Salon Firmowy - Vectra to punkt obsługi klienta sieci Vectra w Gdańsku, zlokalizowany przy al. Grunwaldzkiej 99/101. W salonie można uzyskać informacje o ofertach telewizji satelitarnej i analogowej Vectra, a także skorzystać z pomocy konsultantów Danuty Wiszniewskiej, Eryki Michalec i Krzysztofa Kalinowskiego.

Tekst wygenerowany automatycznie

 

Oceny (94)

Aga303
Termin usługi: 18.08.16

szkoda że w ocenie nie ma zer bo tylko na tyle zasługuje Vectra. Najbardziej porażkowa firma z jaką miałam do czynienia. Internet oszukuje nie ma tej prędkości za jaką płacę. Przerwy w dostawie internetu czy telewizji są normą. NIKOMU NIE POLECAM !!!

Telewizja satelitarna

1.0
Niezadowolona klientka
Termin usługi: Rok

Nikomu nie polecam internetu od tego dostawcy! Ciagle problemy, codziennie nie ma internetu, brak jakiejkolwiek odpowiedzi i reakcji ze strony obslugi. Szkoda czasu i nerwow !!! Pomimo wielokrotnego dzwonienia i zglaszania problemu z internetem w dalszym ciagu jest to samo.. Z tego wynika,ze nie zalezy wam na satysfakcji ze strony klienta,tylko na ich utracie .Niestety czlowiek placi za nic w dodatku traci swoje nerwy. Masakra.

Telewizja satelitarna

1.0
Iza
Termin usługi: Cały czas,dzień w dzień usterki

Cały czas problemy z internetem, dzień w dzień brak połączenia niezależnie czy deszcz, czy słońce... wcześniej jak było to przy Jarsacie nie było takich problemów a od teraz to jedna wielka porażka, czas uciekać z tego. Po pół roku znajdują nie zapłacona fakturę, dane klienta się nie zgadzają. NIE POLECAM !!!!!!!

Telewizja satelitarna

1.2
Paweł B.
Termin usługi: ostanie 2 lata

Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia, kontakt z nimi to tragedia, niekompetentni konsultanci czytający skrypty, a poza tym olewka. Ponadto net często się zrywa co dyskwalifikuje oglądanie np. na SmartTV.

Telewizja satelitarna

1.0
michał
Termin usługi: 06032016

totalne dno dwa tygodnie zgłaszania usterki nikt nawet nie zadzwonił prędkość internetu nawet połowa zakupionej brak słów jedena wielka olewka uszkodzony pilot na deser odradzam wszystkim

Telewizja satelitarna

2.4
Anna
Termin usługi: 2015

Vectra - typowy wyzyck, zero nastawienia dla Klienta, zero przystępności.....Szkoda że w ocenie ogólnej nie ma "0"

Telewizja satelitarna

1.0
XXX
Termin usługi: 2016

Przeniesienie usługi z jednej lokalizacji na druga. Tragedia. Nikt nic nie wie. Instalatora zawsze cos zaskakiwało, instalacja robiono na raty 3 dni. Nie podpisywac dopuki nie zrobi do konca. Potem juz go niezobaczycie. Czekam na zaklejenie dziur po wierceniu. Sparwy proste i bardzo proste trzeba załatwiac osobiscie w biurze .

Telewizja satelitarna

2.6
Rafał
Termin usługi: 01/01

Internetu nie polecam nikomu, codziennie od ponad miesiąca nie mam prędkości takiej jak w umowie. Przerwy w dostarczaniu internetu są codziennością. Na infolinie nie można się dodzwonić. Miał przyjść technik w sobotę i naprawić ruter, oczywiście nie przyszedł nie dostałem żadnych informacji dlaczego. Od ponad miesiąca walczymy dzwonimy prosimy i nic nie pomaga. Więc nie polecam nikomu operatora!

Telewizja satelitarna

1.4
Krzysiek
Termin usługi: 01/01 do dzisiaj

Miałem internet w Biall i było ok, Vectra żenada, co dzień praktycznie braki netu. Na infolinie nie można sie dodzwonić, świadczy to o tym ze nie jestem sam z częstym brakiem netu. Mieszkam na Chełmie Bieganskiego

Telewizja satelitarna

1.8
przemas
Termin usługi: dwa lata

Najgorszy operator w trojmiescie. Hamstwo tylko brać kasę a od siebie nic.

Telewizja satelitarna

1.0
Seru
Termin usługi: 2014 2016

Ciagly brak internetu. Porazka.

Telewizja satelitarna

1.6
Andrzej Jażdżewski Gdańsk
Termin usługi: co pare dni

Od lipca mam Vectrą w wyniku połączenia EiA a Gd.Chełmie. Wtedy "chodziło" bez problemu. Teraz masakra. Reklamacje zamknęły się w wymianie kabla i nadal to samo. Dziękuję Vectrze za dot. współpracę ale dalej nie chcę. Przestrzegam! jak macie inną możliwość, nawet droższą - uciekajcie. Będzie dla was taniej.

Telewizja satelitarna

2.4
Łukasz
Termin usługi: 15.022015

Co chwile problem z dostarczaniem usług! Kilka razy w tygodniu usterka. W dziale technicznym nikt nie odbiera przez 20 minut. W dziale sprzedaży czeka sie 3 sekundy na zgłoszenie konsultanta który nie wie nic! A potrafią dzwonić kilka razy w tygodniu żeby wcisnąć dodatkowe pakiety z których i tak nie można korzystać.

Telewizja satelitarna

1.0
hans
Termin usługi: 2014

mam vectrę prawie dwa lata i mam z nią ciągłe kłopoty.kilka razy dziennie mam przerwy w dostawie sygnału internetu,TV i telefonu.obiecanki "naprawy"nie dają rezultatu.NIKOMU NIE POLECAM VECTRY-to nieudacznicy

Telewizja satelitarna

2.2
MIREK
Termin usługi: 0102-2016

Witam pełna amatorszczyzna i brak kompetęcji nie ma możliwości kontaktu telefonicznego brak reakcji na pocztę elektroniczną

Telewizja satelitarna

1.0
Kasia
Termin usługi: 22.01.2016

Po przejrzeniu opinii poniżej oraz niefortunnym kontakcie z niekompetentną obsługą infolinii VECTRY (przepychanki trwające ok.tygodnia) z ogromną niechęcią szłam do BOK na Morenie. I potwierdziło się: budynek nieoznakowany, ciężko go znaleźć, wygląda jak melina no i czekanie w kolejce przeraziło mnie i byłam przekonana ze Pani zamknie mi drzwi przed nosem. Jednak czekałam ok. 30 min (przede mną były 4 osoby) a Pani obsługująca bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła - wykazała się znajomością usług/promocji, wysłuchała jakie są moje oczekiwania (oraz narzekań na obsługę infolinii) i z uśmiechem na twarzy doradziła mi odpowiednią ofertę i bardzo sprawnie zawarłyśmy nową umowę, a na pytanie o wizytę montera powiedziała: „najszybciej może być to… poniedziałek” (zawierałam umowę w pt przed 17), zatem też szybciutko. Dodam, że abonentką VECTRY jestem od 2 lat i w zasadzie nie miałam żadnych problemów z połączeniem Internetowym, kojarzę jeden raz kiedy musiałam resetować modem. Zawiodłam się dopiero w momencie, kiedy chciałam przedłużyć umowę, a obsługa infolinii nie potrafiła mi podać jakiejkolwiek oferty i każdy pracownik mówił co innego – następnym razem mogę nie mieć tyle cierpliwości...

Telewizja satelitarna

5.0
Joanna
Termin usługi: Nigdy więcej

Jeżeli ktoś potrzebuje skorzystać z biura obsługi musi poświęcić koło 2godz. Tragedia obsługa a budynek jak melina, są dwie panie z czego jedna tylko obsługuje a druga się kręci i podjada batoniki!! Zero zainteresowania klientami a panie siedzą tu za jakby za karę!!!!

Telewizja satelitarna

1.8
Jacek
Termin usługi: 14-01-2016

Posiadamy z tej firmy internet od roku czasu. I przez cały ten rok mieliśmy więcej usterek niż u innego dostawcy. Przed tym posiadaliśmy w innej lokalizacji UPC, problemy w ciągu roku, pojawiły się jedynie dwa razy. A tutaj, praktycznie co tydzień musimy wisieć na telefonie do działu technicznego, gdzie wsparcie każe mi szukać prądu na klatce, lub za każdym razem resetować modem. Kompletna paranoja, plus cudowna uprzejmość tejze obsługi. Stanowczo po tych doświadczeniach odradzam.

Telewizja satelitarna

1.0
Piotr Pasterna -Zabrze
Termin usługi: 05.01.2016

Chciałbym podziękować Pani Julicie Hinz za szybkie i skuteczne rozwiązanie problemu płatności abonamentowej. Pani Julita wykazała się profesjonalnym podejściem do problemu.Była bardzo uprzejma.Za taka obsługę należy się wyróżnienie.

Telewizja satelitarna

5.0
Czesław
Termin usługi: jak najprędzej

Odpowiedź panienki z Biura Obsługi klienta - każdy abonent ma inną karę.

Telewizja satelitarna

1.0