Salon Firmowy - Vectra to punkt obsługi klienta sieci Vectra w Gdańsku, zlokalizowany przy al. Grunwaldzkiej 99/101. W salonie można uzyskać informacje o ofertach telewizji satelitarnej i analogowej Vectra, a także skorzystać z pomocy konsultantów Danuty Wiszniewskiej, Eryki Michalec i Krzysztofa Kalinowskiego.

Tekst wygenerowany automatycznie

 

Oceny (94)

jacek
Termin usługi: grudzień 2017

Vectra powinna trzymać się od prowadzenia jakielkolwiek działalności gospodarczej jak najdalej . Brak sygnału kilka razy w miesiącu dałem rade znieść . Niestety boże narodzenie bez internetu i telewizji to było dla mnie za wiele. Nawiasem mówiąc nie długo będzie tydzień i awarii nie usuneli. Wypowiedziałem umowę i żałuje ,że wogóle ją zawarłem.

Izabela
Termin usługi: grudzień 2017

Nie polecę nikomu tego operatora telewizji kablowej.Ciągle mam przerwy w nadawaniu programu/brak sygnału/Internet słaby! W razie awarii zero kontaktu/telefony nie są odbierane,tylko słychać muzykę bez skutku.Chyba przestanę płacić !!!!!!!Ponieważ operator nie wywiązuje się z podpisanej umowy to ja też mam jakieś prawa i będę się starała,żeby ją zerwać wcześniej.W dniu dzisiejszym tzn.01.XII/br. od rana nie mam łączności /brak sygnału/ telewizji.Dodzwonić się nie mogę żeby zgłosić problem/cały czas słychać muzykę Dziwię się że Vectra ma taki stosunek do klienta,przy takiej konkurencji na rynku!!!!!!

warszawa
Termin usługi: listopad 2017

Vectra już całkiem spadła na psy.Klienta mają głęboko w d....e.Brak możliwości dodzwonienia się do pomocy technicznej,natomiast tam gdzie klient ma wyłożyc kase dodzwaniamy się bez najmniejszego problemu-od pierwszego dzwonka praktycznie...ta "firma" to jakaś porażka.Jestem ich długoletnim klientem ale zakończę "współpracę" z nimi.Nie polecam ich już i naprawdę trzeba się dobrze zastanowić zanim podpiszesz z nimi jakąkolwiek umowę.

Telewizja satelitarna

1.7
Wqur. klient
Termin usługi: październik 2017

Wczoraj napisali e-maila, że internet nie będzie działał od godziny 0:00 do 6:00 jest 21:50 i internetu brak. Infolinia nie odbiera. Pomoc techniczna zerowa!!! Całe szczęście, że niedługo koniec umowy. Zdecydowanie nie polecam! Sugeruję innym przejść się do biura i napisać wniosek o odliczenie proporcjonalne od kwoty abonamentu dni w których dostawca usługi nie wywiązał się z umowy, czyli po prostu nie dostarczył usługi.

Telewizja satelitarna

1.2
Kasia
Termin usługi: październik 2015

Internet regularnie raz w tygodniu nie działa. Mimo kontaktu z infolinia i notorycznego resetowania nie działa . Czekam do końca umowy i uciekam !

Telewizja satelitarna

1.0
Michal
Termin usługi: sierpień 2017

Fatalna firma nie polecam usług. Zamówiłem online po założeniu już były problemy. Albo Internet z pełna szybkością albo telewizja i Internet z 1/10 szybkości po zgłoszeniu 18.08 przyjechał technik i powiedział że w budynku jest wszystko dobrze wina leży gdzieś w rozdzielni. Po jego naprawie Internetu nie ma w ogóle. Dobrze że jest czas 14 dni na zerwanie umowy bo inaczej został bym z ręką w nocniku. Firmy nie polecam.

