- 1 Od środy ruch wahadłowy na ul. Puckiej (18 opinii)
- 2 Ubywa mieszkańców i rozwodów (280 opinii)
- 3 Niespokojna noc na gdańskich drogach (162 opinie)
- 4 Do 5 tys. zł dotacji na rower elektryczny (327 opinii)
- 5 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (871 opinii)
- 6 Reklamy wideo na przystankach w Gdyni (77 opinii)
Gwarancja niesmaku w gdyńskim Kauflandzie
Kaufland zabrnął w ślepy zaułek. Obiecuje wypłacać pieniądze za przeterminowany towar. Jednak zamiast do kasy, spostrzegawczy klienci trafiają na komisariat policji.
- Kilku chłopaków przyniosło ze sklepu do punktu informacyjnego różne artykuły spożywcze - opisuje sytuację w sklepie przy ul. Unruga w Gdyni pragnący zachować anonimowość mężczyzna. - Znaleźli między innymi przeterminowany majonez i dżem. W sumie było kilka pozycji. Domagali się 5 zł za każdy znaleziony towar. Pracownik Kauflandu nie chciał wypłacić im pieniędzy.
W gdyńskim Kauflandzie nikt nie chciał się wypowiadać w tej sprawie. We wrocławskiej centrali firmy też niewiele mieli do powiedzenia.
- Program "gwarancja świeżości" został wprowadzony dlatego, że mamy restrykcyjne wymagania dotyczące świeżości sprzedawanego towaru - mówi Marcin Knapek, rzecznik firmy Kaufland Polska. -Nie wpłynęły do nas żadne roszczenia od klientów gdyńskich sklepów Kaufland.
Zdaniem przedstawiciela marketu problemu nie ma. Rzeczywistość jest inna. - Potwierdzam, że zostaliśmy powiadomieni przez klientów sklepu Kaufland z ul. Unruga 5, iż personel nie chciał wypłacić pieniędzy za znaleziony przeterminowany towar - mówi Michał Biedrawa, komendant Komisariatu Policji w Gdyni-Oksywiu. - Prowadzimy postępowanie wyjaśniające.
Jak się dowiedzieliśmy, do podobnej sytuacji doszło w hipermarkecie przy ul. Morskiej 82.
Problem zaistniały w Kauflandzie reguluje instytucja przyrzeczenia publicznego. - Kto przez ogłoszenie publiczne przyrzekł nagrodę za wykonanie określonej czynności, zobowiązany jest przyrzeczenia dotrzymać - komentuje Ewa Ziarkowska, miejski rzecznik konsumentów w Gdyni.
Opinie (106) 3 zablokowane
-
2008-01-11 09:00
Zenada i wstyd,ze ludzie jeszcze tam kupuja! Brak slow...ech.....
- 0 1
-
2008-01-11 09:11
Piekarnia w pasażu! (3)
Ja chodzę do Kauflandu ale tylko do pasażu do piekarni cukierni Konkol,tam wiem że dostane zawsze wszystko świeżutkie,codziennie mają świeże pieczywko i ciastka.Ludzie kupujcie tam a nie na markecie gdzie maja stare odgrzewane pieczywo a ciastek wogóle nie mają,moze to i dobrze bo byłyby nadgryzane przez myszy.no i w cukierni są bardzo sympatyczne dziewczyny a nie to co na Kauflandzie bezczelne,niemiłe co niektóre.Kupujcie u konkola
- 0 4
-
2008-01-11 11:14
Popieram kupno u KONKOLA (1)
Ja również robię czasami zakupy w Kauflandzie na Obłużu,ale pieczywo i ciasta kupuję tylko u KONKOLA ,ponieważ mam pewność,że tam zostane zawsze mile obsłużony i dostanę zawsze świeżutki i smaczny towar....chodżcie do KONKOLA po pieczywko polecam...
- 0 0
-
2010-05-27 23:51
???
Co? Ciastka może i mają świeże, ale jeśli nie zostanie im nic z poprzedniego dnia. Raz sprzedali mi stare ciasto i na pewno już tam nie wrócę. Wolę iść do Sowy i mieć pewność, że dostanę świeże ciastka. A panie z obsługi może i są miłe, no ale w końcu za to im płacą :P
- 0 0
-
2009-03-20 12:55
co?
świeże pieczywo? ty chyba nie masz pojecia jak konkol potrafi "oszwiezyc" zwykly chleb! jak sie zachwycasz jego pieczywem to malo w zyciu jadles naprawde dobrych wyrobow.
- 0 0
-
2008-01-11 09:12
Zenada i wstyd,ze ludzie jeszcze tam kupuja! Brak slow...ech.....
- 0 1
-
2008-01-11 13:07
(1)
Pierwsze slysze o tym sklepie :P Czy to cos jak "Zatoka"? ;P
PS. Nie robilabym z tego wielkiego halo.- 0 0
-
2016-10-28 19:28
Tak zwana akcja lojalnościowa
Brak informacji przy kasach - panie nie miały obowiązku informować klientów , jak w przekazach pocztą internetową o akcji lojalnościowej...
każdy z klientów od sierpnia do października roku 2016 mógł
- gdyby o tym wiedział-
za 5 szt paragonów powyżej 50 zł / czyli 250 zł łącznie/
otrzymać talon zakupowy na 20 zł.
to taka dyskretna akcja lojalnościowa.
i tyle oceny firmy- 0 0
-
2008-01-11 15:16
Pier****ć Kaufland, nie będzie Niemiec pluł nam w twarz!
- 0 0
-
2008-01-11 16:53
Kaufland to jedno wielkie ścierwo!!!!!! pracowałam tam i wiem co mówie. Ludzie jak nie macie pracy to nie idżcie tam, bo wykonczycie sie nerwowo, i to jeszcze za marne pieniądze. A tak swoją drogą to kliencit to też jedna wielka banda chamów i prostaków . Pracowników sklepów traktują jak ludzi niższej kategorii, a sami kim są?! Po za tym co za dureń wymyślił te cholerne 5zł? jeżeli firma jest tak bogata żeby szastać 5-tkami na prawo i lewo to dlaczego do kur.. nędzy nie da podwyżki pracownikom?! tylko "góra" ma jeszcze pretensje do pracowników informacji o to jak zbyt dużo 5 wypłacoą. PARANOJA!!!!!!
- 1 0
-
2008-01-11 17:45
KAŁLAND
- 0 0
-
2008-01-11 19:43
Sprawa dla prokuratury!
Te 5 złotych to łapówka za to, żeby nie informować inspekcji o przeterminowanych produktach. Liczą na to, że wielu ludzi połakomi się na te 5 zł i nie będzie tego zgłaszać. Tylko że łapówki zazwyczaj bywają większe. Czy Kaufland ma nas za durni?
- 0 0
-
2008-01-12 10:46
SZWABY TO ZSWABY interes tylko interes
nawet brudny to ich cecha narodowa
- 0 0
-
2008-01-12 15:44
Przed świętami kupowałem tam slodyczy i okazalo się, że batony marcepanowe były miesiac po terminie. Kiedy zwrociłem na to uwagę w punkcie informacji, dowiedzialem się, że "najwidoczniej ktoś zapomnial zdjąć towar z półki". Pieniądze za produkt zostaly zwrócone, nic poza tym.
Dobra rada dla wszystkich, zawsze sprawdzajcie datę przydatności produktu, do tego czy nie jest starta itp.
Niestety sklep Kaufland nie ma u mnie dobrej opinii - niedbalstwo.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.