- 1 Nowożeńcy w kłopotach, bo zabrali to z plaży (66 opinii)
- 2 Zgubiłeś ponton na morzu? Szukają cię (66 opinii)
- 3 Tajemnicze konstrukcje w Dolinie Samborowo (17 opinii)
- 4 Dźwig wpadł do kanału. Moment upadku (306 opinii)
- 5 Zatopiony dźwig wyciągnęli w częściach (217 opinii)
- 6 Kolbe i rodzina Ulmów wrócą do muzeum (407 opinii)
Dzień bez samochodu, ale nie dla Renomy? Renoma przeprasza po publikacji artykułu
Podróżowałam dziś wraz z synem pociągiem SKM z Gdańska Głównego do Gdyni. Skorzystałam z promocji związanej z dniem bez samochodu i kupiłam dla siebie i syna bilety za 1 zł. Kontrolerzy Renomy nie chcieli jednak uznać jednego z nich - pisze nasza czytelniczka
Na przystanku Politechnika do pociągu wsiedli kontrolerzy Renomy i zażądali biletów. Skorzystałam z promocji opisanej na stronie internetowej SKM - dzień bez samochodu. Jestem właścicielem pojazdu, więc zakupiłam dla siebie i syna - czyli, według promocji, osoby towarzyszącej - bilety za złotówkę. Kontroler chciał jednak wypisać mojemu synowi mandat, sugerując, że nie jest on współwłaścicielem pojazdu i powinien kupić normalny bilet.
Ja zrozumiałam, że jeśli jestem właścicielem pojazdu, to mogę kupić bilet dla osób towarzyszących w liczbie nie przekraczającej liczby osób zapisanych w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. Skontaktowałam się z SKM i w odpowiedzi uzyskałam informację, że racja była po mojej stronie.
Napisałam już do Renomy, ale nie odpowiedzieli. Zachowanie niedouczonego kontrolera, który był pewny swoich racji, tylko nas zniechęciło do korzystania w dniu bez samochodu z komunikacji miejskiej. Nie mam pretensji do SKM. Nie mieli wpływu na zachowanie kontrolera, a jednak przeprosili mnie za jego zachowanie. Jestem za to bardzo poirytowana postępowaniem Renomy.
Aktualizacja godz. 10.30, 23 września
W związku z opisaną sytuacją zostało przeprowadzone postępowanie wyjaśniające. Ustalono, że kontroler biletów dokonał błędnej interpretacji przepisów w zakresie promocyjnej oferty w ramach "Dnia bez samochodu" - zachował się w sposób niewłaściwy, na ręce osoby narażonej na niedogodności składamy wyrazy ubolewania (zostało do niej wysłana odrębna korespondencja wyjaśniająca sytuację). Powyższa sytuacja miała charakter jednostkowy. Wobec kontrolera, który popełnił błąd zostaną wyciągnięte stosowne czynności służbowe.
Z poważaniem,
adwokat Łukasz Syldatk, pełnomocnik ZW "Renoma" sp. z o.o.
Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Miejsca
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie (344) ponad 20 zablokowanych
-
2010-09-23 19:37
Dwa wnioski
Zwolnić tego kontrolera z pracy to raz !!!
Zerwać umowę z Renomą i zatrudnić normalną firmę to dwa !!!- 6 1
-
2010-09-23 19:52
NIECH ODDA WYPŁATE KOBIECIE SKORO NIE PRZYGOTOWANY DO PRACY
skoro się nie wywiązał i jeszcze naraził na stres i publiczne upokorzenie powinien zrekompensować to s
- 6 2
-
2010-09-23 20:03
BANDA DEBILI
Kiedyś miałem podobną sytuację w okresie letnim kiedy można było przewozić rowery bez biletu. Jeden z Panów dowalił mi się do roweru czy mam bilet. Ja mu na to a letnia promocja! A on jaka promocja nie ma promocji, a baner reklamujący promocję za jego plecami hahaha :). Propozycja dla renowy: Mili państwo zaopatrzcie waszych panów w kamizelki z kieszonkami, w których będą ulotki informacyjne o promocjach.
- 9 1
-
2010-09-23 20:20
a ja kiedys jednemu gebe obilem i jestem z tego dumny! (3)
- 3 8
-
2010-09-23 20:41
A Twoi rodzice byli by dumni jakbyś kasował bilety
- 1 0
-
2010-09-23 20:53
faktycznie, idź do "mam talent"
- 4 0
-
2010-09-23 21:49
gratulacje! tak trzymać!
- 1 1
-
2010-09-23 20:40
(1)
Czemu w takiej sytuacji kontroler biletów nie może wyciągnąć telefonu i zadzwonić do swojego przełożonego aby się dowiedzieć jaka jest procedura i jak ma postąpić !!!
Może nie będzie to bardzo profesjonalne , ale przynajmniej zaoszczędzi nerwów podróżnym i nie będzie powiększało i tak już złej opinii o firmie jaką jest Renoma.- 6 0
-
2010-09-23 20:49
Dokładnie, te ich tłumaczenia, że przełożony im nie wytłumaczył, że nie zrozumieli itp. O rany, ale czy to, że sytuacja jest niejasna usprawiedliwia wystawienie mandatu? Tylko u nas tak jest, tam, gdzie cywilizacja (czyli w krajach, na które ci mądrale się powołują, pisząc o "uczciwych" pasażerach) kontrolerzy są równie uczciwi. I zamiast zakładać z góry, że pasażer jest winien (czy że zasługuje na mandat), sprawdzają sytuację. a jak nie mogą sprawdzić, wolą wypuścić taką osobę, niż narażać siebie i firmę na nieprzyjemności medialne i złą opinię.
- 2 0
-
2010-09-23 21:19
Najbardziej wkurza że Renoma sprawdza tylko wybranych pasażerów.
Zamiast wziąć na siebie odpowiedzialność za kontrolę jakości usług i kontrolę biletów oni wolą trzymać się jednego. Dlatego nie sprawdzą biletu żulowi, który smrodzi na cały autobus i nie sprawdzą biletów całej rodzicie rumuńskich gapowiczów. To jest najbardziej wkurzające.
- 6 0
-
2010-09-23 21:38
koniec z renomą!
Skoro jest tyle negatywnych doświadczeń,opinii i zlej oceny tej firmy,to ktos powinien wyciagnąc z tego wniosek!!!!!!!!!!!Widzialem kiedys kulturalną kontrole w autobusie w Niemczech...Jeszcze jedna sprawa-jestesmy biednym i sfrustrowanym społeczenstwem.Gdyby nasze pensje były większe nikt nie myslałby o kombinacjach biletowych i jeżdzie bez biletu!!!
- 2 0
-
2010-09-23 21:43
kontrolerzy
jeden kontroler nie czyni ogolu jestem przekonany ze został ukarany...
- 0 0
-
2010-09-23 21:48
renoma
ja sama miałam do czynienia z tą firmą. Tylko kto zapłaci za dzień stracony , aby wyjaśnić nieporozumienie. Nic się nie zmieniło od 11lat, bo wtedy musiałam walczyć o swoje racje, a za chamstwo nie usłyszałam przepraszam
- 4 0
-
2010-09-23 21:57
dziki kraj - dziwni ludzie
polowanie na pasażerów... renoma.... to tylko świadczy o tym jakim jesteśmy beznadziejnym narodem...
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.