- 1 Biegli zbadali list Grzegorza Borysa (116 opinii)
- 2 Wypadek w Gdyni. Potrącono trzy osoby (304 opinie)
- 3 Paragon grozy za kurs taksówką (451 opinii)
- 4 Osiedle zamiast KFC w Sopocie (92 opinie)
- 5 3 tys. miejsc pochówków za 18,5 mln zł (15 opinii)
- 6 W tej bibliotece wypożyczysz narzędzia (8 opinii)
Food hall w Hali Targowej. Znamy wstępne stawki najmu
Zapowiadany food hall w Hali Targowej w Gdańsku powstanie, ale przygotowanie dokumentacji opóźni start inwestycji od trzech do sześciu miesięcy, czyli prawdopodobnie do przełomu roku. Stawki najmu na poziomie kilkudziesięciu tysięcy złotych za boks nieco tłumaczą, dlaczego w takich miejscach jest drogo.
Nowym właścicielem obiektu będzie firma Apsys. To kapitał francuski, w Polsce od 1997 r. zaangażowany w rewitalizacje, renowacje i realizacje deweloperskie obiektów komercyjnych.
Transakcja zostanie sfinalizowana, jeśli inwestor uzyska wszystkie uzgodnienia i pozwolenie na budowę. Kilka miesięcy temu budżet tej inwestycji określany był na 141 mln zł.
![Tak będzie wyglądać food hall w Hali Targowej](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/3662/150x100/3662437__c_566_0_2411_1688__kr.webp)
Umowa przedwstępna między Kupcami Dominikańskimi a spółką Hagap, należącą do grupy Apsys, została zawarta w marcu 2022 r. Konserwator wojewódzki po półtora roku uzgodnił projekt (poprzedni konserwator - Igor Strzok), więc w lutym 2024 r. został złożony wniosek o pozwolenie na budowę.
Nowa rzeczywistość dla kupców z Hali Targowej
Pod halą codziennie toczą się takie rozmowy, jak ta z poniedziałku, 3 czerwca.
- A gdzie się przenosicie ze swoim boksem?- My się nigdzie nie przenosimy. Mamy z mężem po prawie 70 lat, gdzie my tam będziemy zaczynać od nowa - odpowiada jedna sprzedawczyni drugiej.- To do kiedy tu w ogóle jesteście? - pyta na to klientka.- My nic nie wiemy. Tu się wszystko z dnia na dzień się zmienia. Teraz na jakieś pozwolenia czekają - odpowiada pani z warzywniaka.
Dodatkowa dokumentacja opóźnia sprzedaż i modernizację hali
Apsys to potwierdza: konieczność opracowania dodatkowej dokumentacji dotyczącej technicznych aspektów systemu grzewczo-chłodzącego to powód, dla którego przesunie się finalizacja transakcji z Kupcami Dominikańskimi.
Inwestor zaoferował kupcom dodatkową rekompensatę, a możliwość funkcjonowania hali w obecnym kształcie pozostaje wydłużona o kolejne kilka miesięcy.
![Widać stąd wieżę kościoła Mariackiego. Nowy punkt widokowy](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/3731/150x100/3731911__c_0_0_756_529__kr.webp)
- Potrzeba wykonania pogłębionych badań i dodatkowej dokumentacji jest częsta przy pracach rewitalizacyjnych budynków zabytkowych - informuje Katarzyna Dziurnikowska - dyrektorka ds. inwestycji w Apsys Polska. - Mimo uzyskanego wcześniej pozwolenia konserwatorskiego musimy opracować dodatkową dokumentację. Według wcześniejszych ustaleń miała zostać dostarczona już na etapie prac wykonawczych.
Do ogrzewania i klimatyzacji w hali zostanie zastosowana ekologiczna pompa ciepła. To właśnie jej instalacja wymaga przeprowadzenia dodatkowych badań gruntu i wykonania odpowiedniej dokumentacji. Rozwiązanie to podniesie wydajność obiegu chłodniczego dla potrzeb klimatyzacji oraz pozwoli na wykorzystanie produkowanego ciepła m.in. do podgrzewania wody użytkowej i ogrzewania powietrza wewnątrz hali.
Hala będzie działać bez zmian co najmniej do końca lata
Dodatkowe opracowania są częścią dokumentacji składanej, aby uzyskać pozwolenie na budowę.
- Z uwagi na złożoność procesu oraz liczbę organów dokonujących akceptacji całość działań zmierzających do wydania pozwolenia na budowę może potrwać od 3 do 6 miesięcy. W tym czasie hala będzie funkcjonować jak do tej pory - informuje Apsys.
Nowe funkcje Hali Targowej: food hall i kultura
Inwestor planuje modernizację Hali Targowej i zmianę jej funkcji na gastronomiczną, handlową oraz kulturalną.
Pani z warzywniaka obok hali te zmiany nie do końca odczuje, bo zielony rynek z warzywami i owocami ma być zachowany. Zmiany są zaplanowane wewnątrz budynku: znikną boksy z parteru i antresoli.
Za to na poziomie -1 ma być zachowany handel regionalnymi produktami.
- Jest nam ogromnie przykro z powodu niedogodności, jakich doświadczają Kupcy Dominikańscy - dodaje Katarzyna Dziurnikowska. - Pozostajemy z nimi w dialogu, zwłaszcza odnośnie do zrekompensowania dłuższego czasu oczekiwania na zamknięcie transakcji.
Ceny najmu: 25-30 tys. za mały boks
Apsys pozostaje w dialogu także z przedsiębiorcami, którzy mogliby prowadzić bary i restauracje w hali.
- Inwestor sam się z nami skontaktował, aktywnie szukają najemców wśród firm, które prowadzą już taki biznes w innych miejscach. Mamy podpisaną warunkową umowę najmu. Jestem bardzo podekscytowany tym, że będę tam obecny, bo to jest cudowne miejsce, przepiękny budynek, doskonała lokalizacja, która ma ogromny potencjał, by stać się food hallem numer 1 w Trójmieście - opowiada przedstawiciel firmy, która będzie działać w hali.
Do myślenia dają stawki najmu, które oscylują w kwotach 25-30 tys. zł za kilkadziesiąt m kw. i są mocno uzależnione od tego, jak są prowadzone negocjacje.
- I proszę mi wierzyć, że to nie są najwyższe stawki za najem w food hallu w Polsce - podkreśla przedsiębiorca.
Zatem jeśli uważacie, że w food hallach jest drogo, to już wiecie dlaczego.
Miejsca
Opinie (447) 9 zablokowanych
-
2024-06-03 20:24
Opinia wyróżniona
warto poczekać (9)
Ja czekam bardzo i myślę, ze to będzie fajne miejsce dla spotkań ze znajomymi i rodziną, wiec nie wiem o co ten boom. Zobaczycie jakie będą tłumy.
- 36 100
-
2024-06-04 22:50
wiadomo
Tak podejrzewam, że tyle osób narzeka, a każdy raz na jakiś czas będzie korzystał ;)
- 1 3
-
2024-06-04 19:15
Taka prawda
Oczywiście, że będą, bo takie miejsca są lubiane. Hala Targowa już dawno prosiła się o zmianę, bo niewiele osób robiło tam zakupy (mówię o piętrze z ciuchami). Takie są prawa rynku, że jak nie ma klientów, to biznes upada.
- 6 1
-
2024-06-04 12:31
oczekujesz wielu tam ludzi o podobnie skromnym potencjale intelektualnym? (2)
- 4 4
-
2024-06-04 13:26
Merytorycznego komentarza nie umie pan napisać? Tylko od razu ad personam? Brawo, brawo...
- 3 3
-
2024-06-04 13:26
nie no, takich jak ty to się nie spodziewam
przyjdą ludzie którzy chcą coś zjeść, a nie ludzie którzy chcą dowartościować swój dyskusyjny intelekt
- 1 1
-
2024-06-04 12:12
No będą tłumy, (1)
a ty tam będziesz się spotykał z rodziną...haha
- 2 4
-
2024-06-04 16:35
Moja rodzina jakoś nie boi się zatłoczonych miejsc i lubi foodhall więc uderzasz jak łysy grzywką :D Twoi się boją ludzi i nie chodzą w zatłoczone miejsca ?
- 3 3
-
2024-06-03 22:19
Tłumy ograniczonych (1)
- 6 8
-
2024-06-05 00:12
A to niby czemu ? Jesli ktos lubi dobrze zjesc, sprobowac czegos nowego i posiedziec wsrod ludzi to jest ograniczony ? Serio ?
- 4 0
-
2024-06-03 19:50
Opinia wyróżniona
Na poziomie -1 ma być zachowany handel lokalnymi produktami? A jak zmienią się ceny najmu? Bo chyba zabrakło tej informacji;) (9)
Przy nowych warunkach zdecydowana większość aktualnie handlujących się wyniesie, bo raczej nikt nie dźwignie nowych warunków najmu.
- 100 2
-
2024-06-04 18:39
janek (2)
i mają się wynieść, toż to inwestycja dla warszafki, skandynawów i niemczyków. Polski mały biznes trzeba zniszczyć
- 2 0
-
2024-06-04 20:19
Szczerze (1)
No a tak szczerze, kto z Was robił tam zakupy regularnie - czytaj: co najmniej raz w tygodniu w ostatnim roku? Bo podejrzewam, że niewielu jest takich. Sama ostatnie zakupy ubraniowe zrobiłam w Hali Targowej na pewno ponad dziesięć lat temu.
- 5 5
-
2024-06-05 08:08
Nie robiłem bo za drogo
- 1 1
-
2024-06-04 13:41
to będą takie lokalne produkty rzemieślnicze i craftowe
czyli hipsterka opakuje miód w szary papier i sprzeda 500zł/kg
- 11 1
-
2024-06-04 10:54
(1)
Nie uważasz, że to trochę gdybanie i wróżenie z fosów? A co najgorsze złowróżenie, bo nic nie wiadomo ale expertów już w necie pełno :)
- 2 8
-
2024-06-04 18:42
opinie
to nie są opinie, to jest fakt wyprzedawania wszystkiego byle kasa się zgadzała.
A oni wyliczą , że lepiej mieć 10 boksów za 20tyś wynajętych hipsterkom, aniżeli 30 za połowę ceny zwykłym ludziom :)
poza tym sprzedali, wzięli kasę i teraz już nikogo to nie interesuje kto tam będzie.- 2 1
-
2024-06-03 21:43
Sami sprzedali to
wiedzieli na co się piszą...
- 0 0
-
2024-06-03 21:42
Zmieni sie tak, ze juz stoiska znikaja
- 8 0
-
2024-06-03 21:07
W artykule masz nowe stawki dlatego nikt nie zostaje.
- 10 1
-
2024-06-03 20:06
Opinia wyróżniona
Okiem mieszkańca (28)
Prawie codziennie kupuję tam świeże wołowinkę/wieprzowinkę, jakąś wędlinę, rybkę czy mięso drobiowe?
Szkoda, będzie mi tego brakować, tym bardziej że to jedyne takie miejsce w centrum, gdzie my mieszkańcy możemy kupić świeże produkty.
Dziwne czasy, turyści (bo to głownie dla nich food hall) ważniejsi od mieszkańców.- 487 30
-
2024-06-20 14:10
Truskawki Kaszubskie też kupujesz tam?
Kaszubskie bo są sprzedawane na Kaszubach i tyle mają z Kaszubami wspólnego. U nas po20zł za kg a innej części kraju te same po 8 zł .
- 0 0
-
2024-06-04 21:05
Otwarty umysł
Nadal wierzycie,że to jest zdrowa żywność?kasa większa za warzywa i mięso ale takie samo jak w lidlu.Nie bądźcie naiwni!tak tak z Kaszubsamo zdrowie..bio ..bez chemii:) hehe
- 6 0
-
2024-06-04 14:53
Dlatego ul. Długa (1)
kiedyś kwitnęła kulturą. A dzisiaj jest tam tylko żarcie, knajpy i - brak ustępów.
- 10 2
-
2024-06-04 16:36
Co Ty bredzisz?! Tam dziś to majtki sprzedają i to słabej jakości. Na tym poziomie nic nie ma kompletnie, a wy się burzycie o to że ktoś to kupił i chce zainwestować, żeby przywrócić świetność tego miejsca.
- 3 8
-
2024-06-04 13:49
To zapomnij.
