- 1 Zalane ulice po burzy nad Trójmiastem (153 opinie)
- 2 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (214 opinii)
- 3 W biały dzień kradł rośliny z trawnika (90 opinii)
- 4 Gdynia najszczęśliwsza, ale kto robił raport? (196 opinii)
- 5 121 tys. zł kary dla "Solidarności" za baner (413 opinii)
- 6 Wieczorem zwykłe skrzyżowanie, rano rondo (50 opinii)
Polska Izba Turystyki złożyła do UOKiK wniosek o naruszanie przez operatora sieci Heyah dobrych obyczajów i podjęcie działań w tej sprawie. Zdaniem PIT przekaz tej reklamy jest sprzeczny właśnie z dobrymi obyczajami, a prawo uznaje to za czyn nieuczciwej konkurencji. UOKiK uznało to za zarzut nieuzasadniony i odsyła w tej sprawie do sądu.
- Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów występuje z roszczeniami, jeżeli czyn nieuczciwej konkurencji zagraża lub narusza interesy konsumentów - informuje biuro prasowe UOKiK. - Po analizie informacji przedstawionej przez PIT należy wskazać, że w ocenie Urzędu przekaz reklamowy firmy Heyah nie zawiera przesłanek naruszenia interesu konsumentów, gdyż nie zagraża ich interesom ekonomicznym.W sytuacji gdy działanie przedsiębiorcy zagraża interesom innego przedsiębiorcy może on wystąpić z pozwem do sądu. Prezes UOKiK z kolei nie może - zgodnie z prawem - występować w sporach cywilnoprawnych pomiędzy przedsiębiorcami.
Opinie (57)
-
2004-07-29 11:16
reklama dzwignia handlu
Bezmozgim to trzeba byc, zeby wybierac operatora po tym jaka ma reklame, a nie jakie ma ceny uslug.
- 0 0
-
2004-07-29 11:27
Billboardy to jeszcze nie. Radio i TV też można wyłączyć
... ale HEYAH musiało oczywiście podpisać jednocześnie umowy z dużymi portalami i te jego wq.... reklamy pojawiają się na każdej stronie, a taka WP w ogóle się nie szczypie i zezwala zamieszczanie wstawek zasłaniających pół strony i niemożliwych do wyłączenia... i to jest dramat dopiero. Tym większy, że nawet kliknięcie na banner, ani nawet zakup u operatora nie spowoduje, że te irytujące reklamy znikną...
Ciekawe, czy jakiś kretyn z marketingu HEYAH zdaje sobie sprawę z tego, w jaką stronę działają takie metody... chyba, że ta reklama ma na celu wyrycie w pamięci negatywnego skojarzenia z marką...
A moze to ja jestem nienormalny? No to pytanko do użytkowników HEYAH: czy taka utrudniająca życie reklama na jakimś portalu to coś co zachęca i buduje pozytywny wizerunek operatora?- 0 0
-
2004-07-29 11:30
Nareszcie ktos normalny daje konkretne argumenty w dennej dyskusji jaka jest "hejach"..wiem skoro denna to po co sie odzywam?A no bo mi zelzeli za skore skurczybyki od reklamy..
A tak w ogole to po co komu kolejny Operator-zlodziej- 0 0
-
2004-07-29 11:34
mam nadzieję żę pogoda dopisze!!!a jak nie to co będzie z nami...
na plaży???do środka mają wstęp ci którzy zapłacą więcej i sami vip!!a my biedaki??:((
- 0 0
-
2004-07-29 13:00
Ale macie problemy:)
Mam Heyah i jest mi z tym dobrze. Pasuja mi ich ceny. Ich target reklamowy jest inny (popkulturalna mlodziez), ale mi wystarczylo spojrzec na ich taryfe i tyle.
Reklamy ignoruje, malo mnie interesuje co kto wypisuje na billboardach, a w Sieci polecam pop-up killera lub ignorowanie portali ze zbyt nachalna reklama.
pozdr.- 0 0
-
2004-07-29 13:17
Reklama Heyah...
... jest właśnie skierowana do takich ludzi jak Wy i jest "odważna", dlatego by dać Wam temat do duskusji..., im większa dyskusja - tym więcej myślenia-błądzenia... Tym większa reklama. Nawet dziecko to wie, no i Gallux oczywiście się na tym zna :)
- 0 0
-
2004-07-29 14:12
"Mam Heyah i jest mi z tym dobrze. Pasuja mi ich ceny"
jasssssne:)
kolejny poszkodowany:)
jak złapią pareset tysiecy jeleni będą tak samo konkurencyjni jak pozostali "operatorzy"
nie łudź sie dziecko, że ci cos DARMO dadzą:)
zacytuje zyte gilowską
"najdroższe są darmowe obiady"
no, niestety kobitka ma racje- 0 0
-
2004-07-29 14:19
Tomala
nie muszę się znac na reklamie bo jej nie tworzę
jestem odbiorcą aczkolwiek w wiekszości WBREW SOBIE
nie da sie czytać, oglądać i słuchać bez REKLAMOWEGO PRZYMUSU
więc jeżeli już jestem narażony na tego typu hasełka
"piwo po zbóju" odnoszące sie wprost do "po c*uju" to sie pytam tomali czy mu pasuje takie CHAMSTWO I PROSTACTWO W REKLAMIE???
jest taki progs w TV gdzie gościu pokazuje najlepsze i najdowcipniejsze reklamy, tam odsyłam obrońców cnoty heyah
mamy taki smak w reklamie jak niemcy w dowcipie
TOPORNY I PRYMITYWNY- 0 0
-
2004-07-29 15:03
Widze ze niektorym ta reklama niezle palnela w glowke....ludzie przeciez to jest tylko reklama,a Heyah tylko o to chodzilo zeby pomacic w glowach,ja tam sie z tego smieje bo widze jak ludzie niektorzy reaguja na ta siec.
Wedlug mnie Heyah ma jedna z najlepszych kampanii reklamowych,bo potrafi zwrocic uwage doslownie wszystkich,a takie gadanie glupot:
-JA PRZEZ HEYAH SIEDZE W DOMU :( itp.
az sie zal robi ze niektorzy biora ta reklame za bardzo na serio, pewnie nie widzieli drugiej jej czesci
Dodam tez moja reklame:
NIE KUPUJCIE ZAPAŁEK W KIOSKACH
NIE WYJEZDZAJCIE......NIGDZIE!!!!
ciekawe czy od tego tez sie zrobi glosno :)
HEYAH TAK TRZYMAC!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam- 0 0
-
2004-07-29 17:26
to przegiecie
porównanie do zakażenia hiv to przegiecie, tyle milionów ludzi cierpi a oni to bagatelizują. Heyah robi taką reklame jakiej są warci, wiec do d... z taką siecią, która istnieje by istniec.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.