• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gotowanie na żywo i celebryci mają ożywić halę w Gdyni

Patryk Szczerba
12 listopada 2013 (artykuł sprzed 10 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat 50 nowych miejsc parkingowych przy hali
Gotowanie na żywo w wykonaniu celebrytów ma być największą atrakcją hali targowej w najbliższych latach. Gotowanie na żywo w wykonaniu celebrytów ma być największą atrakcją hali targowej w najbliższych latach.

- Chcemy, by hala przyciągała kupujących, jak targ na Campo di Fiori w Rzymie - mówi Katarzyna Spychała, prezes Agencji Rozwoju Gdyni, która wygrała przetarg na promocję obiektu. W planach jest udział znanych z mediów gwiazd, a także szereg wydarzeń - nie tylko kulturalnych. Miasto za całość zapłaci blisko 620 tys. zł.



W Rzymie targ na Campo di Fiori jest oblegany i ceniony nie tylko przez mieszkańców, ale także przez turystów. W Rzymie targ na Campo di Fiori jest oblegany i ceniony nie tylko przez mieszkańców, ale także przez turystów.

Czy planowane działania przyciągną kupujących do hali?

O tym, że Gdynia chce promować hale targowe wiadomo od momentu przejęcia zarządzania obiektem przez miasto. Budynki przechodzą co kilka miesięcy doraźne remonty. W zeszłym roku prace prowadzone były na dachu łukowym. Kolejne mają rozpocząć się w najbliższym czasie, a na wiosnę planowany jest remont elewacji.

Prace ulżą kupcom, jednak pozostają bez większego wpływu na kupujących, których w najbliższych miesiącach ma gwałtownie przybywać. Ma to zagwarantować oferta wybrana spośród czterech zgłoszonych w przetargu na projekt promocji hali. Umowa będzie obowiązywała przez trzy lata.

- Tworząc ją, próbowaliśmy się wzorować na innych miastach europejskich, takich jak Rzym, Wiedeń czy Barcelona, gdzie targowiska są ich symbolami turystycznymi. Nie będziemy kopiować, ale wiele rozwiązań można zaadaptować na nasz grunt. Chcemy, by zakupy robili tu nie tylko mieszkańcy, ale także turyści, dla których powinien być to obowiązkowy punkt programu podczas wizyty w Gdyni - zaznacza Katarzyna Spychała, prezes Agencji Rozwoju Gdyni.

Wśród propozycji przygotowanych przez ARG jest przede wszystkim znalezienie i zatrudnienie znanych w całej Polsce osób, które będą promowały hale targowe. To właśnie udział celebrytów ma zapewnić popularność organizowanym warsztatom i pokazom kulinarnym (na czele z gotowaniem na żywo z produktów zakupionych na hali). Dodatkowo wybrani ambasadorzy mają promować obiekt na plakatach i wydarzeniach.

W założeniu mają to być gwiazdy znane z kolorowych pism i programów telewizyjnych. W planach są koncerty zespołów muzycznych z Trójmiasta, pokazy umiejętności utalentowanych mieszkańców, a także degustacje kulinarne i cykliczne imprezy, które mają się na stałe wpisać w kalendarz miejskich wydarzeń. Okazją do wypróbowania pomysłów mają być przyszłoroczne wydarzenia, takie jak Open'er Festival, czy Zlot Żaglowców.

- W 2015 roku prawdopodobnie po raz pierwszy zorganizujemy święto hal miejskich, kiedy boksy będą czynne do późnego wieczora. Chcemy też rozpocząć odważne działania w internecie, związane z marketingiem szeptanym, który pozwoli na przyciągnięcie do hali młodych osób, dotychczas omijających halę z daleka - deklaruje Spychała.

Nikt nie ukrywa, że najtrudniej będzie przekonać do zmian samych kupców. Propozycje dla nich to system premiowy, promocja poszczególnych branż i stoisk oraz wydłużone godziny otwarcia. Na początku hala ma być otwarta dłużej okazjonalnie, zwłaszcza w okresie letnim.

- Musimy przekonać kupców, że marketing jest ważny w handlu. To nie lata 90., kiedy większość osób robiła zakupy na hali, bo nie było innej możliwości. Obecnie 10 proc. boksów jest pustych, co świadczy o tym, że jest problem. Wierzymy, że uda się przyciągnąć nowe osoby do handlu, a proces zmian rozłożony na lata przyniesie efekty w postaci większej liczby kupujących - podkreśla Tomasz Banel, naczelnik Wydziału Polityki Gospodarczej i Nieruchomości UM w Gdyni.

Miejsca

Opinie (200) 3 zablokowane

  • mgr

    czyli idioci w akcji

    • 3 2

  • jak "Campo di Fiori" - heheheheheheheheheheh

    buahahahhaha

    • 10 0

  • Budynki w lewym dolnym rogu robią wrażenie.....

    • 4 0

  • hala

    Moim zdaniem hala powinna przyciągać cenami, konkurencyjnymi do tych z dyskontów i jakością. Nie potrzebne byłoby wydawanie pieniędzy na "gwiazdy". Parkingi, wydłużone godziny pracy, uczciwe ceny i zdrowa żywność a ponadto normalne stawki dla handlowców - to chyba byłyby bardziej rozsądne rozwiązania i dla hali i dla klientów.

    • 5 0

  • yhhmm i bedzie jeszcze drozej niż dotychczas, bo oczywista oczywistością jest ze zapłaci za to wszystko kupujący

    • 1 0

  • Tylko w Gdyni ......promocja śmietnika

    przez znajomych królika ( w wersji gryzonia )z tym,
    że niektórzy ( np. Pan B )powinni już zacząć się
    leczyć u psychiatry - mają za co ( 620 tys. ).

    • 7 0

  • Żenady 620 tys. Zl , za coś co jest zamknięte ,
    Przecież jak ja kończę pracę zawsze jest tam zamknięte
    A jak już trafie z wolnym dniem to iść tam , po co
    Wszędzie i tak jest to samo

    • 5 0

  • banel to spescjalista

    od handlu nieruchomościami - CHWARZNO bije brawo

    • 4 0

  • Może najpierw ten syf wyremontować !!!

    • 1 0

  • hmm

    z 620 tysięcy złotych,czyli dużej sumy pieniędzy 590 tysięcy zostanie wydane na skaczące pajace, zwane także celebrytami i nie wiadomo czemu "Gwiazdami" :)
    a reszta szmalu na wymianę filtrów klimatyzacji na Hali :)i koniec:) acha i będzie telewizja! SUPER! :)

    • 6 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane