- 1 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (289 opinii)
- 2 Nurkowie odkryli wrak z szampanem (26 opinii)
- 3 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (237 opinii)
- 4 Zalane ulice po burzy nad Trójmiastem (178 opinii)
- 5 W biały dzień kradł rośliny z trawnika (119 opinii)
- 6 Ministerstwo dało pieniądze na Złotą Bramę (92 opinie)
Wulgarna kłótnia podczas sprawdzania biletów w tramwaju. Kontroler stracił pracę
Kłótnia między kontrolerem, a pasażerami przybrała wulgarny charakter.
Kłótnią i przepychanką zakończyło się sprawdzanie biletów w tramwaju linii 4. W incydencie, do którego doszło w czwartek, 2.08.2021 r., udział brał kontroler i pasażerowie. Granice przekroczyły obie strony sporu. Osoby biorące udział w kłótni w wulgarny sposób zwracały się do kontrolera, ten - tracąc zimną krew - nie pozostawał im dłużny. Mężczyzna stracił pracę.
- Młoda para miała e-bilet jednak nie potrafiła go okazać z uwagi na rozładowany telefon. Nie wnikając w ich prawdomówność, zachowanie pracownika Renomy było skandaliczne. Po wywiązaniu się słownej kłótni, pracownik Renomy zaczął atakować innych pasażerów, którzy próbowali udokumentować jego agresywne zachowanie. Kontroler przeklinał, popychał ludzi, szarpał moją partnerkę. Miał prawo się bronić przed agresją, ale na filmie widać wyraźnie, że to on jest sprawcą ataku na pasażerów - napisał nasz czytelnik.
W tym miejscu należy zaznaczyć, że film, który został dołączony do przekazanej nam wiadomości, rozpoczyna się w momencie, w którym spór między pasażerami a kontrolerem już trwa. Na jego podstawie nie jesteśmy więc w stanie jednoznacznie stwierdzić kto sprowokował zdarzenie.
Na nagraniu widać, jak jeden z kontrolerów próbuje uniemożliwić pasażerom nagrywanie incydentu, podkreślając, że nie zgadza się na publikację i utrwalanie swojego wizerunku. W pewnym momencie dochodzi do przepychanki między używającą telefonu kobietą, a pracownikiem Renomy. Kontroler próbuje także uniemożliwić rejestrowanie zdarzenia innemu mężczyźnie.
Następnie obie strony sporu przestają przebierać w słowach, a kłótnia zaczyna przybierać mocno wulgarny charakter. W najostrzejszym momencie sprzeczki najprawdopodobniej udział biorą inni pasażerowie, niż opisana przez naszego czytelnika para, która nie pokazała biletu.
Obie strony winne awantury?
Choć przekazany naszej redakcji materiał jasno wskazuje na nieprofesjonalne zachowanie kontrolera, który dał się sprowokować, nie bez winy są także pasażerowie, którzy zachowywali się agresywnie.
O komentarz w sprawie poprosiliśmy Zarząd Transportu Miejskiego, czyli organizatora przewozów komunikacji miejskiej w Gdańsku.
- Zwróciliśmy się do Zakładów Wielobranżowych Renoma sp. z o.o. z prośbą o wyjaśnienie tej sprawy. Sytuacja widoczna na nagraniu jest jedynie fragmentem zdarzenia, niemniej nie pozostawia wątpliwości co do faktu, że nastąpił silny konflikt na linii pasażer-kontroler, który rozwinął się w absolutnie nieakceptowanym kierunku. Takie sytuacje nie mogą mieć miejsca - podkreśla Zygmunt Gołąb, rzecznik ZTM w Gdańsku.
Rozładowanie telefonu, w którym został zakupiony bilet, nie usprawiedliwia pasażera. Jeśli kontroler nie ma możliwości odczytania w aplikacji ważnego biletu na przejazd, jest zobowiązany nałożyć opłatę dodatkową.Dodaje on, że każda kontrola biletowa obarczona jest ryzykiem wystąpienia sytuacji konfliktowej. Kontrolerzy są natomiast szkoleni w kwestii prawidłowego reagowania w takich sytuacjach.
- Tu jednak emocje wzięły wyraźnie górę, zarówno po jednej, jak i po drugiej stronie. Apelujemy więc o wzajemny szacunek, jak również o umożliwienie kontrolerom wykonywania ich obowiązków - mówi Gołąb.
Rzecznik ZTM zwraca też uwagę, że kupując bilety w urządzeniu mobilnym za pośrednictwem aplikacji, pasażer musi zadbać o stan techniczny urządzenia czyli m.in. o sprawną baterię.
- Rozładowanie telefonu, w którym został zakupiony bilet, nie usprawiedliwia pasażera. Jeśli kontroler nie ma możliwości odczytania w aplikacji ważnego biletu na przejazd, jest zobowiązany nałożyć opłatę dodatkową. Przypominamy również, że we wszystkich sytuacjach pasażer może złożyć również reklamację - tłumaczy Zygmunt Gołąb.
Surowe konsekwencje dla kontrolera. Mężczyzna stracił pracę
Do sprawy odnieśli się także przedstawiciele Renomy.
- W związku z kontrolą biletową uwidocznioną na nagraniu, Zakłady Wielobranżowe Renoma sp. z o.o. informują, iż z kontrolerem rozwiązano umowę o pracę. Chcemy podkreślić, iż nie akceptujemy takiego zachowania, a wysoki standard obsługi pasażerów stanowi dla nas priorytet. Profesjonalne podejście nawet w stosunku do osób, które w sposób niewłaściwy reagują na przeprowadzoną kontrolę biletową jest przedmiotem naszych wewnętrznych regulacji i szkoleń. Stoimy na stanowisku, iż jakakolwiek forma agresji, czy to słownej, czy fizycznej ze strony kontrolerów, jak i użytkowników komunikacji, nie może mieć miejsca. Dlatego zapewniamy, iż dokładamy wszelkich starań, żeby każda kontrola przebiegała w sposób prawidłowy, a wszystkich pasażerów prosimy o wzajemny szacunek - informuje Marcin Bonisławski, przedstawiciel ZW Renoma sp. z o.o.
Na koniec należy dodać, że na pasażerów nie nałożono ostatecznie opłaty dodatkowej.
Opinie (790) ponad 50 zablokowanych
-
2021-08-27 17:39
Opinia wyróżniona
(75)
Dziwny kraj. Przecież to oczywiste, że za takie nieprofesjonalne i wulgarne zachowanie kanar musiał wylecieć z pracy. Pasażera nikt nie ukarze, chyba że w toku postępowania cywilnego za obraźliwe zwroty.
Ale to widocznie pozostałości mentalności z czasów komunizmu kieruje ludźmi stającymi w obronie kanara.- 190 330
-
2024-05-17 08:28
Wulgarni są i tyle! Opierają się o drzwi wyjściowe z atubosu
- 0 0
-
2021-08-29 14:41
sycylia północy, matecznik po, wszystko jasne jaki elektorat
- 2 0
-
2021-08-28 17:22
Patrząc na minusy widzę pełną mobilizację kanarów.
- 1 1
-
2021-08-28 11:34
Wiecej kodziarstwa (2)
Więcej chamstwa na ulicach
***** ***- 1 7
-
2021-08-28 12:44
akurat to PiSakom pan generał-AK bohater powstania warszawskiego zwracał uwagę (1)
że na cmentarzach i pod pomnikami się nie gwizda i nie wyje ...
a jak go to samo chamstwo potem poPiSowo heitowało... za samo zwrócenie chamstwu uwagi!- 3 3
-
2021-08-28 20:10
Bo kiedyś to była kultura
A dziś jest nowy ład.
- 3 0
-
2021-08-28 11:34
no nie takie oczywiste bo cie tu zhejtowali łapkami w dół
- 0 0
-
2021-08-27 21:30
Najlepsze rozwiazane zlikwidować bilety wprowadzi wszędzie opłaty za parkowanie! (2)
Pokryją koszty bilety i zaoszczędzone miliony na kanarów
- 10 8
-
2021-08-28 14:10
już są wszędzie i nie pokrywają (1)
więc pomysł jest głupi
- 2 1
-
2021-08-30 02:33
niekoniecznie, wcale duzo nie trzeba doplacic do tego co bierze Renoma za swoich kanarow i byloby za darmo
- 0 0
-
2021-08-27 20:40
(2)
Gdybym ja był kanarem to ta pato- Karyna dostałaby płaska i wyleciała z pojazdu przez okno:)
- 23 12
-
2021-08-28 14:10
(1)
a ja bym jej po prostu nawrzucał że jedzie za darmo i oszukuje, i że to złodziejstwo, a ona jest złodziejką. Nie wyzywałbym by nie dać pretekstu innym do obsobaczenia mnie. Zablokował drzwi i na zajezdnię z delikwentami.
- 6 2
-
2021-08-30 02:32
delikwent, mial bilet wiec odwolalby sie a pozniej pozwalby cie za pobicie, jakby mial olej w glowie
to zrobilby sobie obdukcje aby miec dowody w sadzie na ciebie za bezpodstawne pobicie, a jakby mial dobra papuge, to ja bym to podciagnal o usilowanie morderstwa, dostalbys z 15lat w zawiasach to nastepnym razem bys sie juz zastanowil.
- 0 1
-
2021-08-27 20:26
(11)
Niestety, rośnie nam pokolenie wychowane przez Pana róbta co chceta i wulgarnych polityków PO...
- 35 21
-
2021-08-27 22:54
(10)
Przecież to typowe zachowanie pisuorów. Brak argumentów trzeba nadrobić krzykiem i chamstwem
- 25 23
-
2021-08-28 05:27
krzyk i chamstwo (9)
To raczej spod znaku blyskawicy...
- 16 12
-
2021-08-28 06:52
(8)
a nie krzyża?
- 12 10
-
2021-08-28 14:06
wyp...lać to raczej z błyskawicy (5)
ale nie o to chodzi. Nie masz wrażenia że młode pokolenie jest bardziej roszczeniowe? Im się należy i już i przed nikim nie będą się kłaniać, nawet jak dadzą d**y z własnej winy. Prędzej obrzucą cię h**ami niż przyznają do winy. To rodzice wychowują dzieci a nie PIS
- 6 3
-
2021-08-29 10:27
ale to PiS choduje patusów+ (2)
nie pójdę do roboty - bo z trójką dzieci dostaję 1500+
- 0 3
-
2021-08-29 13:00
Sądząc po ortografii, piszesz o sobie. (1)
- 0 0
-
2021-08-30 02:29
jak ma dostac 1200pln wyplaty to wytlumacz mi jakie jest ekonomiczne uzasadnienie???
- 0 0
-
2021-08-28 20:08
Ale ci rodzice wychowawcze rady (1)
Biorą z TVP, gdzie wszystko jest różowe, kraj ma się wspaniałe, inflacja i długi nie istnieją, a radosne panie domu od rana do wieczora po bożemu umilają sobie dzień gotowaniem, praniem, sprzątaniem i myciem okien. Poza niedzielami, gdy całą rodziną wybierają się leżeć krzyżem pod ołtarzem w czasie sumy. Utopia!
- 0 2
-
2021-08-30 02:27
hehe zart, nie z TVP a TVN, jedna literka ci sie pomylila, teczowe pokolenie rosnie na naszych oczach
To tak jak teskt o gej komanto. Zrobili sobie banery ze sa gej komando i poszli cwiczyc na dzielnie, to jak bylo napisane ze jest to komando to miejscowi postanowili sie sprawdzic i dali wycisk dla komanda. Teraz jakby komando mialo honor to cwiczyliby ciezej na przyszlosc, ale ci poszli na policje, ze zostali pobici. Masakra po prostu.
- 1 0
-
2021-08-28 08:47
(1)
Z krzyża to ci kapie.
- 4 6
-
2021-08-28 11:29
kapie to z kropidełka
jak je pleban wsuwa pod komżyki
- 8 3
-
2021-08-27 20:16
Nie
bronię kontrolera - nazwa kanar to już brak szacunku tak apropo wulgarności. Nie mogę jednak pozbyć się wrażenia, że trafił po prostu na Karynę, która myśli , że jej wszystko wolno. Brak biletu to kara i tyle
- 58 4
-
2021-08-27 18:45
No trudno, ale przecież w Polsce praca szuka człowieka. (10)
- 9 4
-
2021-08-28 11:28
2miliony zatrudnionych z ukrainy dają temu świadectwo (9)
w Polsce nie ma bezrobotnych - są tylko LENiE+ nieroby+ i patusy+
- 10 4
-
2021-08-28 18:17
Stworzyć stanowisko pracy to i ja mogę (1)
Przyjmę kogoś do sprzątania mieszkania, na umowę o dzieło, 3 zł za godzinę. Ktoś bez pracy, kto nie jest leniem i nierobem podejmie tę pracę, prawda?
- 1 2
-
2021-08-30 02:22
wg niego tak, a jak nie podejmie tzn ze jest leniem itd..., hehe ale ukraicow nie bedzie zmuszal
- 0 0
-
2021-08-28 12:55
piszesz na podstawie własnego doświadczenia ?? !! (6)
Masz przykre życie !
- 1 5
-
2021-08-28 14:04
oczywiście że tak, z doświadczenia życiowego (5)
jeśli ktoś nie pracuje to patrz powyżej. Czemu przykre życie? Ja pracuję, ale ci co tego nie robią muszą na prawdę tego nie chcieć, ewentualnie mogą być jeszcze inną grupą, po prostu poszkodowanymi niepełnosprawnymi.
- 3 2
-
2021-08-28 20:04
Wypraszam sobie (2)
Nie pracuję, bo nie muszę, mąż pracuje, bo lubi. Dzieci mam pełnoletnie, wiec mi z maskami 500+ nie wyskakuj. Aha - nie jestem tez niepełnosprawna, za to twoja sprawność umysłowa wydaje mi się wątpliwa.
- 3 3
-
2021-08-29 08:55
(1)
Po twojej wypowiedzi wnioskuję że ty też nie reprezentujesz wyżyn społecznych.
- 0 1
-
2021-08-30 02:20
dlaczego? koles jej dowala to napisala wyraznie swoje zdanie takie jakie jest i za to szacun z mojej strony
- 2 0
-
2021-08-28 18:18
U nas problem nie jest z miejscami pracy (1)
Tylko z ich jakością.
- 3 0
-
2021-08-30 02:17
dokladnie teraz restauratorzy placza, ze kelnerow pozwalniali i teraz nie chca wrocic do pracy za grosze
Ale ceny za posilki podniesli, tylko pensji nie chca podniesc. Coz pandemia, zmienila rynek. Poza tym chcecie ukraincow to sobie ich zatrudniajcie.
- 0 0
-
2021-08-27 18:12
Kanary zachowują się jak gangstery. (10)
Blokują drzwi, straszą że trzeba będzie z nimi jechać do końca trasy autobusu, krzyczą, machają łapami itd. Ostatnio widziałem na własne oczy jak terroryzowali chłopaka w autobusie w Gdyni. A spróbuj wyciągnąć telefon, od razu z łapami startują.
- 32 43
-
2021-08-30 02:03
o a tu kanary gdynskie minusuja:)
- 2 0
-
2021-08-27 19:21
ale z drugiej strony gdyby tych drzwi nie blokował to jak miałby wyegzekwować mandat? (8)
nie ma wytłumaczenia dla chamstwa, ale odnoszę się do twojego postulatu o tym że blokuje drzwi lub trzyma do końca trasy. Jest wykroczenie w postaci nieskasowanego biletu to jest i zatrzymanie obywatelskie. Musimy przyjąć jakieś pryncypia, inaczej wszyscy będą jeździć bez biletu i cała ta komunikacja pójdzie w diabły. Tutaj takim pryncypium jest
nie ma wytłumaczenia dla chamstwa, ale odnoszę się do twojego postulatu o tym że blokuje drzwi lub trzyma do końca trasy. Jest wykroczenie w postaci nieskasowanego biletu to jest i zatrzymanie obywatelskie. Musimy przyjąć jakieś pryncypia, inaczej wszyscy będą jeździć bez biletu i cała ta komunikacja pójdzie w diabły. Tutaj takim pryncypium jest własność prywatna. Ktoś korzysta za darmo (pasażer) z czyjejś usługi nie wypłacając wynagrodzenia. To jak to nazwać? W przypadku wspomnianym w artykule młodziaki dostały by mandat, a potem się odwołały przedstawiając dowód w postaci biletu i było by po sprawie.
- 79 9
-
2021-08-28 05:24
celem nie jest mandat (7)
A zwiekszenie wplywow z biletow. Rzadkie kontrole z drastycznymi metodami tego nie zapewnia. Wrecz przeciwnie.
Czeste kontrole i znaczace utrudnienie gapowania oraz znaczace podniesienie ryzyka jest jedyna metoda.
Przekonalo sie o tym SKM, rezygnujac z "uslug" Renomy i ich knajacko-milicyjnych metod.- 16 4
-
2021-08-28 14:01
mandat to forma rekompensaty za złamanie umowy (5)
a czy zwiększa wpływy bardziej niż gdyby wszyscy uczciwie kasowali to tego nie wiemy bo nie wiemy ile osób jeździ na gapę
- 1 0
-
2021-08-28 18:15
A jak kupuję bilet na jeden przejazd i się tramwaj zepsuje to jaką dostaję rekompensatę? (4)
- 3 2
-
2021-08-28 20:02
Bilet jest ważny w kolejnym tramwaju (3)
Czasem pomaga przeczytać regulamin
- 3 2
-
2021-08-28 22:08
A jak to udowodnię kanarowi? (2)
Który będzie chciał mnie pobić?
- 2 2
-
2021-08-29 08:53
(1)
Normalnie I kulturalnie, masz prawo odmówić mandatu oraz odmówić pokazania id. Policji wszystko wytłumaczysz I po krzyku. Życie w mieście jest naprawdę proste, wystarczy być asertywnym, ale nie bezczelnym.
- 2 3
-
2021-08-30 02:13
hehehe, policji wytlumaczysz, policja powie ci ze nie jest w stanie stwierdzic czy jechales zepsutym tramwajem czy nie
suma sumarum dostaniesz mandat z mozliwoscia odwolania. Odwolasz sie, zostaniesz potraktowany odmownie, napiszesz list z zalami do trojmiasto.pl, oni napisza do Renomy i wtedy laskawie zostaniesz uniewinniony. Stracisz duzo czasu, nerwow ale po 6miesiacach kase powini oddac. Zycie w miescie jest naprawde proste, wystarczy miec duzo czasow i nerwow.
- 1 0
-
2021-08-28 11:26
nie wiem jak teraz ...
ale w latach 80tych w rumunii - kontrolerzy umundurowani! stali na przystanku i gwizdali w gwizdki ... zanim przystąpili do kontroli biletów.
dawali czas gapowiczom na opuszczenie pojazdu ... a że kontrole były co kilka przystanków i to codziennie ... dzień w dzień - tam jazda na gapę była mega uciążliwa.- 7 1
-
2021-08-27 18:07
zeby wypisac dana pule mandatow (26)
takie maja umowy zlodziejsko skonstruowane
to chore.- 19 52
-
2021-08-29 19:23
a skąd wiesz, jak maja skonstruowane umowy? (1)
- 0 0
-
2021-08-30 02:03
bo czyta warunki przetargow, ktore sa jawne. cos skomplikowanego?
- 0 0
-
2021-08-29 14:20
Nikt normalny i przyzwoity nie zostanie kanarem
To wąska grupa ludzi o wyjątkowo niskich kwalifikacjach zarówno intelektualnych jak i pozbawionych kręgosłupa moralnego .. można by ich porównać do pan lekkich obyczajów
- 2 5
-
2021-08-27 21:32
Jak wygrali psetarg lata temu (7)
Mieli 5zl od mandatu. Pamiętam jak starszą panią rzucili o ziemie i codziennie bili ludzi. To są zwykli bandyci
- 18 48
-
2021-09-01 03:54
Polactwo nigdy nie będzie po stronie prawa. Nie masz biletu należy ci się mandat. Masz rozładowany telefon przyjmujesz mandat. Zawsze możesz się odwołać. Wiedzą kiedy był wykupiony. A jeżeli masz rozładowany telefon to już twoja wina. Ja swój ładuje jak wychodze
- 0 0
-
2021-08-30 02:00
co minusujecie? tak bylo! chyba ze same kanary tu pisza i minusuja
- 1 1
-
2021-08-28 18:08
co minusujecie? tak bylo, a w SKMce byla masakra normalnie, chyba ze minusuje Renoma
- 5 4
-
2021-08-28 05:36
Tak, tak (3)
Nawet trzy razy dziennie.
- 23 4
-
2021-08-28 11:22
Fakt pozostaje Faktem!
Renoma już dawno powinna zniknąć z kontrolerskiego rynku ZTM. Gdańsk.
w ZKM Gdyni mają swoich pracowników-kanarów ... i jakoś tam nie ma taaaakich - a'la gdańskich "renomowanych" afer z wulgarami i pobiciem!- 14 1
-
2021-08-28 11:10
To sobie poszukaj i poczytaj artykuły z 2008 (1)
Tylko wtedy pewnie chodziłeś do podstawówki na swojej rodzimej wsi
- 12 10
-
2021-08-30 02:01
hehe prawde mu napisales to sie przymknal
- 0 1
-
2021-08-27 21:30
(14)
Gdyby każdy kasował bilet, nie mieli by żadnej puli do wypisania, takie dziwadło.
- 77 2
-
2021-08-28 18:04
Srutu tutu, kasuje bilety i czesto zdarza sie ze nie ma w kasowniku tuszu i co mam 2bilet kasowac?? (3)
- 2 7
-
2021-08-28 20:00
Iść do kierowcy i zglosic (2)
Zdarzyło mi się nie raz, nie dwa - wtedy w razie kontroli nie musisz posiadać skasowanego biletu, o ile inne kasowniki tez nie działają.
- 5 1
-
2021-08-30 01:59
napisalem wyraznie, ze jeden nie ma tuszu, wiec reszta dziala, masz pecha trafisz na niedzialajacy (1)
mowisz zglosic do kierowcy.. hahaha beka.. zglosilem i co... mandat dostalem z pocieszeniem, ze moge sie odwolac. Wiecie co??? Tutaj pisza sami internetowi klikacze co tramwaj chyba tylko na foto widzieli. Szkoda slow.
- 2 1
-
2021-08-30 12:19
Jak jeden nie ma tuszu to kasujesz w drugim. Ciężko na to wpaść?
- 0 0
-
2021-08-28 14:18
(1)
a wystarczyloby wprowadzic karty z chipem tak jak w innych miastach europy. Taka karte albo ladujesz miesiecznym, kwartalnym, rocznym albo doladowujesz srodki na bilety jednorazowe. Wejsce tylko przednimi drzwiami i czytnik kart przy kierowcy. Przykladasz idziesz dalej. Wyjscie normalnie pozostalymi drzwiami z barierkami ktore sie otwieraja na
a wystarczyloby wprowadzic karty z chipem tak jak w innych miastach europy. Taka karte albo ladujesz miesiecznym, kwartalnym, rocznym albo doladowujesz srodki na bilety jednorazowe. Wejsce tylko przednimi drzwiami i czytnik kart przy kierowcy. Przykladasz idziesz dalej. Wyjscie normalnie pozostalymi drzwiami z barierkami ktore sie otwieraja na zewnatrz. Widzialem takie rozwiazania i dzialaja. PLUSY? 1. Oszczednosc na biletach papierowych; 2. Brak biletomatow; 3. Niepotrzebne kontrole; 4. Brak kasownikow. 5. 100% sciagalnosci oplat za przejazd.
- 11 1
-
2021-09-01 12:37
bilet
zgadzam się. nie było by potrzeby kontroli . Wsiadam klikam i wiem że mogę spokojnie jechać.
- 0 0
-
2021-08-28 06:15
Gdyby kazdy kasowal (7)
Pracujesz jako kanar? Nie potrafisz czytac? Chcieliście miec udogodnienie dla klientow w postaci e-biletu, to macie. Jesteście za glupi aby korzystać z systemu ktory pokazałby czy bilet jest wykupiony? Cóż do szkoly, bo kobiete i kalekę możecie sobie poszarpać ale jak na nie tego traficie to znowu bedzie płacz.
- 22 37
-
2021-08-28 11:12
Nie ma takiego systemu (6)
- 0 4
-
2021-08-28 12:08
(5)
Wystarczy wyposażyć kontrolerów w powerbanki kabel z przejściówkami i problem rozwiązany. Po kilku minutach wiadomoby było czy rzeczony bilet został wykupiony czy też nie. Nie potrzeba nie wiem jakich systemów
- 15 17
-
2021-08-29 19:24
i w co jeszcze? Może przenośną lodówkę?
- 0 1
-
2021-08-28 13:49
W co jeszcze wyposażyć kontrolerów? (3)
Może małe jasne piwko dla szanownego pana dobrodzieja? Nie poprzewracało się w bańce?
- 18 13
-
2021-08-28 17:24
" W co jeszcze ..." (2)
To wam kanarom się poprzewracało.
Ps. nie korzystam z komunikacji miejskiej.- 7 12
-
2021-08-29 19:24
za głupi jesteś, kasownika bys nie odnalazł.
- 1 0
-
2021-08-28 19:59
To skąd wiesz, jak się zachowują kontrolerzy?
- 15 0
-
2021-08-27 16:36
Opinia wyróżniona
Xyz (78)
Ludzie kupujcie te bilety i nie będzie problemu.
Nie rozumiem po co ta reszta się wtrącała.- 849 101
-
2021-08-29 01:21
Tylko gdzie kupić bilet? (1)
Komunikacją miejską nie jeżdżę,a ostatnio byłem zmuszony,bo zepsuł mi się samochód .Biletu nigdzie nie mogłem kupić,kiosk zamknięty u kierowcy też nie,więc poleciałem na drugi przystanek do automatu i też nie kupiłem, bo automat miał awarię. Chcąc nie chcąc musiałem jechac na gapę
- 0 0
-
2021-08-29 09:07
20 lat temu jako dzieciak byłem bardziej zaradny niż ty...
- 0 0
-
2021-08-28 09:01
Solidarność patologii
- 2 1
-
2021-08-28 05:30
chetnir kupie (2)
Alr automaty nie przyjmuja gotowki.
- 2 1
-
2021-08-28 11:47
Ale większość ludzi posiada kartę płatniczą
- 0 1
-
2021-08-28 11:22
Proszę?
- 0 1
-
2021-08-27 21:49
moze dlatego, ze nie sa obojetni
nie daja sie znieczulicy
- 1 0
-
2021-08-27 21:31
Poco bilety i kanary wprowadzić bezpłatną komunikacje miejską! (1)
- 3 2
-
2021-08-28 11:47
Mieszkańcom no bo przecież nie turystom,,,Ola jeszcze Ciebie posłucha i zrobi tak jak mówisz wszystkim i ból wiecej w podatkach
- 0 1
-
2021-08-27 21:04
Bo nikt nie musi być tak bierny jak Ty.
Proste.
- 1 2
-
2021-08-27 20:41
Jakąś lato Karyna chciała jechać za darmo, to się przejechała. O co ten raban?
- 12 2
-
2021-08-27 16:59
Motorniczy nie sprzedaje biletów a automatów na nowych osiedlach brak... (13)
Głowna petla tramwajowa Jasien, koncowy przy szkole, Jabłoniowa... nie ma biletomatów brak mozliwosci zakupu u kierowcy motorniczego !
- 32 13
-
2021-08-28 09:37
To kup w kiosku? :)
- 3 1
-
2021-08-27 17:49
To zadzwoń po taksówkę
- 17 3
-
2021-08-27 17:20
(3)
Jrpdl, to kupić więcej i mieć w portfelu, na pętli świętokrzyskiej kupisz, na stacjach pkm też kupisz. Nie róbcie z siebie niedoleznych.
- 39 7
-
2021-08-27 18:03
ty tak serio? (2)
chcesz placic do przodu zlodziejom z ztm? to kontrolerzy powinni sprzedawac bilety. bylby z nich jakis pozytek.
- 7 23
-
2021-08-30 07:50
Napisz petycję do swojego posła PiS w tej sprawie.
- 0 0
-
2021-08-29 09:05
Chętnie sprzedadzą z opłatą dodatkową. Jeju ludzie naprawdę głupieją, wina wody powietrza?
- 1 0
-
2021-08-27 17:17
Kup na mieście (6)
Jak byłem mały to rodzice kupowali cały plik, 100 biletów, i leżał ten plik przy wyjściu z domu - kto potrzebował to brał. Czemu dziś tak nie potraficie?
- 39 8
-
2021-08-27 20:23
Może tak 1000 biletów przy wyjściu ,będzie na dłużej. (1)
- 1 4
-
2021-08-28 05:26
Bez kozery powiem 10000!
- 3 1
-
2021-08-27 18:00
to nie te czasy. przy tak czestych podwyzkach nie ma to sensu (3)
i co bedziesz dokupowal. Ja hyz mam na zapas kupione i byly dwie doplaty. Bo ztm nie trzyma taryf ani tras autobusowych.
- 14 10
-
2021-08-27 18:32
(2)
Nie kupuj 100 a kup 10, aż tak często to podwyżek nie ma.
- 21 4
-
2021-08-27 18:43
Ales ty żałośnie głupi.
- 5 3
-
2021-08-27 18:35
sa
bo ja jedze kilka razy w roku jak juz musze.
- 6 2
-
2021-08-27 16:46
Dokładnie
- 11 2
-
2021-08-27 16:44
Oni mieli bilet... (14)
Zawiodła technologia...
- 17 66
-
2021-08-28 11:18
W którym miejscu zawiodła technologia?
Pasażerom zabrakło wyobraźni, albo są po prostu cwaniakami.
