- 1 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (123 opinie)
- 2 Coraz więcej psów na plaży. To problem? (459 opinii)
- 3 50 lat pracuje w jednym zakładzie (180 opinii)
- 4 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (208 opinii)
- 5 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (187 opinii)
- 6 Autobus nie przyjechał? Oddadzą za taxi (120 opinii)
Awaria wpłatomatu: pieniądze odzyskasz za półtora miesiąca
Korzystanie z wpłatomatów nie zawsze upraszcza życie. Bywa, że maszyna ma problem z rozpoznaniem pieniędzy, a na ich odzyskanie przychodzi czekać nawet ponad miesiąc.
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
- Nie wyświetlała się żadna informacja o problemie. Mimo to maszyna przyjęła pieniądze, wydała mi kartę i ... wydrukowała informację o awarii. To zdarzyło się już drugi raz w ciągu dwóch ostatnich miesięcy - skarży się nasza czytelniczka.
Teoretycznie pieniądze, które przyjmuje maszyna, powinny w ciągu 40-60 minut znaleźć się na koncie. Jeśli tak się nie stanie, trzeba złożyć reklamację. Bank ma na jej rozpatrzenie 30 dni roboczych, czyli nawet półtora miesiąca.
Fora internetowe, dotyczące wpłatomatów Multibanku, pełne są podobnych historii. - Niestety, też padłem ofiarą wpłatomatu Multibanku. Łyknął mi stosunkowo niewiele, ale bank uszczęśliwił mnie informacją, że reklamacja potrwa do 30 dni, choć postarają się, żeby było 10 - pisze internauta o pseudonimie TiaR. - "Awaria modułu kasowego" nie wyłącza wpłatomatu. Po około 10-15 minutach "awarii" zaczyna on normalnie działać, inkasując kasę od innych naiwnych - pisze dalej TiaR.
Pani Katarzyna nie obawia się o los swoich pieniędzy. Ponieważ w ciągu ostatnich miesięcy miała już taki problem wie, że ostatecznie trafią one na jej konto. Ale całą sytuację określa jako bardzo krępującą. - Musiałam pożyczać pieniądze od przyjaciół i rodziny - opowiada klientka Multibanku.
Multibank problemu specjalnie nie widzi. - Awarią kończy się jedna transakcja na tysiąc. Wszystkie reklamacje staramy się rozpatrywać pozytywnie w ciągu od 7 do 10 dni - tłumaczy Mateusz Żelechowski, rzecznik prasowy Multibanku.
Reklamacje rozpatrywane są w Łodzi, bo tam mieści się centrala banku. Poszkodowany klient nie ma więc co liczyć, że w rozwiązaniu problemu pomogą mu pracownicy którejś z trójmiejskich placówek Multibanku.
- Jeśli komuś zdarzy się taka sytuacja, wystarczy skorzystać z bezpłatnego telefonu, który jest przy wpłatomacie. W centrali zostanie przyjęta reklamacja. Nie ma obaw, wpłacone pieniądze na pewno nie znikną - uspokaja Żelechowski.
Skąd takie awarie? - Brudne, pomięte, zniszczone banknoty mogą być przyczyną problemów z wpłaceniem pieniędzy. Automat może najzwyczajniej nie rozpoznać, z jakim banknotem ma do czynienia - tłumaczy rzecznik.
Pani Katarzyna nie wierzy w te wyjaśnienia. Przekonuje, że w obu przypadkach, gdy miała problem z wpłatomatami Multibanku, korzystała z nowych banknotów. Jej zdaniem bank nie przykłada wielkiej wagi do sprawnego działania wpłatomatów, bo woli, by klienci wpłacali pieniądze w oddziałach banku. Wtedy jednak muszą za to zapłacić.
- Marzena Klimowiczm.klimowicz@trojmiasto.pl
Opinie (194) 1 zablokowana
-
2009-12-08 12:02
Wpłatomaty Multibanku - skandal
Wpłatomaty Multibanku są notorycznie zapychane juz w piatek wieczorem. W sobotę i niedzielę bywa ze zaden wpłatomat nie jest czynny w Gdyni.
Wielokrotnie przekazywałem "bankowcom" tego bałaganu zeby ustawili opcję we wpłatomacie (przecież to komputer) aby na jedna kartę mozna było wpłacić powiedzmy nie więcej jak 5 tys zł dziennie. Nic z tego. Pełna olewka.
Teraz szukam banku gdzie mogę się przenieść a wpłatomaty są czynne przez weekend.
tadeusz@kolinski.net- 0 0
-
2010-06-16 11:27
Masakra!!
wczoraj wplatomat przy ul.heweliusza kolo banku Nordea,tez pozarl mi kase 250zl...i wyskoczyl komunikat "awaria prosze zglosic...." ciekawe ile beda rozpatrzac moja reklamacje,ktora zlozylam minute po zajsciu :(
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.