Bbbbb
- 0 0
-
2024-06-04 13:32
(3)
jak można zjadać mięsnie padłych zwierząt , jak jest tyle zamienników
- 3 15
-
2024-06-05 08:10
Idź być weganinem gdzie indziej
- 2 2
-
2024-06-04 14:14
zamiennik tatara? :D
- 1 1
-
2024-06-04 14:10
Nie padłych tylko ubitych. Ogarniasz różnicę?
- 6 2
-
2024-06-04 11:40
Pewnie (1)
Ja tez tam kupuję wołowinkę i wieprzowinkę i dalej będę kupował - tyle ze 3x drożej ;)
- 5 0
-
2024-06-04 14:55
A świninki,
drobinki, indykinki, baraninki, koninki tam nie ma?
- 5 0
-
2024-06-04 11:40
Przecież poziom z produktami zostaje, więc czego będzie Ci żal? Tych kolorowych pseudo jarmarków powyżej gdzie i tak nikt nie wchodził?
- 3 4
-
2024-06-04 08:22
depczemy historię Gdańska bop jej nie znamy (1)
każde szanujące sie miasto ma swój targ zwłaszcza że jesteśmy portowym miastem hanzeatyckim o czym pani prezydentka mogła zapomnieć - wstyd - to powinna być wizytówka miasta a nie kolejna hala dla food trucków
- 34 0
-
2024-06-07 14:59
Przecież tam sprzedają jakieś gacie z chin i futra
- 1 2
-
2024-06-04 06:08
A ziemniaczki, kapustkę, cebulkę i marcheweczkę też?
- 12 0
-
2024-06-04 00:07
Anna
Ja także ,klimacik.
Powiem krótko won z deweloperami z tego miasta już ,którzy Wyspę Spichrzów ,za kasę banków ,później jako spółki komandytowe ,wydzierżawiający ,i się nowobogacka hołota 55 plus ,studenciaki 85 panosza.
Developerka Jozkow to gorsze niż mafia lata 90 e w Gd.
Panoszy się hołota po polibudzuie 85.
PaństwoweJa także ,klimacik.
Powiem krótko won z deweloperami z tego miasta już ,którzy Wyspę Spichrzów ,za kasę banków ,później jako spółki komandytowe ,wydzierżawiający ,i się nowobogacka hołota 55 plus ,studenciaki 85 panosza.
Developerka Jozkow to gorsze niż mafia lata 90 e w Gd.
Panoszy się hołota po polibudzuie 85.
Państwowe uczelnie itd post komunistyczne bachory wykorzystują unijne środki.hajs z banków .przesiedli się w limuzyny a córeczkom i synkom ,merole na leasingu i się panoszy to robactwo.
No ale deweloperska ma się tu dobrze już od czasów Adamowicza i dalej ma się wspaniale.
Firma niejaką R...trzy literki. Już Na Wydmie w Sopocie buduje.i ogłasza nam w gazecie ,że 40 tys za meterek.
No tak ,z czegoś trzeba dzieciom swoim stawiać apartamenty 220 m na ostatnim piętrze, postaw się ,skoro całe życie w PRL u byłeś chowany.
Mafia lata 90 te .przy nich to było nic.- 37 9
-
2024-06-03 22:09
Mięso i wędlina się zgodzę (2)
Ze świeżością ale rybka to już ten teges
- 12 6
-
2024-06-04 17:02
To samo miałam pisać (1)
Ryby na hali to porażka. Trzeba przywozić od hodowców albo z hali w Gdyni, bo na tej gdańskiej dawno już nie było świeżej ryby - same śmierdzące filety. Natomiast mięso tylko tu, bo w marketach to plastik a nie mięso.
- 4 0
-
2024-06-04 21:08
Mieso
Wszędzie jest plastik-wszystkie zwierzęta żarły pasze ze wschodu
- 1 0
-
2024-06-03 21:08
poziom -1 musi pozostać. piersi z kuraka kupuje wlasnie tam, bo gdzie indziej jest pazdzierz z błonkami
- 25 0
-
2024-06-03 20:27
No i możesz kupować nadal (3)
No i możesz kupować nadal, lokalne produkty i zielony rynek zostają. Dla mnie to naprawdę spoko zmiana. Lepsze wykorzystanie pięknej zabytkowej hali.
- 11 33
-
2024-06-03 21:25
"na poziomie -1 ma być zachowany handel regionalnymi produktami" (2)
Wątpię, te piersi z kurczaka są a samo "regionalne", jak gacie i skarpetki na wyższych piętrach
- 25 3
-
2024-06-04 07:45
Da sie nalepkę, że regionalne i będzie w porządku, klient i tak kupi... (1)
a i ceny będzie można odpowiednio podnieść, bo przecież regionalne...
- 6 2
-
2024-06-04 12:32
"rzemieslnicze" daje wieskzy zysk i splendor
- 3 0
-
2024-06-03 20:21
(3)
No i co się żalisz? Głosowałeś najpewniej na prezydentkę, więc masz na co głosowałeś. Proste.
- 33 31
-
2024-06-03 20:24
(2)
a co ma prezydent miasta do prywatnej własnosci kupców?
- 33 17
-
2024-06-03 22:19
oj ma, i to dużo (1)
- 20 16
-
2024-06-04 10:16
K
Wkręty?
- 0 0
Wszystkie opinie
-
2024-06-03 17:49
Pod turystów (12)
Dla turystów, imprezowo. Nie dla zwykłych mieszkańców.
- 121 12
-
2024-06-03 17:57
(3)
Turysta polski też przyjdzie popatrzeć i ucieknie. Zostanie tylko bogaty Szwed lub Norweg.
- 26 3
-
2024-06-03 18:13
I pod takich można przygotowywać ofertę (2)
A nie pod tych wstrętnych Niemców czy pijanych Anglików
- 4 9
-
2024-06-04 08:41
Do tych foodhali wcale nie chodzą turyści, tylko właśnie Polacy i to całymi rodzinami. (1)
Skąd kasa na to... niby taki kryzys i tacy biedni wszyscy. Przecież tam nie jest tanio. a zawsze, przy wszystkich takich lokalach pełno. Nie ma gdzie usiąść. Uważam więc, że foodhall w części tej hali to dobry pomysł. Czas na zmiany. I tak wszyscy kupują w biedrze.
- 1 3
-
2024-06-06 11:13
foodhalli
- 0 0
-
2024-06-03 20:27
bzdura! (3)
Większej bzdury nie słyszałam. To te gacie na sprzedaż nie były dla mieszkańców jak dla mnie. FoodHall to miejsce gdzie można wyskoczyć ze znajomymi chociażby. Jak dla mnie, a mieszkam tu od urodzenia to mega na plus.
- 6 14
-
2024-06-03 20:53
Jezeli widziales tam tylko gacie to gratuluje. (2)
Mieszkańcom zostaną biedronki i lidle na zakupy i tak się wspiera polskich przedsiębiorców.
- 10 5
-
2024-06-04 08:34
zakupy
Przypominam, ze to właśnie przedsiębiorcy chcieli hale sprzedać. A druga sprawa, że poziom -1 i zielony rynek zostaje, więc można sobie dalej robić zakupy do woli
- 1 1
-
2024-06-06 11:13
Zlikwidują boksy z chińskimi ubraniami, a Ty coś o Biedronce i Lidlu?XD
- 0 0
-
2024-06-03 21:00
Nie zgadzam się (1)
No nie do końca się zgodzę! Jestem mieszkańcem i nie pamiętam, kiedy byłam na zakupach w hali targowej, a z oferty restauracyjnej na pewno będę korzystac regularnie.
- 7 10
-
2024-06-04 06:37
Ta jasne, regularnie. Pierwsza bedziesz płakać, że drogo i twoja noga więcej tam nie postanie.
- 5 4
-
2024-06-04 08:32
nikt nie zabroni
Nikt nie zabroni mieszkańcom tam chodzić. A z tego co widzę to sporo osób jednak w takich halach bywa, więc myślę, że i tu będą chętni
- 1 1
-
2024-06-04 15:04
Większej głupoty nie można było napisać? No chyba, że Ty tylko w domu jesz to ok, bo jak dla mnie wypad z rodziną na miasto obiadowo to coś naturalnego, więc chętnie skorzystam, a do turysty mi daleko po 60 latach mieszkania w Gdańsku.
- 0 0
-
2024-06-03 17:50
Problem takich miejsc to brak możliwości wystawienia rachunku zbiorczego (6)
Idziesz służbowo i musisz chodzić z kartą od knajpy do knajpy, mimo że samo rozwiązanie dobre bo jeden jest wege drugi mięsny a trzeci bezglutenowy, kazdy znajdzie coś dla siebie
- 11 49
-
2024-06-03 17:57
ludzie ktorzy tam sie dobrowolnie udaja, sa sami sobie winni. Ale zeby kogos tam zabrac, to trzeba byc chyba fejsikowcem (1)
- 19 6
-
2024-06-04 13:27
wystarczy być głodnym i mieć ochotę na coś ciekawego
- 0 0
-
2024-06-03 18:19
Słabe żarcie (1)
Jest w food halach
- 17 2
-
2024-06-04 13:28
bo jadłes tylko w tesco na chełmie
ale to nie był food hall
- 0 0
-
2024-06-04 10:08
To robili na zachodzie
I się niesprawdziło w centrum,portal jest przestarzały i klamie
- 0 1
-
2024-06-04 15:02
Uwielbiam takie miejsca na spotkania biznesowe. Nie to, że się czepiam, ale jak się chce zjeść różne dania z różnej kuchni, bo klient akurat ma na to ochotę to chyba podejście z kartą nie jest jakoś mocno problematyczne :) Jak chce się płacić zbiorczo to wystarczy zabrać klienta w stricte kierunkowe smaku i po problemie dla płacącego - tylko czy klient będzie zadowolony.
- 1 0
-
2024-06-03 17:52
sami sobie będą jedli to niedobre jedzenie tak jak to jest w montowni (1)
- 86 10
-
2024-06-05 12:48
co im odbilo z tymi foodhalami?
wszedzie to otwieraja
- 2 0
-
2024-06-03 17:55
kiedys byly bary mleczne, pozniej nastapil rozwoj indolencji oraz food halls. Jak daleko moze sie posunac rozwoj takiej (3)
degrengolady?
- 81 8
-
2024-06-03 18:05
Magistrat nie powiedział jeszcze ostatniego słowa
Złego słowa.
- 11 4
-
2024-06-03 19:35
Indolencja? Degrengolada? Gdzieś ty się ptasi móżdżku takich słów nauczył? Prezes w przemówieniu rzucił?
- 4 17
-
2024-06-04 13:29
nooo wiadomo bary mleczne były dla intelektualistów bo ty się za takiego uważasz :D
- 0 1
-
2024-06-03 17:56
Turyści będą zadowoleni. (18)
A co z tego będą mieli mieszkańcy?!
- 130 11
-
2024-06-03 18:04
Uśmiechniętą twarz Grzelaka na fejsie
I te panie z WDG wrzucające zdjęcia z "naszym prezesem" xD
- 27 6
-
2024-06-03 18:16
Skoro turysci będą zadowoleni, to czemu mieszkancy nie?
Jeśli mieszkaniec tam pójdzie i dobrze zje = będzie zadowolony
Jeśli mieszkaniec tam nie pójdzie, bo nie chce = też będzie zadowolony, bo nie poszedł.
W jakiej sytuacji mieszkaniec ma być niezadowolony z foodhallu? Chyba wyłącznie wtedy, jeśli foddhall powstanie w miejsce czegoś, z czego korzystał. Ale do tych sklepów na piętrze w hali NIKT nie chodził.- 12 21
-
2024-06-03 18:21
sikanie pod domem, wszystko zastawione autami i wrzaski po nocach.
- 23 7
-
2024-06-03 18:41
a to mieszkańcy jakiś zakaz wstępu tam dostaną? też możesz korzystać, smacznego
- 10 11
-
2024-06-03 20:11
ja też (2)
Ja też jestem z Gdańska i zawsze chętnie wybiorę się na dobre jedzenie, a nowa hala zapowiada się świetnie. Cokolwiek tam będzie, będzie lepsze niż to, co teraz jest
- 7 16
-
2024-06-05 12:50
(1)
dobre jedzenie xd xd xd
- 0 1
-
2024-06-05 18:12
bardzo dobre człowieku z pokolenia "xd"
- 0 0
-
2024-06-03 20:59
Kupowałaś tam majtki z Chin? (1)
- 4 6
-
2024-06-04 10:25
Jesli nawet ktos kupowal majtki to pokaz mi majtki nie produkowane w chinach czy kambodzy?
Nie wiesz co piszesz.
- 1 0
-
2024-06-03 21:02
przecież to też dla nas
No nie mów że nie jesz nic na mieście i nie skorzystasz z nowego miejsca gdzie można się spotkać ze znajomymi czy zjeść obiad z rodziną? To chyba tylko zwykła przyczepka dla zasady.
- 5 6
-
2024-06-03 21:22
Moim zdaniem mieszkańcy będą mieli dużo. Chociażby w końcu będziemy mogli przestać się wstydzić tego, jak hala wygląda i prosperuje w tym momencie. Projekt daje nadzieję na sporą pozytywną zmianę, jestem ciekawa tej zmiany i na pewno będę tam bywać.
- 5 8
-
2024-06-03 22:03
Otyłość! Bo nic tylko jeść jeść jeść jeść i tak do obrzygu! :-( (2)
Pamiętam jak w latach 90-ych jako dziecko jeździłam na tę Halę Targową razem z mamą po zakupy typu mięso, warzywa itp.
- 2 4
-
2024-06-04 15:23
co jedna to większa bzdura!
Nie jestem otyła a lubię jeść. Przecież poziom z mięsem i warzywami nadal zostanie, targowisko również, a nie wiem czy to nie trochę strzał w kolano jak wspominasz jak to kiedyś z mamą chodziłaś, to teraz nie bywasz? To jaki jest sens hejtować zmiany w miejscu z którego nawet się nie korzysta :)
- 0 0
-
2024-06-05 18:13
a kto ci każe tyle jeść? :D :D :D
- 0 0
-
2024-06-04 06:52
A dlaczego ktoś ma swój biznes układać pod ciebie?
Chcesz, to wynajmij tam lokal za ten tys zł dziennie i handluj pietruszką i chińskimi gaciami, dla mieszkańców.
- 3 1
-
2024-06-04 07:40
To mieszkańcy będą mieli zakaz skorzystać z oferty? A to zgodne z prawem?
- 1 1
-
2024-06-04 08:26
Padna liczne bary
I knajpki.
- 1 2
-
2024-06-04 10:09
Mieszkańcy chcą bez smrodu i hałasu lokali
I na obrusach nie to co jest
- 1 0
-
2024-06-03 17:56
(3)
30 tys za lokalik! To ile będzie kosztować bułka tzw. ,, rzemieślnicza ,,! Cena za szt 1 bułka świeża 15 zł! Ha ha ha kto na to pójdzie!
- 103 8
-
2024-06-03 18:06
Rzemieślnicza bułka z kraftowym serem :) (1)
- 20 2
-
2024-06-03 19:58
do popitki sojowe latte z rzemieślniczą papierową słomką
- 13 1
-
2024-06-04 09:41
Spoko te ceny są zaporowe aby nikt spoza kliki nie kupił tu boksu
Kto się utrzyma ze sprzedaży "produktów regionalnych" w sklepiku za 30 tysi?
- 3 0
-
2024-06-03 17:56
(9)
Nie wiem jakim cudem ta forma żywienia zbiorowego robi w Polsce furorę skoro Polacy to naród mało towarzyski i w większości nieprzysiadalny.
- 80 9
-
2024-06-03 18:06
I ponoć każdy na minimalnej ledwo wiąże koniec z końcem (1)
- 13 1
-
2024-06-03 18:17
No to juz widzisz ile wspolnego z prawdziwym życiem mają arzekania w sieci :)
- 8 7
-
2024-06-03 21:03
bo z psieckiem można wejść
i towarzyscy są - ale wolą towarzystwo zwierząt :)
- 0 2
-
2024-06-03 21:38
Ale za to jaki jewropejski!
- 1 1
-
2024-06-04 09:44
Proste - w mieszkaniach robi się aneks kuchenny w salonie
Nic tam nie ugotujesz ani nie usmażysz, bo będziesz musiał myć salon ;-) . Idziesz zjeść na miasto....
