- 1 Będzie pył, nie będzie premii? (173 opinie)
- 2 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (329 opinii)
- 3 Okradała drogerie, zmieniając peruki (44 opinie)
- 4 Podwyżka cen wody i ścieków w Gdyni (217 opinii)
- 5 Chciał być uczciwy, ale z naturą nie wygrasz (82 opinie)
- 6 Podwodne progi w Orłowie uchronią klif? (73 opinie)
Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk
Oto co robi rolnik, gdy dopadnie go fala GDN...
Filmiki z nagim rolnikiem zapakowanym w belę siana, latającym kierowcą autobusu i gospodynią domową wystrzeliwaną nad Stocznią Gdańską to wstęp do najnowszej akcji promocyjnej Gdańska. Efekt? Dwa miliony odsłon w Internecie i zagwozdka dla oglądających - czym są tajemnicze "fale GDN"?
Na krążących po sieci stylizowanych na amatorskie filmach możemy zobaczyć kilka przykładów hmmm... nietypowych zachowań. Rolnik zrzuca ubranie i wskakuje do snopowiązałki, kierowca autobusu zatrzymuje się na pasie startowym na Zaspie, wkłada skrzydła motyla i odlatuje, a zwykła dziewczyna wieszająca pranie wystrzeliwuje się w kierunku stoczni. Skąd te pomysły?
- Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska.
Efekty? Urzędnicy szacują, że filmy w sieci zobaczyło już blisko 2 mln. Oprócz tego na ulicach kilku największych miast można było zobaczyć pojazdy fikcyjnego Instytutu Rezonansu i Interferencji, jeżdżący którymi naukowcy w białych kombinezonach i antenach w ręku badali stężenie fal GDN. Największe odnotowano oczywiście w mieście nad Motławą.
Filmiki i paranaukowe happeningi to wstęp do nowej kampanii promocyjnej miasta prowadzonej pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności", w ramach której na właśnie uruchomionej stronie www.dotknijwolnosci.pl ruszy niebawem konkurs dla mieszkańców, w telewizji pojawią się profesjonalne spoty, a w środkach komunikacji miejskiej reklamy.
- Wciąż trzymamy się głównego założenia strategii wizerunkowej miasta, czyli kojarzenia Gdańska z wolnością. W nowej kampanii odchodzimy jednak od jej pomnikowego charakteru i stawiamy na wolność działania i otwartość umysłu mieszkańców - mówi Adamska.
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, a przygotowała ją warszawska agencja reklamowa DSK odpowiedzialna m.in. za kampanie wizerunkowe takich firm jak Knorr czy Sephora.
Opinie (309) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-08 16:14
a ja chce basen i przedszkole dla dziecka! (1)
- 22 6
-
2010-09-08 16:34
to sobie zbuduj
- 6 4
-
2010-09-08 16:16
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, warto?? (1)
Naprawdę nie ma ważniejszych potrzeb?? I za co taka kasa??
- 44 7
-
2010-09-08 23:26
MOPS potrzebują ;)
Ale skąd wezmą ;
Organizujemy bojówki ? Spodnie ;) ? Bez Budyniu w kroku ? Dla tych ludzi bez ( pozornie szans) ? Chleba niet, igrzysk niet. Samospalenie - oh, jeaah. Połamałbym im ten drzewiec jak to Chrystus zrobił w świątyni. A reszta przekupów była w szoku.. Jak to ??1!! Nasz ? Ale pokazał "jaja". Tłuszcza potem wytłuszczy.- 1 2
-
2010-09-08 16:16
jakie miasto taki filmik :D ale czego sie spodziewac po poWolnym miescie :) (1)
- 25 13
-
2010-09-08 21:18
odezwala sie doktor jarater z wsioski na gie
- 5 2
-
2010-09-08 16:16
Cóż, zawsze tu pisałem że Gdańsk to największa wieś Europy
Kombajny na ulicach to norma i te piękne te okolice SG ;)
- 25 11
-
2010-09-08 16:17
Dobre dobre...
Niezły pomysł;d Dosyć nie typowy... a ten rolnik.. tez lekkie przegiecie pąły;D
Ale najlepsze co to "najgłupsze" takie czasy:P Trzeba isc za postępem...
Zacytuje: "Osz ty kur.." ;D- 9 11
-
2010-09-08 16:18
Oglądajcie i podziwiajcie, na co idą pieniądze podatników. (2)
- 37 7
-
2010-09-08 16:19
POdziękujemy władzom miasta jesienią (1)
miliony na promocje. To w stylu PO.
- 14 7
-
2010-09-08 16:43
fakt - ten spot promuje PO
normalnie jak się ogląda to aż wali tuskiem po oczach.
PS. a tak serio - ty masz poziom fal GDN równy zeru!- 4 10
-
2010-09-08 16:19
Co za debilewo!
- 31 9
-
2010-09-08 16:21
przepłacili
przepłacili, ja bym za skromny milion takie coś wyprodukowała !!!
- 35 5
-
2010-09-08 16:21
ale zenada :/
bravo gdansk :D oficjalne filmiki waszego miasta, nie dziwie sie ze tam u was patologia az piszczy !
- 24 8
-
2010-09-08 16:21
Niech ktoś nagra komórką filmik z Al. Zwycięstwa w godzinach popołudniowych (1)
Albo z dojazdów do/z obwodnicy.
To dopiero będzie promocja.- 42 6
-
2010-09-08 20:37
bo filmik z kierowcą autobusu sugeruje nowy sposób dojazdów do centrum Gdańska :)
- 2 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.