- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (370 opinii)
- 2 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (186 opinii)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (94 opinie)
- 4 Utrudnienia na al. Niepodległości od wtorku (49 opinii)
- 5 Dlaczego szpetne kioski nie znikają z ulic? (252 opinie)
- 6 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (359 opinii)
Autobus spóźnił się godzinę i odjechał z nie tego przystanku
Pani Joanna chciała pojechać z Gdyni do Elbląga korzystając z usług przewoźnika Flixbus. Niestety nie udało się jej, mimo że na przystanku była pół godziny przed przyjazdem autobusu, który na dodatek spóźnił się o godzinę. Jak to możliwe?
Gdynianie dobrze wiedzą, że przy ul. Kcyńskiej 27 mieści się centrum handlowe z dużym, zewnętrznym parkingiem.
Na terenie wspomnianego parkingu mieszczą się dwa przystanki autobusowe - jeden oznaczony logiem Flixbusa nieopodal wejścia do Tesco i drugi, miejski oddalony o kilkaset metrów przy jezdni biegnącej równolegle do obwodnicy.
SMS o opóźnieniu autobusu
Pani Joanna pierwszego SMS-a o opóźnieniu autobusu dostała o godz. 16:18, a więc dokładnie 13 minut po planowanym przyjeździe.
- Trochę mnie to zirytowało, bo zanim dostałam SMS-a, pomyślałam, że może ten autobus w ogóle nie przyjedzie. Na peronach kolejowych widnieje chociaż informacja o opóźnieniu pociągu, tutaj nic. Co więcej pan na infolinii powiedział mi, że według regulaminu autobus może się spóźnić do dwóch godzin i nie można domagać się zwrotu za bilet - dodaje pani Joanna.
Autobus, na który czekała pani Joanna wcześniej zabierał pasażerów z m.in. Berlina, Szczecina czy Słupska, a więc miał prawo mieć opóźnienie.
Autobus przyjechał na miejski przystanek
Problem w tym, że gdy dojechał na ul. Kcyńską w Chyloni, stanął na przystanku ZKM a nie Flixbusa.
- Gdy po blisko godzinie oczekiwania na przystanku, zobaczyłam, że autobus przyjechał w inne miejsce, strasznie się zdenerwowałam. Zanim dobiegłam z torbami na przystanek ZKM, autobus już odjechał - relacjonuje pani Joanna.
Z związku z powyższą sytuacją zapytaliśmy przedstawicieli Flixbus, dlaczego autobus przyjechał na inny przystanek niż ten oznaczony zielonym logiem przewoźnika.
Przystanek był błędnie oznaczony w systemie
- Na bilecie oraz w aplikacji pasażerowie mają dostępną informację z pinezką i dokładnym adresem przystanku. Zweryfikowałam jeszcze ten aspekt dodatkowo z działem odpowiedzialnym za przystanki i rzeczywiście okazało się, że przystanek, gdzie zatrzymał się autobus był błędnie oznaczony w systemie. Zaktualizowaliśmy już instrukcje dla kierowców, więc sytuacja nie powinna się powtórzyć. Pasażerkę, która w wyniku tego błędu straciła przejazd prosimy o bezpośredni kontakt celem ustalenia rekompensaty - mówi Martyna Madajek, specjalista ds. komunikacji w Flixbus.
Miejsca
Opinie (129) ponad 10 zablokowanych
-
2021-07-07 16:23
Czy zdarzyło mi się spóźnić na zaplanowany wyjazd? Nie, nigdy (5)
Czy zdarzyło mi się, że pojawiłam się na czas w określonym miejscu, a autobus lub pociąg okazał się odjeżdżać skądś indziej? Tak, kilka razy. Już jako nastolatka obiecałam sobie, że nigdzie nie jadę, jeśli nie ma ze mną kogoś, kto mi zapewni, że wie, gdzie trzeba iść i mnie zaprowadzi do środka transportu. A znajomi wciąż narzekają, że co chwilę coś im odjechało z innego miejsca, niezależnie od miejscowości, dziki kraj
- 71 34
-
2021-07-07 20:08
Dawno nie czytałem wyróżnionej, tak chaotycznej opini, z której nic nie wynika. (1)
- 30 4
-
2021-07-08 10:15
Gdzie tu chaos?
Nadazaj, ludzie dzis malo czytaja i zatracili zdolnosc rozumienia zdan zlozonych.
- 0 2
-
2021-07-08 10:07
autobusy to w tym kraju jest dramat
na kolei nie ma takiego bajzlu, jeśli ktoś czeka na pociąg na innym peronie niż jest odjazd to zawsze dlatego że czytać nie umie, codziennie widzę takich mistrzów co czytają tablicę przyjazdy zamiast odjazdy i się dziwią że nic się nie zgadza a tymczasem pociągi jak w zegarku kursują
- 3 0
-
2021-07-08 10:14
Tak
W planowaniu takich wydarzeń, szczególnie tam gdzie wiadomo, ze sporo ludzi bedzie w tym miejscu pierwszy raz i nie go nie znaja, tego typu planisci powinni brac to pod uwage. I tak planowac, zeby czlowiek byl poprowadzony za reke, wiedzial gdzie ma isc itd. Ile razy kierujac sie strzalkami nie wiedzialem, czy ta kolejna strzalka nakazuje mi isc do gory schodami czy skrecic w ktoras strone.
Raz na dworcu w Krakowie (ktory zgodnie ze wspolczesna moda zostal polaczony z galeria) szedlem zgodnie ze strzelkami na swoj peron i co chwile wychodzilem z jednej strony dworca, zawracalem i wychodzilem z drugiej. I chodzilem tak i chodzilem, bo przeciez strzalki wskazuja jasno jak ma isc, cos jest ze mna nie tak? Okazalo sie, ze mieli jakis remont, przejsc ta droga nie bylo, wytyczona gdzies nie wiadomo gdzie, nigdzie jakichkolwiek oznaczen. Gdy czas do odjazdu zrobil sie niebezpiecznie krotki po prostu przeskoczylem przez ktorys plot i po torach dobieglem na peron. Moim zdaniem to nie kwestia kraju tylko niekompetentnych i**otow na stanowiskach. Bo zeby domyslic sie, ze ludzie nei beda wiedzieli gdzie isc to nie trzeba byc Einsteinem...- 1 1
-
2021-07-08 19:33
Super. Kogo to interesuje?
- 0 0
-
2021-07-07 16:25
Sytuacja już się nie powtórzy ?
Hahaha i co dalej z tą pasażerką ? Nic ?
- 29 1
-
2021-07-07 16:27
I co się Pani tak denerwuje?
Nasz chce dogonić kolegę z tym samym numerem. Teraz tamten zbiera wszystkich pasażerów z przystanków, a ten jest lekki, łatwy do prowadzenia i spala mniej paliwa. A to się teraz liczy! A po za tym na pętli będzie miał więcej czasu dla Siebie, zje śniadanie albo co... To jest zysk na cały dzień.
- 8 3
-
2021-07-07 16:33
Oj ludzie ludzie. Pomylił się człowiek i pojechał gdzie nie trzeba. A kto tej pani kazał targać cięzkie siaty?
Bez przesady, nie róbcie z tego afery.
- 4 18
-
2021-07-07 16:35
Temat na piersza stronę
- 7 1
-
2021-07-07 16:36
biedaczka (2)
bo za 1 zl chciała jechać,
- 8 23
-
2021-07-07 20:09
I jeszcze wymaga,jak za złotą karocę z lokajem.
- 2 4
-
2021-07-07 20:15
nieważne za ile. Klient jest klient, zapłacił tyle ile oferowano. A taka sytuacja z pewnością reklamie firmy nie służy i potem nawet promocje po zł. nie pomogą!
- 4 1
-
2021-07-07 16:42
Błąd oznaczenia przystanku, ale pani Joanna do zbyt inteligentnych też nie należy (1)
- 7 21
-
2021-07-08 06:33
Bzdura. Tak jak ta firma przewozowa i kierowcy. Najlepiej niech losowo wyznaczą przystanek, każdego dnia, w innym miejscu Gdyni.. przecież każdy inteligentny się zorientuje, gdzie może pojawić się autobus. Świetna zabawa, jak w chowanego i podchody...
- 0 1
-
2021-07-07 16:46
Tu nie chodzi o aplikację flixbus (1)
Tu chodzi o rzetelność firmy przewozowej i ładne oznaczenie przystanku z którego odjeżdża autobus wraz z rozkładem jazdy i wcale nie dotyczy to tylko tej firmy ale każdego przewoźnika ztm,pks itd...
- 18 4
-
2021-07-07 17:39
Jest różnica
Jak pomyli się kierowca autobusu miejskiego, to za 20 minut masz następny kurs. A jak pomyli się Filxbus to następny kurs masz jutro.
- 8 1
-
2021-07-07 17:16
Autobus z Chyloni Krzywoustego 198 godzina 4.56
Często się spóźnia i nie chodzi tu że szlaban jest zamknięty tak co dwa tygodnie- 5 6
-
2021-07-07 17:20
z korpo nie wygrasz...
...ale sprawa w sądzie jest wygrana...lecz gra niewarta świeczki,chyba,że 100tys. odszkodowania:)
- 8 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.