- 1 Wypadek w Gdyni. Potrącono trzy osoby (77 opinii)
- 2 Paragon grozy za kurs taksówką (207 opinii)
- 3 Zuchwały napad na sklep z elektroniką (107 opinii)
- 4 Nie kąp się w morzu podczas burzy (35 opinii)
- 5 List gończy za byłym senatorem PiS (225 opinii)
- 6 Zmiany w ruchu przez Open'era (61 opinii)
"Nabrałam się na świąteczną promocję"
Chciałam wziąć udział w promocji organizowanej przez jeden z hipermarketów, ale mam wrażenie, że nie potraktowano mnie poważnie. Pewnie już tam nie wrócę - pisze nasza czytelniczka, pani Agnieszka.
W sobotę w nocy kupiłam w sklepie Tesco w Gdańsku zabawki, za które powinnam odebrać bony rabatowe na zakupy. Zgodnie z regulaminem (plik .pdf) bony są do odebrania w Punkcie Obsługi Klienta do 1 grudnia.
Trzecie podejście miało miejsce we wtorek, 29 listopada. Tym razem dotarłam do sklepu wcześniej, przed godz. 20, ale ponownie zostałam niemile zaskoczona. Na ladzie widniała informacja, że bony się skończyły i że będą dostępne następnego dnia. Dodatkowo przypomnienie, że termin odebrania bonów upływa 1 grudnia. Nie udało mi się z nikim na ten temat porozmawiać. Pracownik, którego poprosiłam o pomoc, ograniczył się do przyniesienia mi książki skarg i zażaleń.
Uważam, że ludzie nie powinni być tak traktowani. Wiem, że dzisiejszy dzień nie był pierwszym, w którym zabrakło bonów. Słyszałam to od innych rozczarowanych klientów odchodzących od lady z niczym.
Pewnie nigdy więcej nie dam się nabrać na tego typu promocje, bo już dzisiaj wiem, że zakup tych zabawek będzie mnie kosztował więcej, niż gdybym je kupiła w jakimkolwiek innym sklepie. Trzykrotna wizyta w hipermarkecie Tesco kosztowała mnie więcej czasu i nerwów, niż to było warte.
Noc zabawkowa w naszym gdańskim hipermarkecie, jak co roku cieszyła się ogromnym powodzeniem, dlatego wydawanie bonów rozłożyliśmy na kilka dni. Z powodu wewnętrznych procedur i zabezpieczeń, w POK jednorazowo może znajdować się określona ilość bonów. Dlatego mogło się zdarzyć, że w trakcie wizyty naszej klientki w sklepie akurat były one transportowane ze skarbca.
Zależy nam a tym, aby klientka miała możliwość skorzystania w pełni z obietnicy zwrotu do 50 proc. ceny zabawek. Dlatego zachęcamy do kontaktu ze sklepem.
Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Opinie (250) 9 zablokowanych
-
2011-12-01 01:01
LOL
jw.
- 0 0
-
2011-12-01 01:09
mydlenie oczu (1)
To nie pierwsza promocja podobnego typu,na której klijenci zostali "wystawieni" jak ta promocja z pepsi lub mlekiem itp....
- 2 1
-
2011-12-01 19:19
bo trzeba czytać jak sie wchodzi na sklep!! a nie wszyscy widzą to co chcą widziec a nie to co powinni!!
- 0 0
-
2011-12-01 04:26
tesco na swięta ceny ma kosmiczne (1)
kosmiczne ceny niieuprzejmosc banda tam pracuje
- 1 1
-
2011-12-01 19:20
patrz na siebie!!!
- 0 1
-
2011-12-01 05:50
dali sie ludzie złowic
ale chyba to jest nauczka na przyszłośc ! spęd baranów do sklepu i to wszystko
- 1 0
-
2011-12-01 12:56
bez problemu
pojechalaismy po zabawki po 22 w sobote kupilismy i o 22.40 juz wychodzilismy do punktu obslugi byla straszna kolejka,w niedziele nam sie nie chcialo wiec na spokojnie w godzinach wieczornych kolo 19 bez zadnego problemu kolejki normlanie otrzymalismy bony...
- 1 1
-
2011-12-01 15:26
tesco schodzi na psy
chociaz mam najblizej do tesco, przestane robic tam zakupy, poniewaz kilka ostatnich zakupow, zakonczylo sie "nerwówką", mam wrazenie, ze swiadomie wprowadzaja klientow w bład, a to jest slabe..
- 1 2
-
2011-12-01 19:02
hahahah....:D
pok jest otwarty od 6 do 22.. ale te bony trzeba zamówić i to też chwilę trwa..więc jeśli byłaś/łeś pracownikiem POKU to powinnaś/nieneś to wiedzieć I NIEPISZ TAKICH GŁUPOT!- 1 0
-
2011-12-07 22:35
promocja
ha ha ha klientko upadłaś na głowę? przecież w każdym sklepie promocja to SZWINDEL rób tak dalej to pójdziesz z torbami. Pozdrawiam sławek serwisant!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 0 0
-
2011-12-12 00:36
:-(
uuuuuuuuuu nie ładnie
- 0 0
-
2011-12-13 13:36
Pisać o nieuczciwości trzeba
Ten sklep z roku na rok jest coraz mniej przyjazny klientowi. Regularnie zdarza się, że nie ma artykułów, które miały być w promocji. I to nie dlatego, że ich zabrakło. Podniesienie cen towaru w ciągu kilku dni i to o 200 zł (ekspres ciśnieniowy) to także norma. O tym sklepie miałem dobrą opinię i lubiłem tam kupować. Widzę jednak, że nie tylko przestaje się tam dbać o klienta, szanować go ale zaczyna się z niego robić "głupka".
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.