- 1 Od środy ruch wahadłowy na ul. Puckiej (18 opinii)
- 2 Ubywa mieszkańców i rozwodów (280 opinii)
- 3 Niespokojna noc na gdańskich drogach (162 opinie)
- 4 Do 5 tys. zł dotacji na rower elektryczny (327 opinii)
- 5 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (871 opinii)
- 6 Reklamy wideo na przystankach w Gdyni (77 opinii)
Gwarancja niesmaku w gdyńskim Kauflandzie
Kaufland zabrnął w ślepy zaułek. Obiecuje wypłacać pieniądze za przeterminowany towar. Jednak zamiast do kasy, spostrzegawczy klienci trafiają na komisariat policji.
- Kilku chłopaków przyniosło ze sklepu do punktu informacyjnego różne artykuły spożywcze - opisuje sytuację w sklepie przy ul. Unruga w Gdyni pragnący zachować anonimowość mężczyzna. - Znaleźli między innymi przeterminowany majonez i dżem. W sumie było kilka pozycji. Domagali się 5 zł za każdy znaleziony towar. Pracownik Kauflandu nie chciał wypłacić im pieniędzy.
W gdyńskim Kauflandzie nikt nie chciał się wypowiadać w tej sprawie. We wrocławskiej centrali firmy też niewiele mieli do powiedzenia.
- Program "gwarancja świeżości" został wprowadzony dlatego, że mamy restrykcyjne wymagania dotyczące świeżości sprzedawanego towaru - mówi Marcin Knapek, rzecznik firmy Kaufland Polska. -Nie wpłynęły do nas żadne roszczenia od klientów gdyńskich sklepów Kaufland.
Zdaniem przedstawiciela marketu problemu nie ma. Rzeczywistość jest inna. - Potwierdzam, że zostaliśmy powiadomieni przez klientów sklepu Kaufland z ul. Unruga 5, iż personel nie chciał wypłacić pieniędzy za znaleziony przeterminowany towar - mówi Michał Biedrawa, komendant Komisariatu Policji w Gdyni-Oksywiu. - Prowadzimy postępowanie wyjaśniające.
Jak się dowiedzieliśmy, do podobnej sytuacji doszło w hipermarkecie przy ul. Morskiej 82.
Problem zaistniały w Kauflandzie reguluje instytucja przyrzeczenia publicznego. - Kto przez ogłoszenie publiczne przyrzekł nagrodę za wykonanie określonej czynności, zobowiązany jest przyrzeczenia dotrzymać - komentuje Ewa Ziarkowska, miejski rzecznik konsumentów w Gdyni.
Opinie (106) 3 zablokowane
-
2011-09-11 09:54
NA ZAKOŃCZENIE PARĘ REWELACJI O WAS (1)
Narzekacie na sklep czy obsługę, a jacy wy jesteście? Kilka niedawnych obserwacji: niemowlę (pół roku) zostawione w wózku przed sklepem, pies przywiązany do wózków i szczekający jak psychopata co sekundę przez cały czas, ludzie pchający się twardo w alejkach i mający w doopie, że ktoś też chce przejść, brudni i śmierdzący potem robotnicy grzebiący w bułkach (oczywiście bez rękawiczki jednorazowej), a potem ustawiający się w tych zasyfionych ubraniach po wędlinę, dziecko drące japę w kolejce do kasy (mama a ja chcę to i tamto) i histeryzujące (matka stoi i udaje, że to nie jej), jogurty chamsko porzucone na półce z chemią gospodarczą, porozrywane i nadżarte czipsy/czekolady, upite puszki piwa po kątach, podarte kartony od sprzętu, baba wycierająca sobie ręce w ręcznik na półce (!)... uwierzcie mi, że jakieś 30-40% klientów ma wiele na sumieniu po takiej wizycie w Kauflandzie - maksymalny brak kultury i dobrego wychowania, normalnie słoma z butów. Jak tego nie widzicie to widocznie jesteście tacy sami. Pamiętajcie - dostajecie od życia to, co w nie wnosicie. I czy wam się zdaje, że personel i kierownictwo nie widzi tego bydła które robicie? Na kamerach i w raportach jest wszystko. Sami wystawiacie sobie wizytówkę jako społeczeństwo. Mając to na uwadze twierdzę, że cała obsługa Kauflandu wykazuje się niezwykłą wyrozumiałością i tolerancją dla swoich drogich klientów. Bo klient nasz pan... choćby i ze słomą w butach. Ale nie przeginajcie pały.
- 3 2
-
2016-03-12 19:39
Chyba tam pracujesz. Słomą z butów wychodzi tym co tam pracują, jesteście z łapanki ?
- 0 0
-
2016-03-12 19:37
Najgorszy sklep jaki może być. Na ul. Morskiej w Gdyni kasjerki sfochowane, obsługa nie miła i arogancja, z kierownikiem włącznie. Może czas zmienić na sklep innej sieci. Kto jest dla kogo. Gdzie jest dyrekcja tego burdelu.
- 2 0
-
2016-07-12 21:03
Kaufland Morska--Polecam:)
a ja polecam zakupy w Kauflandzie na ulicy Morskiej w Gdyni i pozdrawiam zawsze uśmiechniętą Pania Grażynę z działu warzyw i owoców;)
- 0 2
-
2022-10-07 11:05
Parking
Myślę że na parkingu powinienem czuć się bezpiecznie, natomiast zostałem zaatakowany przez "meneli" po tym jak odmówiłem im papierosa. Mam pytanie po co tam ochrona? I kto odpowiada za takie sytuacje?
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.