- 2 0
-
2024-06-04 13:31
(1)
A ja wiem dlaczego. Jak masz ochotę na danie np. chińskie a twoja żona powiedzmy na meksykańskie to możecie sobie to zjeść razem w jednym miejscu.
- 2 1
-
2024-06-05 18:15
oj nie ładnie tak rzucać argumentami których interlokutor, pogrążony w stereotypach, nie potrafi skontrować :D
- 0 0
-
2024-06-04 18:46
forma
to nie do końca dla mieszkańców, prędzej dla turystów.
Gdańsk już powoli potrafi przebić cenami Warszawę xD
a zarobki są śmieszne i wręcz tragiczne względem tego co oferują firmy z południa Polski :)- 1 0
-
2024-06-05 00:39
nie ma zadnej eufori i furory. knajpy plajtują
- 0 0
-
2024-06-03 17:56
W montowni świetna knajpa grecka (9)
Wyśmienita
- 13 58
-
2024-06-03 19:50
(3)
Drogo okropnie.
- 8 1
-
2024-06-04 13:32
(2)
Zobacz jakie ceny za najem. Nie da się tanio.
- 1 0
-
2024-06-04 13:56
(1)
Co w niej wyśmienitego?
- 0 0
-
2024-06-05 18:15
jedzenie, przecież taki jest sens restauracji
- 0 0
-
2024-06-03 20:44
Nie byłeś w Grecji.pojedz porównaj (1)
- 8 3
-
2024-06-03 21:01
Skad wiesz ze nie bylem? Byłem w Grecji 3 razy. To samo
- 3 3
-
2024-06-04 00:41
Ta sama co
W Metropolii i Słonym Spichlerzu.
Tylko w Słonym już jej nie ma
A w Metro furory nie robi.- 2 1
-
2024-06-04 14:57
Mega super
po tym jedzeniu się pierdzi.
- 0 0
-
2024-06-22 04:21
Ta sama co padła w Słonym
A taka wyśmienita.
- 0 0
-
2024-06-03 18:00
Francuski inwestor - to źle wróży. Wytrzepią naszych frajerów z kasy a później się zwiną w inny biznes :)))))) (1)
- 79 11
-
2024-06-03 21:04
Co najwyżej sami się wytrzepią
bo ''frajerzy'' dostaną kasę i będą mieli problem z głowy.
- 1 0
-
2024-06-03 18:01
(7)
25000 za mały box...to utarg chyba pół mln żeby przeżyć trzeba mieć..
- 81 7
-
2024-06-03 19:06
Ziobro z Funduszy Sprawiedliwości dorzuci, a nie czekaj , chory jest zaraz pewnie umrze w jakiejś Albanii.
- 12 6
-
2024-06-03 20:56
Dlatego nikt ze starych najemców nie zostaję na hali.Pracownicy sa juz na wypowiedzeniach. (2)
Jestem wsciekla na to głupotę miasta.
- 15 6
-
2024-06-04 08:32
Ta hala należała do Stowarzyszenia Kupców i to oni ją sprzedali
- 5 0
-
2024-06-04 12:21
Calkowicie wyprowadzić handel ze Śródmieścia :-/ Ciekawe, że rada dzielnicy nie zauważa tego problemu.
Już nawet biedra ma wywalone i jej sklepy z centrum Gdańska zaopatrzenie mają jak w PRL, lidl jeden i to na obrzeżach dzielnicy (dobrze, że nie w Sobieszewie :-/). Za chwilę zostaną tylko kosmicznie drogie żabki dla alkoholików.
- 2 0
-
2024-06-03 21:13
Dostałeś sądowy nakaz wynajmu boxu i się martwisz? (1)
Ktoś ma głowę na karku to sobie poradzi ale jak widać ciebie to nie dotyczy.
- 4 6
-
2024-06-04 10:26
Glupi jestes czy co?
- 0 0
-
2024-06-04 13:33
A i tak znajdą się mędrcy którzy nie zrozumieją skąd się bierze cena dania. No bo przecież zupa to tylko woda z wkładką a bułka do burgera kosztuje 2zł.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.