- 1 Nowożeńcy w kłopotach, bo zabrali to z plaży (33 opinie)
- 2 Zgubiłeś ponton na morzu? Szukają cię (58 opinii)
- 3 Kolbe i rodzina Ulmów wrócą do muzeum (336 opinii)
- 4 Dźwig wpadł do kanału. Moment upadku (306 opinii)
- 5 Zatopiony dźwig wyciągnęli w częściach (216 opinii)
- 6 Okręt podwodny przypłynie do zwiedzania (74 opinie)
Dzień bez samochodu, ale nie dla Renomy? Renoma przeprasza po publikacji artykułu
Podróżowałam dziś wraz z synem pociągiem SKM z Gdańska Głównego do Gdyni. Skorzystałam z promocji związanej z dniem bez samochodu i kupiłam dla siebie i syna bilety za 1 zł. Kontrolerzy Renomy nie chcieli jednak uznać jednego z nich - pisze nasza czytelniczka
Na przystanku Politechnika do pociągu wsiedli kontrolerzy Renomy i zażądali biletów. Skorzystałam z promocji opisanej na stronie internetowej SKM - dzień bez samochodu. Jestem właścicielem pojazdu, więc zakupiłam dla siebie i syna - czyli, według promocji, osoby towarzyszącej - bilety za złotówkę. Kontroler chciał jednak wypisać mojemu synowi mandat, sugerując, że nie jest on współwłaścicielem pojazdu i powinien kupić normalny bilet.
Ja zrozumiałam, że jeśli jestem właścicielem pojazdu, to mogę kupić bilet dla osób towarzyszących w liczbie nie przekraczającej liczby osób zapisanych w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. Skontaktowałam się z SKM i w odpowiedzi uzyskałam informację, że racja była po mojej stronie.
Napisałam już do Renomy, ale nie odpowiedzieli. Zachowanie niedouczonego kontrolera, który był pewny swoich racji, tylko nas zniechęciło do korzystania w dniu bez samochodu z komunikacji miejskiej. Nie mam pretensji do SKM. Nie mieli wpływu na zachowanie kontrolera, a jednak przeprosili mnie za jego zachowanie. Jestem za to bardzo poirytowana postępowaniem Renomy.
Aktualizacja godz. 10.30, 23 września
W związku z opisaną sytuacją zostało przeprowadzone postępowanie wyjaśniające. Ustalono, że kontroler biletów dokonał błędnej interpretacji przepisów w zakresie promocyjnej oferty w ramach "Dnia bez samochodu" - zachował się w sposób niewłaściwy, na ręce osoby narażonej na niedogodności składamy wyrazy ubolewania (zostało do niej wysłana odrębna korespondencja wyjaśniająca sytuację). Powyższa sytuacja miała charakter jednostkowy. Wobec kontrolera, który popełnił błąd zostaną wyciągnięte stosowne czynności służbowe.
Z poważaniem,
adwokat Łukasz Syldatk, pełnomocnik ZW "Renoma" sp. z o.o.
Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.