- 1 Historia 200-letniej gdańskiej wyspy (25 opinii)
- 2 Kto obawia się tramwaju przez Klonową? (333 opinie)
- 3 Jarmark: zobacz jego pierwszy dzień (116 opinii)
- 4 Długie Ogrody: ogłoszono konkurs na zmianę (300 opinii)
- 5 Trójmiejskie mola, których już nie ma (104 opinie)
- 6 Pozbieraliśmy śmieci, ale nie dorzucajcie (119 opinii)
Funkcjonariusze SOK SKM odpuścili agresywnym pasażerom
Nasz czytelnik był świadkiem agresywnych zachowań w pociągu SKM i powiadomił o tym SOK. - Doczekałem się interwencji, ale to była parodia. SOK-iści zostali zwyzywani, zagrożono im pobiciem, po czym wysiedli, a agresorzy pojechali dalej. Bez biletów, jeszcze bardziej niebezpieczni - relacjonuje nasz czytelnik, pan Paweł.
![zobacz na mapie Gdyni zobacz na mapie Gdyni](/_img/icon_map_16x12.gif)
Szukanie zaczepki i kpina z SOK SKM
- Po chwili wyrzucili jednego z pasażerów z miejsca siedzącego i obaj usiedli. Wtedy powiadomiłem o tym SOK SKM za pośrednictwem SMS. I pierwszy raz w życiu doczekałem się interwencji. Na przystanku SKM Sopot Kamienny Potok do wagonu próbowali wejść ochroniarze SKM. Zanim weszli, zostali zwyzywani przez okno przez jednego z agresywnych pasażerów. Już wewnątrz zagrozili oni funkcjonariuszom pobiciem, jeśli będą im zawracać głowę - relacjonuje pan Paweł.
Według niego, reakcja pracowników SOK SKM była zaskakująca. A właściwie brak reakcji. Bo agresywni pasażerowie nie ukrywali, że jadą bez biletu. Po krótkiej pyskówce ochroniarze wysiedli, a chuligani pojechali dalej. Dla odreagowania szarpali drzwi i wyzywali innych pasażerów.
Dyspozytor SKM: trzeba było się ujawnić. Czytelnik: żeby dostać w gębę?
Po wyjściu z pociągu nasz czytelnik postanowił więc zadzwonić do dyspozytora SKM, by zapytać dlaczego patrol praktycznie nie zareagował. Z nagranej rozmowy wynika, że pracownik SKM proponował, by następnym razem pan Paweł... sam poskromił łobuzów.
- Trzeba było wstać, wskazać tych panów i opowiedzieć o ich zachowaniu. Trzeba było się ujawnić - radzi dyspozytor naszemu czytelnikowi podczas rozmowy, której nagraniem dysponujemy.
- Ujawnić się i dostać w gębę, jak inny pasażer prawie dostał? - pyta nasz czytelnik.
- Proszę napisać skargę do SKM, skoro interwencja się panu nie podobała. Pan jest mądrzejszy od encyklopedii, a my wiemy co mamy robić - skwitował wymianę pracownik SKM.
Pan Paweł skargę więc napisał. Jest ona właśnie rozpatrywana przez SKM.
Poprosiliśmy SKM o zajęcie stanowiska w tej sprawie. Przedstawimy je, jak tylko otrzymamy odpowiedź.
Miejsca
Opinie (438) ponad 10 zablokowanych
-
2016-10-11 08:11
zarówno sok należy rozwiązać a tego dyspozytora jak i jego przełożonego zwolnić
w ogóle w wolnym kraju zajęła by się tym prokuratura bo najwyraźniej skm naraża pasażerów na niebezpieczeństwo- 7 0
-
2016-10-11 08:13
Maciej Sielski (1)
Pisząc ten artykuł pan wrzucił wszystkich do jednego worka.
1. Ustawy i zakres uprawnień
2.Funkcjunariuszy SOK SKM z pracownikami SOK SKM
3.A nakońcu nie jasne określenie pojecia Ochroniarz
4 Ochroniarz to Pracownik Ochrony czy Kwalifikowany Pracownik Ochrony
Zanim zacznie pan pisać artykuły o bezpieczeństwie prosze peczytać ustawy i znać pojęcia. Bo nie nadają się do pisania nawet tzw relacji .- 5 14
-
2016-10-11 08:29
Ch, mnie obchodzi
jako zwykłego obywatela zakres uprawnień czy różnice między pracownikami. Po to się wzywa ochronę żeby podjęła interwencję, a przyjechali jacyś zastraszeni paralitycy widocznie...
Jak się boją albo nie mogą to trzeba to zlikwidować i już, a następnym razem powinni opisać na wezwanie: "bij się pan sam- 7 1
-
2016-10-11 08:16
Cieniasy
Przecież to miękkie faje...ostatnio podobnie było w trajtku:)
- 13 0
-
2016-10-11 08:18
rąb..ne SOKi
sok jabłkowy jest straszniejszy niż to frajerstwo;sam bym ich pogonił; Strasznie Odważne Kocurki; porażka!!!!
- 6 1
-
2016-10-11 08:18
Po co więc ta grupa paramilitarna
aby dziadków pałować? Rozwiązać. A tym co "interweniowali" dać nagany i po premii.
- 9 0
-
2016-10-11 08:19
Mialam podobna sytuacje w pociagu dalekobieżnym, w przedziale dwoch agresywnych mlodych facetow. jeden z pasazerow powiadomil konduktora ten ochrone na nalblizszej stacji bo w pociagu akurat nie bylo i panowie zostali wyprowadzeni za kark z pociagu i juz czekal na nich radiowoz,
- 20 0
-
2016-10-11 08:19
kanary
czesto jezdze omunikacja I zauwazylem ze zawsze w pierwszej kolejniosci to trzepia dzieci I kobiety sa bardzo kozaccy w grupie zero kultury kanary powinni byc sortowani I w mundukach a nuie chowac sie za kasownikiem I wyskakiwac jak jon ramb za krzaka
- 9 1
-
2016-10-11 08:21
dyscyplonarnie zwolnić ich z pracy
- 15 0
-
2016-10-11 08:22
SOK się wycofuje, za to kontrolerzy biletów na moich oczach szarpali pasażera na gapę. Spokojnego chłopaka, który próbował się tłumaczyć...ot, taka historia.
- 19 0
-
2016-10-11 08:23
dyrekcja SKM do zwolnienia natychmiast dyscyplinarnie+tych dwóch durni którzy nie
interweniowali i ich przełożony. to się już zdarza po raz któryś- każą płacić za przejazd słono a ba bezpieczeństwo mają wydymane. jak zatrudniacie leśnych dziadków do ochrony to potem są efekty. Prezydent w trybie pilnym powinien się zająć uporządkowaniem spraw w SKM- bo to jest kur jakiś skandal!!!
- 14 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.