- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (370 opinii)
- 2 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (186 opinii)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (94 opinie)
- 4 Utrudnienia na al. Niepodległości od wtorku (49 opinii)
- 5 Dlaczego szpetne kioski nie znikają z ulic? (252 opinie)
- 6 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (359 opinii)
Autobus spóźnił się godzinę i odjechał z nie tego przystanku
Pani Joanna chciała pojechać z Gdyni do Elbląga korzystając z usług przewoźnika Flixbus. Niestety nie udało się jej, mimo że na przystanku była pół godziny przed przyjazdem autobusu, który na dodatek spóźnił się o godzinę. Jak to możliwe?
Gdynianie dobrze wiedzą, że przy ul. Kcyńskiej 27 mieści się centrum handlowe z dużym, zewnętrznym parkingiem.
Na terenie wspomnianego parkingu mieszczą się dwa przystanki autobusowe - jeden oznaczony logiem Flixbusa nieopodal wejścia do Tesco i drugi, miejski oddalony o kilkaset metrów przy jezdni biegnącej równolegle do obwodnicy.
SMS o opóźnieniu autobusu
Pani Joanna pierwszego SMS-a o opóźnieniu autobusu dostała o godz. 16:18, a więc dokładnie 13 minut po planowanym przyjeździe.
- Trochę mnie to zirytowało, bo zanim dostałam SMS-a, pomyślałam, że może ten autobus w ogóle nie przyjedzie. Na peronach kolejowych widnieje chociaż informacja o opóźnieniu pociągu, tutaj nic. Co więcej pan na infolinii powiedział mi, że według regulaminu autobus może się spóźnić do dwóch godzin i nie można domagać się zwrotu za bilet - dodaje pani Joanna.
Autobus, na który czekała pani Joanna wcześniej zabierał pasażerów z m.in. Berlina, Szczecina czy Słupska, a więc miał prawo mieć opóźnienie.
Autobus przyjechał na miejski przystanek
Problem w tym, że gdy dojechał na ul. Kcyńską w Chyloni, stanął na przystanku ZKM a nie Flixbusa.
- Gdy po blisko godzinie oczekiwania na przystanku, zobaczyłam, że autobus przyjechał w inne miejsce, strasznie się zdenerwowałam. Zanim dobiegłam z torbami na przystanek ZKM, autobus już odjechał - relacjonuje pani Joanna.
Z związku z powyższą sytuacją zapytaliśmy przedstawicieli Flixbus, dlaczego autobus przyjechał na inny przystanek niż ten oznaczony zielonym logiem przewoźnika.
Przystanek był błędnie oznaczony w systemie
- Na bilecie oraz w aplikacji pasażerowie mają dostępną informację z pinezką i dokładnym adresem przystanku. Zweryfikowałam jeszcze ten aspekt dodatkowo z działem odpowiedzialnym za przystanki i rzeczywiście okazało się, że przystanek, gdzie zatrzymał się autobus był błędnie oznaczony w systemie. Zaktualizowaliśmy już instrukcje dla kierowców, więc sytuacja nie powinna się powtórzyć. Pasażerkę, która w wyniku tego błędu straciła przejazd prosimy o bezpośredni kontakt celem ustalenia rekompensaty - mówi Martyna Madajek, specjalista ds. komunikacji w Flixbus.
Miejsca
Opinie (129) ponad 10 zablokowanych
-
2021-07-07 17:27
A do Elbląga są takie fajne pociągi.
Polecam
- 11 1
-
2021-07-07 17:34
flixbus tak samo wyrolował mnie we Włoszech. Z Bergamo do Wenecji
2 h spóźnienia, ale oddali kasę. nie polecam
- 9 1
-
2021-07-07 17:34
U mnie nie ma takich problemów bo nie ma autobusów
problemy pierwszego świata
- 4 1
-
2021-07-07 17:37
Czuję się nieswojo po przeczytaniu tego tytułu.
- 5 2
-
2021-07-07 17:40
Żenada
Naprawdę?? To taka ważna informacja na czołówkę??? Co nas to obchodzi..
- 7 6
-
2021-07-07 17:48
No i co dalej? Redaktor mógł się chociaż zapytać o jakieś przeprosiny czy zadośćuczynienie
- 11 1
-
2021-07-07 17:48
Bo kiedys to był czerwony bus PolskiBus a,gdy włascieciel po 5 latach firme sprzedał to ceny wzrosly 5 krotnie (1)
i jakosc spadła na psy....
- 15 1
-
2021-07-07 20:45
Kto był właścicielem?
- 2 0
-
2021-07-07 17:51
Powinno sie zabrac licencje za wpisywanie " dozwolonych opoznien do dwoch godzin"
Nie potrafi jezdzic pynktualnie to wypad , najlepiej do Niemiec, tam naucza punktualnosci i "przepraszam" do pasazera
- 14 4
-
2021-07-07 17:55
Flixburdel. Tyle w temacie.
- 7 5
-
2021-07-07 18:02
Flixbus i wszystko w tym temacie
Niestety Flixbus to najgorszy możliwy przewoźnik, który ma w d*pie podróżnych.
- 7 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.