• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gwarancja niesmaku w gdyńskim Kauflandzie

Izabela Małkowska
10 stycznia 2008 (artykuł sprzed 16 lat) 
aktualizacja: godz. 14:37 (10 stycznia 2008)
Najnowszy artykuł na ten temat "Przeterminowane" Kauflandy do kontroli
Wyglada na to, że obiecując 5 zł za przeterminowany towar, Kaufland chciał sobie jedynie zapewnić darmową reklamę. Wyglada na to, że obiecując 5 zł za przeterminowany towar, Kaufland chciał sobie jedynie zapewnić darmową reklamę.

Kaufland zabrnął w ślepy zaułek. Obiecuje wypłacać pieniądze za przeterminowany towar. Jednak zamiast do kasy, spostrzegawczy klienci trafiają na komisariat policji.



Czy zdarzyło ci się kupić przeterminowany towar w super- lub hipermarkecie?

W programie "Gwarancja świeżości" prowadzonym przez hipermarkety Kaufland, firma zapewnia: "U nas znajdziecie tylko świeże produkty! Gdybyście jednak znaleźli jeden lub więcej przeterminowanych produktów, otrzymacie w ramach przeprosin 5 zł" - czytamy na stronie internetowej firmy.

- Kilku chłopaków przyniosło ze sklepu do punktu informacyjnego różne artykuły spożywcze - opisuje sytuację w sklepie przy ul. Unruga w Gdyni pragnący zachować anonimowość mężczyzna. - Znaleźli między innymi przeterminowany majonez i dżem. W sumie było kilka pozycji. Domagali się 5 zł za każdy znaleziony towar. Pracownik Kauflandu nie chciał wypłacić im pieniędzy.

W gdyńskim Kauflandzie nikt nie chciał się wypowiadać w tej sprawie. We wrocławskiej centrali firmy też niewiele mieli do powiedzenia.

- Program "gwarancja świeżości" został wprowadzony dlatego, że mamy restrykcyjne wymagania dotyczące świeżości sprzedawanego towaru - mówi Marcin Knapek, rzecznik firmy Kaufland Polska. -Nie wpłynęły do nas żadne roszczenia od klientów gdyńskich sklepów Kaufland.

Zdaniem przedstawiciela marketu problemu nie ma. Rzeczywistość jest inna. - Potwierdzam, że zostaliśmy powiadomieni przez klientów sklepu Kaufland z ul. Unruga 5, iż personel nie chciał wypłacić pieniędzy za znaleziony przeterminowany towar - mówi Michał Biedrawa, komendant Komisariatu Policji w Gdyni-Oksywiu. - Prowadzimy postępowanie wyjaśniające.

Jak się dowiedzieliśmy, do podobnej sytuacji doszło w hipermarkecie przy ul. Morskiej 82.

Problem zaistniały w Kauflandzie reguluje instytucja przyrzeczenia publicznego. - Kto przez ogłoszenie publiczne przyrzekł nagrodę za wykonanie określonej czynności, zobowiązany jest przyrzeczenia dotrzymać - komentuje Ewa Ziarkowska, miejski rzecznik konsumentów w Gdyni.

Opinie (106) 3 zablokowane

  • Nidorzecznosc!

    Niezrozumiale jest,jak w ogole takie sytuacje moga miec miejsce!przeterminowane produkty na polkach!do czego to doszlo,aby klienici za taki znaleziony produkt otrzymywali pieniadze.jesli personel Kauflandu nie potrafi sobie z tym poradzic,powinno sie go zamknac lub przeprowadzic 'czystki'i zmienic ekipe pracownikow,poczawszy od siedzacych na najwyzszych stolkach!

    • 0 0

  • Nidorzecznosc!

    Niezrozumiale jest,jak w ogole takie sytuacje moga miec miejsce!przeterminowane produkty na polkach!do czego to doszlo,aby klienici za taki znaleziony produkt otrzymywali pieniadze.jesli personel Kauflandu nie potrafi sobie z tym poradzic,powinno sie go zamknac lub przeprowadzic 'czystki'i zmienic ekipe pracownikow,poczawszy od siedzacych na najwyzszych stolkach!

    • 0 0

  • Nidorzecznosc! (1)

    Niezrozumiale jest,jak w ogole takie sytuacje moga miec miejsce!przeterminowane produkty na polkach!do czego to doszlo,aby klienici za taki znaleziony produkt otrzymywali pieniadze.jesli personel Kauflandu nie potrafi sobie z tym poradzic,powinno sie go zamknac lub przeprowadzic 'czystki'i zmienic ekipe pracownikow,poczawszy od siedzacych na najwyzszych stolkach!

    • 0 0

    • odpoeiedz

      bebbbbbil

      • 0 0

  • Kaufland to oszuści! (1)

    Miałem podobną sytuację jakiś czas temu w Kauflandzie w Kwidzynie! Co prawda sytuacja nie dotyczyła przeterminowanych produktów, ale obietnic firmy wypisanych na plakatach w sklepie: Jedno z ogłoszeń brzmi: "Jeśli stoisz w kolejce powyżej 5 minut, a nie wszystkie kasy są otwarte, damy Ci 5zł". Pewnego dnia stałem w kolejce do kasy minut 13, po czym poszedłem do Punktu Obsługi Klienta po obiecane 5zł. Babsztyl siedzący za ladą, nawet na mnie nie spojrzał, tylko odpowiedział bezczelnie, że nie ma kolejek powyżej 5 minut! Normalnie skandal!!! Nie kupujmy w Kauflandzie- u tego złodzieja!

    • 0 0

    • a po co tam polazłeś , chciałeś połaszczyć się na 5 zeta durniu . nie kupuj tam , jednego debila mniej będzie :)))

      • 0 0

  • niemieckie zlewki

    • 0 0

  • bleee

    To samo w Tczewie...
    dają zamast "5zł" czekoladę ....

    • 0 0

  • BOJKOT NIEMIECKIEGO SKLEPU !!! (1)

    BOJKOT NIEMIECKIEGO SKLEPU !!!

    • 0 0

    • ty wez sie walnij ale tak dobrze w głowe,jak ci sie coś nie podoba to nie przychodż do kauflandu bo nikt cie do tego nie zmusza...

      • 0 0

  • Oszuści!!! (1)

    Mnie spotkała sytuacja taka że poszłam na zakupy do kauflandu przy ulicy morskiej,stałam w kolejce 10 minut i poszłam do informacji po 5 zl w ramach przeprosin a dziewczyna z informacji spytała mnie na jaką kwote miałam zakupy,ja mówię że na 28zł a ona na to że powyżej 30 zł dają 5 zł i odwruciła się i wyszła sobie gdzieś,bezczelna!Nie otrzymałam przeprosin!

    • 0 1

    • najpierw naucz się ortografii , a potem pisz "odwruciła" , a może na zegarku też się nie znasz , a oczekujesz przeprosin analfabetko.

      • 1 0

  • Są dwa wyjaśnienia: albo szefostwo Kauflandu jest tak głupie, że nie rozumie, że się w ten sposób ośmiesza, albo w swym wyrachowaniu doszli do wniosku, że ich klienci to stado prymitywnych matołów, które się na wszystko łapią.
    Proponuję, aby w następnej edycji tego pięknego konkursu dyrekcja sklepu ufundowała specjalne bonusy dla zwycięskich inspektorów sanepidu.

    • 0 0

  • no nie ''''''''' (1)

    Robie tam zakupy co drugi dzień obsługa mila 'są oczywiście wyjątki' owszem nie dają 5pln jak obiecują ale drobny upominek w postaci czekolady jest miłym gestem i zawsze jak sie cena nie zgadza to zwracają kasę czekolada . W tesco stoisz 30 min i co i nic nawet personel gburowaty nie mówiąc o ochronie przy wyjściu patrzą na każdego jak na potencjalnego złodzieja ....

    • 0 0

    • :)))

      wreszcie jakaś pozytywna wypowiedź - dzięki

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane