• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gwarancja niesmaku w gdyńskim Kauflandzie

Izabela Małkowska
10 stycznia 2008 (artykuł sprzed 16 lat) 
aktualizacja: godz. 14:37 (10 stycznia 2008)
Najnowszy artykuł na ten temat "Przeterminowane" Kauflandy do kontroli
Wyglada na to, że obiecując 5 zł za przeterminowany towar, Kaufland chciał sobie jedynie zapewnić darmową reklamę. Wyglada na to, że obiecując 5 zł za przeterminowany towar, Kaufland chciał sobie jedynie zapewnić darmową reklamę.

Kaufland zabrnął w ślepy zaułek. Obiecuje wypłacać pieniądze za przeterminowany towar. Jednak zamiast do kasy, spostrzegawczy klienci trafiają na komisariat policji.



Czy zdarzyło ci się kupić przeterminowany towar w super- lub hipermarkecie?

W programie "Gwarancja świeżości" prowadzonym przez hipermarkety Kaufland, firma zapewnia: "U nas znajdziecie tylko świeże produkty! Gdybyście jednak znaleźli jeden lub więcej przeterminowanych produktów, otrzymacie w ramach przeprosin 5 zł" - czytamy na stronie internetowej firmy.

- Kilku chłopaków przyniosło ze sklepu do punktu informacyjnego różne artykuły spożywcze - opisuje sytuację w sklepie przy ul. Unruga w Gdyni pragnący zachować anonimowość mężczyzna. - Znaleźli między innymi przeterminowany majonez i dżem. W sumie było kilka pozycji. Domagali się 5 zł za każdy znaleziony towar. Pracownik Kauflandu nie chciał wypłacić im pieniędzy.

W gdyńskim Kauflandzie nikt nie chciał się wypowiadać w tej sprawie. We wrocławskiej centrali firmy też niewiele mieli do powiedzenia.

- Program "gwarancja świeżości" został wprowadzony dlatego, że mamy restrykcyjne wymagania dotyczące świeżości sprzedawanego towaru - mówi Marcin Knapek, rzecznik firmy Kaufland Polska. -Nie wpłynęły do nas żadne roszczenia od klientów gdyńskich sklepów Kaufland.

Zdaniem przedstawiciela marketu problemu nie ma. Rzeczywistość jest inna. - Potwierdzam, że zostaliśmy powiadomieni przez klientów sklepu Kaufland z ul. Unruga 5, iż personel nie chciał wypłacić pieniędzy za znaleziony przeterminowany towar - mówi Michał Biedrawa, komendant Komisariatu Policji w Gdyni-Oksywiu. - Prowadzimy postępowanie wyjaśniające.

Jak się dowiedzieliśmy, do podobnej sytuacji doszło w hipermarkecie przy ul. Morskiej 82.

Problem zaistniały w Kauflandzie reguluje instytucja przyrzeczenia publicznego. - Kto przez ogłoszenie publiczne przyrzekł nagrodę za wykonanie określonej czynności, zobowiązany jest przyrzeczenia dotrzymać - komentuje Ewa Ziarkowska, miejski rzecznik konsumentów w Gdyni.

Opinie (106) 3 zablokowane

  • NA ZAKOŃCZENIE PARĘ REWELACJI O WAS (1)

    Narzekacie na sklep czy obsługę, a jacy wy jesteście? Kilka niedawnych obserwacji: niemowlę (pół roku) zostawione w wózku przed sklepem, pies przywiązany do wózków i szczekający jak psychopata co sekundę przez cały czas, ludzie pchający się twardo w alejkach i mający w doopie, że ktoś też chce przejść, brudni i śmierdzący potem robotnicy grzebiący w bułkach (oczywiście bez rękawiczki jednorazowej), a potem ustawiający się w tych zasyfionych ubraniach po wędlinę, dziecko drące japę w kolejce do kasy (mama a ja chcę to i tamto) i histeryzujące (matka stoi i udaje, że to nie jej), jogurty chamsko porzucone na półce z chemią gospodarczą, porozrywane i nadżarte czipsy/czekolady, upite puszki piwa po kątach, podarte kartony od sprzętu, baba wycierająca sobie ręce w ręcznik na półce (!)... uwierzcie mi, że jakieś 30-40% klientów ma wiele na sumieniu po takiej wizycie w Kauflandzie - maksymalny brak kultury i dobrego wychowania, normalnie słoma z butów. Jak tego nie widzicie to widocznie jesteście tacy sami. Pamiętajcie - dostajecie od życia to, co w nie wnosicie. I czy wam się zdaje, że personel i kierownictwo nie widzi tego bydła które robicie? Na kamerach i w raportach jest wszystko. Sami wystawiacie sobie wizytówkę jako społeczeństwo. Mając to na uwadze twierdzę, że cała obsługa Kauflandu wykazuje się niezwykłą wyrozumiałością i tolerancją dla swoich drogich klientów. Bo klient nasz pan... choćby i ze słomą w butach. Ale nie przeginajcie pały.

    • 3 2

    • Chyba tam pracujesz. Słomą z butów wychodzi tym co tam pracują, jesteście z łapanki ?

      • 0 0

  • Najgorszy sklep jaki może być. Na ul. Morskiej w Gdyni kasjerki sfochowane, obsługa nie miła i arogancja, z kierownikiem włącznie. Może czas zmienić na sklep innej sieci. Kto jest dla kogo. Gdzie jest dyrekcja tego burdelu.

    • 2 0

  • Kaufland Morska--Polecam:)

    a ja polecam zakupy w Kauflandzie na ulicy Morskiej w Gdyni i pozdrawiam zawsze uśmiechniętą Pania Grażynę z działu warzyw i owoców;)

    • 0 2

  • Parking

    Myślę że na parkingu powinienem czuć się bezpiecznie, natomiast zostałem zaatakowany przez "meneli" po tym jak odmówiłem im papierosa. Mam pytanie po co tam ochrona? I kto odpowiada za takie sytuacje?

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane