- 1 Zalane ulice po burzy nad Trójmiastem (153 opinie)
- 2 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (214 opinii)
- 3 W biały dzień kradł rośliny z trawnika (90 opinii)
- 4 Gdynia najszczęśliwsza, ale kto robił raport? (196 opinii)
- 5 121 tys. zł kary dla "Solidarności" za baner (413 opinii)
- 6 Wieczorem zwykłe skrzyżowanie, rano rondo (49 opinii)
Polska Izba Turystyki złożyła do UOKiK wniosek o naruszanie przez operatora sieci Heyah dobrych obyczajów i podjęcie działań w tej sprawie. Zdaniem PIT przekaz tej reklamy jest sprzeczny właśnie z dobrymi obyczajami, a prawo uznaje to za czyn nieuczciwej konkurencji. UOKiK uznało to za zarzut nieuzasadniony i odsyła w tej sprawie do sądu.
- Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów występuje z roszczeniami, jeżeli czyn nieuczciwej konkurencji zagraża lub narusza interesy konsumentów - informuje biuro prasowe UOKiK. - Po analizie informacji przedstawionej przez PIT należy wskazać, że w ocenie Urzędu przekaz reklamowy firmy Heyah nie zawiera przesłanek naruszenia interesu konsumentów, gdyż nie zagraża ich interesom ekonomicznym.W sytuacji gdy działanie przedsiębiorcy zagraża interesom innego przedsiębiorcy może on wystąpić z pozwem do sądu. Prezes UOKiK z kolei nie może - zgodnie z prawem - występować w sporach cywilnoprawnych pomiędzy przedsiębiorcami.
Opinie (57)
-
2004-07-29 06:42
Wyłączam radio gdy słyszę tą ręklamę - jest wręcz nieprzyjemna
Chodzi nie tylko o "nie jedźccie nad morze " - ta reklama nasuwa nieprzyjemne skojarzenia i już -NIE PODOBA MI SIE BARDZO
- 0 0
-
2004-07-29 06:52
a ja nie wiem o co chodzi.!
A może to dlatego, że nie jestem idiotą i słucham tylko tego czego chcę!?
- 0 0
-
2004-07-29 06:54
Basiu
A jak Tobie ktoś powie (oczywiście sytuacja hipotetyczna) "pocałuj mnie w d...ę" to lecisz i całujesz???
- 0 0
-
2004-07-29 06:57
pani sołtys bodajże z rowów zwyczajnie reklamy zdjeła i zwaliła na stosie na swoim podwórku
i miała racje skoro nikt z władzami terenowymi nic nie uzgadniał
reklama jest durna brak jej jakiegoś ciągu logicznego a hasła na czarnym tle "nie jedźcie nad morze" nie wyjaśniające czemu są zwyczajnie nadużyciem
nie każdy ma genialny dar kumania każdej głupiej reklamy- 0 0
-
2004-07-29 07:09
gallux
bo reklamy nie są dla tych co kumają. A wręcz odwrotnie!!
Widziałeś mądrą reklamę z z logicznym przesłaniem ??- 0 0
-
2004-07-29 07:12
tak widziałem
Wańkowicza (zresztą to kanon) CUKIER KRZEPI:)- 0 0
-
2004-07-29 07:23
gallux
zwłaszcza po fermentacji!
- 0 0
-
2004-07-29 07:39
sam widzisz jak mało słów a ile w tym treści:))
i żadnej zmyły w typie "nie jedzicie kremówek"- 0 0
-
2004-07-29 07:48
Heyah może nie oburza, ale przesadza i traci przez to sympatię ludzi
- 0 0
-
2004-07-29 08:30
Ludzie !!!!
Widzę że mało macie problemów i roztrząsacie się nad treścią reklam
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.