Oceny (94)

Klient Vectry
Termin usługi: 25.11.2015

NIGDY W ŻYCIU WIECEJ VECTRY!!!!! Każdemu odradzam.Może warto zainteresować całą sprawą UOKiK.. Bo tak nie może być,żeby płacić za coś czego niema, wiecznie w modernizacji..

Telewizja satelitarna

1.0
Abonent
Termin usługi: od kilku lat

Chamstwem - nazywam rozłączenie się pracownika Vectry, którego zapytałem o imię i nazwisko - bym wiedział z kim rozmawiam. Czekałem na połączenie 25 minut, a pracownik bezczelnie, po chamsku - rozłączył się! Za co my im płacimy abonament? Aby tak nas traktowali niekompetentni pracownicy? Mam nadzieję, że ktoś z przełożonych skontaktuje się ze mną i zechce sprawę wyjaśnić... Informują nas, że rozmowy są nagrywane, więc można będzie dojść łatwo do tego pracownika. I z wzajemnością, ja też mam nagraną rozmowę ... Czy Vectra chce takiej reklamy?

Telewizja satelitarna

1.0
A
Termin usługi: 2014

Infrastruktura w mojej okolicy jest w opłakanym stanie. Więcej awarii niż prawidłowej pracy internetu. Dojście do zwrotu pieniędzy i zerwania umowy mimo nie wywiązywania się operatora z zawartej umowy wymaga pomocy prawnej Federacji konsumentów. Wiele nerwów i sporo czasu kosztowało mnie rozprawienie się z tą firmą.

Telewizja satelitarna

1.0
jan jasinski
Termin usługi: 03.10.2016r.

bardzo słaba jakość sygnału internetowego,bardzo częste przerwy w internecie kilka razy w tygodniu trzeba robić reset dekodera.dodzwonić się do BOK to loteria,oczywiście co innego jak chodzi o kupno usługi.nie polecam vectry nikomu i czekam do końca swojego abonamentu

Telewizja satelitarna

1.4
p-tucholski
Termin usługi: Nie wiem, co to jest \"termin korzystania z usługi\"

Gdy zacząłem korzystać z usług VECTRY miałem dwie stacje niemieckie. Teraz nie ma już żadnej. Bo przecież Deutsche Welle jest w języku angielskim. To jest coś niesłychanego, żeby najpotężniejsze gospodarczo i politycznie mocarstwo europejskie i światowe nie było reprezentowane w Vectrze. Nie chcę, ale muszę poszukać sobie innej kablówki.

Paulina
Termin usługi: od roku

Jak najdalej od Vectry - jakość obsługi poniżej krytyki, nierzetelni, liczba kanałów telewizyjna ŚMIESZNA, często zawiesza się internet lub są braki w dostępie do niego.

Telewizja satelitarna

1.0
niezadowolony
Termin usługi: 05.01.2015

Serdecznie odradzam. Od dwoch miesiecy srednio dwa razy w tygodniu brak dostepu do uslug. Brak telewizji i internetu. Pan przyjmuje zgloszenie o awarii w godzinach poranych a przewidziany czas naprawy polnoc to jest smiech jakis. I za kilka dni to samo. A abonament w tej samej cenie ciekawe prawda? Polecam w ogole nie korzystac z uslug tej firmy strata nerwow i pieniędzy.

Telewizja satelitarna

1.5
Jakub
Termin usługi: 9/06/15

Średnio 3-4 razy dziennie następują przerwy w dopływie internetu. "fachowcy" przyjmują zlecenie, przyjeżdżają wymienić złączki w kablach i pozamiatane. Nic innego nie potrafią... Telefoniczna pomoc techniczna jeżeli da się do nich dodzwonić (powodzenia w 15 minutowym oczekiwaniu na odebranie słuchawki w dziale technicznym) sugeruje odłączenie routera od prądu i podłączenie go z powrotem mimo informacji, że problem leży w switchu kilka domów dalej. Żadnego przeszkolenia, żadnego obeznania w temacie, żadnej pomocy. "Dobrze, to ja zgłoszę zlecenie dla techników i jutro ktoś sie tym zajmie" po czym "zlecenie zostało zaznaczone jako naprawione, czyli usługi nadal nie ma ? Złożę jeszcze raz i jutro ktoś sie tym zajmie" w koło macieju. Jedynie telewizja jakoś trzyma ale internet to dno i metr mułu, nieobecne średnio przez 10godzin dziennie (zwłaszcza w godzinach nocnych). Jakiekolwiek prośby o przeniesienie switcha w wyniku podejrzeń o celowe grzebanie przy urządzeniu osób trzecich kończy się na "my wiemy że to oni ale no wie pan...". Powiedzieć nie polecam to za mało. Powiedzieć, że pracujący tam ludzie wykazują się kretynizmem to mało. A płacenie za taki GNIOT to zdecydowanie ZA DUŻO!

Telewizja satelitarna

1.0
Maro331
Termin usługi: 04-11-2014

Telewizja co chwilę ma awarie.Obraz zatrzymuje się na programachHD.Dział techniczny udaje że coś robi a tak na prawdę nie ma pojęcia o przyczynach tej awarii.Nie polecam.

Telewizja satelitarna

1.0
Ula
Termin usługi: od stycznia 2005

A ja jestem zadowolona z tej telewizji.Kanały ułożone tematycznie,duży wybór.Jedynie trudno jest się dodzwonić.Nie miałam żadnych awarii,dobry zasięg.Polecam z czystym sumieniem.

Telewizja satelitarna

5.0
Darek
Termin usługi: 2012

net co chwila w naprawie,2 razy wiemieniony ruter-byle do konca umowy i zegnam bez zalu

Telewizja satelitarna

2.0
Zdzisław
Termin usługi: 19.01.2014,

Szanowni Państwo dlaczego macie swoich abonentów za idiotów i bezmyślnych kretynów serwując im tylko disco polo w ofercie kanałów muzycznych. Rządam przywrócenia MTV rock, MTV base, dołączenia do oferty Muzo.Tv i innych kanałów z "muzyką", oraz Fox live HD. Konkurencyjnym sieciom jakoś się opłaca mieć w ofercie normalne kanały muzyczne dla cywilizowanych ludzi, a vectrze oczywiście nie.

Telewizja satelitarna

1.6
Wiola
Termin usługi: 05.09.2012

Miałam Vectre przez rok, gorszej telewizji nie miałam, wieczne usterki,brak internetu i tłumaczenie modernizacją, ( przez rok??!!!)potem sie wyprowadziłam z miejsca swiadczenia usług i dopiero się zaczeło, brak łaczy w miejscu gdzie mieszkam ,wiec pozostało płacić za coś z czego nie korzystam . Nie polecam !!!!!!!!!!!!

Telewizja satelitarna

1.0
Marek
Termin usługi: 10.04.2014

W BOK-u Vectry przy Strzelców Karpackich pracownicy są tam za karę. Od tygodnia przyśpieszają realizację zgłoszenia. Ja rozumiem że zmiana numeru dekodera jest sprawą absorbującą przez przynajmniej minutę, ale można spróbować znaleźć ten czas. Mistrzowie fizyki - jako jedyni rozciągają 24 godziny do 170, a zegar nadal tyla! Polecam gorąco trzymać się jak najdalej :)

Telewizja satelitarna

2.0