- 5 1
-
2021-08-27 17:17
Mieli? (10)
Każdy może powiedzieć że mu się telefon rozładował a bilet ma...
prawda taka że kupując przez aplikację mobilną akceptujesz regulamin że telefon musi być sprawny technicznie i na wezwanie masz okazać bilet.
równie dobrze ja mogę kupić i skasować papierowy po czym go zjeść a jak przyjdzie kanar to powiedzieć że bilet mam - w przełyku?
nie rób z lewaka z logiki- 83 9
-
2021-08-27 17:59
kanar powinien miec mozliwosc sprawdzenia biletu (1)
na swoim urzadzeniu na podstawie podanego mu numeru tel. 2021 to nie czasy myspace czy internetu z kabla.
- 11 19
-
2021-08-29 09:04
Pasażer powinien mieć powerbanka.
- 2 0
-
2021-08-27 17:57
aplikacje jest tylko dodatkowa opcja. (7)
musi byc moznosc zakupu papierowego biletu u kierowcy, badz na petli.
- 2 32
-
2021-08-27 18:32
U kierowcy? (3)
A czy kierowca brzmi Ci jak sprzedawca?
Jakby każdy z kilkudziesięciu pasażerów kupował bilet u kierowcy to o jakiejkolwiek punktualności można by zapomnieć.
Kierowca nie powinien NIGDY sprzedawać biletu, no może osobie niepełnosprawnej która nie będzie nadrabiała drogi do kasy czy kiosku.
nie dajmy się zwariować, automaty z biletami są w całym mieście, można kupić zapas, prawda?- 27 3
-
2021-08-27 19:32
od wielu lat (1)
takie systemy istnieją na zgniłym zachodzie. Kierowca nie sprzedaje singli tylko karnety na 10 przejazdów. Ma automat do wydawanie reszty. Kilka guzików a każdy wyrzuca swój nominał. Z 500 euro ci nie wyda, ale to nie generuje opóźnień.
- 5 0
-
2021-08-29 06:38
w NRD bilet kupowało się w automacie wew. autobusu/tramwaju
automat nie rozpoznawał monety - była szybka z widoczną zapłatą - i kolejny pasażer sprawdzał poprzedniego, czy autentycznie leży w automacie 1marka za poprzedni bilet.
- w Polsce to nie do pomyślenia!- 1 0
-
2021-08-27 18:42
O jeździe bez biletu tez moznaby zapomnieć.
Tak było np w Santos ponad trzy dekady temu. Do autobusu nie można było wejść, bez wniesienia opłaty - kołowrotek rozwiązywał problem.
- 6 2
-
2021-08-27 18:29
możesz nawet kupic na przystanku jak masz ochotę (2)
- 17 2
-
2021-08-27 18:35
o ile jest punkt sprzedazy (1)
- 5 1
-
2021-08-27 19:23
nie na każdym
- 2 2
-
2021-08-27 16:45
(1)
A wystarczy jeździć z dodatkowym czardżerem)
- 18 16
-
2021-08-27 18:25
Doktor zna się na wszystkim.
Cała dobę spędza przed klawiaturą.
- 13 3
-
2021-08-27 16:42
jak mam kupić bilet jak motorniczy nie sprzedaje? (36)
jak mam kupić bilet jak motorniczy nie sprzedaje?
- 31 123
-
2021-08-28 13:16
Nie jedziesz-proste!!!a mózg masz?
- 0 1
-
2021-08-28 09:33
W kiosku za wczasu.
- 1 1
-
2021-08-28 00:19
Czasem trzeba głowe pobudzić do myślenia.
Motorniczy jest od prowadzenia pojazdu.
- 6 3
-
2021-08-27 21:37
(1)
Jak ty sobie dajesz radę w życiu synek, jak dla ciebie bilet jest problemem?
- 19 2
-
2021-08-30 07:48
On wie tylko jak zapomogi pobierać.
Bo jemu się należy, tak jak pewnej byłej pani premier.
- 0 0
-
2021-08-27 20:18
A (1)
telefonem potrafisz się posługiwać???? A automaty przy przystankach widzisz? W dobie elektroniki taki wpis wywołuje śmiech i współczucie
- 23 2
-
2021-08-28 05:37
smiech i wspolczucie
A czesto rozk...rwienie do czerwonosci budzi funkcjonowanie tych automatow oraz caly system dystrybucji biletow i taryfikacji przejazdow.
- 2 7
-
2021-08-27 18:36
Bo jest motorniczym
a nie sprzedawcą biletów.
- 31 3
-
2021-08-27 16:49
O mądrala.. skoro wiesz, ze nie sprzedaje kup wcześniej w punktach, które sprzedają. A jak widać na powyższym dla niektórych nie jest oczywiste, ze skoro rozładował się telefon to biletu nie masz , bierzesz mandat a potem wyjaśniasz w ZTM i płacisz jakąs opłatę dodatkowa. Za gapiostwo sie placi.
- 72 7
-
2021-08-27 16:48
(26)
No nie bądź śmieszna /śmieszny. W automacie i to najlepiej kilka od razu i mieć w portfelu.
- 107 11
-
2021-08-29 09:18
to_jest_argument
Ostatnio_na_pasach_samochód_potrącił_pieszego._Dlatego_nie_przechodzę_przez_zebrę.
- 1 1
-
2021-08-27 19:02
haha zajezdnia jasien nie ma automatu wybaczcie ale to juz jest zacofanie i moim zdaniem celowo by sie ludzie czuli na niedorozwinietych czyt. "normalnych"
- 2 6
-
2021-08-27 18:47
(1)
To nie jest argument , czasem jest tak że nie ma kiosku , automatu itp a wyroki sądu mówią jednoznacznie zainteresuj się motorniczy nie sprzedaje nie musisz mieć biletu
- 4 15
-
2021-08-27 21:47
Można kupić se 20 biletów i mieć. Ewentualnie bilet mobilny. Jakoś nie wierzę patrząc nna ludzi w tramwajachj, ktorym telefony caly czs pracują, gdy słuchają np.muzyki i wtedy potrafią mieć naladowany telefon. Baba nie miała biletu, ot i csla awantura. Do samolotu tez chcesz wchodzic, myslac, ze może kapitan będzie sprzedawał bilety?
- 22 5
-
2021-08-27 17:49
automat kradnie kase (21)
wiec odpada. ostatnio gosc stracil 20 zl
- 19 53
-
2021-08-30 07:42
Płać kartą.
Mi też kiedyś automat wciągnął 20 zł i nie wydał reszty. Napisałem e-mailem reklamację i za tydzień zwrócono mi pieniądze.
- 1 0
-
2021-08-27 19:11
Jak zaplaciez karta w automacie to ci nie ukradnie
- 15 4
-
2021-08-27 18:09
ludzie... XXI wiek... (6)
każdy kto miał taki przypadek powinien zostać poinformowany że musi przyjąć mandat ale ma możliwość anulowania jeżeli w ciągu tygodnia udowodni że ma ten bilet, tutaj sprawa prosta jak drut bo bilet elektroniczny więc udowodnić w 1 czy 2 stronę to żaden problem... każdemu telefon może i ma prawo się rozładować... takie skomplikowane?!
- 50 4
-
2021-08-27 18:42
może pasażer został poinformowany, że tak można, ale.....rzeczywiście nie miał biletu i wciskał kit (2)
o wyładowanym telefonie. Tego niestety nie wiemy, bo brakuje nagrania z początku.
- 37 1
-
2021-08-27 22:58
(1)
Kto mądry widząc że ma słabą baterię kupuje e-bilet? Jeszcze pewnie przez drogę przeglądał internet.
- 32 2
-
2021-08-30 07:45
Absolwent gimnazjum.
- 1 0
-
2021-08-27 18:34
tylko, ze to turysci (2)
- 2 16
-
2021-08-27 18:40
No i? (1)
- 19 2
-
2021-08-28 05:33
znasz tryb odwolania?
Raczej nie, bo buc sie glupio nie pytal...
- 2 1
-
2021-08-27 18:05
kiedyś pracownik tej "firmy" próbował znęcać się nad emerytem (11)
który doprowadzony prawie do zawału nie mógł znaleźć biletu, sytuacja miała miejsce na Oliwie, kanar chciał zawieść dziadka na koniec trasy tzn. wtedy jeszcze na chełm, kila moich ciepłych męskich słów w stronę kanara i dziadek wysiadł spokojnie przy uniwerku... kanar wysiadł na następnym... ten tutaj miał szczęście że nie jechałem tym tramwajem
- 16 45
-
2021-08-29 08:59
Pasażerowie też mieli szczęście, że nie jechałem tym tramwajem, wszystkim za fraki bym wziął I udzielił przyśpieszonego kursu wychowania.
- 2 1
-
2021-08-28 06:45
Tak, tak
I wtedy się obudziłeś. Przecież w Bartoszycach nie jeżdżą tramwaje.
- 6 1
-
2021-08-27 23:12
Bzdura!
Dziadkowie mają darmowy przejazd!
- 13 1
-
2021-08-27 19:15
Tylko sloj moze miec taka roszczeniowa postawe (2)
Zasada jest prosta. Masz bilet jedziesz. Nie masz to ponosisz konsekwencje. Do samolotu też wsiądziesz beż biletu i będziesz się tłumaczyć że masz na rozładowanym telefonie ?
- 42 6
-
2021-08-28 11:31
w samolocie ci kanar nie wskoczy w trakcie podróży i nie krzyknie - Bileciki do kontroli!
więc ten przykład poPiSowo z dudy wzięty
- 3 7
-
2021-08-27 20:16
Czytelnik Gazety kanara
- 3 4
-
2021-08-27 18:41
(1)
Na jakiej znowu Oliwie? Coś smażone było? I czemu dużą literą?
- 25 5
-
2021-08-27 18:49
Tu akurat nie zabłysłeś :)
- 0 2
-
2021-08-27 18:37
(2)
na Oliwie? z jakiej wiochy jestes?
- 41 7
-
2021-08-28 00:21
jest z "Oliwy"-rzepak
- 4 2
-
2021-08-27 19:22
stąd nie widać
- 3 1
-
2021-08-27 16:41
Opinia wyróżniona
(29)
W ostateczność konsekwencje poniósł tylko kontroler, fakt puściły mu nerwy. Jednak na miejscu
ZTM odszukał bym pasażerów i sprawdził czy mieli bilet dla samego faktu sprawdzenia i ewentualnego ukarania. Profilaktyka jest ważna:). Taka sytuacja pokazuje, że w sumie można jeździć bez biletu, a w razie kontroli wystarczy zrobić awanturęW ostateczność konsekwencje poniósł tylko kontroler, fakt puściły mu nerwy. Jednak na miejscu
ZTM odszukał bym pasażerów i sprawdził czy mieli bilet dla samego faktu sprawdzenia i ewentualnego ukarania. Profilaktyka jest ważna:). Taka sytuacja pokazuje, że w sumie można jeździć bez biletu, a w razie kontroli wystarczy zrobić awanturę zwyzywać itd. Nie pochwalam Kontrolera ale gracę ma każdy. A wypowiedzi typu Białoruś, państwo PiS to w ogóle mnie śmieszą . Ludzie polityka wyżarła Wam mózgi?- 654 74
-
2021-08-30 06:27
A niby jak sprawdzisz czy mieli bilety słowo przeciw słowu nie ma obowiązku trzymania zużytego biletu
- 0 0
-
2021-08-28 08:45
Pancio
Do końca rozum Ci odebrało?
- 0 3
-
2021-08-28 06:34
smiech na sali (1)
. Jednak na miejscu
ZTM odszukał bym pasażerów i sprawdził czy mieli bilet dla samego faktu sprawdzenia i ewentualnego ukarania/ ty chyba masz pustki tam pod sufitem- 5 4
-
2021-08-29 00:11
Co boisz się.. hihihaha
- 0 0
-
2021-08-27 20:29
Polityka wyżarła jednym mózg i jednemu "gracę"
- 6 2
-
2021-08-27 18:14
to co zrobily wladze miasta to kpina. same awarie. trasy wycieczkowe porobione.. (1)
Dlatego ludzie odchodza tu od transportu zbiorowego.
trzeba najpierw zorganizowac dobrze komunikacje- 17 4
-
2021-08-27 20:36
Tiiia, władze zrobiły, jakby rządził kacperek i jego kamaryla to by było super-buahahaha!!!!
- 4 15
-
2021-08-27 18:03
cala firma powinn miec rozwiazana umowe z miastem (1)
To kontrolerzy powinni sprzedawac bilety. bylby z nich jakis pozytek.
- 11 30
-
2021-08-28 05:42
Sprzedają. Godzinne. Za jakieś 180 zł.
- 14 1
-
2021-08-27 16:45
Dokładnie (19)
Kontrolerowi puściły nerwy bo został zaatakowany przez grupę. Pasażerowie na pewno nie mieli biletu - kto kupuje bilet online na rozładowującym się telefonie? Nigdy nie miałam problemu z kontrolerami bo zawsze posiadam ważny bilet. Tylko nieuczciwi się wykłócają. Szkoda chłopaka, ale znajdzie inną pracę, gdzie nie trzeba użerać się z karynami.
- 176 27
-
2021-08-28 21:16
Dla mnie - warszawiaka - te scenki to jakaś Białoruś (1)
Gdzie by u nas takie coś kontrolera spotkało. Ktoś nie ma biletu i kilka osób kontrolera atakuje, na dodatek on wyrzucony z pracy, a im wszystkim nic. U nas by policje szybko ściągnięto, osoba bez biletu mandat za jego brak, a agres0rzy wspierający też mandaty, ale od policji. W Warszawie kanar by może dostał naganę, jeśli by go przed przyjazdem
Gdzie by u nas takie coś kontrolera spotkało. Ktoś nie ma biletu i kilka osób kontrolera atakuje, na dodatek on wyrzucony z pracy, a im wszystkim nic. U nas by policje szybko ściągnięto, osoba bez biletu mandat za jego brak, a agres0rzy wspierający też mandaty, ale od policji. W Warszawie kanar by może dostał naganę, jeśli by go przed przyjazdem policji sprowokowano. Choć niestety jest wyjątek: gdyby nie mając biletu rozr abiał cudzoziemiec, jeszcze włączyły się oczywiście z poparciem G\W oraz 0net, czyli media niepolskie... Ale taka osoba nie miałaby wsparcia w autobusie.
- 3 0
-
2021-08-30 11:20
Cudzoziemiec to zapewne Inuita, Hucuł lub Szoszon. Oni się tu panoszą jak u siebie. A, no i kradną nam pracę przy betoniarce.
- 0 0
-
2021-08-28 11:08
(1)
Znajomość przyczyny nerwowego odpału nie usprawiedliwia kanara. To tak nie działa. On jest w pracy i ma takie, a nie inne obowiązki i ryzyka - albo daje radę albo nie.
- 2 5
-
2021-08-29 00:08
Tu nikt nikogo nie usprawiedliwia. Tylko wychodzi na to, że agresja jest usprawiedliwieniem braku biletu... A i jeszcze Białoruś państwo PiS.... Eh co za elyta KO....
- 0 2
-
2021-08-28 08:48
33 (1)
Zawartość głowy znalazłeś w szambie?Twoje IQ jest na poziomie kury
- 3 9
-
2021-08-29 00:06
A Ty nie potrafisz się wypowiedzieć jak człowiek bez wyzywania i obrażania innych?
- 4 0
-
2021-08-27 17:35
Ten upuje to myśli że pradu wystarczy a nie ma gotówki by kupować u kierowcy (o ile mozna) (12)
co to za problem by kontrolerzy mieli powerBank i kilka kabeków. Podłączyli by i cyk Pan by pokazał i po sprawie bez awantur. Przecież jakby kłamał to by nie chciał się podłączyć.
A po zatym to jest dowód na to jak głupim pomysłem są bilety elektroniczne - potem przyjdzie taki sfrustrowany kontroler i będzie się czepiał że biletu nie ma- bo jemu system nie działa albo nie ma jak pokazać.- 16 58
-
2021-08-29 14:00
a no taki ze jest regulaminów kupowania biletów online w ktorym jest wyraznie napisane ze telefon musi byc naladowany i sprawny aby kontroler mógł go odczytać inaczej bilet jest nieważny proste
- 0 0
-
2021-08-28 11:19
Hahaha kontroler z powerbankiem (4)
Poniosło Cię do reszty. To w gestii pasażera jest okazanie ważnego biletu- obojętnie w jakiej formie. A że tego biletu nie mieli to się zaczęli wykłócać...
- 18 3
-
2021-08-28 12:47
mieli Bilet! (3)
więc nie wymyślaj ...
- 3 12
-
2021-08-29 14:02
mieli niewazny bilet ponieważ w regulaminie jest wyrażnie napisane ze aby bilet był ważny sprzęt na ktorym jest kupowany musi być naładowany i sprawny w celu okazania biletu w przypadku kontroli więc nie mieli ważnego biletu
- 2 0
-
2021-08-28 14:16
nie ważne, nie powinni się wykłócać (1)
nie potrafią okazać to tak jakby nie mieli. Poczekać na policję, mandatu nie przyjmować, a potem w sądzie okazać bilet. Wiąże się to z kosztami procesu, nie pamiętam chyba 80zł. Ewentualnie przyjąć go a potem reklamować. Bardziej ryzykowne i droższe jeśli nie uznają reklamacji a mandat przyjęty.
- 10 2
-
2021-08-29 10:21
kontroler jest w pracy!
w mojej firmie wyrzucono dyscyplinarnie kobietę za opieprzenie klienta /wcale nie wulgarnie jak TU/ - pomimo, że to ona miała rację.
bo to klient ma się czuć komfortowo - takie obowiązują zasady w cywilizowanym świecie!- 0 1
-
2021-08-27 19:27
i by odpalał tego smartfona pół minuty (1)
tyle czasu to mu zajmuje sprawdzenie połowy pasażerów. Bez przesady. Masz zadbać o naładowany sprzęt i to wszystko. Jak nie masz to kupujesz papierowy. Chyba tyle można wymagać od homo sapiens?
- 71 5
-
2021-08-28 11:24
Pytanie
Czy to jeszcze homo sapiens?
- 1 2
-
2021-08-27 18:38
A dla głodnego kanapkę (2)
i drinka dla spragnionego.
- 51 4
-
2021-08-28 10:10
:) (1)
I poratuje gotówką jak komuś zabraknie
- 13 2
-
2021-08-29 10:17
i laskę zrobią
- 0 0
-
2021-08-27 18:21
ponoć w tych nowoczesnych autobusach jest zasilanie
- 33 0
Wszystkie opinie
-
2021-08-27 16:32
(11)
Bardzo nieładnie moi drodzy.Kontroler powinien mieć nerwy ze stali i kamienną twarz.A rozładowany telefon...ehh kiedyś były bilety papierowe i nie było tego problemu.A teraz życie zamknięte w smartfonie.
- 151 43
-
2021-08-27 16:42
jak mam kupić bilet jak motorniczy nie sprzedaje? (6)
jak mam kupić bilet jak motorniczy nie sprzedaje?
- 8 20
-
2021-08-27 16:43
(4)
Hmmm w kiosku?)To taka mała buda,zwykle niedaleko przystanku,kupisz też tam gazety czy szlugi.
- 16 10
-
2021-08-27 17:02
Taaa w szczegolnosci na nowych osiedlach...
- 9 2
-
2021-08-27 17:07
kiosków już właściwie nie ma, w mojej okolicy już 3 zamknięte na głucho
- 14 1
-
2021-08-27 18:55
Odejdź od kompa doktorku.
- 3 1
-
2021-08-28 14:17
jest wiele miejsc gdzie nie ma ani kiosku ani automatu
- 3 0
-
2021-08-28 20:11
Od masz biletu to dostajesz mandat. Co w tym dziwnego ? Śmieszy mnie to cebulactwo. Nie dziwie się ze kanarom puściły nerwy
- 1 3
-
2021-08-27 17:54
Masz dożywocie to pewnie nie wiesz ,że kiosków już praktycznie nie ma ale są biletomaty.
Ahahahaha.
- 9 4
-
2021-08-27 18:32
Doktor siedzi przed kompem cała dobę?
Chłopie zrób maturę. Zdaj magisterkę. A potem doktorat. To potrwa długo. I bardzo dobrze.
- 6 1
-
2021-08-27 19:31
Sven, kiedyś nie było takich troli jak ty cieciu i świat był piękniejszy
Kiedyś nie było internetu i tylko rodzina wiedziała, że jesteś błaznem. A teraz każdy wie
- 6 2
-
2021-08-27 19:57
inteligencja
nie jest twoją mocną stroną
- 4 2
-
2021-08-27 16:32
Też bym się wkurzyła, kontroler też człowiek (7)
przegiął, to fakt, ale pracy bym go nie pozbawiała....
- 258 52
-
2021-08-27 18:49
niech nosza swoje renoma. (3)
Jakim prawem takie chamy nosza na piersiach logo Gdanska?
- 5 17
-
2021-08-27 19:29
a jakim prawem inny cham wyciąga łapy po nieswoje? Ale i tak nazywa siebie Polakiem. (2)
chcesz się przejechać to płać.
- 19 1
-
2021-08-27 22:02
bo oplacam podatki w tym miescie juz 38 lat (1)
- 1 12
-
2021-08-28 14:26
wyciągasz łapy po nieswoje bo opłacasz podatki?
równie dobrze mógłbyś ukraść babci rzodkiewkę i tak samo się tłumaczyć. Ja też je tu odprowadzam. Mogę coś ci ukraść, ale tak żebyś przyjął podobne tłumaczenie? Przecież ja opłacam podatki.
- 5 0
-
2021-08-27 19:30
(2)
ja bym mu dał upomnienie lub naganę, to by wystarczyło
- 14 0
-
2021-08-27 21:02
Na drugi raz da komuś w ryj (1)
Gratuluję
- 3 6
-
2021-08-28 14:27
nie ma podstaw by tak twierdzić, teraz nie dał więc nie kieruje się takimi wartościami
też gratuluję
- 1 0
-
2021-08-27 16:33
Znajdzie inną prace (6)
Bez użerania się z psycholami
- 264 21
-
2021-08-27 18:51
czy wladze miasta to popieraja? (5)
Przynosza wstyd miastu Gdansk. takim zachowaniem
- 6 14
-
2021-08-27 20:08
nie oni (4)
ty - głupotą
- 8 4
-
2021-08-27 22:04
ja nie latam z logiem miasta na przedzie (3)
- 1 3
-
2021-08-28 10:40
Pewnie z PW na ramieniu. (2)
I PISem w sercu
- 2 7
-
2021-08-28 14:28
a można mieć PW na ramieniu i nie głosować na PIS? (1)
czy to już się w twoim ciasnym umyśle nie mieści?
- 3 1
-
2021-08-28 14:31
Nie miesci sie
Widzę tylko d**ili z wp, a co pewnie masz taki
- 0 0
-
2021-08-27 16:34
Pracodawca mocno boi sie o wizerunek (6)
Powinna stanąć po stronie pracownika. Nie podoba mi się jego zachowanie ale pasażerowie tez dali do pieca
- 255 28
-
2021-08-27 18:27
czyli co, nie mogli zaczekac az podlaczy do niej? (3)
bo podobno ten portal ufundowal ladowarki w komunikacji gdanskiej
- 9 1
-
2021-08-27 21:03
W kolejkach (1)
Nie w autobusach
- 2 3
-
2021-08-29 20:19
Gdybym był kontrolerem
Na spokojnie poinformowałbym pasażerów, że niestety, przepisy zmuszają mnie bym nałożył mandat, ale przysługuje im reklamacja, która na pewno będzie uwzględniona jeśli bilet jest faktycznie kupiony. Bez nerwów, na spokojnie. Wątpię czy wyzwoliłoby to emocje jak na tym filmie. Obawiam się, że kontroler zaczął kozaczyć, psażerowie również i tak popłynęło.
- 2 0
-
2021-08-28 14:29
zaczekać? czas kosztuje
podłączyć to mógł gamoń który nie miał naładowanego telefonu tak żeby kanar nie musiał czekać
- 1 1
-
2021-08-28 11:58
Ta baba i facet obok tez nakręcali atmosfere
- 5 0
-
2021-08-28 20:43
To ja obywatel da do pieca policjanotowi
to ten może go spałować lub udusić ;) ? serio ?
- 0 0
-
2021-08-27 16:35
(33)
jak można jechać na ebilet i mieć rozladowaną komórkę? To świadczy o tych pasażerach lepiej niż cały artykuł. Żenada. Poza tym to nie byla żadna młoda para tylko para młodych ludzi
- 301 20
-
2021-08-27 16:36
(5)
ciężka praca i jeszcze wylatujesz z pracy, bo Karyna nie umie naładować komórki
- 204 17
-
2021-08-28 00:12
Raz w tygodniu widzę takie kombinacje (3)
Młodzi = bezczelni i nieodpowiedzialni
- 17 0
-
2021-08-28 10:45
Ciekawe kto dal im przyklad i ich tak wychowal? (2)
Jeżeli Wasze pokolenie było takie super to dlaczego następne pokolenie wychowaliscie w taki sposób?
- 1 0
-
2021-08-28 11:30
Poczytaj
Są na ten temat publikacje, a nawet całe książki. To nie takie oczywiste jak się tobie wydaje.
- 2 1
-
2021-08-28 14:34
mam 40 lat, a najstarsze z moich dzieci 10, więc to nie ja tak wychowałem
a skąd się oni wzięli? nie wiem. Pewnie tak jak insynuujesz, ich starzy byli podobni. Tyle że ich starych nauczyło tego ciężkie życie, a młodzi widzieli to od małego. Stąd też są bardziej roszczeniowi. Życie to oczywiście zweryfikuje bo ich oczekiwania nie spotkają się z rzeczywistością w tym miejscu w którym oni się tego spodziewają, co zrodzi frustracje. Za 20-30 lat będziemy mieli pokolenie zmęczonych życiem, zrzędzących 50 latków
- 0 0
-
2021-08-28 17:43
To zmien prace
- 0 0
-
2021-08-27 16:36
(8)
Btw nie wierzę, że mieli bilet
- 168 9
-
2021-08-27 16:46
W Boga też nie wierzysz? (7)
Bo go nie widziałeś?
- 3 39
-
2021-08-27 16:48
daleko już zaszła choroba, że Boga mieszasz do awantury w tramwaju
- 41 3
-
2021-08-27 17:05
A ktos w niego wierzy? (4)
- 11 20
-
2021-08-27 17:37
ja wierzę w Boga i cała moja rodzina oraz znajomi (3)
- 21 8
-
2021-08-27 17:51
Znajomi xiędza (1)
- 4 18
-
2021-08-27 20:28
No i?
- 6 1
-
2021-08-27 20:28
Ja też wierzę w Boga.
- 10 3
-
2021-08-28 14:36
tak, ale są tacy co mimo to wierzą
wniosek może być jeden, to tylko wiara. Ta czynność umysłu została zupełnie świadomie nazwana w ten sposób, żeby ją odróżnić od wiedzy.
- 1 0
-
2021-08-27 16:42
jak mam kupić bilet jak motorniczy nie sprzedaje? (13)
jak mam kupić bilet jak motorniczy nie sprzedaje?
- 4 47
-
2021-08-27 16:45
(7)
mam ci napisać , że w kiosku? Wiesz co to kiosk?
- 45 12
-
2021-08-27 18:29
Kiosków już praktycznie nigdzie nie ma (4)
To jak kupić bilet gdy telefon rozładowany, a biletomatu ani kiosku w pobliżu nie ma?
- 6 16
-
2021-08-27 20:20
(3)
kurk w automacie, dzień wcześniej po drodze... Jesteście upośledzeni czy jak?
- 21 2
-
2021-08-27 22:40
(1)
Nie obrażaj osób upośledzonych, proszę.
- 7 1
-
2021-08-28 08:33
Ależ on nie obraża
Tylko zadaje pytanie.
Takie nowe pokolenia nam rosną. Zaradności zero.- 1 1
-
2021-08-28 14:42
masz rację, aaaaale...
ja komunikacją jeżdżę raz na 3-4 miesiące, i ostatnio mogłem kupić bilet w autobusie a tydzień temu już nie. Prawie przez całe moje życie, a mam już 40 lat, mogłem to zrobić więc się trochę zgarbiłem kiedy się okazało że kierowca biletu nie sprzedaje. Dobra, jestem pewnie jakimś promilem społeczeństwa, ale chcę ci powiedzieć że mimo że nie jestem uposledzony to jednak się da. Oczywiście nie tłumaczy to tych ludzi którzy bilet mieli, podobno, w telefonie. Skoro tak to już dawno to rozkminili i powinni brać odpowiedzialność za to że telefon jest rozładowany. Tak samo jak ja gdybym wszedł do autobusu z zupełnie wyblakłym papierowym bilecikiem. Tak więc się zgadzam, masz plusa.
- 4 0
-
2021-08-28 09:21
Czarny Dwór /JP2 ani kiosku, ani automatów, w okolicy trzy przystanki (1)
I co zrobić?
- 2 2
-
2021-08-28 11:32
Najlepiej rozpłakać się
Na brak zaradności nikt nie poradzi.
- 2 3
-
2021-08-27 19:23
(1)
Już sprzedaja
- 3 0
-
2021-08-27 21:03
Nieprawda
- 1 0
-
2021-08-28 00:15
ze wsi przyjechałeś ? (2)
w automatach !
- 4 2
-
2021-08-28 08:12
(1)
A ile tych automatów jest? mam wpierw zamówić taksówkę, by dojechać do najbliższego biletomatu?
- 3 2
-
2021-08-28 08:34
Nie szukaj problemu gdzie go nie ma
Po to masz rozum żeby go używać.
- 2 2
-
2021-08-27 16:43
A przeciez (2)
Wystarczy gniazdko do ładowania i po kłopocie!!!!!!Mogli by mieć do niego dostęp tylko kontrolerzy. Trudne?
- 17 8
-
2021-08-28 00:11
Np chyba żeś już oci***ał do reszty
A może mają dzwonić z rana by go wybudzić do pracy?
Odpowiedzialność za telefon i formę biletu leży wyłącznie po stronie pasażera- 12 1
-
2021-08-28 14:44
Czasochłonne, a nie trudne. Logistycznie bez sensu.
Telefon się długo odpala, a reszta pasażerów czeka. Odbiję piłeczkę. Czy aż tak trudno naładować tej j...ny telefon?
- 4 0
-
2021-08-28 00:09
Kombinatorzy
Wstyd dla młodych a nie... Oni wstydu nie znają.
- 8 1
-
2021-08-27 16:35
bo to Gdańsk jest (3)
włodarze zawsze byli, zawsze są i zawsze będą dumni z profesjonalizmu kontrolerów biletów, wszak to ich ziomale...
- 33 95
-
2021-08-27 18:05
ztm powinien wlasnych kontrolerow zatrudniac. (2)
zadnych zewnetrznych firemek
i by sprzedawali bilety po wejsciu do pojazdu.- 8 1
-
2021-08-28 05:43
I może frytki do tego? Jak przerasta kogoś kupno biletu... To może niech siedzi w domu dla własnego bezpieczeństwa. Jak można dopuścić do rozładowania telefonu mając tam dowód zakupu biletu? Żeby przeglądać tiktoka to 15 powerbankow, ale jak ma wydać 3 zł...to uuu panie dramat.
- 3 1
-
2021-08-28 14:45
bzdura, tak jest efektywniej ekonomicznie
odpowiedzialność za bilet spoczywa na kupującym. Ma tego świadomość więc może, na prawdę, niskim nakładem sił, o to zadbać. Nic ich nie usprawiedliwia
- 0 0
-
2021-08-27 16:36
Opinia wyróżniona
Xyz (78)
Ludzie kupujcie te bilety i nie będzie problemu.
Nie rozumiem po co ta reszta się wtrącała.- 849 101
-
2021-08-27 16:42
jak mam kupić bilet jak motorniczy nie sprzedaje? (36)
jak mam kupić bilet jak motorniczy nie sprzedaje?
- 31 123
-
2021-08-27 16:48
(26)
No nie bądź śmieszna /śmieszny. W automacie i to najlepiej kilka od razu i mieć w portfelu.
- 107 11
-
2021-08-27 17:49
automat kradnie kase (21)
wiec odpada. ostatnio gosc stracil 20 zl
- 19 53
-
2021-08-27 18:05
kiedyś pracownik tej "firmy" próbował znęcać się nad emerytem (11)
który doprowadzony prawie do zawału nie mógł znaleźć biletu, sytuacja miała miejsce na Oliwie, kanar chciał zawieść dziadka na koniec trasy tzn. wtedy jeszcze na chełm, kila moich ciepłych męskich słów w stronę kanara i dziadek wysiadł spokojnie przy uniwerku... kanar wysiadł na następnym... ten tutaj miał szczęście że nie jechałem tym tramwajem
- 16 45
-
2021-08-27 18:37
(2)
na Oliwie? z jakiej wiochy jestes?
- 41 7
-
2021-08-27 19:22
stąd nie widać
- 3 1
-
2021-08-28 00:21
jest z "Oliwy"-rzepak
- 4 2
-
2021-08-27 18:41
(1)
Na jakiej znowu Oliwie? Coś smażone było? I czemu dużą literą?
- 25 5
-
2021-08-27 18:49
Tu akurat nie zabłysłeś :)
- 0 2
-
2021-08-27 19:15
Tylko sloj moze miec taka roszczeniowa postawe (2)
Zasada jest prosta. Masz bilet jedziesz. Nie masz to ponosisz konsekwencje. Do samolotu też wsiądziesz beż biletu i będziesz się tłumaczyć że masz na rozładowanym telefonie ?
- 42 6
-
2021-08-27 20:16
Czytelnik Gazety kanara
- 3 4
-
2021-08-28 11:31
w samolocie ci kanar nie wskoczy w trakcie podróży i nie krzyknie - Bileciki do kontroli!
więc ten przykład poPiSowo z dudy wzięty
- 3 7
-
2021-08-27 23:12
Bzdura!
Dziadkowie mają darmowy przejazd!
- 13 1
-
2021-08-28 06:45
Tak, tak
I wtedy się obudziłeś. Przecież w Bartoszycach nie jeżdżą tramwaje.
- 6 1
-
2021-08-29 08:59
Pasażerowie też mieli szczęście, że nie jechałem tym tramwajem, wszystkim za fraki bym wziął I udzielił przyśpieszonego kursu wychowania.
- 2 1
-
2021-08-27 18:09
ludzie... XXI wiek... (6)
każdy kto miał taki przypadek powinien zostać poinformowany że musi przyjąć mandat ale ma możliwość anulowania jeżeli w ciągu tygodnia udowodni że ma ten bilet, tutaj sprawa prosta jak drut bo bilet elektroniczny więc udowodnić w 1 czy 2 stronę to żaden problem... każdemu telefon może i ma prawo się rozładować... takie skomplikowane?!
- 50 4
-
2021-08-27 18:34
tylko, ze to turysci (2)
- 2 16
-
2021-08-27 18:40
No i? (1)
- 19 2
-
2021-08-28 05:33
znasz tryb odwolania?
Raczej nie, bo buc sie glupio nie pytal...
- 2 1
-
2021-08-27 18:42
może pasażer został poinformowany, że tak można, ale.....rzeczywiście nie miał biletu i wciskał kit (2)
o wyładowanym telefonie. Tego niestety nie wiemy, bo brakuje nagrania z początku.
- 37 1
-
2021-08-27 22:58
(1)
Kto mądry widząc że ma słabą baterię kupuje e-bilet? Jeszcze pewnie przez drogę przeglądał internet.
- 32 2
-
2021-08-30 07:45
Absolwent gimnazjum.
- 1 0
-
2021-08-27 19:11
Jak zaplaciez karta w automacie to ci nie ukradnie
- 15 4
-
2021-08-30 07:42
Płać kartą.
Mi też kiedyś automat wciągnął 20 zł i nie wydał reszty. Napisałem e-mailem reklamację i za tydzień zwrócono mi pieniądze.
- 1 0
-
2021-08-27 18:47
(1)
To nie jest argument , czasem jest tak że nie ma kiosku , automatu itp a wyroki sądu mówią jednoznacznie zainteresuj się motorniczy nie sprzedaje nie musisz mieć biletu
- 4 15
-
2021-08-27 21:47
Można kupić se 20 biletów i mieć. Ewentualnie bilet mobilny. Jakoś nie wierzę patrząc nna ludzi w tramwajachj, ktorym telefony caly czs pracują, gdy słuchają np.muzyki i wtedy potrafią mieć naladowany telefon. Baba nie miała biletu, ot i csla awantura. Do samolotu tez chcesz wchodzic, myslac, ze może kapitan będzie sprzedawał bilety?
- 22 5
-
2021-08-27 19:02
haha zajezdnia jasien nie ma automatu wybaczcie ale to juz jest zacofanie i moim zdaniem celowo by sie ludzie czuli na niedorozwinietych czyt. "normalnych"
- 2 6
-
2021-08-29 09:18
to_jest_argument
Ostatnio_na_pasach_samochód_potrącił_pieszego._Dlatego_nie_przechodzę_przez_zebrę.
- 1 1
-
2021-08-27 16:49
O mądrala.. skoro wiesz, ze nie sprzedaje kup wcześniej w punktach, które sprzedają. A jak widać na powyższym dla niektórych nie jest oczywiste, ze skoro rozładował się telefon to biletu nie masz , bierzesz mandat a potem wyjaśniasz w ZTM i płacisz jakąs opłatę dodatkowa. Za gapiostwo sie placi.
- 72 7
-
2021-08-27 18:36
Bo jest motorniczym
a nie sprzedawcą biletów.
- 31 3
-
2021-08-27 20:18
A (1)
telefonem potrafisz się posługiwać???? A automaty przy przystankach widzisz? W dobie elektroniki taki wpis wywołuje śmiech i współczucie
- 23 2
-
2021-08-28 05:37
smiech i wspolczucie
A czesto rozk...rwienie do czerwonosci budzi funkcjonowanie tych automatow oraz caly system dystrybucji biletow i taryfikacji przejazdow.
- 2 7
-
2021-08-27 21:37
(1)
Jak ty sobie dajesz radę w życiu synek, jak dla ciebie bilet jest problemem?
- 19 2
-
2021-08-30 07:48
On wie tylko jak zapomogi pobierać.
Bo jemu się należy, tak jak pewnej byłej pani premier.
- 0 0
-
2021-08-28 00:19
Czasem trzeba głowe pobudzić do myślenia.
Motorniczy jest od prowadzenia pojazdu.
- 6 3
-
2021-08-28 09:33
W kiosku za wczasu.
- 1 1
-
2021-08-28 13:16
Nie jedziesz-proste!!!a mózg masz?
- 0 1
-
2021-08-27 16:44
Oni mieli bilet... (14)
Zawiodła technologia...
- 17 66
-
2021-08-27 16:45
(1)
A wystarczy jeździć z dodatkowym czardżerem)
- 18 16
-
2021-08-27 18:25
Doktor zna się na wszystkim.
Cała dobę spędza przed klawiaturą.
- 13 3
-
2021-08-27 17:17
Mieli? (10)
Każdy może powiedzieć że mu się telefon rozładował a bilet ma...
prawda taka że kupując przez aplikację mobilną akceptujesz regulamin że telefon musi być sprawny technicznie i na wezwanie masz okazać bilet.
równie dobrze ja mogę kupić i skasować papierowy po czym go zjeść a jak przyjdzie kanar to powiedzieć że bilet mam - w przełyku?
nie rób z lewaka z logiki- 83 9
-
2021-08-27 17:57
aplikacje jest tylko dodatkowa opcja. (7)
musi byc moznosc zakupu papierowego biletu u kierowcy, badz na petli.
- 2 32
-
2021-08-27 18:29
możesz nawet kupic na przystanku jak masz ochotę (2)
- 17 2
-
2021-08-27 18:35
o ile jest punkt sprzedazy (1)
- 5 1
-
2021-08-27 19:23
nie na każdym
- 2 2
-
2021-08-27 18:32
U kierowcy? (3)
A czy kierowca brzmi Ci jak sprzedawca?
Jakby każdy z kilkudziesięciu pasażerów kupował bilet u kierowcy to o jakiejkolwiek punktualności można by zapomnieć.
Kierowca nie powinien NIGDY sprzedawać biletu, no może osobie niepełnosprawnej która nie będzie nadrabiała drogi do kasy czy kiosku.
nie dajmy się zwariować, automaty z biletami są w całym mieście, można kupić zapas, prawda?- 27 3
-
2021-08-27 18:42
O jeździe bez biletu tez moznaby zapomnieć.
Tak było np w Santos ponad trzy dekady temu. Do autobusu nie można było wejść, bez wniesienia opłaty - kołowrotek rozwiązywał problem.
- 6 2
-
2021-08-27 19:32
od wielu lat (1)
takie systemy istnieją na zgniłym zachodzie. Kierowca nie sprzedaje singli tylko karnety na 10 przejazdów. Ma automat do wydawanie reszty. Kilka guzików a każdy wyrzuca swój nominał. Z 500 euro ci nie wyda, ale to nie generuje opóźnień.
- 5 0
-
2021-08-29 06:38
w NRD bilet kupowało się w automacie wew. autobusu/tramwaju
automat nie rozpoznawał monety - była szybka z widoczną zapłatą - i kolejny pasażer sprawdzał poprzedniego, czy autentycznie leży w automacie 1marka za poprzedni bilet.
- w Polsce to nie do pomyślenia!- 1 0
-
2021-08-27 17:59
kanar powinien miec mozliwosc sprawdzenia biletu (1)
na swoim urzadzeniu na podstawie podanego mu numeru tel. 2021 to nie czasy myspace czy internetu z kabla.
- 11 19
-
2021-08-29 09:04
Pasażer powinien mieć powerbanka.
- 2 0
-
2021-08-28 11:18
W którym miejscu zawiodła technologia?
Pasażerom zabrakło wyobraźni, albo są po prostu cwaniakami.
- 5 1
-
2021-08-27 16:46
Dokładnie
- 11 2
-
2021-08-27 16:59
Motorniczy nie sprzedaje biletów a automatów na nowych osiedlach brak... (13)
Głowna petla tramwajowa Jasien, koncowy przy szkole, Jabłoniowa... nie ma biletomatów brak mozliwosci zakupu u kierowcy motorniczego !
- 32 13
-
2021-08-27 17:17
Kup na mieście (6)
Jak byłem mały to rodzice kupowali cały plik, 100 biletów, i leżał ten plik przy wyjściu z domu - kto potrzebował to brał. Czemu dziś tak nie potraficie?
- 39 8
-
2021-08-27 18:00
to nie te czasy. przy tak czestych podwyzkach nie ma to sensu (3)
i co bedziesz dokupowal. Ja hyz mam na zapas kupione i byly dwie doplaty. Bo ztm nie trzyma taryf ani tras autobusowych.
- 14 10
-
2021-08-27 18:32
(2)
Nie kupuj 100 a kup 10, aż tak często to podwyżek nie ma.
- 21 4
-
2021-08-27 18:35
sa
bo ja jedze kilka razy w roku jak juz musze.
- 6 2
-
2021-08-27 18:43
Ales ty żałośnie głupi.
- 5 3
-
2021-08-27 20:23
Może tak 1000 biletów przy wyjściu ,będzie na dłużej. (1)
- 1 4
-
2021-08-28 05:26
Bez kozery powiem 10000!
- 3 1
-
2021-08-27 17:20
(3)
Jrpdl, to kupić więcej i mieć w portfelu, na pętli świętokrzyskiej kupisz, na stacjach pkm też kupisz. Nie róbcie z siebie niedoleznych.
- 39 7
-
2021-08-27 18:03
ty tak serio? (2)
chcesz placic do przodu zlodziejom z ztm? to kontrolerzy powinni sprzedawac bilety. bylby z nich jakis pozytek.
- 7 23
-
2021-08-29 09:05
Chętnie sprzedadzą z opłatą dodatkową. Jeju ludzie naprawdę głupieją, wina wody powietrza?
- 1 0
-
2021-08-30 07:50
Napisz petycję do swojego posła PiS w tej sprawie.
- 0 0
-
2021-08-27 17:49
To zadzwoń po taksówkę
- 17 3
-
2021-08-28 09:37
To kup w kiosku? :)
- 3 1
-
2021-08-27 20:41
Jakąś lato Karyna chciała jechać za darmo, to się przejechała. O co ten raban?
- 12 2
-
2021-08-27 21:04
Bo nikt nie musi być tak bierny jak Ty.
Proste.
- 1 2
-
2021-08-27 21:31
Poco bilety i kanary wprowadzić bezpłatną komunikacje miejską! (1)
- 3 2
-
2021-08-28 11:47
Mieszkańcom no bo przecież nie turystom,,,Ola jeszcze Ciebie posłucha i zrobi tak jak mówisz wszystkim i ból wiecej w podatkach
- 0 1
-
2021-08-27 21:49
moze dlatego, ze nie sa obojetni
nie daja sie znieczulicy
- 1 0
-
2021-08-28 05:30
chetnir kupie (2)
Alr automaty nie przyjmuja gotowki.
- 2 1
-
2021-08-28 11:22
Proszę?
- 0 1
-
2021-08-28 11:47
Ale większość ludzi posiada kartę płatniczą
- 0 1
-
2021-08-28 09:01
Solidarność patologii
- 2 1
-
2021-08-29 01:21
Tylko gdzie kupić bilet? (1)
Komunikacją miejską nie jeżdżę,a ostatnio byłem zmuszony,bo zepsuł mi się samochód .Biletu nigdzie nie mogłem kupić,kiosk zamknięty u kierowcy też nie,więc poleciałem na drugi przystanek do automatu i też nie kupiłem, bo automat miał awarię. Chcąc nie chcąc musiałem jechac na gapę
- 0 0
-
2021-08-29 09:07
20 lat temu jako dzieciak byłem bardziej zaradny niż ty...
- 0 0
-
2021-08-27 16:37
Kanary (18)
Sępy którzy są gotowi wmówić ludziom wszystko, aby tylko uszczknąć kilka złotych prowizji z mandatu. Nie odpuszczą dzieciom, ale przypakowanych dresiarzy się boją a meneli się brzydzą i do takich nawet nie podchodzą! w skm zkm ztm wszędzie tak samo oni działają.
- 127 259
-
2021-08-27 16:50
Prawda (1)
Jedyny prawdziwy komentarz.
- 34 36
-
2021-08-28 14:47
niejedyny głupi
tak jest prawda
- 2 1
-
2021-08-27 16:56
(5)
Z calym szacunkiem, ale nigdy nie byłam świadkiem kontroli przeprowadzonej w sposób niekulturalny czy chamski. Ich praca to sprawdzanie biletów. A wiemy dokladnie jak dużo ludzi kombinuje.
- 50 18
-
2021-08-27 17:39
(1)
A ja byłem - miałem miesięczny i coś w systemie kanarowi nie działało - upierał się że biletu nie mam i to mimo pokazania przelewu bankowego tydzień wcześniej zrobionego. Dopiero jak zażądałem wezwania policji to się odczepił bo jak zadzwonił to policja powiedziała że za 2h może ktoś przyjedzie.
- 21 8
-
2021-08-28 14:47
ja też byłem świadkiem ale tylko dwa razy przez 30 lat
więc raczej są uprzejmi
- 1 2
-
2021-08-27 18:09
To malo zyjesz w Gdansku (2)
dziewczynke jadaca do szkoly napadli. ma do dzis traume.
A bilet miala czasowy. Tylko wina miasta ze tak zawalili miasto remontami ze autobus jechal dluzej o cale 20 minut z Oruni- 18 7
-
2021-08-27 23:28
Ty chyba w ogóle nie żyjesz w Gdańsku (1)
Bo Renoma nie pisze nieletnich.
- 6 4
-
2021-08-28 08:44
A możesz powtórzyć?
Nic nie zrozumiałem z twojej wypowiedzi.
- 1 0
-
2021-08-27 17:35
kanary są bardzo potrzebni,żeby tacy jak ty nie kombinowali i nie jezdzili komunikacją na,,krzywy ryj" (4)
- 30 7
-
2021-08-27 17:51
Ja stwierdzam fakt jak jest... (1)
Gdzie ja napisałem że pochwalam jazdę bez biletu? Skrytykowałem niekompetencję kontrolerów. Naucz się czytać ze zrozumieniem, bo widzę że do szkoły chodziłeś na "krzywy ryj" i masz problemy z przyswojeniem tekstu pisanego...
- 11 10
-
2021-08-28 14:51
ale on nie napisał że pochwalasz jazdę bez biletu
tylko że są potrzebni i żebyś nie kombinował, a nie tak jak twierdzisz że są to "Sępy którzy są gotowi wmówić ludziom wszystko". To ty się naucz czytać gamoniu, bo sam chodziłeś do szkoły na "krzywy ryj". Nie potrafisz nawet zrozumieć co SAM napisałeś. Minus za głupotę.
- 2 0
-
2021-08-27 17:55
Tu nie o to chodzi! (1)
Chciałeś zabłysnąć a zgasiło ciebie jak peta w popielniczce. Buahahaha!
- 1 12
-
2021-08-28 14:53
właśnie sam się zgasiłeś analfabeto
wytłumaczenie w innej wypowiedzi
- 0 0
-
2021-08-27 17:56
Jest w tym część prawdy, ale to po prostu zależy na jakiego człowieka się trafi. Z x bezproblemowych kontroli miałam jedną, podczas której kontroler wprowadził mnie w błąd i niesłusznie płaciłam pieniądze. Lata minęły, niesmak pozostał.
- 12 1
-
2021-08-27 18:06
takie maja umowy zlodziejsko skonstruowane
zeby wypisac dana pule mandatow. to chore.
- 8 4
-
2021-08-27 18:57
Kanar ma 50% od mandatu. (1)
- 2 8
-
2021-08-27 19:28
No chyba żart, nic nie dostają już bo miasto stwierdziło że ich olewa
- 8 0
-
2021-08-28 23:22
Bredzisz
Co ty pitolisz nie mów za wszystkich
- 0 0
-
2021-08-27 16:37
bEA
Obydwie strony winne zaistniałej sytuacji
- 45 11
-
2021-08-27 16:37
Trzeba dzwonić na Policję,nie ma ch...a))Dobre)
Svenus- 42 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.