• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Heyah oburza?

JAGA
29 lipca 2004 (artykuł sprzed 20 lat) 
Sprawą kontrowersyjnej kampanii reklamowej operatora sieci Heyah nie zajmie się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Poszkodowanych odsyła zgodnie z prawem do sądu. "Nie jedźcie nad morze", "Nie jedźcie na Mazury", "Nie jedźcie w góry" - te hasła z kampani reklamowej Heyah są doskonale znane. Właścicieli nadmorskich pensjonatów i inne osoby utrzymujące się z turystyki oburzyły do tego stopnia, że w nadmorskich kurortach w niewyszukany sposób podziękowano za letnie imprezy organizowane przez tego operatora. Tej kontrowersyjnej kampani reklamowej zarzuca się, że odstrasza turystów, a więc naraża na wymierne straty finansowe.

Polska Izba Turystyki złożyła do UOKiK wniosek o naruszanie przez operatora sieci Heyah dobrych obyczajów i podjęcie działań w tej sprawie. Zdaniem PIT przekaz tej reklamy jest sprzeczny właśnie z dobrymi obyczajami, a prawo uznaje to za czyn nieuczciwej konkurencji. UOKiK uznało to za zarzut nieuzasadniony i odsyła w tej sprawie do sądu.

- Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów występuje z roszczeniami, jeżeli czyn nieuczciwej konkurencji zagraża lub narusza interesy konsumentów - informuje biuro prasowe UOKiK. - Po analizie informacji przedstawionej przez PIT należy wskazać, że w ocenie Urzędu przekaz reklamowy firmy Heyah nie zawiera przesłanek naruszenia interesu konsumentów, gdyż nie zagraża ich interesom ekonomicznym.W sytuacji gdy działanie przedsiębiorcy zagraża interesom innego przedsiębiorcy może on wystąpić z pozwem do sądu. Prezes UOKiK z kolei nie może - zgodnie z prawem - występować w sporach cywilnoprawnych pomiędzy przedsiębiorcami.

Głos WybrzeżaJAGA

Opinie (57)

  • Nie wydaje się Wam, że nie chodzi o te głupie teksty na plakatach a o rozgłos? Wszystkie media o tym trąbią i to za darmo :) Ile rekalma w TV lub radio kosztuje? A tu free :) Cała Polska zna jush firmę i o to pewnie chodziło. Zauważcie, że co pewien czas pokazują się reklamy właśnie w pewien sposób szokujące a po co? ... :)

    • 0 0

  • szat ap bejbi
    tu sie dziecko roztrząsa spory problem ROBIENIA CI WODY Z MÓZGU
    nie dość, że sama komóra robi ci małe trzepanie, to jeszcze operator robi z ciebie BALONA

    • 0 0

  • ...

    heyah jest glupie tak samo jak ich reklamy...

    • 0 0

  • reklamy jakie sa kazdy widzi

    ale heyah to przegięcie

    • 0 0

  • gallux

    ale nie zakładaj byle czego !!!

    • 0 0

  • Heyah jeszcze sprajuje gdzie popadnie murki !

    Przykład ? proszę bardzo - przy skarbówce na Kołobrzeskiej na murku obok Alfa Centrum jest nielegalny spray z czerwoną szpecacą łapką...
    Wiadukt po tą sama ulicą itd... Przykładów można mnożyc jakby co... Widac że ten operator się prawem polskim niezbyt przejmuje i ma w d.... wszystkich. Ciekawe co na to urząd miasta i podległe mu służby ? Czyżby wszyscy na wakacjach ?

    • 0 0

  • jeden wielki lol.
    dla niewtajemniczonych tlumacze : "one big lol"

    • 0 0

  • to jest skandaal! ja przez heyah siedzę w domu

    • 0 0

  • a ja nie widziałam ani nie słyszałam tej reklamy :(

    • 0 0

  • Asiek - to masz szczęście; -) jest beeeezzznadziejna...

    To reklama dla bezmózgich kretynów jedynie wymyslona przez podobnym im bezmózgich.... :-))))))))

    PS. IDEA JEST O NIEBO LEPSZA !

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane