Oceny (94)
bark kontaktu ze strony vectra pomimo deklaracji, nie można się dodzwonić do oddziału, obsługa klienta sprowadza się do automatycznego konsultanta, który w kółko powtarza to samo i nie posiada opcji sprawy, która mine interesuje nie można porozmawiać z konsultantem, któremu przedstawi się problem i załatwi sprawę
Telewizja satelitarna
Tragedia. Internet nie działa od tygodnia. Technik mimo trzykrotnego umawiania wizyty nigdy nie dotarł. Kolejny termin wizyty technika za 5 dni. Pan na infolinię informuje iż powinienem mieć nadzieję że za te pięć dni dotrze. A on na technika wpływu nie ma
Telewizja satelitarna
Obsługa masakra kto tam pracuje.Jak mam iść na Grunwaldzką załatwić sprawę w Vektrze to aż mną trzęsie
Droga vectro! Proszę o odpowiedź na forum publicznym na pytanie jak nazwać taką praktykę: 24 czerwca idziesz rozwiązać umowę Ponieważ podniesione zostają opłaty. Konsultant w biurze na Grunwaldzkiej w Gdańsku proponuje ci dużo lepsze warunki w obniżonej cenie. Zgadzasz się, podpisujesz umowę i wychodzisz zadowolony. Dnia 27 czerwca umowa zostaje przez vectre jednostronnie anulowana o czym nawet nie ma żadnej informacji. Po dziesiątkach połączeń, wizyt w salonie i próbie wyjaśnienia sprawy poddajesz się i chcesz rozwiązać umowę. Wtedy dowiadujesz się że termin rezygnacji upłynął 30 czerwca i musisz płacić do końca sierpnia. Witamy w świecie uczciwych praktyk konsumenckich :)
Telewizja satelitarna
To jest dramat. Standardowo dokonana płatność za usługę, z której korzystam od kilku lat, została odrzucona przez Vectrę. Brak jakiegokolwiek wyjaśnienia ze strony operatora, wyłącznie nota odsetkowa za opóźnienie w płatności. Kontakt online i osobisty nie przynosi żadnej zmiany. Pracownicy tej firmy są niekompetentni, wykazują się wybitnym lenistwem oraz mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Jedna gwiazdka tylko dlatego, że nie da się dać niższej oceny. Nie polecam korzystania z usług tej firmy.
Telewizja satelitarna
Obsluga masakra i ciężko się dodzwonić żeby o cokolwiek zapytać
Telewizja satelitarna
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia, jakość usług mają fatalna
Telewizja satelitarna
Jedna wielka żenada !!!!!!!jestem od tygodnia bez Internetu sprawa zgłoszona. Klienta mają w głębokim poważaniu tylko przyjmuja zgloszenie A ty siedzisz i czekasz aż ktoś łaskawie się zjawi lub zadzwoni. Po tygodniu przychodzi technik robi to co potrafi po czym wychodzi i intetnetu jak nie ma tak nie ma .Pieniądze chcę oby płacić w terminie człowiek ,żeby nie odłaczyli to płaci na czas, jak oni mają coś naprawić to wielka łaska zero poszanowania dla stałego klienta. Czekam żeby skończyła mi się umową i gonię ich .Ludzie zanim podpiszecie kolejna umowę dobrze się zastanówcie czy macie na tyle nerwów żeby to wszystko przejść jak bedzie coś nie tak. żenada I SKANDAL. NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!! Jest dokładnie 3 październik A ja dalej jestem w czarnej du.ie od 7 września.
Telewizja satelitarna
Ulotka super, promocyjna cena ok tylko fakt malutki taki że przy reklamie piszą źe instalacji dokonują w dwa dni, a jak przyjdzie co do czego i zamówi się usługę to instalacja dostępna za dni 10 lub nawet 12 lub się zobaczy... technicy mają dużo pracy ponoć. Po jaki gwizdek w takim razie promować się szybką instalacją. Nieźle jak na początek współpracy.
Mam umowę z vectrą od początku czerwca na dostawę internetu 300MB. Od pierwszego dnia internet nie działa nie ma częstotliwości 2.4G .Internet przerywa ,długie okresy nie funkcjonuje w ogóle. Serwis to kpina pięć razy wymieniali ruter bez skutku zostawiali mi tylko pudełka.Umawiają się i nie przychodzą kolejny raz ich.zachowanie jest skandaliczne. Ciągle chwalą się nagrodą Jakości którą dostali w ten sposób ze na pytanie czy jesteś zadowolony z servisu system /SMS/ przyjmuje tylko odpowiedz tak bo nie nie wchodzi. W okresie 1,5 miesiąca dostałem około 40 odpowiedzi: Przepraszamy reklamacja jest analizowana umawiamy serwisanta ,serwisant nie przychodzi nie ma żadnego telefonu i tak dalej. Zmienia sie nazwisko konsultanta a zgłoszenie jest rozpatrywane od nowa.pod nowym numerem . prosze kto jest w podobnej sytuacji podejmijmy wspólne działanie taka firma nie powinna funkcjonować na rynku
Telewizja satelitarna
Vectra przejeła Pro-Internet, w pro-internet płaciłem 60 zł i tak jest w Vectra, problem tylko że nie wystawiają mi faktury VAT na firmę tak jak w Pro-Internet, jeśli chce fakturę muszę płacić wielokrotność 60 zł. Nie polecam. Paweł D.
Telewizja satelitarna
Ja ogólnie jestem zadowolony z usług Vectry oraz z obsługi na infolinii. Wszystko w porządku jak na moje
Telewizja satelitarna
Mam nieprzyjemność mieć u nich internet, wg umowy 100Mb/s realnie test z dzisiaj pokazał 8.51Mb/s.
Telewizja satelitarna
Wszystko fajnie na początku a potem jedna wielka tragedia takie firmy nie powinny istnieć
Telewizja satelitarna
lepsza jakosc usług oferowały firmy w Polsce juz 15 lat temu ,fatalna obsługa klienta i ciągle "zajęta" infolinia.Vectra to jakaś kpina.
Telewizja satelitarna
Nie polecam Vektry często w soboty i niedziele nie ma Internetu Techniczni nie odbierają telefonu.
Telewizja satelitarna
obsługa niekompetentna, na rozmowę z serwisem trzeba czekać ponad godzinę. Każdy tylko odbija piłeczkę gdyż na niczym się nie zna.
Telewizja satelitarna
Był przedstawiciel o przepisanie umowy z pro-internet i co? ( mama na TV na siebie a ja net na siebie) i co? na dziś czyli 16 stycznia się umówiłem na montaż miedzy 8 a 10 bo później do pracy i co?? był dziś, podłączył tylko TV a o necie nikt nic nie wie... ani jeden monter ani drugi. Pod podany nr nikt nie odbiera. Vectra ( gł siedziba ) nic nie wie.. to są kur... jaja! I co teraz mam robić?? do pracy nie poszedłem a neta ani widać ani słychać!
Brak tv od dwoch dni, zero kontaktu z dzialem pomocy technicznej.
Telewizja satelitarna