• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Bank zabronił dziecku skorzystać z toalety

Małgorzata
17 listopada 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
Do opisanej sytuacji doszło w placówce banku PKO BP w Gdańsku.
Do opisanej sytuacji doszło w placówce banku PKO BP w Gdańsku.

Odmowa udostępnienia trzyletniemu dziecku toalety i w rezultacie konieczność załatwienia potrzeby fizjologicznej do kubeczka, tuż przy stanowisku obsługi klienta - na taki dyskomfort narażona została nasza czytelniczka, która wraz z synem korzystała z usług placówki PKO BP w Gdańsku Chełmie.



Odmówiono ci kiedyś skorzystania z toalety w instytucji, w której coś załatwiałe(a)ś?

Oto list, w którym nasza czytelniczka, pani Małgorzata, szczegółowo relacjonuje całe zajście.

W poniedziałek, 14 listopada, po godz. 17 dotarłam z trzyletnim synkiem do placówki PKO BP w Gdańsku Chełmie przy ul. Cieszyńskiego zobacz na mapie Gdańska. Po wejściu okazało się, że jest kilka osób oczekujących, więc usiedliśmy zajmując miejsce w kolejce. Syn w tym czasie zajął się zabawkami, które znajdowały się w placówce, więc grzecznie wytrzymał ok. 40 minut oczekiwania. Kiedy przyszła nasza kolej, okazało się, że naszą sprawą zajmuje się pani w sąsiednim okienku, więc musieliśmy zaczekać kolejnych kilka minut. Mój synek nadal dzielnie dawał radę.

W sumie minęła już godzina, jednak w końcu zostaliśmy poproszeni przez pracownika obsługi. Niestety, dała o sobie znać złośliwość rzeczy martwych - system nie chciał współpracować, operacja zaczęła się przedłużać, aż w pewnym momencie synek, tupiąc nóżkami, woła "siusiu". Pani, która nas obsługiwała, zwróciła się z zapytaniem do dyrektor placówki o możliwość udostępnienia nam toalety, jednak otrzymała odpowiedź odmowną - dyrektorka tłumaczyła się tym, że bank obowiązują procedury, a toaleta nie jest dla klientów.

W związku z takim rozwojem spraw ubrałam dziecko i udałam się do wyjścia, bo potrzeba nagli. Okazało się jednak, że jeśli wyjdziemy, to nie wrócimy, ponieważ po godz. 18 pani dyrektor nie ma możliwości, aby wpuścić klienta z powrotem. Kolejna "procedura"? Aż zamarłam...

O udostępnienie toalety prosiliśmy kilkakrotnie, jednak pani dyrektor albo milczała, albo tłumaczyła się procedurami. Ostatecznie synek nasiusiał do kubeczka przy stanowisku obsługi klienta.

Przyznam, że po powrocie do domu miałam mętlik w głowie, bo z jednej strony aż mną trzęsło, a z drugiej bank - poważna instytucja, zabezpieczenia, pieniądze, kamery, alarmy... Tylko, że ja jestem w końcu klientem tego banku i czy w takim razie nie należała mi się pomoc w nagłej, nieprzewidzianej sytuacji? Czy procedury banków są tak sztywne, że pieniądze powinnam trzymać w skarpecie, bo wracając z pracy (jak każdy przeciętny rodzic), po godz. 16 nie mam szans na załatwienie formalności w banku razem z dzieckiem?

Komentarz Banku PKO BP do zaistniałej sytuacji

Zgłoszenie od Pani Małgorzaty otrzymaliśmy już we wtorek poprzez nasz oficjalny profil na Facebooku. Opisana sytuacja w żaden sposób nie mieści się w naszym standardzie obsługi klienta. Jest nam szczególnie przykro z powodu tego wyjątkowego zdarzenia, ponieważ jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że w naszych oddziałach przebywają najmłodsi. Mamy ofertę do nich skierowaną i zawsze chętnie widzimy dzieci w naszych placówkach.

Po otrzymaniu zgłoszenia niezwłocznie skontaktowaliśmy się z oddziałem w Gdańsku, by wyjaśnić sytuację. Od tego momentu jesteśmy w kontakcie nie tylko z jego pracownikami, ale także z naszym Biurem Jakości. Dołożymy wszelkich starań, aby ta sprawa stała się dla naszych pracowników przestrogą.

Procedury tworzymy w trosce o naszych klientów i bezpieczeństwo ich środków. W żadnym razie nie powinny działać przeciwko nim. Panią Małgorzatę i jej syna przeprosił dyrektor w Regionalnym Oddziale Detalicznym w Gdyni.
Małgorzata

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (870) ponad 200 zablokowanych

  • Brawo PKO! Polski bank polska kultura.

    • 6 0

  • łapówka ?

    wprowadzili nowy system obsługi internetowej ,kompletnie nieczytelny-ciekawe ile za niego zapłacili i kto na tym skorzystał?

    • 2 0

  • Oj Polacy,

    Jak ktos sie kujem urodzil to kanarkiem nie umrze.

    • 2 0

  • Zalosny narod!!! (2)

    Wasze wypociny sa zalosne pobabrany narod!!! To male dziecko i w takim przypadku bez gadania powinna zaprowadzic do toalety ale co takie janusze moga zrozumiec!!!Tepota ludzka niezna granic polowa z was byla gow*iarzami !!!!!

    • 6 6

    • A ta druga połowa od razu urodziła się w długich portkach...

      • 0 0

    • To małe dziecko powinno zostać w domu z ojcem a nie wspaniałomyślna mamuśka zabiera je w godzinach "szczytu" do banku. Na co ona liczyła? Głupota i bezmyślność. Na to usprawiedliwienia nie ma.

      • 3 1

  • Millenium

    Placówka millenium na grunwaldzkiej w Pruszczu obsługa minus to samo WBK w tym samym budynku teraz już przeniesiony tragedia

    • 0 0

  • To samo w banku Millennium

    Byłam kilka lat temu w podobnej sytuacji. Moje 3letnie dziecko chciało do toalety i w banku Millennium przy ul. Dmowskiego też tłumaczyli się procedurami i nie pozwolili skorzystać z wc

    • 2 2

  • lol

    Dla mnie afera z niczego. Raczej dobrze, że nie wpuszczają tam ludzi z ulicy, nie?

    • 4 2

  • ??? (9)

    przepraszam - jak Pani siedząca przy okienku obsługuje któraś godzinę nie moze wyjsc do toalety bo narazi sie na wrzask klientów ZE MA SIEDZIEC I OBSŁUGIWAĆ to gdzie ma pisac skargę na klientów ???
    Nie spotkałam sie z tym, aby w bankach były toalety dla klientów.
    Pracowałam w placówce i gdy toaleta dla pracowników jest na zapleczu gdzie znajdują sie dokumenty, wejścia do sejfu, itd to jak ma sie tam wpuścić klienta ? Zaraz sie okaże ze w trzeba zrobić strajk, ze w biedronce i lidlu nie ma łazienek !

    • 12 3

    • (2)

      Przepraszam - pracowałam w banku ..

      • 1 0

      • (1)

        A powinny być toalety dla klientów wg sądu najwyzszego. Jest już wyrok.

        • 1 0

        • Czekam na link

          • 0 0

    • (3)

      To było dziecko ty idiotko

      • 3 3

      • (1)

        nie wyzywaj ludzi od idiotow, chyba że we własnym domu skoro tak Cię wychowano nie umiesz rozmawiać to najpierw się naucz jak poprawnie argumentować

        • 2 0

        • Dzieki

          • 1 0

      • Brak słów, ciekawe czy za monitorem byłabyś taka mądra ?

        • 0 0

    • I należałoby. Jest druga dekada XXI wieku. Nadal Polak ma biegać w krzaki? Ukochany kraj,

      umiłowany kraj, ob si kane i miasta i wioski...

      Zamiast opowiadać klientom jak to szybko ich obsługujecie, ile kredytu bez dokumentów udzielicie i jak długo tego kredytu nie trzeba spłacać pokażcie, jak traktujecie klientów jako ludzi, a nie ich pieniądze.

      Za kilka lat pani bankówa z tego okienka będzie miała pretensje, że za wiatą przystankową jakiś 'oblech' wystawił swój interes i ob sz czał przystanek a ją naraził na ohydny widok. Wtedy niech sobie przypomni tego dzieciaka.
      On właśnie został nauczony, że gdy się chce siusiu to trzeba lać gdzie popadnie.

      • 2 2

    • Oo w Biedrze by się WC przydało

      Zwłaszcza tera w zimne dni

      • 0 0

  • A czy to nie jest ten sam bank, który starszemu panu nie pozwolił skorzystać z toalety?

    Bodajże w Gdańsku na Grunwaldzkiej...

    • 2 2

  • (2)

    Wszelakie instytucje to nie szalety publiczne. Jesli nie ma ogolnodostepnej toalety, to znaczy ze nie ma i tyle.

    • 8 2

    • (1)

      I dlatego synku nie będziesz robił siusiu..
      no dalej mocniej zaciśnij nóżki .. bo jak wyjdziemy to powrotu już nie..

      • 0 2

      • Rodzicielsto nie polega na przezyciu upojnej nocy, a na m.in. odpowiedzialnosci. Ale do tego trzeba miec cos wiecej, niz tylko podstawke pod wlosy.

        • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane