- 1 Od środy ruch wahadłowy na ul. Puckiej (18 opinii)
- 2 Ubywa mieszkańców i rozwodów (280 opinii)
- 3 Niespokojna noc na gdańskich drogach (162 opinie)
- 4 Do 5 tys. zł dotacji na rower elektryczny (327 opinii)
- 5 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (871 opinii)
- 6 Reklamy wideo na przystankach w Gdyni (77 opinii)
Gwarancja niesmaku w gdyńskim Kauflandzie
Kaufland zabrnął w ślepy zaułek. Obiecuje wypłacać pieniądze za przeterminowany towar. Jednak zamiast do kasy, spostrzegawczy klienci trafiają na komisariat policji.
- Kilku chłopaków przyniosło ze sklepu do punktu informacyjnego różne artykuły spożywcze - opisuje sytuację w sklepie przy ul. Unruga w Gdyni pragnący zachować anonimowość mężczyzna. - Znaleźli między innymi przeterminowany majonez i dżem. W sumie było kilka pozycji. Domagali się 5 zł za każdy znaleziony towar. Pracownik Kauflandu nie chciał wypłacić im pieniędzy.
W gdyńskim Kauflandzie nikt nie chciał się wypowiadać w tej sprawie. We wrocławskiej centrali firmy też niewiele mieli do powiedzenia.
- Program "gwarancja świeżości" został wprowadzony dlatego, że mamy restrykcyjne wymagania dotyczące świeżości sprzedawanego towaru - mówi Marcin Knapek, rzecznik firmy Kaufland Polska. -Nie wpłynęły do nas żadne roszczenia od klientów gdyńskich sklepów Kaufland.
Zdaniem przedstawiciela marketu problemu nie ma. Rzeczywistość jest inna. - Potwierdzam, że zostaliśmy powiadomieni przez klientów sklepu Kaufland z ul. Unruga 5, iż personel nie chciał wypłacić pieniędzy za znaleziony przeterminowany towar - mówi Michał Biedrawa, komendant Komisariatu Policji w Gdyni-Oksywiu. - Prowadzimy postępowanie wyjaśniające.
Jak się dowiedzieliśmy, do podobnej sytuacji doszło w hipermarkecie przy ul. Morskiej 82.
Problem zaistniały w Kauflandzie reguluje instytucja przyrzeczenia publicznego. - Kto przez ogłoszenie publiczne przyrzekł nagrodę za wykonanie określonej czynności, zobowiązany jest przyrzeczenia dotrzymać - komentuje Ewa Ziarkowska, miejski rzecznik konsumentów w Gdyni.
Opinie (106) 3 zablokowane
-
2008-01-10 15:51
Ja wolalem na Morskiej SM Kosakowo Zreszta do dzis sie mowi;- Mieszkam ,wysiadam- :przy mleczarni: Swoja droga ciekawe co za CYMBAL z urzedu wydal decyzje na wybudowanie trzech hipermarkietow na kupie Plus, Kaufland, Lidl, no i na miejscu TOS-u ma byc czwarty Carrefour.
- 1 0
-
2008-01-10 15:59
w takich markjetach
kupuję w ostateczności. Wolę nadłożyć trochę drogi, czasu i grosza i zrobić zakupy w małych sklepach niżli nabijać kasę tym krwiopijcom i oszustom!
Żeby to jeszcze polskie firmy były, to co innego.- 1 0
-
2008-01-10 16:51
(2)
Czekałem w kolejce do kasy 12 minut, poszedłem do informacji zgodnie z tym co głoszą. Chyba liczą na to, że ludzie się krepują lub wstydzą, aby upomieć się o te 5 zł, bo kobieta w informacji zrobiła bardzo grymaśna minę, jak jej powiedziałem, że stałem 12 minut. Wyjęła spod lady jakąś z*****ą czekoladę kokosową (nawet w biedronkach takich nie ma) i powiedziała, że to w ramach przeprosin. Powiedziałem, że w ramach przeprosin należy się 5 zł zgodnie z informacją jaka jest w markecie. Ona na to, że nie ma takich uprawnień. Wobec powyższego proszę, aby wezwała swojego przełożonego. Ona no to, że jej przełożony nie może przyjść, bo siedzi na kasie i że wogóle nie ma ludzi, bo wszyscy wyjechali do Irlandi. Co mnie to obchodzi mówię. Proszę na koniec, żeby zdjęli tą informację, bo jej wcale nie respektują. OSTATNI RAZ BYŁEM W TYM MARKECIE
- 3 0
-
2008-01-10 22:06
ja dwukrotnie stalam w kolejce ponad 5 min i to sporo ponad 5 min (mimo ze kaufland w Wejherowie odwiedzam wyjątkowo rzadko) i na moje zapytanie odnośnie obietnicy 5 zł, ktora wisiala dokładnie naprzewciwko mnie, reakcja sprzedawczyni bylo "niech pani mnie nie rozsmiesza, przeciez zaraz zamykamy sklep". Przez to długie czekanie w kolejce, nie mialam juz niestety czasu wyjasniac sprawy do konca, a zaluję...
- 0 0
-
2008-01-11 12:40
Ja miałam podobny problem
Czekałam dłuższy czas w kolejce, więc poszłam do informacji upomnieć się o swoje 5 zł. Uprzejma pani poinformowała mnie, że w takim wypadku trzeba zamknąć kasę i przejrzeć taśmę paragonu.
Widać, że każdemu mówią co innego, i że jest to tylko pusty chwyt marketingowy.- 0 0
-
2008-01-10 16:57
:)
A ja dziś rano robiłem w dokładnie tym Kauflandzie zakupy, mam nadzieje że nie ma produktów przeterminowanych bo mi się nie chce tracić czasu w sklepie i na każdym szukać, dat zwłaszcza jak mam pełny koszyk.
- 1 0
-
2008-01-10 16:57
W kauflandzie na Morskiej
Kilkakrotnie dostałam czekoladę,ponieważ przecenione artykuły nie zostały jeszcze zmienione w kasach. Bylam nawet zdziwiona, ponieważ w obsłudze klienta chciałam odebrać tylko różnicę kasową.
- 1 1
-
2008-01-10 16:59
(1)
Widzieliście kiedyś świeży drób w Kauflandzie?
bo to bardzo rzadki widok, Najczęściej to leżące ścierwo od kilku dni, wyschnięte, koloru sino-trupiastego. Dobrze, że od tego ścierwa dzieli mnie szyba, bo smród pewno nie bylejaki- 1 0
-
2016-03-19 14:24
to są bzdury i kłamstwa
odpowiedz
- 0 0
-
2008-01-10 17:04
Zagadka:
-Co napewno jest swieże w Kauflandzie?
-bułki z pieca
Nic innego tam nie kupuję- 1 1
-
2008-01-10 17:16
(2)
pracowalam w tym kauflandzie... jeśli by tak wam codziennie przychodzily małolaty do sklepów najpierw go okradali a potem jeszcze wyszukiwali przeterminowanych rzeczy tż byście im ich nie wypłacili. Po co im te 5 zł skoro i tak nakradna na 20;/ podniecacie się niewiadomo czym.
- 2 2
-
2008-01-11 11:19
Większej głupoty nie potrafiłaś wymyśleć?
- 0 0
-
2008-03-04 09:57
Wszyscy to złodzieje bo nie sa pełnoletni!!! a moze tak zaprosić ze 2 klasy ze szkoły i kupić im komputer! ... co 2 tyg. wpadną to nawet "bród" przeterminowany znajdą. A Pani to powinna sie wstydzić bo zamiast szukać takiego towaru w sklepie od złodziji ich pani wyzywa a to ich praca znaleść coś za 5 mozna sie nieźle obłowić! Dzieciaki szukajcie a jak nie chcą wypłacić to na policję zgłosić!!!!!!
- 0 0
-
2008-01-10 17:21
Nidorzecznosc! (1)
Niezrozumiale jest,jak w ogole takie sytuacje moga miec miejsce!przeterminowane produkty na polkach!do czego to doszlo,aby klienici za taki znaleziony produkt otrzymywali pieniadze.jesli personel Kauflandu nie potrafi sobie z tym poradzic,powinno sie go zamknac lub przeprowadzic 'czystki'i zmienic ekipe pracownikow,poczawszy od siedzacych na najwyzszych stolkach!
- 2 0
-
2009-02-14 21:43
i chyba sama pójdziesz tam pracować , co ty uważasz , że tam ustawia się kolejka do pracy - śmieszne . Mózg sobie wymień a nie ekipe , zamiast obrażać innych . Ciesz się , że w marketach są jeszcze chętni do pracy , bo jeszcze trochę i klient będzie sam siadał na kasie , żeby podliczyć sobie własne zakupy . Za 1200 zł. znosić chamstwo i arogancje klientów ???Dzięki
- 1 1
-
2008-01-10 17:23
Nidorzecznosc!
Niezrozumiale jest,jak w ogole takie sytuacje moga miec miejsce!przeterminowane produkty na polkach!do czego to doszlo,aby klienici za taki znaleziony produkt otrzymywali pieniadze.jesli personel Kauflandu nie potrafi sobie z tym poradzic,powinno sie go zamknac lub przeprowadzic 'czystki'i zmienic ekipe pracownikow,poczawszy od siedzacych na najwyzszych stolkach!
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.