- 1 Wypadek w Gdyni. Potrącono trzy osoby (76 opinii)
- 2 Paragon grozy za kurs taksówką (206 opinii)
- 3 Zuchwały napad na sklep z elektroniką (107 opinii)
- 4 Nie kąp się w morzu podczas burzy (34 opinie)
- 5 List gończy za byłym senatorem PiS (225 opinii)
- 6 Zmiany w ruchu przez Open'era (61 opinii)
"Nabrałam się na świąteczną promocję"
Chciałam wziąć udział w promocji organizowanej przez jeden z hipermarketów, ale mam wrażenie, że nie potraktowano mnie poważnie. Pewnie już tam nie wrócę - pisze nasza czytelniczka, pani Agnieszka.
W sobotę w nocy kupiłam w sklepie Tesco w Gdańsku zabawki, za które powinnam odebrać bony rabatowe na zakupy. Zgodnie z regulaminem (plik .pdf) bony są do odebrania w Punkcie Obsługi Klienta do 1 grudnia.
Trzecie podejście miało miejsce we wtorek, 29 listopada. Tym razem dotarłam do sklepu wcześniej, przed godz. 20, ale ponownie zostałam niemile zaskoczona. Na ladzie widniała informacja, że bony się skończyły i że będą dostępne następnego dnia. Dodatkowo przypomnienie, że termin odebrania bonów upływa 1 grudnia. Nie udało mi się z nikim na ten temat porozmawiać. Pracownik, którego poprosiłam o pomoc, ograniczył się do przyniesienia mi książki skarg i zażaleń.
Uważam, że ludzie nie powinni być tak traktowani. Wiem, że dzisiejszy dzień nie był pierwszym, w którym zabrakło bonów. Słyszałam to od innych rozczarowanych klientów odchodzących od lady z niczym.
Pewnie nigdy więcej nie dam się nabrać na tego typu promocje, bo już dzisiaj wiem, że zakup tych zabawek będzie mnie kosztował więcej, niż gdybym je kupiła w jakimkolwiek innym sklepie. Trzykrotna wizyta w hipermarkecie Tesco kosztowała mnie więcej czasu i nerwów, niż to było warte.
Noc zabawkowa w naszym gdańskim hipermarkecie, jak co roku cieszyła się ogromnym powodzeniem, dlatego wydawanie bonów rozłożyliśmy na kilka dni. Z powodu wewnętrznych procedur i zabezpieczeń, w POK jednorazowo może znajdować się określona ilość bonów. Dlatego mogło się zdarzyć, że w trakcie wizyty naszej klientki w sklepie akurat były one transportowane ze skarbca.
Zależy nam a tym, aby klientka miała możliwość skorzystania w pełni z obietnicy zwrotu do 50 proc. ceny zabawek. Dlatego zachęcamy do kontaktu ze sklepem.
Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Opinie (250) 9 zablokowanych
-
2011-11-30 18:36
NIE CIERPIE MARKETOW ...A SZCZEGOLNIE TESCO (1)
Ten sklep jest tragiczny,dlaczego ?
1. otwarty 24/h !!! To jest chore!!! ludzie do rana wykladaja towar na polkach,kasjerki powinny siedziec przy kasach w pizamach z poduszka! Kto normalny idzie do sklepu na zakupy o godz.3 rano ???? chyba to tylko tani chwyt dla pijaczkow osiedlowych by moc bez skrepowania kupowac tanie wino i piwsko co pol godziny albo dla zdradzajacych mezow czy gwalcicieli by wskoczyc po zel pod prysnic i kondomy ?;)
2. tu nigdy nei jest czysto! Podlogi czesto sie kleja, zapachy pozostawiaja duzo do zyczenia
3. mozna narazic sie na kradziez, poznym wieczorem,noca chodza nieciekawe osobniki i poluja na innych bedacych w sklepie
4. dzial ryby-mieso nadaja sie do zamkniecia....smrod,brzydkie,sine mieso,czesto po terminie
to tylko niektore PROBLEMY :.... a rzucajacy sie w oczy to takze ten ze obsuga jest niedoinformowana,niedoswiadczona bo czesto sie zmienia,zwalniaja nagminnie,wciaz nowe twarze,niedziwne bo malo kto wytzryma na dluzej pracowac w nocki ....obsuga wyraznie zmeczona,senna,znudzona,szara i smutna a w takim otoczenie fajnie sie nei kupuje.- 8 1
-
2011-11-30 18:44
Tadzio wyluzuj,czego mendzisz ?
- 0 1
-
2011-11-30 18:42
Mało że jesteś durna to jeszcze namolna !
- 1 2
-
2011-11-30 18:51
MAM GDZIEŚ WASZE WYPOCINY... (1)
- 1 3
-
2011-11-30 20:09
MY CIEBIE TEŻ
ALE NIE TWOJE OSZUSTWA
- 1 0
-
2011-11-30 19:00
heheheheh naiwna baba!
połasiła się na jakieś bony...po pierwszym podejściu dałabym sobie spokój...śmiech na sali jacy ludzie są naiwni
- 2 2
-
2011-11-30 19:19
(1)
wydaje się byc zrozumiałe, że z racjiwyczerpania bonów, nie są wydawane, a że termin upłynął wcześniej..no cóż mogło się i tak wydarzyć.ale fakt faktem, że pracownicy w punkcie informacji akurat w tym sklepie bywają dość nie mili.
- 1 0
-
2011-12-03 15:32
JAKI KLIENT TAKA OBSŁUGA !!!!! :)
- 0 0
-
2011-11-30 19:32
A niby dlaczego... (2)
..naiwni jestesmy???/
Jezeli sklep oferuje bony,promocje itp.
jezeli cena jest inna w kasie a inna na polce,
jezeli towar sie zepsuje a jest na gwarancji,
jezeli sklep jest otwarty 24/h,
to ZADAM ,by sklep wywiazywal sie z umowy!!!!
Zwracal pieniadze bez laski,kasy byly czynne non-stop i gu...no mnie obchodzi,ze maja jakies rozliczenia!
Bony promocyjne (za te nieszczesne zabawki) maja byc CIAGLE a nie w godzinach od-do!!!!!
Zadne odbieranie pieniedzy w BOK,tylko przy kasie!
I wiele,wiele innych spraw,bo TESCO czy inny market
jest ku-wa dla KLIENTA!!!!!
A to,ze obsluga malo zarabia,tez mnie nie obchodzi.
Ich tez nie obchodzi ile JA zarabiam i rzna mnie i innych klientow bez litosci!!!- 5 2
-
2011-11-30 20:59
niby racja ale... (1)
... typowa postawa roszczeniowa człowieka masowego. "nie obchodzi mnie NIC, bo ja chcę, a ktoś powinien". Olewczy stosunek wielkich sklepów to już inny temat...po prostu staram się do takich nie chodzić i tyle. Nikt nie jest za nic odpowiedzialny (bo nie jest) i do nikogo nie możesz mieć pretensji, bo właścicielem Tesco jest Bóg wie kto (albo i nie wie). Nigdy z nim nie porozmawiasz bo siedzi w bunkrze i zasłania się milionami pracowników, których zatrudnia żeby zbierali za niego klapsy. Odpowiedzialność rozłożona na milion pracowników to żadna odpowiedzialność. Zanika gdzieś. To tak jak w Play - pracownik infolinii mówi, że to jego praca i on musi dzwonić po ludziach. Ludzie są źli, bo sobie nie życzą. A z właścicielem firmy nie pogadasz, nie pójdziesz ze skargą do pomysłodawcy dzwonienia do obcych ludzi, bo nie wiadomo kim on w ogóle jest. Jest taka grupka ludzi, którzy za wszystko zbierają kasę za "właścicielstwo", za nic nie są odpowiedzialni i o nic do nich nie można mieć pretensji. Ba! Nikt nie wie, kim są. I po co się kręcić jako trybiczek w takim systemie? Nie lepiej pójść do pana Zenka pod blok po pietruszkę, do sklepiku obok po mleko, albo w ogóle na rynek po warzywa i ryby...?
- 2 0
-
2011-11-30 21:00
PS
ryby bez piercingu
- 0 0
-
2011-11-30 19:36
autobusy,autobusy i ich kierowcy (2)
nie potrafię zrozumieć ,bezmyślności kierowców autobusów. Może trochę ostro ale to pokazuje jak bardzo irytuje mnie problem.Użytkownicy tych pojazdów o tej porze roku chodzą ubrani stosownie do temperatury na zewnątrz, a w autobusach temperaturka powyżej 20st.Jeśli do tego dodamy brak możliwości otwarcia okna i stanie w korku w zatłoczonym autobusie nawet 15 minut ,choć często jest to ok.30 minut to jak myślicie Panstwo ile osób następnego dnia będzie przeziębionych? I tak potem jedna Pani drugą Panią i wnet kichało cale miasto... a panowie kierowcy , co to ich obchodzi.
- 7 0
-
2011-11-30 21:01
?
- 0 0
-
2011-11-30 21:24
a mnie denerwują piloci samolotów
- 0 2
-
2011-11-30 19:55
A kto kupuje w tesco?
A kto kupuje w tesco?Drogo i promocje to prawie zawsze jakis kant Tak Jak w Selgros i Makro
- 2 0
-
2011-11-30 19:55
Autorko
niezwykle szokującego artykułu- zgłoś się do udziału w odcinku Trudnych Spraw.
- 6 1
-
2011-11-30 20:07
piatek w Auchan -20%
w auchan w piatek -20% na zabawki ja zawsze tam kupuje ;) bo wiem ze cen nie podnosza i wiem ze zaoszczedze pare grosza a Tesco! da bony ale ceny podnosza przed akcja ! ten kto sledzi to sie nie nabiera zwykly kowalski sie polasi i zadowolony hehe
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.