• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Kierowcy i motorniczowie poddają się ocenie trójmiejskich pasażerów

ms
15 października 2012 (artykuł sprzed 11 lat) 
O ocenę swojej pracy proszą zarówno zarządzający komunikacją miejską w Gdańsku... O ocenę swojej pracy proszą zarówno zarządzający komunikacją miejską w Gdańsku...

Co sądzisz o pracownikach gdańskiej komunikacji miejskiej? Zakład Komunikacji Miejskiej zaprasza do udziału w ankiecie na temat kultury osobistej oraz profesjonalizmu kierowców i motorniczych w Gdańsku.



...jak i w Gdyni. ...jak i w Gdyni.
Na stronie gdańskiego ZKM zamieszczono ankietę z trzema pytaniami. W skali od 1 do 5 pasażerowie mogą wypowiedzieć się na temat kultury osobistej kierowców i motorniczych, oraz kultury obsługi pasażerów oraz profesjonalizmu obsługi pasażerów w autobusach i tramwajach.

Wyniki badań zostaną porównane z ankietą przeprowadzoną na początku tego roku. Zobacz także: tak pasażerowie ocenili pracowników komunikacji miejskiej w Gdańsku kilka miesięcy temu

Czy pracownicy komunikacji miejskiej w Trójmieście dobrze wykonują swoją pracę?

- Mamy nadzieję, że analiza ocen pasażerów pomoże nam w podnoszeniu jakości usług, a kierowców i motorniczych zmobilizuje do jeszcze lepszej pracy.  Ogromną wagę przywiązujemy do standardów obsługi i kultury prowadzących pojazdy. Wyniki pierwszej ankiety pokazują, że pasażerowie dostrzegają nasze starania, a to nas cieszy i motywuje - przekonuje Jerzy Zgliczyński, prezes Zakładu Komunikacji Miejskiej w Gdańsku.

Także w Gdyni sprawdzany jest poziom zadowolenie pasażerów komunikacji miejskiej. Takie badania prowadzi jednak nie przewoźnik - jak w Gdańsku - lecz organizator transportu miejskiego, czyli Zarząd Komunikacji Miejskiej (jego gdańskim odpowiednikiem jest Zarząd Transportu Miejskiego).

Gdyńscy kierowcy szkoleni są przez ZKM m.in. ze znajomości sieci komunikacyjnej, taryf, zasad i przepisów ZKM oraz kultury obsługi pasażerów i jakości usług.

Także pracownicy Szybkiej Kolei Miejskiej szkoleni są w zakresie komunikacji z pasażerami, a przede wszystkim zachowania w sytuacjach konfliktowych. - Zależy nam na tym, by nasi pracownicy zawsze byli tą stroną, która wygasi spór i bez emocji wyjaśni każdą sytuację - tłumaczy przedstawiciel Szybkiej Kolei Miejskiej.

Czy standard obsługi pasażerów komunikacji miejskiej poprawia się? Z naszej perspektywy raczej tak: możemy to ocenić na podstawie listów naszych czytelników, w których rzadziej niż kiedyś skarżą się na niemiłe sytuacje w tramwajach i autobusach, do których ma dochodzić z winy kierowców. A jak wy to oceniacie?
ms

Miejsca

Opinie (425) ponad 20 zablokowanych

  • 213-chamówa

    Ztm ręka ręke myje

    • 0 4

  • JESTEM NIEPEŁNOSPRAWNYA, MOTORNICZY MNIE POBŁ... (3)

    Posiasam stopień niepełnosprawości umiarkowany, a gdy nie mogłem wejść do tramwaju z powodu tłoku, to motorniczy wysiadł i rozdzierając mi kurtkę rzucił mnie na chodnik przystanku... Zgłosiłem to na policję i na trójmiasto.pl to przez rok nikt się tym nie zainteresował...

    • 2 8

    • problem z określeniem płci? :)

      • 4 1

    • niepelnosprawny to ty masz mozg

      • 5 2

    • To się nazywa

      schizofrenia

      • 3 1

  • Kierowcy PKSów i tak przebijają innych

    nie wszyscy, oczywiście, ale wielu z nich to ordynarne chamidła.

    • 2 1

  • polecam SKM, nie polecam naszycgh Gdańskich trawajów :))

    masakra... dziś chce kupić bilet u motorniczego to czekałam 10 minut bo starzec był głuchy ... skasowałam bilet i musiałam wysiadać... żal normalnie

    • 0 2

  • NAJLEPSZY JEST

    KIEROWCA który jezdził ostatnim kursem linii 174 z otomina do gdańska 22:42(PRZYWIDZKA).........poprostu MEGA GOŚĆ.....SZACUNECZEK I OBY WIĘCEJ TAKICH POGODNYCH PANÓW JAK TEN NA INNYCH LINIACH

    • 2 0

  • kierowca pod krawatem jest .......

    spokojniejszy !

    • 0 0

  • Poski pasażer to patologia.

    Jestem kierowcą autobusowym i oceniam pasażerów na 3 z dwoma.Śmierdzą brudzą,kradną młotki,rysują i wybijają szyby dewastuja pojazdy.Byłem w innych krajach i byłem w szoku jak może się kulturalnie zachowywać pasażer.

    • 5 0

  • kierowca uhm

    lecialem ostatnio z frankfurtu i tamze wsiadala ze mna pasazerka starsza osoba, kierowca autobusu wrecz rzucil sie aby jej pomoc wsiasc, w gdansku kierowca wygladal jakby chcial te starsza pania kopnac, po prostu sie odwrocil

    • 0 2

  • Taki madry jestes sam jej pomoz cwaniaku . Gdyby kierowca kazdej starszej osobie lecial z pomoca to bys przyjechal do pracy czy dokad tam jedziesz pol godziny pozniej ... Wiec sie najpierw zastanow a potem gadaj glupoty ...

    • 5 0

  • Pan Andrzej (niekiedys jeszcze staly kierowca linii 113) powinien byc przykladem idealnego kierowcy :)
    taki mily czlowiek, ze gdy mialam 13lat marzylam by zostac "autobusiarzem" :)

    • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane