniesienia cen za korzystanie z rowerów.
Zepsuty rower Mevo (9 opinii)
Trzymam kciuki że mevo wkoncu naprawi problem
Trzymam kciuki że mevo wkoncu naprawi problem
Weryfikacja wiosną
Od 1 grudnia do końca lutego, a więc jeszcze przez niespełna pięć tygodni, system Mevo pozostaje w tzw. trybie zimowym. Na ulicach do dyspozycji użytkowników jest połowa floty, a więc ok. 1500 rowerów elektrycznych i 500 bez wspomagania elektrycznego.
Jak pokazują statystyki, zainteresowanie rowerami w okresie zimowym jest symboliczne i na prawdziwą weryfikację wydajności systemu trzeba poczekać do wiosny. To też - w zależności od wyniku tej weryfikacji - może pomóc lub utrudnić pozyskanie nowego partnera strategicznego.
Miejsca
Opinie (246) ponad 10 zablokowanych
-
2024-01-30 19:51
Jakim prawem ze środków publicznych sponsorowana jest prywatna firma?
Te pieniądze nakazało przeznaczycie na darmową komunikację i budowę ścieżek rowerowych. To prywatna firma powinna płacić miast za użytkowanie ścieżek rowerowych. To samo z firmą co automatyzuje bilety komunikacji - należało te pieniądze przeznaczyć na darmowe przejazdy i tyle e temacie.
- 3 1
-
2024-01-30 20:42
To teraz po polsku: Mevo szuka sponsora, bo zrobili bilans w excelu i niestety nie zgadza się
- 3 0
-
2024-01-30 23:10
ja szukam partnerki
- 1 0
-
2024-01-31 11:29
Hahahahahaha
I bardzo dobrze. Jak się nie ma oleju w głowie i w wyborach wybiera równych sobie, to takie są efekty. Płacić i nie marudzić.
- 1 0
-
2024-01-31 19:06
Dwie bańki miesięcznie? Ludzie, przecież to jawne doprowadzanie miasta do szkody ogromnych rozmiarów, by
kilkunastu oszołomów dziennie mogło sobie zimną popedałować.
Mogły to wymyślić jedynie typowe lewackie aktywiszcza...
Nie zapraszam do dyskusji bo nie ma o czym!- 1 0
-
2024-02-03 18:24
Jak to?
Zobowiązali się dać 159mln. Każą płacić 3pln za każde 10min i jeszcze gwarancja nie podnoszenia cen?!? Niedorzeczne.....
- 1 0
-
2024-02-28 20:47
Poszukiwanie frajera do spłacania długów !!!!!!
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.