• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

"Nabrałam się na świąteczną promocję"

Agnieszka, czytelniczka trojmiasto.pl
30 listopada 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 

Chciałam wziąć udział w promocji organizowanej przez jeden z hipermarketów, ale mam wrażenie, że nie potraktowano mnie poważnie. Pewnie już tam nie wrócę - pisze nasza czytelniczka, pani Agnieszka.



W sobotę w nocy kupiłam w sklepie Tesco w Gdańsku zabawki, za które powinnam odebrać bony rabatowe na zakupy. Zgodnie z regulaminem (plik .pdf) bony są do odebrania w Punkcie Obsługi Klienta do 1 grudnia.

Czy bierzesz udział w promocjach organizowanych przez sklepy?

W dniu zakupu zabawek już nie mogłam ich odebrać, gdyż ponoć ich zabrakło. Zmusiło mnie to do ponownego odwiedzenia sklepu. Jednak przy następnej wizycie, ku mojemu zdziwieniu, dowiedziałam się, że bony są wydawane jedynie w godz. 6.30-21.30 (Tesco jest czynne całą dobę), o czym nigdzie wcześniej nie było mowy. Ponownie więc wyszłam z niczym.

Trzecie podejście miało miejsce we wtorek, 29 listopada. Tym razem dotarłam do sklepu wcześniej, przed godz. 20, ale ponownie zostałam niemile zaskoczona. Na ladzie widniała informacja, że bony się skończyły i że będą dostępne następnego dnia. Dodatkowo przypomnienie, że termin odebrania bonów upływa 1 grudnia. Nie udało mi się z nikim na ten temat porozmawiać. Pracownik, którego poprosiłam o pomoc, ograniczył się do przyniesienia mi książki skarg i zażaleń.

Uważam, że ludzie nie powinni być tak traktowani. Wiem, że dzisiejszy dzień nie był pierwszym, w którym zabrakło bonów. Słyszałam to od innych rozczarowanych klientów odchodzących od lady z niczym.

Pewnie nigdy więcej nie dam się nabrać na tego typu promocje, bo już dzisiaj wiem, że zakup tych zabawek będzie mnie kosztował więcej, niż gdybym je kupiła w jakimkolwiek innym sklepie. Trzykrotna wizyta w hipermarkecie Tesco kosztowała mnie więcej czasu i nerwów, niż to było warte.

Jakub Jaremko, Tesco Polska

Noc zabawkowa w naszym gdańskim hipermarkecie, jak co roku cieszyła się ogromnym powodzeniem, dlatego wydawanie bonów rozłożyliśmy na kilka dni. Z powodu wewnętrznych procedur i zabezpieczeń, w POK jednorazowo może znajdować się określona ilość bonów. Dlatego mogło się zdarzyć, że w trakcie wizyty naszej klientki w sklepie akurat były one transportowane ze skarbca.

Zależy nam a tym, aby klientka miała możliwość skorzystania w pełni z obietnicy zwrotu do 50 proc. ceny zabawek. Dlatego zachęcamy do kontaktu ze sklepem.
Agnieszka, czytelniczka trojmiasto.pl

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Opinie (250) 9 zablokowanych

  • NIE CIERPIE MARKETOW ...A SZCZEGOLNIE TESCO (1)

    Ten sklep jest tragiczny,dlaczego ?
    1. otwarty 24/h !!! To jest chore!!! ludzie do rana wykladaja towar na polkach,kasjerki powinny siedziec przy kasach w pizamach z poduszka! Kto normalny idzie do sklepu na zakupy o godz.3 rano ???? chyba to tylko tani chwyt dla pijaczkow osiedlowych by moc bez skrepowania kupowac tanie wino i piwsko co pol godziny albo dla zdradzajacych mezow czy gwalcicieli by wskoczyc po zel pod prysnic i kondomy ?;)
    2. tu nigdy nei jest czysto! Podlogi czesto sie kleja, zapachy pozostawiaja duzo do zyczenia
    3. mozna narazic sie na kradziez, poznym wieczorem,noca chodza nieciekawe osobniki i poluja na innych bedacych w sklepie
    4. dzial ryby-mieso nadaja sie do zamkniecia....smrod,brzydkie,sine mieso,czesto po terminie
    to tylko niektore PROBLEMY :.... a rzucajacy sie w oczy to takze ten ze obsuga jest niedoinformowana,niedoswiadczona bo czesto sie zmienia,zwalniaja nagminnie,wciaz nowe twarze,niedziwne bo malo kto wytzryma na dluzej pracowac w nocki ....obsuga wyraznie zmeczona,senna,znudzona,szara i smutna a w takim otoczenie fajnie sie nei kupuje.

    • 8 1

    • Tadzio wyluzuj,czego mendzisz ?

      • 0 1

  • Mało że jesteś durna to jeszcze namolna !

    • 1 2

  • MAM GDZIEŚ WASZE WYPOCINY... (1)

    • 1 3

    • MY CIEBIE TEŻ

      ALE NIE TWOJE OSZUSTWA

      • 1 0

  • heheheheh naiwna baba!

    połasiła się na jakieś bony...po pierwszym podejściu dałabym sobie spokój...śmiech na sali jacy ludzie są naiwni

    • 2 2

  • (1)

    wydaje się byc zrozumiałe, że z racjiwyczerpania bonów, nie są wydawane, a że termin upłynął wcześniej..no cóż mogło się i tak wydarzyć.ale fakt faktem, że pracownicy w punkcie informacji akurat w tym sklepie bywają dość nie mili.

    • 1 0

    • JAKI KLIENT TAKA OBSŁUGA !!!!! :)

      • 0 0

  • A niby dlaczego... (2)

    ..naiwni jestesmy???/
    Jezeli sklep oferuje bony,promocje itp.
    jezeli cena jest inna w kasie a inna na polce,
    jezeli towar sie zepsuje a jest na gwarancji,
    jezeli sklep jest otwarty 24/h,
    to ZADAM ,by sklep wywiazywal sie z umowy!!!!
    Zwracal pieniadze bez laski,kasy byly czynne non-stop i gu...no mnie obchodzi,ze maja jakies rozliczenia!
    Bony promocyjne (za te nieszczesne zabawki) maja byc CIAGLE a nie w godzinach od-do!!!!!
    Zadne odbieranie pieniedzy w BOK,tylko przy kasie!
    I wiele,wiele innych spraw,bo TESCO czy inny market
    jest ku-wa dla KLIENTA!!!!!
    A to,ze obsluga malo zarabia,tez mnie nie obchodzi.
    Ich tez nie obchodzi ile JA zarabiam i rzna mnie i innych klientow bez litosci!!!

    • 5 2

    • niby racja ale... (1)

      ... typowa postawa roszczeniowa człowieka masowego. "nie obchodzi mnie NIC, bo ja chcę, a ktoś powinien". Olewczy stosunek wielkich sklepów to już inny temat...po prostu staram się do takich nie chodzić i tyle. Nikt nie jest za nic odpowiedzialny (bo nie jest) i do nikogo nie możesz mieć pretensji, bo właścicielem Tesco jest Bóg wie kto (albo i nie wie). Nigdy z nim nie porozmawiasz bo siedzi w bunkrze i zasłania się milionami pracowników, których zatrudnia żeby zbierali za niego klapsy. Odpowiedzialność rozłożona na milion pracowników to żadna odpowiedzialność. Zanika gdzieś. To tak jak w Play - pracownik infolinii mówi, że to jego praca i on musi dzwonić po ludziach. Ludzie są źli, bo sobie nie życzą. A z właścicielem firmy nie pogadasz, nie pójdziesz ze skargą do pomysłodawcy dzwonienia do obcych ludzi, bo nie wiadomo kim on w ogóle jest. Jest taka grupka ludzi, którzy za wszystko zbierają kasę za "właścicielstwo", za nic nie są odpowiedzialni i o nic do nich nie można mieć pretensji. Ba! Nikt nie wie, kim są. I po co się kręcić jako trybiczek w takim systemie? Nie lepiej pójść do pana Zenka pod blok po pietruszkę, do sklepiku obok po mleko, albo w ogóle na rynek po warzywa i ryby...?

      • 2 0

      • PS

        ryby bez piercingu

        • 0 0

  • autobusy,autobusy i ich kierowcy (2)

    nie potrafię zrozumieć ,bezmyślności kierowców autobusów. Może trochę ostro ale to pokazuje jak bardzo irytuje mnie problem.Użytkownicy tych pojazdów o tej porze roku chodzą ubrani stosownie do temperatury na zewnątrz, a w autobusach temperaturka powyżej 20st.Jeśli do tego dodamy brak możliwości otwarcia okna i stanie w korku w zatłoczonym autobusie nawet 15 minut ,choć często jest to ok.30 minut to jak myślicie Panstwo ile osób następnego dnia będzie przeziębionych? I tak potem jedna Pani drugą Panią i wnet kichało cale miasto... a panowie kierowcy , co to ich obchodzi.

    • 7 0

    • ?

      • 0 0

    • a mnie denerwują piloci samolotów

      • 0 2

  • A kto kupuje w tesco?

    A kto kupuje w tesco?Drogo i promocje to prawie zawsze jakis kant Tak Jak w Selgros i Makro

    • 2 0

  • Autorko

    niezwykle szokującego artykułu- zgłoś się do udziału w odcinku Trudnych Spraw.

    • 6 1

  • piatek w Auchan -20%

    w auchan w piatek -20% na zabawki ja zawsze tam kupuje ;) bo wiem ze cen nie podnosza i wiem ze zaoszczedze pare grosza a Tesco! da bony ale ceny podnosza przed akcja ! ten kto sledzi to sie nie nabiera zwykly kowalski sie polasi i zadowolony hehe

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane