• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Heyah oburza?

JAGA
29 lipca 2004 (artykuł sprzed 20 lat) 
Sprawą kontrowersyjnej kampanii reklamowej operatora sieci Heyah nie zajmie się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Poszkodowanych odsyła zgodnie z prawem do sądu. "Nie jedźcie nad morze", "Nie jedźcie na Mazury", "Nie jedźcie w góry" - te hasła z kampani reklamowej Heyah są doskonale znane. Właścicieli nadmorskich pensjonatów i inne osoby utrzymujące się z turystyki oburzyły do tego stopnia, że w nadmorskich kurortach w niewyszukany sposób podziękowano za letnie imprezy organizowane przez tego operatora. Tej kontrowersyjnej kampani reklamowej zarzuca się, że odstrasza turystów, a więc naraża na wymierne straty finansowe.

Polska Izba Turystyki złożyła do UOKiK wniosek o naruszanie przez operatora sieci Heyah dobrych obyczajów i podjęcie działań w tej sprawie. Zdaniem PIT przekaz tej reklamy jest sprzeczny właśnie z dobrymi obyczajami, a prawo uznaje to za czyn nieuczciwej konkurencji. UOKiK uznało to za zarzut nieuzasadniony i odsyła w tej sprawie do sądu.

- Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów występuje z roszczeniami, jeżeli czyn nieuczciwej konkurencji zagraża lub narusza interesy konsumentów - informuje biuro prasowe UOKiK. - Po analizie informacji przedstawionej przez PIT należy wskazać, że w ocenie Urzędu przekaz reklamowy firmy Heyah nie zawiera przesłanek naruszenia interesu konsumentów, gdyż nie zagraża ich interesom ekonomicznym.W sytuacji gdy działanie przedsiębiorcy zagraża interesom innego przedsiębiorcy może on wystąpić z pozwem do sądu. Prezes UOKiK z kolei nie może - zgodnie z prawem - występować w sporach cywilnoprawnych pomiędzy przedsiębiorcami.

Głos WybrzeżaJAGA

Opinie (57)

  • Nie jedźcie nad morze", "Nie jedźcie na Mazury", "Nie jedźcie w góry" - czy te hasła z kampani reklamowej Heyah są caloscia tej kampanii,
    czy dalszej czesci w tym artykule nie przytoczono.
    bo na podstawie przytoczonych hasel nie widze powodu
    zeby po sadach sie wloczyc.

    • 0 0

  • To ja bym proponowal podanie do
    sadu kiepskiej aury.Durnota
    panie i panowie....

    • 0 0

  • Oczywiscie, do sadu podac mozemy
    jedynie KIEPSKĄ AURĘ, sorry...

    • 0 0

  • GRATULACJE

    gratuluje wszystkim ktorzy mysla ze ludzie rzeczywiscie posluchaja takiej reklamy ,

    • 0 0

  • ojejka jejka

    zawsze na kogoś trzeba zwalić winę za złe obroty branży turystycznej

    • 0 0

  • Nie jedzccie nad morze -
    Nie jedzccie na Mazury
    Nie jedzccie w gory

    Nie kandydujcie do parlamentu
    Nie kandydujcie do Senatu
    Nie kandydujcie do Euro parlamentu

    Tam są same buraki .......
    i tam też czerwona rączka nie pomoże

    • 0 0

  • Nie kupujcie gofrow na deptakach!!!

    Ani okularow za 10zl z napisem "UVa UVb",waty cukrowej,oscypkow z rynku na Przymorzu:),muszelek,...najlepiej siedzcie w domu i dzwoncie z Hejach

    • 0 0

  • Ci oburzeni to idioci. Przypomina mi się protest starszych pań pod kioskiem ruchu - NIE KUPUJCIE "NIE". Nakład zszedł z kiosku w mgnieniu oka.

    • 0 0

  • śmiech na sali.
    nie idzie biznes ?
    to zainwestujcie tak jak ta sieć i wtedy będziecie cieszyć się z wiekszej ilosci klientów !!!

    • 0 0

  • oczywiście, że przegięli...

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane