• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gwarancja niesmaku w gdyńskim Kauflandzie

Izabela Małkowska
10 stycznia 2008 (artykuł sprzed 16 lat) 
aktualizacja: godz. 14:37 (10 stycznia 2008)
Najnowszy artykuł na ten temat "Przeterminowane" Kauflandy do kontroli
Wyglada na to, że obiecując 5 zł za przeterminowany towar, Kaufland chciał sobie jedynie zapewnić darmową reklamę. Wyglada na to, że obiecując 5 zł za przeterminowany towar, Kaufland chciał sobie jedynie zapewnić darmową reklamę.

Kaufland zabrnął w ślepy zaułek. Obiecuje wypłacać pieniądze za przeterminowany towar. Jednak zamiast do kasy, spostrzegawczy klienci trafiają na komisariat policji.



Czy zdarzyło ci się kupić przeterminowany towar w super- lub hipermarkecie?

W programie "Gwarancja świeżości" prowadzonym przez hipermarkety Kaufland, firma zapewnia: "U nas znajdziecie tylko świeże produkty! Gdybyście jednak znaleźli jeden lub więcej przeterminowanych produktów, otrzymacie w ramach przeprosin 5 zł" - czytamy na stronie internetowej firmy.

- Kilku chłopaków przyniosło ze sklepu do punktu informacyjnego różne artykuły spożywcze - opisuje sytuację w sklepie przy ul. Unruga w Gdyni pragnący zachować anonimowość mężczyzna. - Znaleźli między innymi przeterminowany majonez i dżem. W sumie było kilka pozycji. Domagali się 5 zł za każdy znaleziony towar. Pracownik Kauflandu nie chciał wypłacić im pieniędzy.

W gdyńskim Kauflandzie nikt nie chciał się wypowiadać w tej sprawie. We wrocławskiej centrali firmy też niewiele mieli do powiedzenia.

- Program "gwarancja świeżości" został wprowadzony dlatego, że mamy restrykcyjne wymagania dotyczące świeżości sprzedawanego towaru - mówi Marcin Knapek, rzecznik firmy Kaufland Polska. -Nie wpłynęły do nas żadne roszczenia od klientów gdyńskich sklepów Kaufland.

Zdaniem przedstawiciela marketu problemu nie ma. Rzeczywistość jest inna. - Potwierdzam, że zostaliśmy powiadomieni przez klientów sklepu Kaufland z ul. Unruga 5, iż personel nie chciał wypłacić pieniędzy za znaleziony przeterminowany towar - mówi Michał Biedrawa, komendant Komisariatu Policji w Gdyni-Oksywiu. - Prowadzimy postępowanie wyjaśniające.

Jak się dowiedzieliśmy, do podobnej sytuacji doszło w hipermarkecie przy ul. Morskiej 82.

Problem zaistniały w Kauflandzie reguluje instytucja przyrzeczenia publicznego. - Kto przez ogłoszenie publiczne przyrzekł nagrodę za wykonanie określonej czynności, zobowiązany jest przyrzeczenia dotrzymać - komentuje Ewa Ziarkowska, miejski rzecznik konsumentów w Gdyni.

Opinie (106) 3 zablokowane

  • kaufland trzeba wystrzeklić w kosmos!!!!!!!

    • 0 0

  • jeden wielki SYF,SYF ,SYF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ŻAL MI LUDZI KTÓRZY TAM PRACUJĄ

    • 0 0

  • W PILE JEST TO SAMO

    W Pile też miała miejsce nie raz taka sytuacja, była nawet policja, ale to kaufland ją wezwał żeby pozbyć się klientów którzy nie chcieli odejść od informacji.

    ŻAL PL

    • 0 0

  • do klienta pani Zosi

    Piszesz "wybieram sklepik pani Zosi. Ona mnie zna i nie oszuka"
    Mam pytanie: a jak pani Zosia kogoś nie zna, to on również może bezpiecznie u niej kupować? Czy odbija sobie to, co straciła uczciwie handlując?

    • 0 1

  • Przypomnjjcie sobie stare czasy

    Znam Kaufland od wewnątrz i wiem jak to wygląda naprawdę.Klienci przyzwyczaili się do tych piątek i zamiast wziąśc się do uczciwej pracy sami chowają towar po terminie gdzieś za innym i po kilku dniach przychodzą po drugą 5.Tak,drodzy klienci,20 lat temu byliście szczęśliwi że udało Wam się kupic papier do Waszej szanownej d...a teraz jak robicie zakupy i zamiast papieru o zapachu rumiankowym macie 15 innych to i tak stwirdzicie,że przecież nic tu nie ma!Mylę się?Oczywiście klient nasz pan,zapach rumiankowy powinien byc,ale do jasnej cholery tam pracują "tylko ludzie"którzy wcześnie rano zaczynają tam pracę,kiedy większośc z Was sobie śpi w najlepsze.Są braki pracowników i nie są oni w stanie wyrobic się ze wszystkim.W sumie nie wiem po co to do Was piszę,bo wiem,ze i tak będziecie się aferowac.To jest ciężki kawałek chleba.Wezcie się do uczciwej pracy i przypomnijcie sobie jak to było kiedy marzyliście o nawet trochę podeschniętym kawałku sera.Robicie coś z niczego.Lubię robic zakupy w Kauflandzie.Pozdrawiam wszystkich niezwykłych pracowników tychże marketów.

    • 2 0

  • kołobrzeski Kaufland

    żeby dostać za stanie w kolejce i towar przeterminowany to zapomnij o 5 złotych

    • 0 0

  • OD KUCHNI (1)

    pracuję w jednym z Kauflandów w Polsce i wierzcie mi że na przeterminowane produkty po prostu tak naprawdę nie ma rady. Towar ogólnie sprawdza się codziennie partiami,a działy świeże jak np. nabiał w całości.Niestety człowiek jest tylko człowiekiem , popełnia błędy,coś przeoczy,czegoś nie zauważy,.W takich marketach przecież jest ponad dziesięć tys.artykułów spożywczych (pomnożyć to jeszcze przez ilość na półce).Czy ktoś jest w stanie to sprawdzić na 100%?Nigdy w życiu.Pójdzie następna osoba i zawsze coś się znajdzie.To nie jest problem tylko naszej sieci .Zapewniam że tak jest wszędzie i u "pani Zosi na osiedlu też".Ale My tylko mamy taką gwarancję świeżości i przez to w okół Nas jest taki szum.Niech ktoś pójdzie do Real,Auchan i tam posprawdza terminy.Ale po co?Przecież tam nie dają 5 zł.

    • 1 0

    • popieram

      • 0 0

  • Wspaniala obsluga w Kauflandzie

    Jest tam przemila obsluga,przed kauflandem wita Pani Trudzia,ktora sprzata,myje okna dba o czystosc,a Pan dyrektor jak jej rodzony synus jadac po pracy zegna i pozdrawia pyta o zdrowko a ona mu macha raczka zegna go po pracy-wzajemnie zycza sobie milego dnia,
    nie brakuje paieru ani mydelka w toaletach a ludziom mowi dzien dobry do kazdego od serca,a dalej zaprasza i wchodzac juz wita usmiechem przemila pani w inforamacji odbiera bagaz zaprasza i pokazuje swoim zachowaniem ze klient jest najwazniejszy,nie jakis telefon ,nie kolega z pracy czy kolezanka ktora chcialaby pogadac,ta pani wita klienta a na gadanie z kolezankami brak czasu,no i dalej podchodzac do kasjerki slyszysz dzien dobry wita kolejna mila osoba serdecznie pozdrawia , no i sam dyrektor,coz to za czlowiek ten to ma klase,wlasnie chcialabym kazdemu zyczyc takiego dyrektora,zglosilam drobna nieprawidlowosc towar ktory mial dobra date waznosci nie byl dobrej jakosci,zglaszalam to do pracownicy ale ta powiedziala ze ten towar jest ok moze z innego dzialu albo po prostu zle mnie zrozumiala,powiedziala ze towar dobry bo ma dobra date,wiec zrozumialam ze pewnie nie z tego dzialu,poprosilam o dyrektora zglosil sie natychmiast,przywital sie -przedstawiajac nazwisko i imie i podal reke z usmiechem serdecznym ,wtedy to ja mu podziekowalam za tak dobra obsluge ale rpoblem tego towaru przekazalam dyrektor powiedzial ze antychmiast wysle pracownice zeby ten towar usunac,a kiedy powiedzialam ze ja juz ten zly przynioslam i dobrze by bylo przekonac osoby ktore uwazaja ze sama data wystarczy zeby towar byl ok.zeby zwracaly te osoby uwage na jakosc to ogromnie sie ucieszyl i powiedzial jak dobra robote dla kauflandu zrobilam,ze oczywiscie tak zrobi i z calego serca przepraszal,pierwszy raz spotkalam sie z taka obsluga,z takiego dyrektora moze pracownik brac dobry wzor, pan dyrektor od razu poszedl do pracownikow zeby dokladnei sprawdzili zly towar na wszystkich dzialach,

    • 0 0

  • super dyrektor

    szkdoa ze tak krotko i ze w zastepstwie,super dyrektor -zwropcilam sie z problemem a ten gsociu przedstawil sie i podal reke przeprosil i oczywiscie pozytycnie zalatwil sprawe nie spodziewalam sie takiej reakcji po wezwaniu moze 3min na niego czekalam,tak to jest dyrektor czy tacy sa tez w innych kauflandach???

    • 0 0

  • ten dyrektor to z Bydgoszczy jest

    jestem osoba starsza pracuje jako sprzataczka on jest dla mnie jak syn traktuje mnie jak swoja matke z takim wielkim szacunkiem do kazdego,szanuje i wsluchuje sie w opinie kazdego klienta po czym od razu dziala,zaden klient nie moze odejsc bez pozytywnego zalatwienia sprawy,dlatego dostalismy trojke jest to dobra ocena ktora sie mzoemy poszczycic...

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane