- 1 Zamkną przystanek SKM na pół roku (67 opinii)
- 2 Nawałnica wycięła spory kawałek lasu (159 opinii)
- 3 Ruszył rozruch spalarni na Szadółkach (83 opinie)
- 4 Gwałtowna ulewa nad Trójmiastem (325 opinii)
- 5 Nowe życie dawnej szkoły w Brzeźnie (71 opinii)
- 6 Po pożarze hali. Zakaz kąpieli do piątku (164 opinie)
- Przez rosnący popyt i stabilny wzrost gospodarczy krajów Europy środkowo-wschodniej niedawno zbliżyliśmy się do osiągnięcia pułapu naszych możliwości przewozowych - mówi Hans Hansson, pełniący obowiązki Dyrektora Linii Gdynia - Karlskrona. - Dzięki wprowadzeniu nowej jednostki zapewnimy naszym pasażerom i klientom frachtowym więcej odejść i większą pojemność promów.
Już w pierwszym kwartale 2007 roku zanotowano nadzwyczajne ożywienie. W porównaniu do ubiegłego roku z linii skorzystało aż o 15 proc. więcej pasażerów, 29 proc. więcej samochodów osobowych i 11 proc. więcej jednostek frachtowych.
Wybudowany w 1996 r. Finnarrow jednorazowo może zabrać 200 pasażerów (188 łóżek w 94 kabinach) oraz ok. 120 jednostek frachtowych ładunku.
Zgodnie z planem z Karlskrony statek wypływa o godz. 14 (w Gdyni jest o godz. 00.30), z kolei z Gdyni o godz. 2 (do Karlskrony wpływa o godz. 12.30). Uzupełnia to rozkład rejsów pozostałych dwóch promów wypływających ok. godz. 9 i 21.
Nowa jednostka pływa pod szwedzką banderą. Prom Finnarrow został wyczarterowany od Finnlines na trzy lata.
- To pierwszy krok na drodze wspierania rozwoju połączenia Gdynia - Karlskrona - mówi Gunnar Blomdahl, dyrektor zarządzający koncernu Stena Line. - W ciągu tych trzech lat chcemy jeszcze bardziej rozwinąć zdolności przewozowe połączenia oraz wprowadzić na linię nowe promy.
Nowe statki, które w roku 2010 chce wprowadzić Stena Line, to dwa innowacyjne promy - olbrzymy "Superferries" o ładowności 5500 m, powstające właśnie w stoczni Aker. Alternatywnie istnieje możliwość wprowadzenia na linię świeżo przebudowanych promów Stena Britannica oraz Stena Hollandica, które obecnie pływają między Hoek van Holland a Harwich. Każda z wymienionych jednostek ma 240 m długości.
Opinie (35)
-
2007-05-05 03:00
Wspaniale ze ta linia sie rozwija.Polacy coraz wiecej podrozuja.Trzeba tez szwedow zainteresowac Polska.
- 0 0
-
2007-05-05 06:36
dania?
a kiedy polaczenia z dania wznowia????????????
- 0 0
-
2007-05-05 07:17
Super
Zainteresowanie Szwecja wzrasta zwłaszcza w porze sadzenia lasów, zbioru truskawek, itd.
- 0 0
-
2007-05-05 07:18
Od rana same dobre wieści.
To cieszy ogromnie.
- 0 0
-
2007-05-05 07:41
Gdansk Nowy Port
Szwedzi przezywaja szok kulturowy stajac na polskiej ziemi - szaro, brudno, dookola tylko same zapyziale sklepiki monopolowe wokol ktorych same typy z czerwonymi nosami, brak oznakowan jazdy do centrum, itd itd
- 0 0
-
2007-05-05 08:11
Gdansk Nowy Port
Musisz ich poinformować, ze to kibice i mieszkancy przyszłego Baltic Arena
- 0 0
-
2007-05-05 09:07
Czy Sylwia Róża...... z Osowej
jeszcze pracuje na Stenie ? Pomożcie proszę
- 1 0
-
2007-05-05 10:24
Kobieta marzenie.Jak one to robia ze tak o siebie dbaja?
Zadzwon do biura w Gdyni i zapytaj.Napewno jak milo przedstawisz swoja sprawe odpowiedza.No chyba zeby mieli zakaz udzielania informacji poufnych o swoich pracownikach.
Wtedy pozostaje Ci kupic bilet i poplynac.Jak milo zagadasz do czlonkow zalogi to ktos odpowie.Tam sie wszyscy znaja choc plywaja zmianowo i w roznych zmieniajacych sie skladach,tydzien na tydzien.
Jezeli to ta ladna blondyneczka to gratuluje gustu.
Mi podoba sie pani intendent ,w mundurze ,pachnaca najlepszymi perfumami ,usmiechnieta i zawsze mila i pomocna.- 0 0
-
2007-05-05 10:34
szkoda, ze nie ma zadnego bezpośredniego
połączaenia z Finlandią:-(
- 0 0
-
2007-05-05 11:03
jest połączenie lotnicze
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.