Oceny (94)
Vectra jest jest po prostu beznadziejna. Częste problemy z telewizją i Internetem, poziom konsultantów w biurach i na infolinii dno, albo gadają standardowe formułki albo nie posiadają odpowiednich informacji. Dodatkowo Vectra bardzo mocno ogranicza dostęp do routerów, problemy są z głupim odblokowanien portów. Najgorzej, że u mnie na osiedlu nie ma UPC. Pozostaje wtedy Vectra albo jakiś osiedlowy radiowy.
Telewizja satelitarna
TV nie jest najgorzej, natomiast internet katastrofa!!! jego prędkość pozostawia wiele do życzenia (moja umowa na 50) często jego brak. Czasem brak internetu co drugi dzień.
Telewizja satelitarna
Przemęczyłam się z Vectrą 2 lata, bo w moim bloku nie było innych dostawców, a satelity nie chciałam, TV ok, ale kto teraz ogląda TV? internet szybkość max 1Mb, ponoć wina routera, za to na kablu AŻ 8 Mb, zamiast spodziewanych 60Mb, konsultanci namawiający do przedłużenia umowy bezczelnie kłamią i są opryskliwi, jutro jadę wypowiedzieć umowę i od lutego biorę UPC
Telewizja satelitarna
A ja chciałam pochwalić pana konsultanta, z którym rozmawiałam 13 grudnia po południu. Co prawda dodzwonienie się kosztowało mnie wiele czasu i nerwów, ale konsultant wykazał się bystrością, domyślił się, jaki może być problem / nie ze strony Vectry/ i podał mi dane potrzebne do ewentualnego zainstalowania nowego sprzętu, co sprawiło, że sama - informatyczne beztalencie - poradziłam sobie z awarią. Żałuję, że nie zapamiętałam nazwiska tego pana :(
Umowę podpisałam pod adresem wynajętego mieszkania.. Pan Vectra zapewniał że w razie przeprowadzki usługę będzie można zabrać ze sobą. W razie jednak braku możliwości dostarczenia sygnału pod nowym adresem będę mogła bez żadnych sankcji zrezygnować z winy operatora. Tym Pan Vectra mnie przekonał.Wyprowadziłam się po 5 mies. Pod nowym adresem nie było możliwości podłączenia usługi. Podałam więc adres Syna i tam również Vectra nie mogła się podłączyć z braku możliwości technicznych...Sprawdzali, odpisywali prawie przepraszali...więc wypowiedziałam umowę. Sprzęt schowałam do szuflady i zapomniałam o temacie...na krótko, ponieważ Vectra upomniała się o abonament i nie pozwolono na zerwanie umowy chyba że zapłacę karę w niemałej kwocie za zerwanie umowy. Nie przemawiały do nich punkty regulaminu, które stały po mojej stronie. Byli głusi i ślepi i bardzo pazerni. Nie wywiązali się z Umowy. Właśnie minęły 2 lata i kończę z nimi przygodę, którą przez cały ten czas za friko płaciłam. Niestety procedury zakończenia są dużo trudniejsze od procedury rozpoczęcia współpracy. Są nieuczciwi. Ich przedstawiciele są nie źle wyszkoleni do pozyskania klienta i potem znikają a Ty płacisz a firma rośnie
Telewizja satelitarna
Bylam w zeszlym tygodniu w biurze obslugi na ul.Grunwaldzkiej we Wrzeszczu aby zrezygnowac z uslugi internetu a telewizje i tel.stacjonarny przepisac na kogos innego.pani w biurze obslugi nie poinformowala mnie,że nalezy najpierw zadzwonic na infolinie i telefonicznie zrezygnowac z pewnych uslug.przyjezdzam z babcia i okazuje sie,że niepotrzebnie,bo trzeba wrocic do domu,zadzwonic na infolinie i za kilka dni znow brac babcie pod pache i znow jechac do biura...... zmiencie doradców lub porządnie ich wyszkolcie,bo nikt nie kursuje do Was z czystej przyjemnosci
Telewizja satelitarna
Nie polecam oferty tej firmy. Cały czas przerwy techniczne, błędy. Nie polecam, dostałem nauczkę więcej nie skorzystam z oferty tej firmy.
Telewizja satelitarna
Niestety nie znalazłem dostawcy, który oferuje lepszy pakiet tv internet, UPC, Nc+ i polsat bez szans, Przez ponad 2 lata może z 10 razy były krótkie przerwy w necie a tak to ładnie działa. Zgadzam się że obsługa telefoniczna jest beznadziejna i dodzwonić się graniczy z cudem.
Telewizja satelitarna
Niestety oprócz Pana instalujacego to dziadostwo cała reszta leży. Nie można się wogóle dodzwonić a jak już się dodzwonisz to zero kompetencji zero pomocy DRAMAT DRAMAT DRAMAT
Telewizja satelitarna
internet to totalne dno. Ruter do internetu pamieta czas PRL u Teraz ma UPC i 120 GB /s cały czas Nic nie rwie.Smiga jak ta lala
Telewizja satelitarna
internet praktycznie nie dział, żadne interwencja nie pomaga. Odradzam, nie polecam!!
Telewizja satelitarna
Ciągłe awarie, których nikt nie potrafi naprawić. Odradzam wszystkim !!!!!!!!!!!!!!
Telewizja satelitarna
Od paru miesiecy nie wiem kiedy jest internet rano brak ,wieczorem brak i zadnej pomocy tylko faktura do placenia telewizja ok a net tragedia
Mieszkam Na Słonecznej Dolinie. Od prawie miesiąca mój internet wieczorami nie przekracza 1 Mb/s, chociaż mam wykupione 50 Mb/s. Obsługa klienta twierdzi że to wina mojego routera. Po jego ominięciu dalej jest to samo. Dzwonię znowu, Pan udaje że bardzo źle mnie słyszy i nie chce ze mną rozmawiać. Rozważam zerwanie umowy, szukam innego operatora, bo tu już nie wiem co mam robić.
nagminny brak mozliwosci wykonania polaczenia telefonicznego i odbioru polaczen . Brak mozliwosci zgloszenia awari i rozmowy z konsultantem z numerow stacjonarnych
Telewizja satelitarna
Od tygodnia zgłaszałam do BOK Vectra awarię i echo!!! 4 lub 5 zgłoszeń w ciągu tygodnia poszlo w powietrze i zostało kompletnie zlekcewarzone! A tak to wyglądało. Po silnych wiatrach złamaną dużą gałąz usunał mąż z drogi a następnie zgłosiliśmy awarie do BOK na infolinię. I tak trwa to już tydzień! Raz przyjechal technik popatrzył, poszedł i na tym się skończyło. Kable i urządzenie leżą od tygodnia na ulicy po którym jezdza caly tydzien samochody w wyniku czego kabel został zerwany. To spowodowało iż od kilku dni nie posiadamy Internetu. Sposób traktowania klienta przez firmę Vectra jest tragiczny! Ile można zgłaszać razy awarie???!!!! Chce przesłać zdjęcia ale nie ma możliwości. Jak szanuje się material, klienta i pieniadze firmy które są również naszymi pieniedzmi gdyż bez nich i klientów kupujących ich usługi firma nie miałaby racji bytu. Marnotrastwo pieniedzy i brak reakcji oraz informacji dla klienta zwrotnej mimo kilkukrotnego zgłaszania na CITO jest oburzajacy a stosunek do klienta pogardliwy na co sie nie zgadzamy!!!! Więc zastanów się dokonując wyboru bo może Masz inny ja niestety tego nie miałam i muszę się męczyć!!! Jednakże cierpliwość moja sięgneła ZENITU!
Telewizja satelitarna
najgorszy dostawca internetu w całej polsce od 2 miesiecy wysyłam prośby o naprawe internetu i nic
Telewizja satelitarna
Miałem cały czas w upc,znalazłem w klatce ogłoszenie z wektry,wypowiedziałem umowę upc,podpisałem z wektrą okazało się że zapłaciłem karę upc bo to nie było ich ogłoszenie,a ogłoszenie było takie że mogę wypowiedzieć bez żadnej konsekwencji bo nie będzie 3 programówkl,a to przedstawiciel wektry powiesił sobie takie ogłoszenie,net nie ma prędkości jak podpisałem umowę,był technik i powiedział że to wina kompa,kupiłem nowy,dalej to samo,najgorsza firma jaką spotkałem w długim moim życiu,mam 55 lat
Telewizja satelitarna
Nie mieliśmy z Vectrą fajerwerków, telewizja często sie rozlogowywala, przy najmniejszym wietrze nie działała. Cieszę się, że umowa właśnie mi się kończy, kupuje usługi u innego operatora.
Telewizja satelitarna
Czytając opnie w internecie miałem obawy co do zmiany operatora (wcześniej miałem UPC) ale jednak zaryzykowałem i... jestem zadowolony, płacę dużo mniejszy abonament za te same usługi, nigdy z niczym nie miałem problemów, net śmiga na wifi bezproblemowo, TV jakość też ok...
Telewizja satelitarna