- 1 Będzie pył, nie będzie premii? (173 opinie)
- 2 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (329 opinii)
- 3 Okradała drogerie, zmieniając peruki (44 opinie)
- 4 Podwyżka cen wody i ścieków w Gdyni (218 opinii)
- 5 Chciał być uczciwy, ale z naturą nie wygrasz (82 opinie)
- 6 Podwodne progi w Orłowie uchronią klif? (73 opinie)
Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk
Oto co robi rolnik, gdy dopadnie go fala GDN...
Filmiki z nagim rolnikiem zapakowanym w belę siana, latającym kierowcą autobusu i gospodynią domową wystrzeliwaną nad Stocznią Gdańską to wstęp do najnowszej akcji promocyjnej Gdańska. Efekt? Dwa miliony odsłon w Internecie i zagwozdka dla oglądających - czym są tajemnicze "fale GDN"?
Na krążących po sieci stylizowanych na amatorskie filmach możemy zobaczyć kilka przykładów hmmm... nietypowych zachowań. Rolnik zrzuca ubranie i wskakuje do snopowiązałki, kierowca autobusu zatrzymuje się na pasie startowym na Zaspie, wkłada skrzydła motyla i odlatuje, a zwykła dziewczyna wieszająca pranie wystrzeliwuje się w kierunku stoczni. Skąd te pomysły?
- Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska.
Efekty? Urzędnicy szacują, że filmy w sieci zobaczyło już blisko 2 mln. Oprócz tego na ulicach kilku największych miast można było zobaczyć pojazdy fikcyjnego Instytutu Rezonansu i Interferencji, jeżdżący którymi naukowcy w białych kombinezonach i antenach w ręku badali stężenie fal GDN. Największe odnotowano oczywiście w mieście nad Motławą.
Filmiki i paranaukowe happeningi to wstęp do nowej kampanii promocyjnej miasta prowadzonej pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności", w ramach której na właśnie uruchomionej stronie www.dotknijwolnosci.pl ruszy niebawem konkurs dla mieszkańców, w telewizji pojawią się profesjonalne spoty, a w środkach komunikacji miejskiej reklamy.
- Wciąż trzymamy się głównego założenia strategii wizerunkowej miasta, czyli kojarzenia Gdańska z wolnością. W nowej kampanii odchodzimy jednak od jej pomnikowego charakteru i stawiamy na wolność działania i otwartość umysłu mieszkańców - mówi Adamska.
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, a przygotowała ją warszawska agencja reklamowa DSK odpowiedzialna m.in. za kampanie wizerunkowe takich firm jak Knorr czy Sephora.
Opinie (309) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-08 16:22
ładny towar ktoś pobiera, że takie gówna kręci
- 23 4
-
2010-09-08 16:23
"Referat Wizerunku Miasta"
Gacie na sznurach, pola, obleśne wiadukty, drogi z pokruszonego cementu. Wow!
- 30 5
-
2010-09-08 16:24
Co by nie mówić...
Filmiki odjechane :)
- 6 20
-
2010-09-08 16:27
To sie nazywa FAKE
- 10 1
-
2010-09-08 16:29
ogolnie to pozytywne wrazenie.
Ja sie tylko pytam gdzie ta wolnosc w Gdansku jak ani sie piwa nie mozna napic na plazy, lace, w lesie. Ani zajarac nie mozna na plazy.
A nawet w Sopocie piwko na plazy dozwolone.
wiec gdzie ta wolnosc, chyba juz tylko w reklamie....- 6 12
-
2010-09-08 16:30
dobre ale nie beznadziejne.
- 8 4
-
2010-09-08 16:31
TO JAKIEŚ JAJA
paranoja ludzi którzy to wymyślili,to nie jest kampania promująca tylko kampania która może zrazić kogokolwiek do Gdańska.
- 23 7
-
2010-09-08 16:35
Promocja świetna - wzbudza kontrowersje i wszyscy o tym mówią :-)
A co robi Gdynia, która wydaje na promocję więcej od Gdańska?
- 11 9
-
2010-09-08 16:37
traktorzysta wskakujacy do snopowiązalki w kraju gdzie co roku sektki dzieci i doroslych (2)
tracą ręce, nogi i życie w takich wlaśnie maszynkach to pokaz durnoty. goły tylek ma śmieszyć? dziekuję, opatrzone. skok do maszyny? chore. dobra jest końcowka - facet w slomie. ale nalezalo to inaczej sprzedać.
kierowca ZKM jest motylem? ćpun znaczy? ZKM, trasy, punktuoalnośc to jedna z najwększych porażek miasta. infantylizm tego filmiku bije po oczach.
A gospodyni domowa lecąca z gumy - dokąd? do zbankrutowanej stoczni, rozsypujacych sie resztek hal, zarastajacych chwastami. mialo być tam cos nowego jakies nowe centrum Nowe Miasto. hehe. no i nie ma. kobieta wybiera ruiny i pokrzywy. Inteligentna inaczej?!- 41 5
-
2010-09-09 20:19
to nie snopowiązałka !!!!!!!!! (1)
to jest prasa
- 0 1
-
2010-09-09 21:44
a kogo to obchodzi?
- 0 0
-
2010-09-08 16:38
BUDYN TERAZ MYSLI O KORYCIE I WYBORACH A NIE O ULICACH !!!!!!! (1)
- 14 4
-
2010-09-09 21:03
PAŁA
budyń to adamowicz?he,he.he...dobre
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.