Telewizja satelitarna

1.0
Marta
Termin usługi: sierpień 2017

Chciałam przenieść usługę na nowy adres, uzyskałam odmowę, gdyż pod nowym adresem firma nie świadczy usług. Udałam się do siedziby firmy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej i tam pracownik Vectra poradził mi napisać prośbę o rozwiązanie umowy bez naliczania kary finansowej, zapewniał że tak właśnie należy zrobić. W między czasie dowiedziałam się, że mogę poczekać 3 msc na podłączenie usług w nowym miejscu zamieszkania, więc tak postanowiłam czekać płacąc nadal rachunki za usługę której nie miałam. W tym czasie Vectra kazała zwrócić sprzęt i naliczyła mi karę finansową w wysokości ponad 1600zł. Od samego początku nie zamierzałam wypowiadać umowy, zrobił to za mnie pracownik firmy w Gdańsku, widocznie takie są praktyki by naciągnąć człowieka na koszty. Pracownicy Gdańskiej placówki wypierają się swoich słów i czynów. Nieodpowiedni ludzie na danych stanowiskach, chyba, że firma notorycznie wykorzystuje swoich klientów to wtedy tacy pracownicy jak najbardziej mają sens.Porażka, daleko im do standardów europejskich. Bardziej opłaca im się oszukiwać ludzi na grubą kasę, niż pociągnąć kilka kabli na obszarze kilku kilometrów. A na profilu FB kasują komentarze na ten temat, prawda w oczy kole

Telewizja satelitarna

1.0
maciej
Termin usługi: sierpień 2017

fatalna obsługa. wołają o pomstę do nieba.

Jacek
Termin usługi: lipiec 2017

Niestety nie przyjmują zwrotów sprzętu w związku z końcem umowy pomimo iż centrum telefoniczne twierdzi, że przyjmują. Pani była średnio uprzejma i stwierdziła, że sprzęt może przyjąć ale dopiero za kilka dni. Ewidentnie robią pod górę osobom odchodzącym, pomimo iż moje odejście było związane ze sprzedażą mieszkania, a nie ogólnym niezadowoleniem.

Telewizja satelitarna

1.0
Bronisław
Termin usługi: lipiec 2017

Od kilku lat jestem klientem VECTRA mam TV telefon internet jestem bardzo zadowolony z usług jedyny mankament faktura brak stanu konta in plus in minus miałem nadpłatę sam odkryłem fakt zwrócono.

Telewizja satelitarna

5.4
yan
Termin usługi: lipiec 2017

Wszystko w vectrze jest nastawione na dojenie a wypowiedzenie czegos graniczy z cudem

Telewizja satelitarna

1.4
Marta
Termin usługi: czerwiec 2017

Ok. Tygodnia temu skontaktowalam sie z przedstawicielem (opiekunem budynku) w sprawie oferty. Tego samego dnia pod wieczor zadzwonilam zeby potwierdzic wybor oferty. Odebrala inna osoba (tym razem kobieta) poprosila o pozostawienie danych do umowy i umówiliśmy sie zeby monterzy przyszli dwa dni pozniej w konkretnych godzinach. Pani rowniez powiedziala, ze przedstawiciel zadzwoni do mnie jak tylko przygotuje umowe. Po 3 dniach (czyli dzien po tym jak powinni sie zjawic monterzy) zadzwonilam do przedstawiciela dowiedziec sie co i jak bo nie bylo zadnego odzewu z ich strony. A Pan zdziwiony bo nie wiedzial ze w ogole usugi zowilam. Powodzial ze usiadzie przy komputerze, sprawdzi to i oddzwoni. I cisza. Mija juz ponad tydzien. Takie podejscie do klienta jest nie do przyjecia.

Telewizja satelitarna

3.2
Małgorzata
Termin usługi: czerwiec 2017

Zadzwoniłam do Obsługi klienta, aby dowiedzieć się jaki jest wynik sprawy, którą zgłaszałam 30.05.2017 r. I niestety miałam nieprzyjemność rozmawiać z bardzo opryskliwą i niemiłą osobą z obsługi. Nie dość,że odpowiedź na moją prośbę o przesłuchaniu nagrania została rozpatrzona negatywnie, to pani, po drugiej stronie słuchawki podawała mi tą informację bardzo niemiłym i opryskliwym tonem, jakby rozmawiała z jakimś idiotą. Myślałam,że jako klientka, która kupuje od Vectry usługi powinnam zostać potraktowana z szacunkiem, ale niestety spotkałam się z chamskim i poniżającym tonem odpowiedzi. Na moją uwagę, pani odpowiedziała, że to moja interpretacja tonu, według niej samej jest bardzo miła i nie przeprosiła. Istna bezczelność !!!!

Telewizja satelitarna

1.0
Grażyna
Termin usługi: maj 2017

Podpisałam z nimi umowę, ale okazało się, że programy, które mi zainstalowano były tylko na zachętę. Po miesiącu zablokowano większość interesujących mnie programów i albo muszę płacić więcej albo oglądać badziewie. Ustawowy czas odstąpienia od umowy już dawno minął. Zostałam wprowadzona w błąd. Trzymajcie się od Vectry z daleka

Telewizja satelitarna

1.0
Ja
Termin usługi: lipiec 2016

Po pierwsze, od zawsze problem z internetem. Urywa się. Zwłaszcza podczas wilgotnej pogody. Po drugie, rok temu, zgodziłem się telefonicznie na zmianę warunków umowy. Oczywiście miałem dostać umowę drogą elektron. Po czym, po jej otrzymaniu miałem 14 dni na odstąpienie od tejże umowy. Jak się sprawa zakończyła? Dostałem umowę prawie po roku! Pomimo wielu telefonów i interwencji w siedzibie w Gdańsku... Po otrzymaniu usłyszałem, że sprawa przedawniona, i nie mogę odstąpić od umowy...

Telewizja satelitarna

2.5
Marcin uzytkownik od 24mc
Termin usługi: 24 mc

Nie bylo mozliwosci przeniesienia uslug na inny adres i gdy chcialem wypowiedziec umowe straszono mnie pismem z kara 2800 zl.internet bardzo slaby,awarie,przerywal.uwaga umowa odnawia sie automatycznie za nie zwrocony sprzet kara

Telewizja satelitarna

1.0
Agnieszka
Termin usługi: 2015-2017

INTERNET dziadostwo!!!! Zwiększyłam prędkość i nie ma żadnej różnicy. Praktycznie codziennie przerwy w dostawie Internetu. Przy zgłaszaniu problemów słyszę,że to wina mocniejszych urządzeń u sąsiadów. KŁAMSTWO!!!!!! Przeprowadziłam wywiad ze wszystkimi sąsiadami,nikt nie ma nowych urządzeń wina leży tylko po stronie Vectry. Kończę współpracę z nimi.

Telewizja satelitarna

2.6
LESTER
Termin usługi: Dwa lata

Przed Vectra mieliśmy na osiedlu innego operatora. Była rzetelna i sprawna obsługa. Dziś .... tragedia !!! Ciągłe problemy z TV i internetem a dodzwonić się do obsługi technicznej niemożliwe. Nieudolność w kierowaniu Vectry jest wzorcowa. "Gratuluję" Zarządowi stworzenia firmy-bubla.

Telewizja satelitarna

1.8
Karol
Termin usługi: 06/04/2017

Czy ktoś kiedykolwiek się dodzwonić by zgłosić awarię...20minut i nic... Ostatni raz przedłużył em umowe

Telewizja satelitarna

3.2
Monika
Termin usługi: od 2011 roku

najgorsza kablówka i internet nie można się dodzwonić a jak się już dodzwonisz to nie ich temat i przełąńczają dalej i znów niemożna się dodzwonić. Mam dwa dekodery u mnie w pokoju wszystko po polsku a u dziecka bajki po angielsku a reklamy i cała telewizja po polsku . Próbuję z nimi rozwiązać problem i niema efektu.Dzięki bogu kończy mi się umowa 01042017 i rezygnuje daje wypowiedzenie.Przechodzę do UPC tam dostałam lepszą ofertę i tańszą, szybszy internet i programy na wszystkich trzech telewizorach te same i nagrywarkę. Za przeproszeniem klienta mają w dupie a już jestem z nimi od wielu lat.Pozdrawiam...

Telewizja satelitarna

1.0