• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Kłopot z firmą kurierską

Tomasz F.
7 sierpnia 2007 (artykuł sprzed 16 lat) 
aktualizacja: godz. 11:44 (7 sierpnia 2007)
Garść spostrzeżeń na temat działania firmy kurierskiej GLS.

Niedawno kupiłem zabawkę w Allegro. Chcąc otrzymać ją jak najprędzej zdecydowałem sie na droższą opcję dostarczenia, czyli kurierem.

Kurier przyjechał, ale nie zastał mnie w domu. Nic dziwnego - wcześniej nie zadzwonił nawet z informacją, o której powinienem się go spodziewać. W tej sytuacji kurier przykleił awizo na drzwiach klatki schodowej - w jedenastopiętrowym bloku!

Całe szczęście, że sąsiad znalazł to awizo, gdyż sądzę, ze długo by tam nie powisiało. Na kartce znalazłem nabazgrany numer telefonu kuriera. Skontaktowałem się z nim i usłyszałem, że przesyłka zostanie dostarczona następnego dnia lub mogę ją odebrać samodzielnie w Straszynie.

Stwierdziłem, że poczekam i uznałem sprawę za załatwioną. Jakież było moje zdziwienie, kiedy następnego dnia nie dostarczono mi przesyłki! Wykonałem tuzin telefonów do tego kuriera, który nawet nie raczył odebrać.

W rezultacie musiałem się dodzwonić do firmy, gdzie otrzymałem potwierdzenie, że przesyłka jest, ale...Ale było bardzo wiele, musiałem zdobyć numer przesyłki od sprzedawcy, trwało to kolejne dni.

Prezent do dziecka dotarł po pięciu dniach. Ono było szczęśliwe, ja straciłem sporo nerwów i czasu. Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z tej firmy.
Tomasz F.

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Opinie (180) 4 zablokowane

  • inne zdanie

    A ja powiem szczerze że zamawiałam kosmetyki przez różne firmy kurierskie ale jednak najbardziej jestem zadowolona właśnie z gls-u kurier który jeżdzi na dzień dzisiejszy w sztumie jest po prostu rewelacyjny żadnych z nich problemów nie mam

    • 0 0

  • Firmy kurierskie schodzą na psy. Kurierzy mają kupę roboty, nie mają czasu jeździć kilka razy pod dany adres, klienci wydzwaniają infolinie ich olewają.

    • 0 0

  • chęci

    wszystko kwestia renomy firmy no i solidności ... czasem jak widzą większe zamówienie to bardziej sie mobilizują bo wiedzą że więcej kasy będzie...
    ale i tak ja polecam TNT:P
    solidni też w małych i prywatnych przesyłkach;]

    • 0 0

  • dhl

    z dhl to ja mialam tez problemy podobno 3 razy zostawiali mi awizo a jakos ani razu nie widzialm jego na oczy sporo nerwow. a z GLS jestem zadowolona do mnie zadzwonili i przyjechali na czas, to chyba zalezy bardziej od pracownikow danej firmy :(

    • 0 0

  • ja mam takie przebobe z ups, z tym, ze oni ani nie raczą zostawić awiza, ani wcześniej zadzwonić, że mają zamiar przyjechać. Ostatnio dostarczali mi przesyłkę ... 7 dni roboczych!!!
    Jak się do nich dzwoni to też niekoniecznie odbierają. A jak się zapytałam czemu ie dzwonią to odpowiedzieli, ze dlatego ze jestem osoba fizyczną ... załamka.

    • 0 0

  • GLS powinien już dawno splajtować.....

    ....głównie z braku odchodzącej klienteli. Ja z pracownikami tej firmy szarpałam się ponad tydzień by otrzymać firmową przesyłkę. Nadana 27 lipca po istnej batalii telefonicznej została do naszej firmy dostarczona 6 sierpnia! Co więcej, my jako odbiorca przesyłki (za którą de facto płacimy) nie mamy w firmie GLS żadnego prawa do reklamacji! Jedynie nadawca może wnieść reklamację i to jeszcze wyłącznie na piśmie! KPINA JAKAŚ! Całą sprawę zgłosiłam już do Stowarzyszenia Konsumentów i mam nadzieję, że ktoś wreszcie zrobi z tą pseudo firmą porządek. Na koniec dodam tylko, że na stronie internetowej GLS reklamuje swoje usługi: niezawodność. Twoja paczka dociera na czas. Pytanie gdzie dociera?!

    • 0 0

  • jednak ja troche zaprzecze opinia moich poprzednikow bowiem takzke kupowalem przedmioty na allegro, wysylka takze kurierem GLS, jednak 2 raza kurierzy dzwonili do mnie zeby sie dowiedziec czy w okreslonych godzinach bede w domu. Wiec jednak chyba zalezy od sytuacji i szczescia

    • 0 0

  • były pracownik firmy kurierskiej

    sam kiedys pracowalem w firmie spedycyjno-logistycznej swiadczacej tez uslugi kurierskie - dodam ze w bardzo duzej i ze nie bylem kierowca tylko mialem "ogolny poglad na sytuacje" i jednym z obowiazkow bylo radzenie sobie z sytuacjami problemow niedostarczonych przesylek. Prawde mowiac rzadko zdarzalo sie ze byla to wina kierowcy - raczej albo nadawcy przesylki (ktory podawal np. zly adres dostawy lub tez nie awizował odbiorcy kiedy przesyłka mniej więcej do niego dotrze - co leży w jego obowiązkach) albo odbiorcy (którzy często nie mogą zrozumieć, że kierowca nie ma jak zostawić awizo jeżeli skrzynki pocztowe są za zamkniętymi drzwiami domofonu lub po prostu każą czekać kierowcy za długo na odbiór). Należy zrozumieć, że kierowcy też są ludźmi i im więcej muszą oczekiwać na danego klienta tym większe prawdopodobieństwo, że nie zdarzą z następną przesyłką.
    Dlatego też wszystkim, którzy zamawiają przesyłki kurierskie radzę dopytywać się u nadawcy o numer przesyłki a następnie samodzielnie ją monitorować na bieżąco na stronie internetowej firmy kurierskiej. Dzięki temu zawsze będziecie wiedzieć jakiego dnia będzie kurier a po wykonaniu telefonu do firmy z pewnością dostaniecie numer do kuriera, z którym zawsze można się jakoś umówić na konkretną godzinę w konkretnym miejscu.
    Ja sam gdy korzystam z takich usług zawsze jestem przygotowany i wiem dobrze kiedy i gdzie się spodziewać kuriera. Nigdy żadnych problemów nie miałem.

    • 1 0

  • Miałam podobne przejścia jak Autor artykułu,choć Autorowi udało się dodzwonić do siedziby firmy, a mi nie,niestety!Próbowałam wiele razy, ale nie zdołałam otrzymać namiaru na (jak się póżniej okazało) niemiłego kuriera. Dodam,że filia firmy w Łodzi działa bez zarzutów. Kurierzy sa mili i przyjeżdzają o czasie, gdy się wcześniej z nimi skontaktuje.Życzę wiele cierpliwości korzystającym z usług tej firmy.

    • 0 0

  • DHL

    Tak samo postępuje firma DHL. Mało tego. Przewoźnicy potrafią podrzucić awizo z datą z poprzedniego dnia i wciskać, że niby ktoś już był z przesyłką, ale nie zastał nikogo w domu. Takie przypadki miałam już dwa razy. Dwa takie podrzucone awizo skutkują osobistym odbiorem na Starowiejskiej w Gdańsku. Czy jest jakaś porządna firma kurierska w tym kraju????

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane